Nee, nu. Iets zeikerigs Nederlandstaligs met kopstem van ten minste enkele decennia oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kou tijdens vakantie is nooit leuk, tenzij wintersport. Tijdens de kou door Sandy ook nieuwe leren All Stars met Thinsulate voering gekocht, heerlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:24 schreef LadyBlack het volgende: [..] Het is nu nog koud ja, maar het schijnt na dit weekend ook weer wat warmer te worden, en dan zitten we nog 2 dagen in Toronto
Hier in Ottawa was het trouwens lekker zonnig, dus een stuk beter te doen dan
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Mooie TTbeter dan wat ik in gedachten had
Thnx...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Generatiekloofje...quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef B.ertha het volgende:
Woei @ TT
[..]
Nee, nu. Iets zeikerigs Nederlandstaligs met kopstem van ten minste enkele decennia oud.
Dokter Bernhard, u moet me zeggen, hoe gaat het met hem, nu. Hééééél mijn leven, was altijd, alleen maar voor hem, aaaaalles geven, wil ik, maar hou hem bij mijhij...quote:
Mja, het zorgt er vooral voor dat je niet al te lang buiten wilt zijn, want dan verkleum je wat. En ik kan niet meer een hele dag lopen... dus ik doe nu halve dagjes, en dan tussendoor lekker even relaxen op de hotelkamerquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kou tijdens vakantie is nooit leuk, tenzij wintersport. Tijdens de kou door Sandy ook nieuwe leren All Stars met Thinsulate voering gekocht, heerlijk.
Veel plezier nog daar!
De eerste keren vond ik wel leuk, maar nu is het echt een zeiknummer geworden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Generatiekloofje...![]()
Skyfall vind ik echt een zeiknummer, ook al is het van Adele.
ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:35 schreef B.ertha het volgende:
Potverdorie, ninja-editIk wilde net bijdehand uit de hoek komen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:35 schreef B.ertha het volgende:
gister ook weer even mijn zoetigheden voorraad bijgevuld. Van niks naar iets, dat wil zeggen, want ik had niks meer en had al zelf koekjes moeten bakken eerder deze weekquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga chocolade kopen
En brood en ham. En ik moet pinnen. Maar vooral chocolade
Ik weet een nog veel irritanter nummer... mag ik?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe krijg ik dit nu weer uit mijn hoofd
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:35 schreef B.ertha het volgende:
Boodschappen doen als je honger hebt... levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga chocolade kopen
Ooohjaaaaaaa, het is bijna zover!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:40 schreef iamredleader het volgende:
Woei, kruidnoten bij een collega gescoord![]()
Hmm lekker... *jaloersquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga chocolade kopen
Neequote:Op vrijdag 9 november 2012 15:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik weet een nog veel irritanter nummer... mag ik?
Tinu gaat samen met mijn moeder en de jongens naar de intocht in Amstelveen. Ik ben dan bij Bart voor een ABO-spelletjesmeetquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ooohjaaaaaaa, het is bijna zover!!
Volgende week zaterdag de intocht van Sinterklaas op tv, en dan krijg ik een paar vriendinnen op bezoek en gaan we warme choco drinken en ondertussen pepernoten bakken
En er komen dit jaar ook iig 2 kindjes mee
Als het op onbewaakte momenten beschikbaar is, dat is wel gevaarlijk jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, voor morgenavond best een hoop te snaaien in huis gehaald. Er blijft altijd veel te veel van over. Dat is erg slecht voor de lijn
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
Neeik ben heel vatbaar voor sticky songs
The Muppets: mana mana, tu tuu tu du duquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, doe ook maar, ik luister atm naar het requiem van Mozart, daar komt weinig tussen
Die hebben ze hier zelfsquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben de pepernoten al in huis en deels op... zowel Twan als Lennon zijn er gek op. Kon er niet meer onderuit.
Ik heb zelf al een chocoladeletter op. Die zijn zooo lekker. en ook het enige Sinterklaassnoepgoed dat ik lust
Zie, het werkt nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
The Muppets: mana mana, tu tuu tu du du
Pepernoten? :quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die hebben ze hier zelfsik moest mn vriend er echt voorbij sleuren
Ow haha. Heerlijk! Ik heb me nog lang kunnen beheersen... maar ging toch overstag. Normaal wil ik dat pas kopen als Sinterklaas in het land is.quote:
En volgend jaar kijk je met je eigen kindjequote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ooohjaaaaaaa, het is bijna zover!!
Volgende week zaterdag de intocht van Sinterklaas op tv, en dan krijg ik een paar vriendinnen op bezoek en gaan we warme choco drinken en ondertussen pepernoten bakken
En er komen dit jaar ook iig 2 kindjes mee
Jahquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En volgend jaar kijk je met je eigen kindje
dit wordt dus zo'n beetje elk stapweekend in veel kroegen en karaoke bars aangevraagd door mijn vriendengroep. We hebben haar zelfs al eens live zien zingen op de Tilburgse kermis. Ze leek niet eens dronkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dokter Bernhard, u moet me zeggen, hoe gaat het met hem, nu. Hééééél mijn leven, was altijd, alleen maar voor hem, aaaaalles geven, wil ik, maar hou hem bij mijhij...
Hoe krijg ik dit nu weer uit mijn hoofd
Super glue...quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En om jouw vraag te beantwoorden Soempie (mobiel quoten uit een gesloten topic gaat niet) . Net vier uur door het Prada lopen slenteren en heel veel mooie schilderijen gezien
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jah
Doe jij daar eigenlijk iets met Sinterklaas of kerst? Lootjes trekken oid, of gewoon cadeautjes voor vrienden?
wie is het?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:30 schreef B.ertha het volgende:
De benen van dit kind zijn bijna even dik als die van haar moeder
[ afbeelding ]
Haar moeder is dan ook van het type gratenpakhuis met siliconen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:30 schreef B.ertha het volgende:
De benen van dit kind zijn bijna even dik als die van haar moeder
[ afbeelding ]
Het 'probleem' is dat wanneer je mobiel zo'n foto wilt bekijken, je beeldscherm juist weer doorkantelt. Schiet dus niet op...quote:
Beckham met dochterquote:
Was dan ook niets ten nadele van het kindquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haar moeder is dan ook van het type gratenpakhuis met siliconen...
Geen ramp hoor...quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor het eerst dat ik zo mobiel via tinypic een foto upload. Zal er nog eens naar kijken.
heeft zij nog iets gepresteerd naast in een meidengroepje zingen. Iets met mode ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beckham met dochter
[..]
Was dan ook niets ten nadele van het kind
Nee, het is een bimbo tegenwoordig die soms nog wat poseert.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heeft zij nog iets gepresteerd naast in een meidengroepje zingen. Iets met mode ofzo?
ze heeft ook een eige mode lijn hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is een bimbo tegenwoordig die soms nog wat poseert.
hoe heet het? Weinig voor veel?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ze heeft ook een eige mode lijn hoor
Werk eens aan je paperquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ze heeft ook een eige mode lijn hoor
shit. Betrapt.quote:
Aangezien de naam een term bekend door voetbal zal zijn, is het vast "Seaman".quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hoe heet het? Weinig voor veel?
ik had net een word document geopend en vond dat al genoeg accomplishment om even pauze te nemenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook, mezelf op een vergeten woordEn hoe betrapt is betrapt als je het op Twitter zet
Zo herkenbaar!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik had net een word document geopend en vond dat al genoeg accomplishment om even pauze te nemen
het is dan ook een kunstgeschiedenis paperquote:
nu onderschat je mequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Jojo, indrukwekkende prestatie, 4 uur Prado!
4 uur in een museum vind ik zelf ook nog wel een uitdaging hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nu onderschat je me![]()
Mooi museum. Wilde volgende week ook nog naar het nieuwe stedelijk maar ben bang dat ondanks een andere collectie het toch tegen gaat vallen
Ah, en waar moet het over gaan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is dan ook een kunstgeschiedenis paper
AbEx t/m pop art en de relatie dat het heeft met de Koude Oorlogquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Haai schattenIk heb jullie gemist!
Ik leef nogWas een beetje een heftige start en heb echt even het gevoel gehad dat ik geleefd werd maar ik kom zo zoetjes aan weer bovendrijven.
Goed om te lezenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik leef nogWas een beetje een heftige start en heb echt even het gevoel gehad dat ik geleefd werd maar ik kom zo zoetjes aan weer bovendrijven.
Idem!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Goed om te lezen. Gefeliciteerd nog!
Thnx, en ik zag je mailtje netquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Goed om te lezen. Gefeliciteerd nog!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb niet teruggelezen en voelde me niet onder druk gezet![]()
Baal er wel van dat ik niet eens in mijn eigen felicitatietopic heb kunnen posten, maar ik kreeg het echt niet voor elkaar. Dat is dan weer een beetje jammer van internet.
Jaquote:Foto en naam voor de liefhebbers per PM (Wel later dan, want mijn lieve schoonmoeder heeft gekookt)
Geen probleemquote:[..]
Thnx, en ik zag je mailtje net![]()
ik ookquote:
ja ja PM!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb niet teruggelezen en voelde me niet onder druk gezet![]()
Baal er wel van dat ik niet eens in mijn eigen felicitatietopic heb kunnen posten, maar ik kreeg het echt niet voor elkaar. Dat is dan weer een beetje jammer van internet.
Foto en naam voor de liefhebbers per PM (Wel later dan, want mijn lieve schoonmoeder heeft gekookt)
[..]
Thnx, en ik zag je mailtje net![]()
Bij deze alsnog gefeliciteerd met je verse broekenpoepert!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat blijkt natuurlijk als je de PM ontvangen hebt...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
Voor ik om een pm vraag. Is het een lief kind?
Gaat ze dan Ctrl-Alt-Del indrukken, zodat je opnieuw opgestart wordt?quote:
Of ik word gewoon beëindigd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Gaat ze dan Ctrl-Alt-Del indrukken, zodat je opnieuw opgestart wordt?
Gaat nog goed, raak nu zelfs een beetje over mijn slaap heen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het nog een beetje vol te houden MM of val je al bijna om?
Truste.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga nu wel langzaam richting horizontale houding.
Adios!
Zekers.quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand anders aanwezig in de nachtploeg?
Hoe is het bij jou? Zit je al in de sneeuw?quote:
Heb je meegedaan of ben je wezen kijken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gelukkig nietNet een dans show gehad, morgen weer
Ah. Dan hoef ik vast niet te vragen of je het leuk hebt gehad.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand anders aanwezig in de nachtploeg?
het ging welquote:Op zaterdag 10 november 2012 04:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah. Dan hoef ik vast niet te vragen of je het leuk hebt gehad.
de vriendin van een oude maat van me noemden we altijd donkere wolkquote:Op zaterdag 10 november 2012 04:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb gisteren mijn knieën geblesseerd dus hou het even rustig vandaag... En ik heb weer eens een donkere wolk boven mijn hoofd dus even lekker rustig is wel goed voor me
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 10 november 2012 04:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nachtploeg present, maar dan wel om af te zwaaien. Lekker in mn bed inmiddels
Goodnight
kwekquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier ook
Maar het is daar vast warmer.... wat zegt het kwik?
Nee, maar zelfs met een soort van jetlag lukt uitslapen me zelden of nooit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Niet zo gek na je dag van gisteren toch, MM?
Tot nu toen gaat het prima, bezig blijven is de beste remedie.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
En nu terug naar een normaal ritme, wil dat meestal een beetje?
klinkt goedquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:54 schreef iamredleader het volgende:
Appeltaart in de oven, eten op het vuur, vanavond pokeren... Life's good
vanuit Sevilla, met hard bed en geen badquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanuit het Novotel. Met een hard bed, fancy wasbak en geen bad
in Madrid 13, hier 19quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier ook
Maar het is daar vast warmer.... wat zegt het kwik?
Eetkamer?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:50 schreef B.ertha het volgende:
Ja, eindelijk leuke stoelen gevonden! Nog niet besteld maar dat volgt snel
Saai en standaard: Expedit kasten en dozen daarvoor. Nieuw bureau met ladeblok.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:18 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie, wat staat er allemaal op dan?
ja. En het is geen ikeaquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eetkamer?
Ik ben ook net op de Ikea-site aan het kijken. Heb al verschillende boodschappenlijstjes gemaakt.
Hoe woon jij eigenlijk? Je hebt vast ook zo'n floorplanner-plattegrondje toch? (of kwam die link niet van jou) Mag ik die zien?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Saai en standaard: Expedit kasten en dozen daarvoor. Nieuw bureau met ladeblok.
Op verlanglijstje nog een grotere eettafel, maar dat komt wel als ik ga verdienen.
Ik ga even een nieuwe Floorplanner maken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe woon jij eigenlijk? Je hebt vast ook zo'n floorplanner-plattegrondje toch? (of kwam die link niet van jou) Mag ik die zien?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga even een nieuwe Floorplanner maken.
Niet?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:20 schreef B.ertha het volgende:
Cheesecake (de gebakken versie) kan mij echt niet bekoren
Ik wist niet dat het NY style heette maar ik heb het even opgezocht en yupquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, zo'n NY-style cheesecake MaJo?
Wat is dan de ongebakken versiequote:Op zaterdag 10 november 2012 22:20 schreef B.ertha het volgende:
Cheesecake (de gebakken versie) kan mij echt niet bekoren
Er bestaat ook een luchtiger versie, ik ken ze vooral van de Dr Oetker-pakken. Die maak je met verkruimelde biscuitjes (of bastognesquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het NY style heette maar ik heb het even opgezocht en yup
[..]
Wat is dan de ongebakken versie
Ik dacht vroeger ook dat ik het niet lustte maar sinds een tijdje vind ik het helemaal geweldig
Ik heb ook de bodem met biscuitjes gemaakt maar hij moest wel in de oven. Ik heb het al eens eerder gemaakt en ik was er toen van overtuigd dat het mislukt was maar het bleek toen juist super lekker te zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er bestaat ook een luchtiger versie, ik ken ze vooral van de Dr Oetker-pakken. Die maak je met verkruimelde biscuitjes (of bastognes) als bodem, en dan hoef je m alleen maar in de koelkast te laten opstijven.
Het is vast niet slim van mij om te vragenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb ook de bodem met biscuitjes gemaakt maar hij moest wel in de oven. Ik heb het al eens eerder gemaakt en ik was er toen van overtuigd dat het mislukt was maar het bleek toen juist super lekker te zijn![]()
![]()
Heb je je huis vol pokerende mannen Tinuviel?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:41 schreef Tinuviel het volgende:
Oof nog van harte gefeliciteerd. Fijn dat alles goed isvbij jullie.
Majo, alvast gefeliciteerd met je moeder.
Eens kijken of er nog een stuk appeltaart over is
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is vast niet slim van mij om te vragenmaar wel recept gebruik je?
Thanksquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:41 schreef Tinuviel het volgende:
Oof nog van harte gefeliciteerd. Fijn dat alles goed isvbij jullie.
Majo, alvast gefeliciteerd met je moeder.
Eens kijken of er nog een stuk appeltaart over is
Of een fotootje ervan maken en uploaden, da's misschien minder werk? Maar ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik heb ooit van Nem een fantastisch kookboek gekregen met taarten
Ik kan het recept wel overtypen?
Het zijn 4 bladzijden (is een cool boek met met elke stap een foto) dus overtypen is makkelijkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Of een fotootje ervan maken en uploaden, da's misschien minder werk? Maar ben wel benieuwd
Haast je rustig! Ik kan voorlopig nog niks bakken, dus doe het vooral als je er tijd en zin voor hebtquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het zijn 4 bladzijden (is een cool boek met met elke stap een foto) dus overtypen is makkelijkerDoe het zo, eerst heel even bankhangen. Dit is het eerste moment van vandaag dat ik even kan zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het zo overtypen als ik de cheesecake uit de oven moet halenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haast je rustig! Ik kan voorlopig nog niks bakken, dus doe het vooral als je er tijd en zin voor hebt
Haha wist niet dat dat onder die link zatquote:
Nee, en dat bed is ook niet heel groot. Vijftien is het zeker niet, eerder 13.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef B.ertha het volgende:
Zijn je meubels te klein? Je slaapkamer likt nu zeker vijftien m2 te zijn.
De foto in je kookboek klopt niet. Het hoort er geelbruin uit te zien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:20 schreef MaJo het volgende:
Ik snap mijn cheesecake nietOp het plaatje in het kookboek ziet ie er wit uit maar die van mij hebben steeds een krokant bruin laagje. Daardoor dacht ik de vorige keer ook dat het mislukt was maar het smaakte toen juist heel lekker. Hoe kan dit nou?
Ja, kwarktaartquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
De foto in je kookboek klopt niet. Het hoort er geelbruin uit te zien.
De ongebakken variant met biscuitbodem is trouwens toch gewoon zo'n kwarktaart/MonChou-ding?
Maar dat is lekker, waarom zou je dat nog in de oven zetten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
De ongebakken variant met biscuitbodem is trouwens toch gewoon zo'n kwarktaart/MonChou-ding?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha wist niet dat dat onder die link zatMaar kan de originele pagina niet achterhalen...
Veel plezier.quote:
De gebakken variant is anders, met ei en zo, dus die gooi je wel in de oven.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:27 schreef B.ertha het volgende:
Maar dat is lekker, waarom zou je dat nog in de oven zetten?
Ah, ben je nou nog steeds in Canada? Vond je al zo laat nog op.quote:
Nee het is niet voor stoppen met roken (10 weken inmiddelsquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, en dat bed is ook niet heel groot. Vijftien is het zeker niet, eerder 13.
MaJo, stoppen met roken staat niet bij de Lilypie-site.
http://www.tickerclub.com/tickers/smoking/
Maarruh...hoe lang ben je van plan om zo'n ticker te gebruiken?
Dat is wel raat dan, ik dacht echt dat ik iets verkeerd deedquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Afvallen dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En wou je het voor stoppen met roken gebruiken of voor afvallen? Soemp heeft zo'n mooie gewichtsgrafiek he, misschien kun je haar ff vragen waar die van is.
En anders gewoon in google ticker + gewicht / stoppen met roken intikken. Komt ook vast wat uit.
Veel plezier!quote:
Ah, leek me al raar. Die van Soempie was leuk, met appeltjes, maar ik zie 'm niet meer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:37 schreef MaJo het volgende:
Nee het is niet voor stoppen met roken (10 weken inmiddels) maar voor afvallen
Niet met ei en roomkaas? Want dat is wel de officiële, dacht ik.quote:Dat is wel raar dan, ik dacht echt dat ik iets verkeerd deedDit is trouwens ook met monchou en mascarpone maar zodra het in de oven gaat heet het cheesecake ofzo? Ik wist helemaal niet dat er verschillen waren
Met monchou, roomkaas en eierenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, leek me al raar. Die van Soempie was leuk, met appeltjes, maar ik zie 'm niet meer.
[..]
Niet met ei en roomkaas? Want dat is wel de officiële, dacht ik.
Nu heb jij gebakken MonChou-taart. En dat klinkt niet zo lekker.
Nu baal ik dat ik niks in huis heb aan zuivel. Dan maar aan de appelsap.
Truste!quote:Op zondag 11 november 2012 00:28 schreef iamredleader het volgende:
De heren pokeraars zijn weer weg, de appeltaart hebben we niet aangeraakt. Ik zag de hongerige blikken, en heb gezegd dat die voor morgen (vandaag dus) is, want Jair heeft geholpen met het maken.
Opgeruimd, afgesloten, nu naar bed
Het woordje "iemand" ontbrakquote:
Hij verdiende het helemaal niet. Maar het flikkerde om op mijn dienbladquote:Op zondag 11 november 2012 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
Wat was de reden dat hij dat verdiende?
Ah.quote:Op zondag 11 november 2012 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij verdiende het helemaal niet. Maar het flikkerde om op mijn dienblad
Slaap lekker.quote:Op zondag 11 november 2012 01:15 schreef MaJo het volgende:
LB, het recept komt een andere keer want mijn laptop bleef hangen en wil nu niet meer opstartenhopelijk een tijdelijk probleem.
Nemja dat kan een keer gebeuren natuurlijk
![]()
Ik ga slapen, in een net verschoond bed![]()
Ja absoluutquote:Op zondag 11 november 2012 01:15 schreef MaJo het volgende:
Nem ja dat kan een keer gebeuren natuurlijk
Oh, dat is zo lekkerquote:Ik ga slapen, in een net verschoond bed
quote:Op zondag 11 november 2012 03:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er kwam bijna niemand naar de show kijken vanavond. Echt teleur gesteld
LB, je ziet dus de heren pokeraars waren er nog toen jij postte.quote:Op zondag 11 november 2012 00:28 schreef iamredleader het volgende:
De heren pokeraars zijn weer weg, de appeltaart hebben we niet aangeraakt. Ik zag de hongerige blikken, en heb gezegd dat die voor morgen (vandaag dus) is, want Jair heeft geholpen met het maken.
Opgeruimd, afgesloten, nu naar bed
En dat zeg je nuquote:Op zondag 11 november 2012 07:44 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
LB, je ziet dus de heren pokeraars waren er nog toen jij postte.
MaJo, nou niet elke week maar wel af en toe, vind hij leuk. Nu lijkt het wel vaker omdat hij net ook gebakken heeft voor zijn verjaardag. Hij maakt ook cupcakes, pepernoten enzo samen met onze peuter.
MaJo kijk eens hier, ik heb de zwangerschapsticjer ervan gebruikt in het verleden en gebruik nu de kinderverjaardagenticker:
http://lilyslim.com/
Red, jullie hadden best wat kunnen eten, alleen nog een stukje voor ons overhouden. We eten toch geen hele taart met z'n drieen ofwel?
PS: wat vervelend!
komt zeker door die verhalen over dat er geen doorkomen aan wasquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, kwarktaart
En inderdaad een fijn appartement Wyccie! Had meer een studio in mn hoofd, maar wat lekker dat je 3 ruimtes hebt
quote:Op zondag 11 november 2012 08:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goeiemorgen voor iedereen die nu zo een beetje wakker gaat wordenIk ben nog steeds boos op alles en iedereen dus ik ga morgen maar naar Chicago om met mijn ex (
) te hangen...
![]()
![]()
dus ik ga maar eens naar bed
quote:Op zondag 11 november 2012 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het lang kunnen uitstellen maar ik heb vandaag eindelijk een glas bier in iemand zijn nek gegooid
Was nog een oud opaatje ook
En die mensen hebben nog fooi gegeven ook
Wat jammer.quote:Op zondag 11 november 2012 03:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Eerst was het half negen. Nu heb ik al met de kids ontbeten. We zijn zo klaar, dus dan gaan we het nog eens proberenquote:Op zondag 11 november 2012 09:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nu, 's nachts een vent, 's morgens ook een vent.
Maar half tien klinkt mij als redelijk wat langer in vergelijking tot normaal
quote:Op zondag 11 november 2012 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het lang kunnen uitstellen maar ik heb vandaag eindelijk een glas bier in iemand zijn nek gegooid
Was nog een oud opaatje ook
En die mensen hebben nog fooi gegeven ook
Awwwquote:Op zondag 11 november 2012 03:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kruidnoten, schatquote:Op zondag 11 november 2012 07:44 schreef Tinuviel het volgende:
MaJo, nou niet elke week maar wel af en toe, vind hij leuk. Nu lijkt het wel vaker omdat hij net ook gebakken heeft voor zijn verjaardag. Hij maakt ook cupcakes, pepernoten enzo samen met onze peuter.
Red, jullie hadden best wat kunnen eten, alleen nog een stukje voor ons overhouden. We eten toch geen hele taart met z'n drieen ofwel?
quote:Op zondag 11 november 2012 10:27 schreef Soempie het volgende:
Wiebel en ik zijn vandaag 5 jaar samen.
Dankquote:Op zondag 11 november 2012 08:08 schreef PhysicsRules het volgende:
Red, het was weer als vanouds gezellig!
Gefelicitaartmetslagroomquote:Op zondag 11 november 2012 10:27 schreef Soempie het volgende:
gefeliciteerdquote:Op zondag 11 november 2012 10:27 schreef Soempie het volgende:
Dat "tot zo laat als jij wil" gedeelte kan ik me gek genoeg niet herinneren.quote:Op zondag 11 november 2012 10:24 schreef iamredleader het volgende:
Zo, wakker met koffie
Tinu, lieve schat, we hadden heel duidelijk afgesproken dat ik zondagochtend mog slapen "tot zo laat als ik wil"en ik had vannacht weinig ruimte in bed (Lior had jou opzij geduwd
) dus ik ben maar op de bank gaan slapen
Er is appeltaart voor wie zich tijdig hier meldt
Herkenbaar...quote:Op zondag 11 november 2012 10:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was vrijdag bij m'n ouders gaan eten. Blijkt dat ik daarna nog geen 5 minuten weg was en m'n broer ineens aan kwam waaien bij m'n ouders. Stiekem ben ik wel blij dat ik net weg was, heb hem al twee en half jaar niet gezien en weet dus niet wat ik moet gaan zeggen alsik hem zie
Gefeliciteerdquote:Op zondag 11 november 2012 10:27 schreef Soempie het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Er zijn genoeg foto's van mij als 'Heidi' dus ik ben bang dat ik er hier wel wat kan posten
Geen jurkje tot op de knie dus?quote:Op zondag 11 november 2012 11:09 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb serieus nog nooit zo'n kort jurkje aangehad![]()
![]()
voelde soms wat ongemakkelijk
quote:
quote:
Een dirndl met maillot?quote:Op zondag 11 november 2012 11:23 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik had er maillots onderaan, anders had ik het ook niet gedaan![]()
Stuur je een pm/dm als je de foto's hebt?quote:Op zondag 11 november 2012 11:29 schreef Etcetera het volgende:
De foto's heb ik zelf niet hier, de fotograaf had vandaag nog een drukke dag, dus ik vermoed dat je het F5'en wel weer kunt laten red
quote:Op zondag 11 november 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
IARL, als een vrouw zegt "Doe maar wat jij wilt", doe dan nooit wat je zelf wilt!
Omstandigheden maken niks uit joh. Gewoon posten.quote:Op zondag 11 november 2012 11:36 schreef Etcetera het volgende:
Eerst zien of ze door de ballotagecommissie komen![]()
We zouden bijna naar huis, E. trekt me op zijn schoot op de bank, en *poef* de fotograaf was binnen en maakte even een paar foto'sen ik sta er meerdere keren op met drank natuurlijk
de lul
![]()
Jij staat alleen charmant op de foto's met drank?quote:Op zondag 11 november 2012 11:41 schreef B.ertha het volgende:
Iedereen staat wel eens oncharmant op de foto met/door drank
Behalve ik dan
Want je drinkt niet of bent van huis uit al oncharmant?quote:Op zondag 11 november 2012 11:41 schreef B.ertha het volgende:
Iedereen staat wel eens oncharmant op de foto met/door drank
Behalve ik dan
Beiden. Niet fotogeniek en ik drink nooit.quote:Op zondag 11 november 2012 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want je drinkt niet of bent van huis uit al oncharmant?
quote:Op zondag 11 november 2012 11:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beiden. Niet fotogeniek en ik drink nooit.
ik plaats hier alleen na strenge selectie natuurlijkquote:
Nog beter? Wauw.quote:Op zondag 11 november 2012 11:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik plaats hier alleen na strenge selectie natuurlijk
Foto's gemaakt door en prof zijn natuurlijk allicht beter.
En ik gaf alvast antwoordquote:Op zondag 11 november 2012 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat beweerde ik dan ook niet, ik vroeg het netjes...
Het is pas 0400 bij haar.quote:Op zondag 11 november 2012 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Puntenslijpsel word eens wakker en beantwoord mijn vraag in je PM-box
Het is daar 5 uur 's nachts...quote:Op zondag 11 november 2012 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Puntenslijpsel word eens wakker en beantwoord mijn vraag in je PM-box
Welke foto?quote:Op zondag 11 november 2012 12:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De foto die jij voor ogen hebt, kwam van een prof
quote:
Details, details mensenquote:
Pfff, wat een tijd...quote:Op zondag 11 november 2012 12:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
mooie tijd om op te staan, doe ik iedere maandag!
Op een boomstam.quote:
www.gsmpedia.nl/google/ni(...)-4-aan-voor-395-euroquote:Op zondag 11 november 2012 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Details, details mensen
En dat dat wat ik wil sowieso pas vanaf 13 november kan is ook een detailof ze de nieuwe Nexus 4 naar me wil opsturen, zodat ik 'm voor een fatsoenlijke prijs heb in plaats van voor 500/600 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |