In time, ink lines, bitches couldn't get on my inclinequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat hij niet perse slechter is dan andere R&B artiesten, maar hier verpest hij toch wel Nicki Minaj haar inbreng
Ik heb niet zo'n probleem met die Bieber. Ziet er blijkbaar leuk uit voor die jongen meisjes en heeft talent. Usher heeft de hype machine aangezet en bam, een nieuwe superster. Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat hij niet perse slechter is dan andere R&B artiesten, maar hier verpest hij toch wel Nicki Minaj haar inbreng
Iedereen hier johquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:42 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik vind dat dus serieus kankerherrie. Niet om aan te horen,
quote:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n probleem met die Bieber. Ziet er blijkbaar leuk uit voor die jongen meisjes en heeft talent. Usher heeft de hype machine aangezet en bam, een nieuwe superster. Lekker boeiend.
Die wordt grijs gedraaid manquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:45 schreef mrstylo het volgende:
One Day/Reckoning Song (Wankelmut Remix) - Asaf Avidan & the Mojos
Paar maanden terug kwam ie regelmatig voorbij, is al weer over de top joh.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:45 schreef mrstylo het volgende:
Dit hebben jullie nog niet gehoord, want radio wilt dit maar niet draaien.
Maar het is het luisteren waard.
Je hapt nu.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:47 schreef Typisch het volgende:
One day/Reckoning Song stond weet ik 't hoelang in de toplijsten bij Spotify man.
Of hap ik nu?
Zit ook echt werkelijk in elk montage filmpjequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:45 schreef mrstylo het volgende:
Die hype is voorbij. Is nu alleen maar dit:quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit ook echt werkelijk in elk montage filmpjeen eigenlijk vind ik het helemaal geen bijzonder nummer. En dat staat los van mijn muzieksmaak of wat dan ook, gewoon puur of het vernieuwend is of iets dergelijks.
Heb die vent wel eens live gezien, nog nooit zoveel wiet gerookt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:49 schreef Typisch het volgende:
Gewoon Kid Cudi luisteren, it's all good dan.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:48 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon dees toch ja toch
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:45 schreef mrstylo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |