Ik vind Mathijsen jammer, die is echt niet in vorm dit seizoen en ik had gehoopt dat Maduro er weer een keer bij zou zitten.quote:
Wat goedquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:23 schreef napoleonfour het volgende:
ha, nog een keer winnen met osm en ik ben kampioen.
Heb ik niet nodig joh.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat goedVergeet je geen trainingskamp in te zetten.
Sorry, maar was bedoeld voor de mensen die dit heel kut vonden. Bleef in hun hoofd ofzo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Homo adoreer dan tenminste nog Nicki Minaj.
''Bitches play the back ’cause they know I’m the frontman'' dat je het effe weet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Eindelijk een echte mede fan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:38 schreef Typisch het volgende:
“Kiss my ass and my anus ’cause it’s finally famous.”Nicki
Ik dacht dat stijn Justin Bieber haatte?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:40 schreef mrstylo het volgende:
LR wat vind je van de nummer met Justin Bieber aka Stijn?
Dat dachten we ook over feyenoord en stijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat stijn Justin Bieber haatte?
Hoe kun je Justin Bieber nou hatenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat stijn Justin Bieber haatte?
Fok Stijn is de kanker omdat het mijn roeping is, fok Stijn is dat joch je praat poep en shit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:40 schreef mrstylo het volgende:
LR wat vind je van de nummer met Justin Bieber aka Stijn?
Steen Stijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fok Stijn is de kanker omdat het mijn roeping is, fok Stijn is dat joch je praat poep en shit.
Ik ben wel van mening dat hij niet perse slechter is dan andere R&B artiesten, maar hier verpest hij toch wel Nicki Minaj haar inbrengquote:
Ik vind dat dus serieus kankerherrie. Niet om aan te horen,quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n lijst heeft toch minder uitstraling zonder Strootman, Lens en Narsingh.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
Doel: Tim Krul (Newcastle United) en Kenneth Vermeer (Ajax).
Verdediging: John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa) en Jetro Willems (PSV).
Middenveld: Ibrahim Afellay (Schalke 04), Urby Emanuelson (AC Milan), Nigel de Jong (AC Milan), Rafael van der Vaart (Hamburger SV),
Aanval: Eljero Elia (Werder Bremen), Marco van Ginkel (Vitesse), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |