Erger dan het afkraken van Nicki Minaj?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je smoof was dus ik wou al iets heel gemeens zeggen
Nee, zo erg ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erger dan het afkraken van Nicki Minaj?
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:05 schreef Smoofie het volgende:
Jij bent gewoon een vuile communist knut
Is toch triestquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ah, je was me net voor.
Wel mooi dat moderne voetbal.
Bij FC Twente kan dat problemen opleveren inderdaad. Viel daar nogal uit de toon toen dat gezongen werd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is toch triest
Moeten ze bij veel clubs nog gaan opletten wanneer ze het: Ga staan als je voor ........ bent
Dan maar joe nevvor wok aloon blijven aanhoudenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:24 schreef E.H. het volgende:
[..]
Bij FC Twente kan dat problemen opleveren inderdaad. Viel daar nogal uit de toon toen dat gezongen werd.
Bij ons een duidelijke waarschuwing dat roken verboden is je legitimatie bij je moet hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:29 schreef E.H. het volgende:
Die tekst staat overigens ook op de kaarten die je bij RKC krijgt.
Ordnung muss sein, toch nog iets overgehouden aan dat uitstapje naar Polen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij ons een duidelijke waarschuwing dat roken verboden is je legitimatie bij je moet hebben
Als ze controleren vragen ze niet eens om je legitimatie. EN roken letten ze heel af en toe op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij ons een duidelijke waarschuwing dat roken verboden is je legitimatie bij je moet hebben
vorige keer tegen city dat ik naar binnen gesneakt was vroegen ze geen legitimatie terwijl ze dat op Zuid normaal wel altijd doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze controleren vragen ze niet eens om je legitimatie. EN roken letten ze heel af en toe op.
Is roken verboden, ja?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja al een tijdje manquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:32 schreef E.H. het volgende:
[..]
Is roken verboden, ja?
In de Kuip proberen ze blowen tegen te gaan, maar zelfs daar falen ze in.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja al een tijdje man
3jaar geleden hingen er ook doeken tegen roken en vuurwerk omdat de spelers er last van zouden hebben
Een Ajacied verpest het niet was de slogan
LR is aan het lerenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LR, ook ik moest vandaag een beetje lachen van de Knudde
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Zonder Strootman en Toivonen worden niet continu andere spelers omver geduwd of gemeen neer getrapt dus dat het nu wat braver is klopt wel ja.
Het zal uiteindelijk weinig uitmaken denk ik, nu gaan ze gewoon via belastingen nivelleren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:46 schreef Smoofie het volgende:
Inkomensafhankelijke Zorgpermie niet door, yaay. God bless America.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk weinig uitmaken denk ik, nu gaan ze gewoon via belastingen nivelleren.
Vorig jaar ook bijna niks mja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
![]()
Toivonen heeft dat maar 1x iets gedaan wat naar was dit seizoen en dat was bij Clasie.
Maar Clasie verdient dat soort dingen.
Stop met je hetze tegen Maaskant. Al is het best terecht.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef AFCNiels het volgende:
Vanavond weer een nederlaag voor Groningen/Maaskant hoop ik.
Hij wordt wel flink gemist nu, voetballen kan hij wel.quote:
Nee, pas als hij weg is, binnenkort dusquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stop met je hetze tegen Maaskant. Al is het best terecht.
Hij kan ook best goed kammen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wordt wel flink gemist nu, voetballen kan hij wel.
Ik mis van Bommel eigenlijk nog meer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wordt wel flink gemist nu, voetballen kan hij wel.
Dan doet Strootbaas toch gewoon het werk voor 2quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik mis van Bommel eigenlijk nog meer.
Ja die was er gisteren ook nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan doet Strootbaas toch gewoon het werk voor 2
aquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
a. Badr Hari wordt straks vrijgelaten
b. Badr Hari blijft nog zitten
Ik denk b, jullie?
het maakt mij geen anus uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
a. Badr Hari wordt straks vrijgelaten
b. Badr Hari blijft nog zitten
Ik denk b, jullie?
gelukkig, je leeft nogquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Alleen ik woon helemaal aan de andere kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |