Ook dat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft dat land zelf voor gekozen, deze mensen.
Gewoon weer lekker met een blottervelletje op vakantie in eigen hoofd in het idyllische ruigoord.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Studenten als ik ook.
Althans, dan wordt het lastig om nog een keertje op vakantie te gaan e.d.
De Rabobank.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus wie moet je dan de schuld geven?
Is niet helemaal waar, door een coalitie krijg je oplossingen waar niemand op gestemd heeftquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft dat land zelf voor gekozen, deze mensen.
Wel hoor, de PvdA stemmers zijn vast voor dat gedoe wat nu niet door gaat. En VVD stemmers zullen blij zijn met de miljard bezuiniging op ontwikkelingshulp, om maar eens wat te noemen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, door een coalitie krijg je oplossingen waar niemand op gestemd heeft
Tuurlijk, de inkomensafhankelijke zorgpremie was het paradepaardje van de PVDA kiezerquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel hoor, de PvdA stemmers zijn vast voor dat gedoe wat nu niet door gaat. En VVD stemmers zullen blij zijn met de miljard bezuiniging op ontwikkelingshulp, om maar eens wat te noemen.
Stond dit in het PVDA programma? Dacht het nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel hoor, de PvdA stemmers zijn vast voor dat gedoe wat nu niet door gaat. En VVD stemmers zullen blij zijn met de miljard bezuiniging op ontwikkelingshulp, om maar eens wat te noemen.
Ik ken het programma van de pvda niet eens, maar dit was duidelijk hun maatregel vanuit die partij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk, de inkomensafhankelijke zorgpremie was het paradepaardje van de PVDA kiezer
Laat maar zien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken het programma van de pvda niet eens, maar dit was duidelijk hun maatregel vanuit die partij.
Dat krijg je dus met compromissen en daar stemt niemand opquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken het programma van de pvda niet eens, maar dit was duidelijk hun maatregel vanuit die partij.
Dat kan ook niet in dit systeem en dat hoort ook zo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat krijg je dus met compromissen en daar stemt niemand op
Weet ik maar jij zegt van welquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan ook niet in dit systeem en dat hoort ook zo.
Ja dus. Het regeerakkoord is gemaakt door VVD en PvdA, SAMEN. Je kan moeilijk de "positieve" punten bij de ene partij leggen en de negatieve bij de andere.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat moet ik laten zien? Is die maatregel dan voorgedragen door de VVD?
Als de VVD hiermee niet zou instemmen , zou er ook geen coalitie komen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dus. Het regeerakkoord is gemaakt door VVD en PvdA, SAMEN. Je kan moeilijk de "positieve" punten bij de ene partij leggen en de negatieve bij de andere.
Samen 140k inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar die zitten dan dus tegen de 70k aan?
bla bla bla. Al dat rioolwater in die kutboot van je is naar je grafbek gestegen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef Smoofie het volgende:
PvdA is gewoon 1 en al kanker dat ze zo graag willen nivelleren.
Rechts vs links discussies zijn vaak nog leuker dan Ajax vs Feyenoord oid. Go go go.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
bla bla bla. Al dat rioolwater in die kutboot van je is naar je grafbek gestegen.
Waren nog nooit zoveel reële mogelijkheden op een coalitie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de VVD hiermee niet zou instemmen , zou er ook geen coalitie komen.
Ga toch weg man, dat dwangmatig nivelleren is toch grote bullshit, je schiet er helemaal niets mee op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
bla bla bla. Al dat rioolwater in die kutboot van je is naar je grafbek gestegen.
Ja en nee..quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat ze dan wat meer mogen betalen, maar goed.
Ben ik niet met je eens, gelijke zorg is gelijke kosten, mensen betalen al belasting genoegquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat ze dan wat meer mogen betalen, maar goed.
Mwa, landen waar gestreefd wordt naar een gelijke verdeling van kansen en inkomsten doen het over het algemeen zeer goed in de diverse leefomstandigheden onderzoeken van de VN bijvoorbeeld. Een stuk beter dan waar het is losgelaten iig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga toch weg man, dat dwangmatig nivelleren is toch grote bullshit, je schiet er helemaal niets mee op.
Doei.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:33 schreef DonRaja het volgende:
Thanks voor de felicitaties, tot later
En in die landen betaal je ook niet voor school/uni etc. Zoals in Denemarken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, landen waar gestreefd wordt naar een gelijke verdeling van kansen en inkomsten doen het over het algemeen zeer goed op in de diverse leefomstandigheden onderzoeken van de VN bijvoorbeeld. Een stuk beter dan waar het is losgelaten iig.
Afstraffen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en nee..
Mensen afstraffen die wel goed studeren en hardwerkend zijn en carrière maken ...
Straffenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en nee..
Mensen afstraffen die wel goed studeren en hardwerkend zijn en carrière maken ...
70k Bruto. Dan hou je miss 45k netto over en dan haal je daar die 5k vanaf. Is best veel aangezien je dan ook meer vaste kosten hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Afstraffen?![]()
Als ik tegen de 70k aan zou gaan verdienen na mijn studie wil ik best 5k (oid) per jaar afstaan hoor. Natuurlijk is het een hoop geld, maar dat kun je wel missen in principe.
Met 70 K ben je al zo'n 25 K kwijt aan de regeringquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Afstraffen?![]()
Als ik tegen de 70k aan zou gaan verdienen na mijn studie wil ik best 5k (oid) per jaar afstaan hoor. Natuurlijk is het een hoop geld, maar dat kun je wel missen in principe.
helemaal niet, tenzij je een 5 partijen coalitie wiltquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waren nog nooit zoveel reële mogelijkheden op een coalitie.
Ook niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef Adames het volgende:
[..]
helemaal niet, tenzij je een 5 partijen coalitie wilt
alleen al loonbelasting is toch meerquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met 70 K ben je al zo'n 25 K kwijt aan de regering
Je houdt ongeveer 45k netto over.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen al loonbelasting is toch meer
Het gaat om 2 keer 70k en ik vind 25 k belasting op 70 k reuze meevallen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel met HRAquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat om 2 keer 70k en ik vind 25 k belasting op 70 k reuze meevallen.
met 20-25k netto is gewoon makkelijk rond te komen, als je normaal doet. Dit is het dubbele, wat is dan het probleem precies? Natuurlijk wil je zoveel mogelijk geld over houden, maar ik vind ook dat je in tijden als dit niet nóg meer kunt pakken van mensen die het al moeilijk zat hebben. Ik ben ook rechts minded alleen snap ik best dat er nu even wat kut regels doorheen moeten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
70k Bruto. Dan hou je miss 45k netto over en dan haal je daar die 5k vanaf. Is best veel aangezien je dan ook meer vaste kosten.
Klopt. En dat gaat naar dingen als de wegen waar je elke dag op in de file staat en defensie, het is niet dat ze dat geld maar weg gooien oid.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oh ja, jij was pro hra. Het debiele systeem wat ons heeft opgescheept met 1 van de verziekste huizenmarkten + hoogste percentage hypotheekschulden tov van bnp van Europaquote:
De wegen worden verbreed, door de VVD.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
met 20-25k netto is gewoon makkelijk rond te komen, als je normaal doet. Dit is het dubbele, wat is dan het probleem precies? Natuurlijk wil je zoveel mogelijk geld over houden, maar ik vind ook dat je in tijden als dit niet nóg meer kunt pakken van mensen die het al moeilijk zat hebben. Ik ben ook rechts minded alleen snap ik best dat er nu even wat kut regels doorheen moeten.
[..]
Klopt. En dat gaat naar dingen als de wegen waar je elke dag op in de file staat en defensie, het is niet dat ze dat geld maar weg gooien oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |