Dan is het echt niet tof als je zwaar goede 2h Axe met +5 strength kapot gaat.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:48 schreef Isabeau het volgende:
Lekker, een extra setje voor als ze vies zijn! (Of als de durability op is, dat was een van mijn noob dingen. Wist ik dat je kon repairen.)
Het lijkt wel of voor iedereen hier met een flinke portie pech ineens dingen droppenquote:Op donderdag 15 november 2012 02:14 schreef Junglebeast het volgende:
Mooi na 2 maanden eindelijk mijn eerste 2 items uit de LFR (en Sha) kunnen looten voor mijn Shaman. De WoW goden zijn weer op mijn hand.
Nice , gratsquote:Op woensdag 14 november 2012 22:41 schreef MarkyB het volgende:
496 tier hands voor mijn dk geloot op sha met muntje
Ga het zo even proberenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:43 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, ik ben priest hè en gebruik mindbender. Maar die ziet er tegenwoordig uit als zo'n mini-Sha ipv een octopusBen ik de enige of heeft iedereen dat?
Nee, die bedoel ik niet. Ik heb Mindbender en die lijkt nu op zo'n mini shaquote:Op donderdag 15 november 2012 12:33 schreef KataStrofe het volgende:
Mss bedoel je de psyfiend? Die komt meer in de buurt van een sha..
die is gaafquote:
Zo hoort ie er niet uit te zienquote:
o.Oquote:Op donderdag 15 november 2012 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Geen bugIk heb een sha-touched weapon en daarom ziet hij er nu zo uit!
Maar als je elke week LFR en normal doet heb je dubbel zoveel kans op die tokens toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:12 schreef DJ_ het volgende:
Overigens doe je dat wel godsnel dan dat je nu al een de questline af hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |