eerst beetje snuiftabak, gaat ie lekker openquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is snuiven moeilijker met verkoudheid?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Geeneens RonDanja een naamtopic geven op zijn verjaardag![]()
Gefeliciteerd RonRanja
Is ie echt jarig ja?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Gefeliciteerd RonRanja
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Gefeliciteerd RonRanja
Tanja gaat de politiek in, maar in Columbia LRquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Gefeliciteerd RonRanja
quote:
Lijkt mij wel?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:04 schreef DonRaja het volgende:
Om mijn verjaardag te vieren:
Borgoe voor iedereen!
[ afbeelding ]
Godverdomme, naja wellicht grijpt ze de wereldmachtquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tanja gaat de politiek in, maar in Columbia LRZij zou Groenlinks weer naar de macht kunnen brengen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Typisch het volgende:
Tentamentjes gehaald, p'tje binnen dit dat.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tanja gaat de politiek in, maar in Columbia LRZij zou Groenlinks weer naar de macht kunnen brengen.
Feli typischquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Typisch het volgende:
niet in 1 jaar je p halenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Typisch het volgende:
Mooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Typisch het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Typisch het volgende:
Netjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Typisch het volgende:
Feli LR!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja... dan ga ik ook maar eens beginnen met leren. Ik streef ook naar felicitaties
Gefeliciteerd met de poging tot leren!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja... dan ga ik ook maar eens beginnen met leren. Ik streef ook naar felicitaties
gefeliciteerd ouwe reusquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
gefeliciteerd ouwe pik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |