abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119018594
Lief dank je
Heb een oude pc letters blijven soms hangen en door mijn tranen heen dit schrijven was even moeilijk
.Moest gewoon mij hart even luchten
pi_119018639
Je zoon moet het zelf opknappen, hoe moeilijk het ook is. Hij moet inzien dat zij geen goede partij voor hem is.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:26:35 #53
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_119018700
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:07 schreef Luxuria het volgende:
Zoiets hoor je wel vaker, ik snap echt niet waarom mannen bij zulke wijven blijven :X
Tsja, waarom blijven vrouwen bij soortgelijke mannen.
pi_119018703
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:23 schreef ann4 het volgende:
Lief dank je
Heb een oude pc letters blijven soms hangen en door mijn tranen heen dit schrijven was even moeilijk
Graag gedaan en mensen moeten niet zo zeuren.

Echt een vervelend verhaal overigens. Ik zou proberen de relatie zo goed mogelijk te onderhouden en ondertussen hopen dat je zoon bij zinnen komt. Want grote kans dat de relatie (of in ieder geval deze situatie) voor hem ook geen pretje is.
pi_119018725
quote:
Lief dank je
wat zou helpen is wat zelfreflectie op alle gebieden
je spelling is niet ruk door toetsen die blijven hangen :? anders stond er houdtttt en niet houwt
en ik gok dat dit ook toepasbaar is op de hele situatie

als ik op je reacties hier af ga denk ik dat je ook nogal aangebrand en pessimistisch reageert op het geheel
ja het is niet leuk als je zoon zo reageert etc
maar er is ook nog niets blijvend beschadigd etc
stom met huilen, ga iets leuks doen vandaag en zie de situatie even aan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:28:06 #56
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119018751
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:26 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Tsja, waarom blijven vrouwen bij soortgelijke mannen.
Dat snap ik ook niet :P
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:28:28 #57
351921 CruellaDeVil
pi_119018771
quote:
Lief dank je
Ik vraag me af of die mensen überhaupt de bassischool afgemaakt hebben als een gebrek aan witregels, wat dubbele danwel ontbrekende letters en een misplaatste spatie hier en daar ze gelijk zo van kaart brengen dat de tekst onleesbaar voor ze wordt...
pi_119018854
Onze andere zoon weet niet van mij wat is voorgevallen
Ik wil hem er niet mee belasten nog niet .
Volgens hem heeft hij 4 keer een poging gedaan om een afspraak te maken om even bij zijn broer zijn huis te komen kijken.
Maar steeds wordt de afspraak verzet.

Het enige wat hij woensdag tegen me zei dat hij dat raar vond omdat ze heel goed met elkaar omgaan
Ik heb maar gereageerd zo van hij zal wel erg druk zijn blijven proberen maar
Verder had hij hem ook niet meer gesproken na dat hij is gaan samen wonen .
pi_119018963
stom met huilen????

Heb je katjes gegeten of zo
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:34:10 #60
351921 CruellaDeVil
pi_119018985
TS (jij dus ann4 :)), als je met je muis in de rechter bovenhoek van een post gaat hangen en op quote.png klikt, dan quote je die post. Zo is het duidelijker op wie je precies reageert.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:34:41 #61
351921 CruellaDeVil
pi_119019007
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:33 schreef ann4 het volgende:
_O-
pi_119019060
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
TS (jij dus ann4 :)), als je met je muis in de rechter bovenhoek van een post gaat hangen en op [ afbeelding ] klikt, dan quote je die post. Zo is het duidelijker op wie je precies reageert.
dank je wel wist ik nog niet
pi_119019122
Ann,
Wat is de rol van zijn vader? Heb je met hem erover gepraat en hoe denkt hij erover?
pi_119019149
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:18 schreef MightyMightyM het volgende:

(...)

Thanks! Even plaatsen in de OP.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2012 15:41:16 ]
pi_119019174
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
stom met huilen,
wat zou helpen is wat zelfreflectie op alle gebieden Stom met huilen ??
heb je katjes gegeten of zo
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:41:33 #66
351921 CruellaDeVil
pi_119019273
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:39 schreef ann4 het volgende:

[..]

wat zou helpen is wat zelfreflectie op alle gebieden Stom met huilen ??
heb je katjes gegeten of zo
Nog een tip:
Wanneer je bij een eigen post, tevens in de rechter bovenhoek, op edit.png klikt kan je die post bewerken.
pi_119019370
Katjes? :?
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:45:05 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119019391
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:44 schreef Biancavia het volgende:
Katjes? :?
Van kattig, gok ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119019401
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:37 schreef Ti-boy het volgende:
Ann,
Wat is de rol van zijn vader? Heb je met hem erover gepraat en hoe denkt hij erover?
Zijn vader snap er ook helemaal niets van .
Ik bedoel maar neemt eerder vrij van zijn werk ,Neemt een gereedschap kist mee en komt er niet in.
Toen ik hem dit vertelde na het gebeuren klapte hij in
.Heeft geprobeerd of hij zijn zoon kon bellen maar deze naam gelukkig niet op en ik wilde niet dat hij iets boos zou inspreken en gevraagd of hij het even laat bezinken.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:47:34 #70
351921 CruellaDeVil
pi_119019462
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:45 schreef ann4 het volgende:

[..]

Zijn vader snap er ook helemaal niets van .
Ik bedoel maar neemt eerder vrij van zijn werk ,Neemt een gereedschap kist mee en komt er niet in.
Toen ik hem dit vertelde na het gebeuren klapte hij in
.Heeft geprobeerd of hij zijn zoon kon bellen maar deze naam gelukkig niet op en ik wilde niet dat hij iets boos zou inspreken en gevraagd of hij het even laat bezinken.
Probeert dat inderdaad te voorkomen. Zo manipulatief als ze is zal ze dat enkel aangrijpen om hem ervan te overtuigen dat jullie ze uit elkaar willen drijven en weet ik wat nog allemaal.
pi_119019513
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:33 schreef ann4 het volgende:
stom met huilen????

stop moest dat zijn
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119019538
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Van kattig, gok ik.
Nee van een snoepje hier vandaan deze zijn nogal zuur
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:51:06 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_119019574
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer nieuwsgierig naar de schoondochter's kant van het verhaal. Ik denk dat dat een heleboel duidelijkheid zal scheppen voor ons.
Dat ja. Of er is mentaal iets mis met haar, of het verhaal hierboven is veel te eenzijdig.
Resistance is futile.
pi_119019782
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:51 schreef Seven. het volgende:
Dat ja. Of er is mentaal iets mis met haar, of het verhaal hierboven is veel te eenzijdig.
Ik kan je natuurlijk ook alleen vertellen wat er is gebeurt vorige week en ja dat is eenzijdig.
maar echt het komt als een verrassing voor ons voor mij.
Een voorbeeld eind oktober zat ze hier op de bank wel is waar met wat drank achter de kiezen en vertelde ze dat ze zo blij was dat ze nu eens( normalen) schoonouders had
Heb toen ook gezegd leer ons eerst maar eens kennen
pi_119019866
Je zoon moet niet zo over zich heen laten lopen. Als ik een relatie had en zij zou zo tegen mijn moeder doen had ik direct mn spullen gepakt en het haar uit laten zoeken.

Hij komt er nog wel achter wat ze is, laat het voor nu maar gewoon even rusten en spreek hem over een paar daagjes weer aan.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:04:37 #76
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_119020029
Uit de OP:
quote:
Hij "nee mama blijf", maar zij gilde dat ik een slechte moeder was en mijn zoon niet kon loslaten en dat ik kon dood vallen .
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

...
verder: je reageert nogal dramatisch
....
Rhubarbje, ik weet niet wat wat de heersende moraal is bij de jeugd (denk ik maar even voor het gemak), maar de situatie in de openingspost IS in mijn ogen nogal dramatisch. Dat zit hem niet in de reactie van mama, die uiteindelijk gewoon wegloopt.

Echt, moest een wijf zo tegen mijn mama praten (die ik helaas niet meer heb), dan zou ik de zojuist aangeschafte emmers witsels ter plekke legen, en samen met mijn moeder het pand verlaten om daar nooit meer terug te komen.

Onbegrijpelijk dat zoonlief dit laat gebeuren. Mama doet in dit verhaal precies wat ze kan, weglopen en afwachten. Dat siert haar. Natuurlijk kan de hele OP verzonnen of bij elkaar gelogen zijn, maar op basis van wat er staat is de zoon gewoon een ziel- en ruggegraatloze lamlul.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:07:11 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119020108
Eens. Die vriendin is wellicht een kenau, maar zoonlief laat het gebeuren.
pi_119020231
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:04 schreef drijfhout het volgende:
Uit de OP:

[..]
Ik ben weg gegaan om mijn zelf respect te bewaren ,niet om hem pijn te doen .

[..]

Rhubarbje, ik weet niet wat wat de heersende moraal is bij de jeugd (denk ik maar even voor het gemak), maar de situatie in de openingspost IS in mijn ogen nogal dramatisch. Dat zit hem niet in de reactie van mama, die uiteindelijk gewoon wegloopt.

Echt, moest een wijf zo tegen mijn mama praten (die ik helaas niet meer heb), dan zou ik de zojuist aangeschafte emmers witsels ter plekke legen, en samen met mijn moeder het pand verlaten om daar nooit meer terug te komen.

Onbegrijpelijk dat zoonlief dit laat gebeuren. Mama doet in dit verhaal precies wat ze kan, weglopen en afwachten. Dat siert haar. Natuurlijk kan de hele OP verzonnen of bij elkaar gelogen zijn, maar op basis van wat er staat is de zoon gewoon een ziel- en ruggegraatloze lamlul.
En nee wij zitten hier nu midden in had nooit gedacht dat dit kon
pi_119020358
Nodig je zoon via sms dan uit om volgende week een hapje te komen eten. Eerst eens zonder haar? Wellicht kan hij aangeven waarom hij dit pikt..
dag
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:16:10 #80
351921 CruellaDeVil
pi_119020392
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:15 schreef Peter het volgende:
Nodig je zoon via sms dan uit om volgende week een hapje te komen eten. Eerst eens zonder haar? Wellicht kan hij aangeven waarom hij dit pikt..
Ik zie haar hem al dwingen te vertellen waar hij heen gaat met wie en het hem vervolgens verbieden danwel meekomen om een scene te schoppen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:16:50 #81
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_119020424
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:11 schreef ann4 het volgende:

[..]

En nee wij zitten hier nu midden in had nooit gedacht dat dit kon
Ik vind dat je juist reageert.

Ik hoop dat dat je zoon's ogen snel opengaan. Op enig moment moeten zijn ballen toch gaan jeuken zou je zeggen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_119020437
Ik ben geen heilige drijfhoud
Heb ook zeker mijn fouten.
Ben weggegaan om me zelf respect te behouden want geloof me die emmer had ik op dat moment het liefst over haar heen gekwakt
En dan ?Het is wel en blijft mijn zoon
pi_119020449
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:56 schreef ann4 het volgende:

[..]

Ik kan je natuurlijk ook alleen vertellen wat er is gebeurt vorige week en ja dat is eenzijdig.
maar echt het komt als een verrassing voor ons voor mij.
Een voorbeeld eind oktober zat ze hier op de bank wel is waar met wat drank achter de kiezen en vertelde ze dat ze zo blij was dat ze nu eens( normalen) schoonouders had
Heb toen ook gezegd leer ons eerst maar eens kennen
Dat komt nogal dreigend over! :o
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:19:20 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119020526
Nog even en dat klatergoud is van haar vagina gevallen en dan ziet je zoon het hopelijk weer in juist perspectief.
pi_119020643
Het is natuurlijk met en grap gezegd en met een lag
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:29:12 #86
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_119020863
Heftig. Wat een kreng zeg, totaal geen respect.

Zelf had ik het wel geweten als ik je zoon was, ik heb zelf geen goede band met mijn moeder maar van je partner valt te verwachten dat diegene respect toont voor je ouder. Als mijn vriend zo zou praten tegen mijn vader zou ik sterk gaan twijfelen.

Arme jongen, en nog erger, jij. Je moet hem loslaten, hopelijk komt hij er vanzelf achter en maakt hij zich los van haar.
Bay of Plenty
pi_119020992
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:04 schreef drijfhout het volgende:
Uit de OP:

[..]

[..]

Onbegrijpelijk dat zoonlief dit laat gebeuren.
Agreed. Jemig, zo laat je toch niemand tegen je mam praten?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_119021075
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:32 schreef Messina het volgende:

[..]

Agreed. Jemig, zo laat je toch niemand tegen je mam praten?
Inderdaad.

En TS, je hebt naar mijn idee prima gehandeld tijdens de situatie. Nu jezelf er niet "midden in" plaatsen, maar erbuiten. Maak je zoon duidelijk dat hij altijd bij jullie terecht kan, en dan maar afwachten. Meer kun je niet doen, want alles wat je wel doet, zal zij waarschijnlijk tegen je gebruiken.
"Ich?"
pi_119021175
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef VenenumVirginis het volgende:

[..]

Inderdaad.

En TS, je hebt naar mijn idee prima gehandeld tijdens de situatie. Nu jezelf er niet "midden in" plaatsen, maar erbuiten. Maak je zoon duidelijk dat hij altijd bij jullie terecht kan, en dan maar afwachten. Meer kun je niet doen, want alles wat je wel doet, zal zij waarschijnlijk tegen je gebruiken.
Dit dus. En veel s6. Lijkt me echt heftig niet op bezoek mogen bij je eigen kind.
History became legend, legend became myth.
pi_119022679
Vervelende situatie , of dat meisje is echt een bitch, of haar gedrag is een reactie op te bemoeizuchtige schoonouders... wij horen nu slechts 1 kant van t verhaal .
pi_119023206
Oh, en TS:

quote.png

met deze knop kun je posts 'quoten', zodat er duidelijk wordt op wie je reageert en je niet meer tekst hoeft te kopieren.
Ja doei.
pi_119024678
Ik weet vrijwel zeker dat 't aan beide kanten ligt.
pi_119025754
Holy fuck, wat is je zoon een pussy. Het zal vast een hele lieve en aardige en toffe knul zijn, maar kom op zeg .. dit is op geen enkele manier normaal of gezond.

Over haar .. Ze is een enorme bitch, dat lijkt wel duidelijk. Geef het een paar maanden en je ziet m wel terug (als ie ooit de ballen krijgt om dr te dumpen, that is). Hopelijk zit hij dan niet al te vast aan haar (financieel gezien, gedeelde schulden ofzo) dat hij er later veel last van ondervindt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_119025820
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef VenenumVirginis het volgende:

[..]

Inderdaad.

Dit.
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:51:16 #95
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_119025869
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:54 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Rustig afwachten.
Als hij klaar is met "haar" huurhuisje op te knappen, trapt ze hem er waarschijnlijk toch wel uit, dus nog niet zijn slaapkamertje omtoveren tot een brei-atelier.
Dat was ook mijn gedachte toen ik de OP las. Het moet allemaal zoals zij het wil, dat is niet mijn definitie van samenwonen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:56:37 #96
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_119026042
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:30 schreef ann4 het volgende:
Onze andere zoon weet niet van mij wat is voorgevallen
Ik wil hem er niet mee belasten nog niet .
Volgens hem heeft hij 4 keer een poging gedaan om een afspraak te maken om even bij zijn broer zijn huis te komen kijken.
Maar steeds wordt de afspraak verzet.

Het enige wat hij woensdag tegen me zei dat hij dat raar vond omdat ze heel goed met elkaar omgaan
Ik heb maar gereageerd zo van hij zal wel erg druk zijn blijven proberen maar
Verder had hij hem ook niet meer gesproken na dat hij is gaan samen wonen .
Ik zou het hem gewoon vertellen. :Y Dat verklaart voor hem ook een hoop, denk ik.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:10:48 #97
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_119026650
Ik word hier verdrietig van. ;(
pi_119028736
Ow en om TS wellicht wat gerust te stellen;

Jij en je zoon lijken een hechte band te hebben, hij houdt van je en vindt jouw mening en de plaats die je in zijn leven hebt belangrijk. Het komt wel goed, t gaat dr niet lukken en hij zal toch wel voor jou kiezen. O+
pi_119028775
Hoe oud zijn je zonen en de vriendin van de oudste btw?
pi_119028975
Nee ik geloof niet dat je hem kwijt bent. Wel denk ik dat je voorzichtig moet zijn in wat je zegt en doet; hij is immers verliefd op haar en misschien wat verblind daardoor. Wat anderen ook al aangeven, er zijn 2 kanten van het verhaal natuurlijk maar mocht zij echt zo'n kenau zijn, moet hij daar toch zelf achter komen.

Sterkte in ieder geval, ik kan me voorstellen dat je dit veel verdriet doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')