Hehehe, ik heb hem zoveel geluisterd toen ik nog veel blowde he.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb die vent wel eens live gezien, nog nooit zoveel wiet gerookt.
Hij stond ook blunts het publiek in te flikkeren enzo
Tresor.Berlinquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Dees is ook fijn:
[ afbeelding ]
het project x liedquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:49 schreef Typisch het volgende:
Gewoon Kid Cudi luisteren, it's all good dan.
Dit is best wel een trippend geheel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:44 schreef E.H. het volgende:
[..]
Snap ik. Doe dan gewoon Die Antwoord.
Die kut liedje wordt echt kapot gedraaid. Niet normaal meer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:51 schreef Adames het volgende:
[..]
oh, ik dacht ook dat je serieus was. heb hem nog nooit gehoord.
Nee, maar staat op de lijst. Ik ben alleen in de oude tresor geweest. Nieuwe hoor je wisselende verhalen over.quote:
quote:
Preciesquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb hem zoveel geluisterd toen ik nog veel blowde he.Chille muziek wel.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:53 schreef Typisch het volgende:
[..]Verkrachten van dat origineel man.
Ja, toch. Vind ze gewoon geniaal eigenlijk. Gewoon lekker hun eigen ding doen, schijt aan alles.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is best wel een trippend geheel.
Ga je naar Cas?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:53 schreef napoleonfour het volgende:
ik ga, lekker twee uurtjes zitten in de trein
oh, de remix is dus wat je altijd al op de radio hoort.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die kut liedje wordt echt kapot gedraaid. Niet normaal meer.
Zelfs meer dan O-zone van vroeger.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:53 schreef Typisch het volgende:
[..]Verkrachten van dat origineel man.
oh ja? mooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:55 schreef Saind het volgende:
Wel goede shit trouwens dat die zorgpremie bullshit niet doorgaat
Je moet meer blowenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:55 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
mag wel wat meer tempo in het origineel van mij
Hoe standaard wil je het hebben.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als koerd kom je nooit door de selectie heen stylo, sorry.
een gekke rus voor jou danquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe standaard wil je het hebben.
Vind ik al wel 100x beter in ieder geval.quote:
Heb nog een baby face, dus zit nog goed.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen als je je baard afscheert
Oke dan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien als je een geboorteakte uit hawai kan tonen.
Voor mij persoonlijk niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:55 schreef Saind het volgende:
Wel goede shit trouwens dat die zorgpremie bullshit niet doorgaat
Op die manier word je nooit de Iman van je Moskee hequote:Op vrijdag 9 november 2012 13:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb nog een baby face, dus zit nog goed.
[..]
Oke dan.
Voor mijn ouders ook zoiets, fijn voor hen en het kostte de staat toch enkel geld ipv dat het een bezuiniging was.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Tsjah. Het scheelt m'n ouders 5500 per jaar, toch wel lekker
En het is flauw maar mensen met lage inkomens kosten meer aan zorg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op die manier word je nooit de Iman van je Moskee he
[..]
Voor mijn ouders ook zoiets, fijn voor hen en het kostte de staat toch enkel geld ipv dat het een bezuiniging was.
*Imamquote:
Mijn excuses voor zowel de blunder qua spelling als de onnodige druk welke ik op je schouders leg, maar laat ik het zo stellen. Ik geloof in jequote:Op vrijdag 9 november 2012 13:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
*Imam
Ik doe mijn best. Aub niet zoveel druk aan mij geven.
quote:Parfum met de geur van versgewassen jongensanus te koop in Japan
Het Japanse bedrijf Tamatoys denkt met een nieuw parfum een gat in de markt te hebben gevonden, om het zo maar eens te zeggen. 'De geur van een jongensanus' moet voor de firma van seksspeeltjes en aanverwanten nieuwe afzetgebieden openen.
Het nieuwe 'The Smell of a Boy's Anus' is het derde soort 'parfum' dat Tamatoys te koop aanbiedt. De voorbije jaren kon u bij het bedrijf al de gebottelde geurtjes van 'Schoolmeisjesoksels' en 'Schoolmeisjesurine' afnemen.
Scherpe geur
Volgens de website van Tamatoys is 'The Smell of a Boy's Anus' een geparfumeerde olie die het 'feromoon bevat dat verspreid wordt door de aars van een leuke jongen'. De producent benadrukt dat het productje helemaal niet onaangenaam ruikt. 'Het gaat om een sterk muskusachtig parfum, met een zweem van een scherpe geur'.
Slipautomaten
Kan het gekker? Misschien wel: eerder werden in het land van de Rijzende Zon al automaten geplaatst die ongewassen onderbroeken van schoolmeisjes verdelen.
Is die nieuwe moskee eigenlijk al af?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
*Imam
Ik doe mijn best. Aub niet zoveel druk aan mij geven.
Die worden echt nog wel op een andere manier genaaid, daar kan je gerust op zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind het hartverwarmendquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:07 schreef Adames het volgende:
Voor de mensen die het nieuws niet goed volgen
[..]
Vergeven en bedankt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses voor zowel de blunder qua spelling als de onnodige druk welke ik op je schouders leg, maar laat ik het zo stellen. Ik geloof in je
Weet eigenlijk niet. Weet alleen dat ze op een gegeven moment geen geld meer hadden en de bouw daardoor gestopt werd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is die nieuwe moskee eigenlijk al af?
Vind het wel een mooi voorbeeld van integratie hoe jullie de Utrechtse bouwsnelheid hebben overgenomen
What the....quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:07 schreef Adames het volgende:
Voor de mensen die het nieuws niet goed volgen
[..]
Ja, maar die zitten dan dus tegen de 70k aan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Die rekenvoorbeelden schijnen geen van allen geklopt te hebben, maar goed blij dat dit van de baan is, nu kijken hoe ze dat in de belastingssfeer gaan oplossenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar die zitten dan dus tegen de 70k aan?
Dat zal dan ook wel, anders hebben de mensen in bijstand een probleemquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef mrstylo het volgende:
Maar blijft zorgtoeslag dan gewoon bestaan?
Studenten als ik ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel, anders hebben de mensen in bijstand een probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |