abonnement Unibet Coolblue
pi_119240821
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:52 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Maar als je elke week LFR en normal doet heb je dubbel zoveel kans op die tokens toch?
Klopt :)
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_119241284
Net voor de verandering een goede LFR group gehad. Laatste deel van heart of fear gedaan zonder een enkele wipe, terwijl ik gisteren 4x ben gewiped op de 2e boss (met die amber mindcontrol adds).

Ook nog tier chest gewonnen en nu de matige 2 set bonus.
pi_119244878
Lekker handig ben ik ook. Mobiele authenticator - factory reset en niet de restore code opgeschreven..

Wat is de snelste manier om dat ding van mijn account af te krijgen om er een nieuwe op te zetten?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_119245066
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:26 schreef pl4kkie het volgende:
s de snelste manier om dat ding van mijn account af te krijgen om er een nieuwe op te zetten?
Bellen. Tevens ook de enige manier :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_119245100
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:31 schreef Messina het volgende:

[..]

Bellen. Tevens ook de enige manier :P
Pfft, engels spreken is nou niet mijn sterkste kant ;(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_119245259
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:32 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Pfft, engels spreken is nou niet mijn sterkste kant ;(
Steenkolen-engels wordt best begrepen.
:)

"Hello, I deleted my mobile authenticator and forgot to note down my restorecode, could you please remove it from my account?" :P

Ze zullen vragen om je voor en achternaam, mogelijk ook CD-codes.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_119245332
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:32 schreef Blistering het volgende:
Haha tof Isa!

Hier net lewtz van Elegon, gloves :) Nog een muntje waarmee ik niets won, dat was wel jammer :( Wil dat wapen!
Ik had gister het wapen gedropt van elegon, gebruik het muntje BAM weer het wapen :D
( fury warr, dus kwam dat me ff goed uit )



Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 15 november 2012 @ 18:02:15 #258
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119246128
Ggggrrrrrr! Ik wil dat wapen! }:|
pi_119246158
Nice DJ! En dat 2x :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119246256
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:18 schreef Metonae het volgende:

[..]

5*
Nee, die plek is voor mij dedicated auction toon :p
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_119246367
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Nice DJ! En dat 2x :D
haha ja gister was echt mijn dag, 5 nieuwe items uit lfr :D
2x dat wapen, 483 chest, tier chest ( gloves had ik al ), en nog 483 schouders ( nog niet aan moet ff inscription enchant laten maken ) en had nog valor over dus heb maar maar een ring gekocht van golden lotus.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_119246412
:o

Grats!

}:|
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_119246453
haha thanks, en ja heb meer commentaar gekregen :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_119247634
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:31 schreef Messina het volgende:

[..]

Bellen. Tevens ook de enige manier :P
Nee hoor, is tegenwoordig gewoon een formulier voor op battle.net.

Is me al zo vaak overkomen inmiddels :+
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_119247668
quote:
16s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:11 schreef Blistering het volgende:
:o

Grats!

}:|
Dat ja :D

Ik zit op mn monk nog steeds te wachten op drops, kan zelfs HoF raidfinder nog niet eens in.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_119247683
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:09 schreef DJ_ het volgende:

haha ja gister was echt mijn dag, 5 nieuwe items uit lfr :D
2x dat wapen, 483 chest, tier chest ( gloves had ik al ), en nog 483 schouders ( nog niet aan moet ff inscription enchant laten maken ) en had nog valor over dus heb maar maar een ring gekocht van golden lotus.
Godsamme, en ik maar blij zijn dat ik ein-de-lijk iets heb gewonnen in LFR _O-
Eén item dus hè en alles gedaan incl HoF twee keer (en daar ook nog wat coins ingeruild voor gold).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119248105
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:49 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Nee hoor, is tegenwoordig gewoon een formulier voor op battle.net.

Is me al zo vaak overkomen inmiddels :+
Heb ik inmiddels gedaan. Nu afwachten totdat ze het fixen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 15 november 2012 @ 19:42:36 #268
296917 Abby79
Being myself!
pi_119249952
Yay... geen WoW dit weekend :( De videokaart van m'n laptop is stuk, bah!
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_119252213
al 9 LFR bosses, geen loot :(

wel 4 sigils..maar toch :(
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_119252307
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:34 schreef Maax het volgende:
al 9 LFR bosses, geen loot :(

wel 4 sigils..maar toch :(
Ik had 1 item op 12 bosses, je hebt er nog 3 te gaan!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119252409
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had 1 item op 12 bosses, je hebt er nog 3 te gaan!
Ja, ik ga nu queuen voor de laatste deel. Wish me luck.

(maar aan de andere kant had ik wel 2 drops op 10m MSV op 1 avond).
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_119253969
laatste boss nu...en nog geen loot :(
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_119254209
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:13 schreef Maax het volgende:
laatste boss nu...en nog geen loot :(
Het kan dus erger dan mijn pech *)
(om me heen allemaal mensen die eventjes 3-4 items uit LFR per week halen en dan klagen dat ze het of al hadden of dat ze al beter hebben en het dus maar disenchanten of vendoren :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119254540
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het kan dus erger dan mijn pech *)
(om me heen allemaal mensen die eventjes 3-4 items uit LFR per week halen en dan klagen dat ze het of al hadden of dat ze al beter hebben en het dus maar disenchanten of vendoren :') )
JA verdomme..weeer niks! grrr
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_119254941
Weer niks van Sha. Die heeft echt een Anger-management nodig wat bij betreft. Heb later nog de 2 LFR raids te gaan op de mage. En komende vrijdag hopelijk een leuke social run.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  donderdag 15 november 2012 @ 21:36:46 #276
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_119255063
niet dread wastes jungle?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_119257394
Nieuwe week, nieuwe wipes.

Wanneer leren tanks nu eens hoe het werkt met overload en petrify. :( :( :( :( :( :(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_119257467
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nieuwe week, nieuwe wipes.

Wanneer leren tanks nu eens hoe het werkt met overload en petrify. :( :( :( :( :( :(
Kom op zeg :D Jullie moeten nodig nieuwe tanks.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119257503
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kom op zeg :D Jullie moeten nodig nieuwe tanks.
De tank die er niks van bakte hebben we " vriendelijk" verzocht te gaan dps' en, of anders lekkers dailies te gaan doen.

Zit erover te denken om dan maar zelf mn warrior naar 90 te levelen, en te gaan tanken.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_119257525
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:29 schreef Asschen_sukar het volgende:

De tank die er niks van bakte hebben we " vriendelijk" verzocht te gaan dps' en, of anders lekkers dailies te gaan doen.

Zit erover te denken om dan maar zelf mn warrior naar 90 te levelen, en te gaan tanken.
Als je het gevecht begrijpt heb je al een voorsprong op deze tanks zo te horen :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119257545
Trouwens met een paar pugs meegeweest op mn alts deze week, maar die kwamen ook allemaal niet voorbij de Stone Guards.

Ik zal wel geen geluk brengen ofzo. :'(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_119257774
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
Trouwens met een paar pugs meegeweest op mn alts deze week, maar die kwamen ook allemaal niet voorbij de Stone Guards.

Ik zal wel geen geluk brengen ofzo. :'(
Ik doe het niet meer, echte pugs geven me koppijn -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119257890
Word zo uit het spel geknikkerd ,world server down :')

Edit : en weer voorbij :D
pi_119258365
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:49 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Nee hoor, is tegenwoordig gewoon een formulier voor op battle.net.

Is me al zo vaak overkomen inmiddels :+
Dat is nieuw voor mij! _O_
Je raekt an de dinge geweun.
pi_119258501
Ik ga toch maar m'n priest healer maken :@ Hoe kut het ook is (volgens MMO).
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_119258684
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:52 schreef Blistering het volgende:
Ik ga toch maar m'n priest healer maken :@ Hoe kut het ook is (volgens MMO).
Deze anti-holy dame heeft haar disc-zijn opgegeven voor holy. ;(
Healen gaat nu weer een heel stuk beter :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_119258863
Oh! Nou.. holy vind ik nooit zo leuk :( Maar we gaan 't meemaken!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_119262857
Disc healen met mn shadow gear tijdens de derde boss van MSV is wel makkelijk! 35k dps, 35k hps en dankzij spirit realm niet out of mana :D
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_119263744
1 item van 12 bosses LFR en dan nog van een muntje ook nog :') Maar wel de bracers die ik wou hebben *O*
  vrijdag 16 november 2012 @ 08:57:42 #290
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_119266082
Ik ben ongeveer 1,5 maand geleden weer begonnen met WoW, na een afwezigheid van zo'n 3 jaar. Ik speel nu een stuk minder. Vroeger zat ik in een raiding guild, dus 3-4 avonden raiden en de rest van de tijd grinden voor professions en rep. Nu zit ik bij een social guild met allemaal mensen van 30+, die net als ik een gezin en een baan hebben, en dus niet continu kunnen gamen.

Ik moet wel zeggen dat het wel moeite kost om er niet weer volop in te duiken. Ik ben stiekem toch meer een raider dan een casual speler :P.
pi_119267046
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 01:23 schreef Maureentje het volgende:
1 item van 12 bosses LFR en dan nog van een muntje ook nog :') Maar wel de bracers die ik wou hebben *O*
Achja , je heb iig het item wat je wilde hebben :P

Die coins :')
Heb nu ooit 1 item gehad via zo'n coin , en raid als sinds de 2e week van MoP dus al flink wat coins gebruikt.
Zijn zoveel mensen bij mij in de guild die echt elke week wel een item hebben met zo'n klote coin.
En vooral op Sha , daar wil bij mij maar niets droppen ;/
- Djehoetie / Jehuty -
pi_119267915
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:57 schreef Chevalric het volgende:
Ik ben ongeveer 1,5 maand geleden weer begonnen met WoW, na een afwezigheid van zo'n 3 jaar. Ik speel nu een stuk minder. Vroeger zat ik in een raiding guild, dus 3-4 avonden raiden en de rest van de tijd grinden voor professions en rep. Nu zit ik bij een social guild met allemaal mensen van 30+, die net als ik een gezin en een baan hebben, en dus niet continu kunnen gamen.

Ik moet wel zeggen dat het wel moeite kost om er niet weer volop in te duiken. Ik ben stiekem toch meer een raider dan een casual speler :P.
Ben zelf 25 maar deze groep mensen die je bedoeld vind ik ook het fijnste om mee samen te spelen. zijn over het algemeen niet zo hardcore gericht en daardoor (denk ik) ook juist socialer tegen andere niet-hardcore spelers.
Ragen ook niet als dat ze een item verliezen en gaan gewoon fatsoenlijk volwassen om met een situatie.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_119267929
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:42 schreef Altron het volgende:

[..]

Achja , je heb iig het item wat je wilde hebben :P

Die coins :')
Heb nu ooit 1 item gehad via zo'n coin , en raid als sinds de 2e week van MoP dus al flink wat coins gebruikt.
Zijn zoveel mensen bij mij in de guild die echt elke week wel een item hebben met zo'n klote coin.
En vooral op Sha , daar wil bij mij maar niets droppen ;/
same here, deze week ook weer 2x gold gekregen :S
Kut muntjes, veel werk ervoor zonder resultaat.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_119269385
Pfoeh, ik zou best die Inscription staff willen maken voor m'n Priest. Maar 20 Scrolls of Wisdom, dat is me nogal wat zeg :o
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_119269805
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_119269959
quote:
Wahahahaha,, prachtig, afgezien van wat priestertjes, iedereen dood :P
maar waarom vlogen ze eigenlijk weg? nog nooit gehad hiero
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_119269978
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:10 schreef Blistering het volgende:
Pfoeh, ik zou best die Inscription staff willen maken voor m'n Priest. Maar 20 Scrolls of Wisdom, dat is me nogal wat zeg :o
zit op 5 van die scrolls nou (heb er aantal gebruikt voor dmf kaarten) maar ik denk dat ik binnen 2 weken wel een betere staff heb kunnen vinden ergens, zoniet dan maak ik hem alsnog.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:36:44 #298
194233 Friday12
Originele kloon
pi_119272259
quote:
hij was echt boos!
pi_119272427
Miljaar, zit vast op 467 ilvl, en nu kan ik die andere looking for raids niet doen :!@
pi_119280527
Wil ook wel weten welke quest mob dat is geweest bij Sha. :)

Oh en wie maakt de nieuwe topic met titel: 8 jaar WoW, tijd voor een feestje
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')