dit en doe iets aan het hoge 'me' gehaltequote:Op vrijdag 9 november 2012 13:24 schreef fratsman het volgende:
Dju! Wat een lap tekst! Alinea's! Spaties! Witregels!
Spelling is klote, maar ze heeft tenminste wel iets voor dr zoon over.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit en doe iets aan het hoge 'me' gehalte
je spelling en grammatica zuigt en daardoor is het echt heel naar lezen
(en ik ben ook geen spellingswonder of zo)
verder: je reageert nogal dramatisch
je bent toch nog niemand kwijt?
hij zal zelf ook wel beseffen dat dit niet kan
laat ze het zelf uit vechten, hij neemt vanzelf wel weer contact op
als dat niet zo is kun je altijd nog bedenken wat je moet doen/kunt doen
natuurlijk was het naar om mee te maken etc maar laat het even bezinken aan zijn kant
Je mag je zoon wel zien hoor. Wat dat betreft stel je je aan. Je zoon wil je gewoon nog zien. Verder zal hij ook wel tot inkeer komen. Geef hem wat tijd ook al kan dit moeilijk zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef ann4 het volgende:
Volgens mij is dit niet bedoeld om me af te zeiken .De gene die zelf geen kinderen hebben en het nodig vinden alleen op de spelling te letten .
Bedenk even als je zelf je moeder nooit meer ziet wel dat ze er nog is maar je mag haar nooit meer zien
Sinds wanneer luisteren moeders naar schoondochters?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef ann4 het volgende:
Volgens mij is dit niet bedoeld om me af te zeiken .De gene die zelf geen kinderen hebben en het nodig vinden alleen op de spelling te letten .
Bedenk even als je zelf je moeder nooit meer ziet wel dat ze er nog is maar je mag haar nooit meer zien
ook mensen die geen kinderen hebben kunnen je advies gevenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef ann4 het volgende:
Omdat ze wel heel lief is wanneer niemand anders erbij is? Omdat ze sex hebben wat prettig is?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:07 schreef Luxuria het volgende:
Zoiets hoor je wel vaker, ik snap echt niet waarom mannen bij zulke wijven blijven
dan nog wil dat niet zeggen dat hij geen contact meer met je zal zoekenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:09 schreef ann4 het volgende:
Je mag je zoon wel zien hoor. Wat dat betreft stel je je aan.
Heb hem vanmorgen gebeld hij moest ophangen van haar toen ze hoorden met wie hij sprak en dat deed hij ook
dit begin ik ook steeds meer te denken door de reacties van TSquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer nieuwsgierig naar de schoondochter's kant van het verhaal. Ik denk dat dat een heleboel duidelijkheid zal scheppen voor ons.
Is nu serieus of is dit allemaal nep? Als je zoon, zoals je zelf zegt, een zelfverzekerd iemand is met een goed uiterlijk en zijn woordje klaar heeft... dan moet dit wel een ontiegelijk lekker wijf zijn waar iedere vent van begint te stuiteren, ik kan me geen andere reden bedenken om überhaupt bij haar te blijven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:09 schreef ann4 het volgende:
Je mag je zoon wel zien hoor. Wat dat betreft stel je je aan.
Heb hem vanmorgen gebeld hij moest ophangen van haar toen ze hoorden met wie hij sprak en dat deed hij ook
Ik vind dit niet voorbarig, ik vind dit alles behalve normaal wanneer je vriendin je verteld dat je op moet hangen omdat je niet met je eigen moeder mag telefoneren... is ze gek ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan nog wil dat niet zeggen dat hij geen contact meer met je zal zoeken
ze zullen het misschien eerst even zelf uit moeten vechten
wie weet belt ie vanavond wel als zij niet thuis is of weet ik het
nogmaals: je stelt voorbarige conclusies
het is ook niet normaal, maar dat wil niet zeggen dat die zoon niet zelf tot die conclusie kan komenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Ik vind dit niet voorbarig, ik vind dit alles behalve normaal wanneer je vriendin je verteld dat je op moet hangen omdat je niet met je eigen moeder mag telefoneren... is ze gek ofzo?
Klopt, het is beter om dit nu even te slikken want reageren als het tegenovergestelde maakt meer kapot dan je lief zal zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is ook niet normaal, maar dat wil niet zeggen dat die zoon niet zelf tot die conclusie kan komen
of dat hij nooit meer zal bellen
je kunt als ouder de relatie van je kinderen toch niet sturen
en hoe meer drama je er van maakt hoe meer die schoondochter ook weer munitie krijgt etc
rustig reageren is echt de beste optie en dat kun je niet als je jezelf zo op zit te naaien na 1 voorval en 1 telefoontje
dat is alleszins nog geen complete breuk he
je maakt er een drama van door nu al te stellen dat het contact over isquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:24 schreef ann4 het volgende:
jezelf zo op zit te naaien na 1 voorval en 1 telefoontje
Ik heb hem gebeld na van een sms'je vanmorgen met mam ik houw van je
Verder neem ik geen contact op ik laat het ook aan hem over en ik naai me niet op.
Heb er met hem niet overgehad dus hoezo maak er tegenover hem geen drama van
Waarom moest hij gelijk ophangen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:35 schreef ann4 het volgende:
NEE ik heb hem niet gesproken
heb zijn stem gehoord hij zei ha mam en moest toen gelijk ophangen wat hij dan ook deed
Dit. Geen woord aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:44 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ik denk, en het spijt me echt dat te moeten zeggen, dat je simpelweg niets meer kan doen dan ervoor zorgen dat je zoon weet dat je van hem houdt en dat hij altijd welkom is.
Zij heeft haar klauwen om zijn nek zitten en jij kan hem helaas echt niet loswringen zonder dat hij dat wilt en dat gaat hij pas willen als die klauwen losser komen te zitten, wat dus weer iets is waar jij zo geen invloed op hebt.
Waarom accepteert je zoon dat zij zich zo tegen je gedraagt denk je? Het klinkt mij namelijk in de oren alsof zij niet alleen bezig is fysiek een gat tussen jullie te drijven, maar dat ze ook uitgebreid aan het manipuleren is.
Waarom accepteert hij überhaupt dat zij zich zo gedraagt, dus ook tegen hem? Hoe is (of was) zijn zelfvertrouwen? Is hij vroeger gepest?
----
Verder wil ik even aan een hoop FOK!kers in dit topic kwijt dat (psychisch) huiselijk geweld ook van vrouw naar man voorkomt, dus roepen dat hij een watje, klootviool, lamzak en wat dan ook is, is voorbarig en naar mijn mening nogal onrespectvol tegenover TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |