Ook dat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft dat land zelf voor gekozen, deze mensen.
Gewoon weer lekker met een blottervelletje op vakantie in eigen hoofd in het idyllische ruigoord.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Studenten als ik ook.
Althans, dan wordt het lastig om nog een keertje op vakantie te gaan e.d.
De Rabobank.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus wie moet je dan de schuld geven?
Is niet helemaal waar, door een coalitie krijg je oplossingen waar niemand op gestemd heeftquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft dat land zelf voor gekozen, deze mensen.
Wel hoor, de PvdA stemmers zijn vast voor dat gedoe wat nu niet door gaat. En VVD stemmers zullen blij zijn met de miljard bezuiniging op ontwikkelingshulp, om maar eens wat te noemen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, door een coalitie krijg je oplossingen waar niemand op gestemd heeft
Tuurlijk, de inkomensafhankelijke zorgpremie was het paradepaardje van de PVDA kiezerquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel hoor, de PvdA stemmers zijn vast voor dat gedoe wat nu niet door gaat. En VVD stemmers zullen blij zijn met de miljard bezuiniging op ontwikkelingshulp, om maar eens wat te noemen.
Stond dit in het PVDA programma? Dacht het nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel hoor, de PvdA stemmers zijn vast voor dat gedoe wat nu niet door gaat. En VVD stemmers zullen blij zijn met de miljard bezuiniging op ontwikkelingshulp, om maar eens wat te noemen.
Ik ken het programma van de pvda niet eens, maar dit was duidelijk hun maatregel vanuit die partij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk, de inkomensafhankelijke zorgpremie was het paradepaardje van de PVDA kiezer
Laat maar zien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken het programma van de pvda niet eens, maar dit was duidelijk hun maatregel vanuit die partij.
Dat krijg je dus met compromissen en daar stemt niemand opquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken het programma van de pvda niet eens, maar dit was duidelijk hun maatregel vanuit die partij.
Dat kan ook niet in dit systeem en dat hoort ook zo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat krijg je dus met compromissen en daar stemt niemand op
Weet ik maar jij zegt van welquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan ook niet in dit systeem en dat hoort ook zo.
Ja dus. Het regeerakkoord is gemaakt door VVD en PvdA, SAMEN. Je kan moeilijk de "positieve" punten bij de ene partij leggen en de negatieve bij de andere.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat moet ik laten zien? Is die maatregel dan voorgedragen door de VVD?
Als de VVD hiermee niet zou instemmen , zou er ook geen coalitie komen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dus. Het regeerakkoord is gemaakt door VVD en PvdA, SAMEN. Je kan moeilijk de "positieve" punten bij de ene partij leggen en de negatieve bij de andere.
Samen 140k inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar die zitten dan dus tegen de 70k aan?
bla bla bla. Al dat rioolwater in die kutboot van je is naar je grafbek gestegen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef Smoofie het volgende:
PvdA is gewoon 1 en al kanker dat ze zo graag willen nivelleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |