Kloptquote:Op donderdag 15 november 2012 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar als je elke week LFR en normal doet heb je dubbel zoveel kans op die tokens toch?
Bellen. Tevens ook de enige manierquote:Op donderdag 15 november 2012 17:26 schreef pl4kkie het volgende:
s de snelste manier om dat ding van mijn account af te krijgen om er een nieuwe op te zetten?
Pfft, engels spreken is nou niet mijn sterkste kantquote:Op donderdag 15 november 2012 17:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Bellen. Tevens ook de enige manier
Steenkolen-engels wordt best begrepen.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Pfft, engels spreken is nou niet mijn sterkste kant
Ik had gister het wapen gedropt van elegon, gebruik het muntje BAM weer het wapenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:32 schreef Blistering het volgende:
Haha tof Isa!
Hier net lewtz van Elegon, glovesNog een muntje waarmee ik niets won, dat was wel jammer
Wil dat wapen!
Nee, die plek is voor mij dedicated auction toon :pquote:
haha ja gister was echt mijn dag, 5 nieuwe items uit lfrquote:
Nee hoor, is tegenwoordig gewoon een formulier voor op battle.net.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Bellen. Tevens ook de enige manier
Dat jaquote:
Godsamme, en ik maar blij zijn dat ik ein-de-lijk iets heb gewonnen in LFRquote:Op donderdag 15 november 2012 18:09 schreef DJ_ het volgende:
haha ja gister was echt mijn dag, 5 nieuwe items uit lfr
2x dat wapen, 483 chest, tier chest ( gloves had ik al ), en nog 483 schouders ( nog niet aan moet ff inscription enchant laten maken ) en had nog valor over dus heb maar maar een ring gekocht van golden lotus.
Heb ik inmiddels gedaan. Nu afwachten totdat ze het fixen.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Nee hoor, is tegenwoordig gewoon een formulier voor op battle.net.
Is me al zo vaak overkomen inmiddels
Ik had 1 item op 12 bosses, je hebt er nog 3 te gaan!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:34 schreef Maax het volgende:
al 9 LFR bosses, geen loot
wel 4 sigils..maar toch
Ja, ik ga nu queuen voor de laatste deel. Wish me luck.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had 1 item op 12 bosses, je hebt er nog 3 te gaan!
Het kan dus erger dan mijn pechquote:
JA verdomme..weeer niks! grrrquote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het kan dus erger dan mijn pech![]()
(om me heen allemaal mensen die eventjes 3-4 items uit LFR per week halen en dan klagen dat ze het of al hadden of dat ze al beter hebben en het dus maar disenchanten of vendoren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |