eerst beetje snuiftabak, gaat ie lekker openquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is snuiven moeilijker met verkoudheid?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Geeneens RonDanja een naamtopic geven op zijn verjaardag![]()
Gefeliciteerd RonRanja
Is ie echt jarig ja?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Gefeliciteerd RonRanja
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Gefeliciteerd RonRanja
Tanja gaat de politiek in, maar in Columbia LRquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Gefeliciteerd RonRanja
quote:
Lijkt mij wel?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:04 schreef DonRaja het volgende:
Om mijn verjaardag te vieren:
Borgoe voor iedereen!
[ afbeelding ]
Godverdomme, naja wellicht grijpt ze de wereldmachtquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tanja gaat de politiek in, maar in Columbia LRZij zou Groenlinks weer naar de macht kunnen brengen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Typisch het volgende:
Tentamentjes gehaald, p'tje binnen dit dat.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tanja gaat de politiek in, maar in Columbia LRZij zou Groenlinks weer naar de macht kunnen brengen.
Feli typischquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Typisch het volgende:
niet in 1 jaar je p halenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Typisch het volgende:
Mooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Typisch het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Typisch het volgende:
Netjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Typisch het volgende:
Feli LR!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja... dan ga ik ook maar eens beginnen met leren. Ik streef ook naar felicitaties
Gefeliciteerd met de poging tot leren!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja... dan ga ik ook maar eens beginnen met leren. Ik streef ook naar felicitaties
gefeliciteerd ouwe reusquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
gefeliciteerd ouwe pik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Feyenoord-verdediger Bruno Martins Indi kampt in de aanloop naar het duel met Roda JC met voedselvergiftiging. De international sloeg na de oefensessie van woensdag ook de training van gisteren over, maar meldde zich wel in de Kuip om aan zijn herstel te werken.
Ook Ruben Schaken (knie), Sekou Cissé (hamstring) en Erwin Mulder verschenen niet op het trainingsveld. De laatste twee halen het treffen met Roda JC zeker niet, Martins Indi en Schaken waarschijnlijk wel. Trainer Ronald Koeman liet gisteren junior Lucas Woudenberg, de linksback van A1, meetrainen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:05 schreef napoleonfour het volgende:
hej elia en van ginkel zitten erbij.
quote:
Ach zo snap ik Willems ook nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van Rhijn snap ik ook niet. Die faalt iedere keer tegen iets meer dan eredivisie tegenstand.
Eens.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach zo snap ik Willems ook niet
en vd Wiel is toch gewoon 10x beter dan van Rhijn
Zolang Van der Wiel enkel als vleugel/middenvelder opdraaft vind ik Van Rhijn volkomen logisch. Waarom Maduro nu ook door Van Gaal lijkt te worden geboycot snap ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach zo snap ik Willems ook niet
en vd Wiel is toch gewoon 10x beter dan van Rhijn
Hij speelde de laatste weken toch op zijn eigen positie in de competitie?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang Van der Wiel enkel als vleugel/middenvelder opdraaft vind ik Van Rhijn volkomen logisch. Waarom Maduro nu ook door Van Gaal lijkt te worden geboycot snap ik dan weer niet.
Vrij aanvallend middenveld, wel leuk dat furby terug is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
Doel: Tim Krul (Newcastle United) en Kenneth Vermeer (Ajax).
Verdediging: John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa) en Jetro Willems (PSV).
Middenveld: Ibrahim Afellay (Schalke 04), Urby Emanuelson (AC Milan), Nigel de Jong (AC Milan), Rafael van der Vaart (Hamburger SV),
Aanval: Eljero Elia (Werder Bremen), Marco van Ginkel (Vitesse), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |