Ben ik op zich mee eens, maar daarnaast moet zij met respect met TS zijn spullen omgaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:11 schreef Murmeli het volgende:
Als ze er niet mee om kan gaan moet ze met haar poten van je spullen afblijven. Of ze nu 100 euro kosten of 5 cent. Met de spullen van een ander ben je voorzichtig. Punt.
Volgens mij bedoelen we hetzelfdequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:13 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ben ik op zich mee eens, maar daarnaast moet zij met respect met TS zijn spullen omgaan.
Jij bent zijn vriendin?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:12 schreef koekii het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat om dit soort kleine dingen ruzie om kan makenklinkt wel alsof jullie gewoon 12 13 zijn
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:13 schreef jogy het volgende:
Je bent niet raar en je vriendin is gewoon onredelijk. Als haar eigen oordopjes zoveel beter zijn waarom gebruikt ze die van jou dan?
Anyway, niet meer je dure spulletjes aan haar lenen dus.
Je hebt gelijk, ik las je eerste zin helemaal verkeerd in de gauwigheid.quote:
Het is gewoon respectloos. Als ik zoiets had gedaan had ik het in ieder geval meteen gezegd en niet gedaan alsof het niet boeiend is. En dan ook nog boos worden omdat je het niet kan waarderen. Nou dan wil ik best wel een wedstrijdje doodzwijgen voor aan gaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:12 schreef koekii het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat om dit soort kleine dingen ruzie om kan makenklinkt wel alsof jullie gewoon 12 13 zijn
![]()
Nee, jij bent niet degene die raar doet. Ja, jij moet je aanpassen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:06 schreef Kostyan het volgende:
[...]
Wat vinden jullie, ben ik nou degene die raar doet en zich moet aanpassen?
Dat ze dan lekker die 5 euro krengen had gebruikt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:06 schreef Kostyan het volgende:
Ze zegt dan: "het zijn maar oordopjes, dan had je niet van die dure moeten kopen... koop voortaan dan maar wat voor 5 euro ofzo. Ik heb oordopjes van 5 euro en die hebben zelfs nog beter geluid".
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:06 schreef Kostyan het volgende:
Als ik haar dan vroeg of ze niet eens beter op d'r spullen kan letten (ze heeft dit soort dingen namelijk altijd), krijg ik een hele discussie, zoals altijd...
Ik denk dat het probleem erbij ligt dat hij dat al wel geprobeert heeft (lijkt me) en het zovaak voorkomtquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:20 schreef Willy108 het volgende:
In een relatie moet je soms ff incasseren en niet overal heisa om maken.. helemaal niet om zulke kleine dingetjes.. gewoon ff één keertje rustig opmerken of ze wat voorzichtiger met je spullen om wil gaan (niet beschuldigen). Tis kut, en zeker niet jou fout, maar om over die kussentjes ruzie te maken lijkt mij best ziek
Dat moet natuurlijk van twee kanten komen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:20 schreef TripleP het volgende:
Wellicht kan je proberen je woorden anders te kiezen, en een rustig en volwassen gesprek met je vriendin te houden.
Dan moet zij gewoon inzien dat het haar fout is iddquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het probleem erbij ligt dat hij dat al wel geprobeert heeft (lijkt me) en het zovaak voorkomt
Hoe is de communicatie tussen jullie?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Kostyan het volgende:
Ze heeft ze inderdaad gewoon gepakt, niet gevraagd. Maar dat maakt mij echt helemaal niets uit, alles wat van mij is mag ze gebruiken. Ik was wel geïrriteerd ja, maar dat komt omdat ze zo reageert, dan neemt mijn irritatie kwadratisch toe. Als ze het gewoon toegeeft dan is het klaar voor mij, dan is er niks aan de hand.. maar op deze manier raak ik zwaar geïrriteerd. En het is niet alleen met dit, dit gaat altijd zo...
Natuurlijk. Als ze niet wilt praten is ze echt niet wijs.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:22 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk van twee kanten komen.
Hoe oud is ze? Ze klinkt als een verwende puber die nooit heeft geleerd dat ook zij weleens ongelijk heeft en het dus niet toe kan geven omdat het in haar wereldje niet bestaat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Kostyan het volgende:
Ze heeft ze inderdaad gewoon gepakt, niet gevraagd. Maar dat maakt mij echt helemaal niets uit, alles wat van mij is mag ze gebruiken. Ik was wel geïrriteerd ja, maar dat komt omdat ze zo reageert, dan neemt mijn irritatie kwadratisch toe. Als ze het gewoon toegeeft dan is het klaar voor mij, dan is er niks aan de hand.. maar op deze manier raak ik zwaar geïrriteerd. En het is niet alleen met dit, dit gaat altijd zo...
gewoon zeggen dat je de oordopjes kwijt bent geraakt. En dan goedkope kopen en de dure verstoppen en alleen buitenshuis gebruiken als je vriendin niet in de buurt is?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Kostyan het volgende:
maal niets uit, alles wat van mij is mag ze gebruiken. Ik was wel geïrriteerd ja, maar dat komt omdat ze zo reageert, dan n
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef borbit het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je de oordopjes kwijt bent geraakt. En dan goedkope kopen en de dure verstoppen en alleen buitenshuis gebruiken als je vriendin niet in de buurt is?
Hoezoo ik heb een hele mooie vriendin hoor, ze sloopt alleen alles. Dus ik heb thuis in een verstopt laatje de goede laptop, oordopjes, smartphone en nog wat dure dingen liggen. Als mijn vriendin langskomt doe ik de mooie spullen snel in dat laatje en zeg ik een goedkope laptop neer en gebruik ik de hema oordopjes enzovoorts.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:32 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]![]()
Of een normaal wijf zoeken, dit wil je toch niet.
Haha mooi verhaal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:38 schreef borbit het volgende:
[..]
Hoezoo ik heb een hele mooie vriendin hoor, ze sloopt alleen alles. Dus ik heb thuis in een verstopt laatje de goede laptop, oordopjes, smartphone en nog wat dure dingen liggen. Als mijn vriendin langskomt doe ik de mooie spullen snel in dat laatje en zeg ik een goedkope laptop neer en gebruik ik de hema oordopjes enzovoorts.
Sorry, zo bedoel ik het nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:38 schreef borbit het volgende:
[..]
Hoezoo ik heb een hele mooie vriendin hoor, ze sloopt alleen alles. Dus ik heb thuis in een verstopt laatje de goede laptop, oordopjes, smartphone en nog wat dure dingen liggen. Als mijn vriendin langskomt doe ik de mooie spullen snel in dat laatje en zeg ik een goedkope laptop neer en gebruik ik de hema oordopjes enzovoorts.
Omdat dat toch gek is dat je dingen voor je vriendin moet verstoppen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:38 schreef Zapata het volgende:
[..]
Haha mooi verhaal.
En als het werkt, waarom niet.
Ik hou gewoon van mooie dingen. Dat ik dan even de duurdere schilderijen van de muur moet halen als ze langs komt vind ik niet zo erg. Ze is ook niet erg slim dus ik denk niet dat ze er snel achter komt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:42 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoel ik het niet![]()
Maar je moet niet willen dat je je spullen moet verstoppen, dingen stiekem moet doen, liegen om de stomste dingen ... dan heb je echt een kutrelatie imho.
En als je een jaartje alles hebt lopen verstoppen en ze komt daarachter, dan breekt wellicht ook de hel los, want redelijk is ze niet.
Ja maar anders maakt ze het misschien wel kapot. Of neemt ze het mee en raakt het kwijt of houd het voor haarzelf ofzo. Op deze manier voorkom ik gewoon dergelijke problemen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:45 schreef Deetch het volgende:
[..]
Omdat dat toch gek is dat je dingen voor je vriendin moet verstoppen?
O K ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:46 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja maar anders maakt ze het misschien wel kapot. Of neemt ze het mee en raakt het kwijt of houd het voor haarzelf ofzo. Op deze manier voorkom ik gewoon dergelijke problemen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:45 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van mooie dingen. Dat ik dan even de duurdere schilderijen van de muur moet halen als ze langs komt vind ik niet zo erg. Ze is ook niet erg slim dus ik denk niet dat ze er snel achter komt.
Het is geen big deal, dat gaf ik al aan.. het gaat om de manier waarop er gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
OT: pick you battle. Om hierover ruzie te gaan maken is onzin. Als het vorige keer over iets groters gaat, kun je eens vragen waarom ze zo offensief reageert omdat je niet kwaad bent. Als ik kussentjes van oordopjes kwijt zou raken, zou ik ook geen sorry zeggen omdat het gewoon zo vreselijk onbelangrijk is. Als het voor jou wel een big deal is, moet je dat soort dingen inderdaad goed opbergen zodat ze er niet makkelijk bij kan.
Ja en die vind ik normaal omdat het om fcking oorkussentjes gaat. Was ze nou die hele koptelefoon kwijt geweest dan had je gelijk gehad dat ze wel sorry had mogen zeggen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:52 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Het is geen big deal, dat gaf ik al aan.. het gaat om de manier waarop er gereageerd wordt.
Jouw reactie is ook nogal overtrokken, waarom zou je geen sorry zeggen als hij het overduidelijk wel belangrijk vond ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja en die vind ik normaal omdat het om fcking oorkussentjes gaat. Was ze nou die hele koptelefoon kwijt geweest dan had je gelijk gehad dat ze wel sorry had mogen zeggen.
Daarom zeg ik ook, volgende keer als het om iets groters gaat en ze reageert zo, dan kun je aangeven dat haar reactie je dwars zit omdat het voor jou wel belangrijk is. Dat het niet eens gaat om het feit dat het kapot is, maar om haar reactie. Nu is dat gewoon te suf voor woorden om zo te brengen
Zonder die kussentjes is het toch verdomd ruk muziek luisteren. Voor jou is dat misschien onbelangrijk, maar het zijn nog steeds de spullen van iemand anders.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:50 schreef Spirit82 het volgende:
Als ik kussentjes van oordopjes kwijt zou raken, zou ik ook geen sorry zeggen omdat het gewoon zo vreselijk onbelangrijk is. .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |