Nee, nu. Iets zeikerigs Nederlandstaligs met kopstem van ten minste enkele decennia oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kou tijdens vakantie is nooit leuk, tenzij wintersport. Tijdens de kou door Sandy ook nieuwe leren All Stars met Thinsulate voering gekocht, heerlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:24 schreef LadyBlack het volgende: [..] Het is nu nog koud ja, maar het schijnt na dit weekend ook weer wat warmer te worden, en dan zitten we nog 2 dagen in Toronto
Hier in Ottawa was het trouwens lekker zonnig, dus een stuk beter te doen dan
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Mooie TTbeter dan wat ik in gedachten had
Thnx...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Generatiekloofje...quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef B.ertha het volgende:
Woei @ TT
[..]
Nee, nu. Iets zeikerigs Nederlandstaligs met kopstem van ten minste enkele decennia oud.
Dokter Bernhard, u moet me zeggen, hoe gaat het met hem, nu. Hééééél mijn leven, was altijd, alleen maar voor hem, aaaaalles geven, wil ik, maar hou hem bij mijhij...quote:
Mja, het zorgt er vooral voor dat je niet al te lang buiten wilt zijn, want dan verkleum je wat. En ik kan niet meer een hele dag lopen... dus ik doe nu halve dagjes, en dan tussendoor lekker even relaxen op de hotelkamerquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kou tijdens vakantie is nooit leuk, tenzij wintersport. Tijdens de kou door Sandy ook nieuwe leren All Stars met Thinsulate voering gekocht, heerlijk.
Veel plezier nog daar!
De eerste keren vond ik wel leuk, maar nu is het echt een zeiknummer geworden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Generatiekloofje...![]()
Skyfall vind ik echt een zeiknummer, ook al is het van Adele.
ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:35 schreef B.ertha het volgende:
Potverdorie, ninja-editIk wilde net bijdehand uit de hoek komen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:35 schreef B.ertha het volgende:
gister ook weer even mijn zoetigheden voorraad bijgevuld. Van niks naar iets, dat wil zeggen, want ik had niks meer en had al zelf koekjes moeten bakken eerder deze weekquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga chocolade kopen
En brood en ham. En ik moet pinnen. Maar vooral chocolade
Ik weet een nog veel irritanter nummer... mag ik?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe krijg ik dit nu weer uit mijn hoofd
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:35 schreef B.ertha het volgende:
Boodschappen doen als je honger hebt... levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga chocolade kopen
Ooohjaaaaaaa, het is bijna zover!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:40 schreef iamredleader het volgende:
Woei, kruidnoten bij een collega gescoord![]()
Hmm lekker... *jaloersquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga chocolade kopen
Neequote:Op vrijdag 9 november 2012 15:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik weet een nog veel irritanter nummer... mag ik?
Tinu gaat samen met mijn moeder en de jongens naar de intocht in Amstelveen. Ik ben dan bij Bart voor een ABO-spelletjesmeetquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ooohjaaaaaaa, het is bijna zover!!
Volgende week zaterdag de intocht van Sinterklaas op tv, en dan krijg ik een paar vriendinnen op bezoek en gaan we warme choco drinken en ondertussen pepernoten bakken
En er komen dit jaar ook iig 2 kindjes mee
Als het op onbewaakte momenten beschikbaar is, dat is wel gevaarlijk jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, voor morgenavond best een hoop te snaaien in huis gehaald. Er blijft altijd veel te veel van over. Dat is erg slecht voor de lijn
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
Neeik ben heel vatbaar voor sticky songs
The Muppets: mana mana, tu tuu tu du duquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, doe ook maar, ik luister atm naar het requiem van Mozart, daar komt weinig tussen
Die hebben ze hier zelfsquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben de pepernoten al in huis en deels op... zowel Twan als Lennon zijn er gek op. Kon er niet meer onderuit.
Ik heb zelf al een chocoladeletter op. Die zijn zooo lekker. en ook het enige Sinterklaassnoepgoed dat ik lust
Zie, het werkt nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
The Muppets: mana mana, tu tuu tu du du
Pepernoten? :quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die hebben ze hier zelfsik moest mn vriend er echt voorbij sleuren
Ow haha. Heerlijk! Ik heb me nog lang kunnen beheersen... maar ging toch overstag. Normaal wil ik dat pas kopen als Sinterklaas in het land is.quote:
En volgend jaar kijk je met je eigen kindjequote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ooohjaaaaaaa, het is bijna zover!!
Volgende week zaterdag de intocht van Sinterklaas op tv, en dan krijg ik een paar vriendinnen op bezoek en gaan we warme choco drinken en ondertussen pepernoten bakken
En er komen dit jaar ook iig 2 kindjes mee
Jahquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En volgend jaar kijk je met je eigen kindje
dit wordt dus zo'n beetje elk stapweekend in veel kroegen en karaoke bars aangevraagd door mijn vriendengroep. We hebben haar zelfs al eens live zien zingen op de Tilburgse kermis. Ze leek niet eens dronkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dokter Bernhard, u moet me zeggen, hoe gaat het met hem, nu. Hééééél mijn leven, was altijd, alleen maar voor hem, aaaaalles geven, wil ik, maar hou hem bij mijhij...
Hoe krijg ik dit nu weer uit mijn hoofd
Super glue...quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En om jouw vraag te beantwoorden Soempie (mobiel quoten uit een gesloten topic gaat niet) . Net vier uur door het Prada lopen slenteren en heel veel mooie schilderijen gezien
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jah
Doe jij daar eigenlijk iets met Sinterklaas of kerst? Lootjes trekken oid, of gewoon cadeautjes voor vrienden?
wie is het?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:30 schreef B.ertha het volgende:
De benen van dit kind zijn bijna even dik als die van haar moeder
[ afbeelding ]
Haar moeder is dan ook van het type gratenpakhuis met siliconen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:30 schreef B.ertha het volgende:
De benen van dit kind zijn bijna even dik als die van haar moeder
[ afbeelding ]
Het 'probleem' is dat wanneer je mobiel zo'n foto wilt bekijken, je beeldscherm juist weer doorkantelt. Schiet dus niet op...quote:
Beckham met dochterquote:
Was dan ook niets ten nadele van het kindquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haar moeder is dan ook van het type gratenpakhuis met siliconen...
Geen ramp hoor...quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor het eerst dat ik zo mobiel via tinypic een foto upload. Zal er nog eens naar kijken.
heeft zij nog iets gepresteerd naast in een meidengroepje zingen. Iets met mode ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beckham met dochter
[..]
Was dan ook niets ten nadele van het kind
Nee, het is een bimbo tegenwoordig die soms nog wat poseert.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heeft zij nog iets gepresteerd naast in een meidengroepje zingen. Iets met mode ofzo?
ze heeft ook een eige mode lijn hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is een bimbo tegenwoordig die soms nog wat poseert.
hoe heet het? Weinig voor veel?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ze heeft ook een eige mode lijn hoor
Werk eens aan je paperquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ze heeft ook een eige mode lijn hoor
shit. Betrapt.quote:
Aangezien de naam een term bekend door voetbal zal zijn, is het vast "Seaman".quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hoe heet het? Weinig voor veel?
ik had net een word document geopend en vond dat al genoeg accomplishment om even pauze te nemenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook, mezelf op een vergeten woordEn hoe betrapt is betrapt als je het op Twitter zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |