uhm soms ,maar ook hele weekendenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Oldtimerbijeenkomsten en ritten zijn toch meestal op Zondag?
Die heeft iedereen.quote:Op zondag 11 november 2012 12:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
heerlijk al die persoonlijke belangen.
uuh laaste jaren heel heel veel minder....quote:Op zondag 11 november 2012 12:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En een hobbyist heeft geld over voor zijn hobby.
We moeten bezuinigen maar laat de buurman dat maar betalen. Nederland anno 2012.quote:Op zondag 11 november 2012 12:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
heerlijk al die persoonlijke belangen.
Sowieso gaat het geen geld opleveren.quote:Op zondag 11 november 2012 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We moeten bezuinigen maar laat de buurman dat maar betalen. Nederland anno 2012.
Je moet wel heel dom zijn om niet te begrijpen dat een weg er ook moet liggen of je 2 dagen of 12 maanden rondrijdt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Oldtimers maken veel minder gebruik van de weg en dus is het volkomen onterecht mongooltje.
Bezuinigen is minder geld uitgeven.quote:Op zondag 11 november 2012 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We moeten bezuinigen maar laat de buurman dat maar betalen. Nederland anno 2012.
Oldtimers zijn gewoon een kostenpost, want ze vormen een uitzondering op de wet. Het afschaffen van deze uitzondering is derhalve een bezuiniging.quote:Op zondag 11 november 2012 13:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bezuinigen is minder geld uitgeven.
Bezuinigen voor de overheid = meer binnen harken.
Precies, terwijl er vele mogelijkheden tot bezuinigen in de vorm van kostenbesparingen of snijden in uitgaven.quote:Op zondag 11 november 2012 13:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bezuinigen is minder geld uitgeven.
Bezuinigen voor de overheid = meer binnen harken.
Gezien het complete MRB stelsel is dit natuurlijk je reinste onzin, maar, leuk geprobeerdquote:Op zondag 11 november 2012 13:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oldtimers zijn gewoon een kostenpost, want ze vormen een uitzondering op de wet. Het afschaffen van deze uitzondering is derhalve een bezuiniging.
Ja dagquote:Op zondag 11 november 2012 13:46 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Je moet wel heel dom zijn om niet te begrijpen dat een weg er ook moet liggen of je 2 dagen of 12 maanden rondrijdt.
De variabele belasting naar hoeveel je echt gebruik maakt zit in je brandstof.
trollollolquote:Op zondag 11 november 2012 13:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oldtimers zijn gewoon een kostenpost, want ze vormen een uitzondering op de wet. Het afschaffen van deze uitzondering is derhalve een bezuiniging.
Klopt niet helemaal, LPG is het grote buitenbeentje.quote:Op zondag 11 november 2012 13:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja dagen waarom hebben ze dan zoveel verschillende tarieven motorrijtuigenbelasting denk je? Je betaalt wegenbelasting na gelang je de wegen / milieu meer belast. Zwaardere auto's dus meer, stinkdiesels dus meer. Oldtimers zijn nauwelijks op de weg. Verder heeft de oldtimer in z'n leven al meer wegenbelasting betaald dan al die nieuwe auto's.
Maar nee, het is natuurlijk eerlijker om zo'n klein klote autootje geen wegenbelasting te laten betalen, terwijl die elke dag op de weg is (en ook al minder belasting betaalt via brandstof, want ze zijn zuiniger), dan een oldtimer die er voor de hobby is en niet voor het vervoer. Over die elektrische poep nog maar niet te spreken.
Dat lijkt me goed nieuws voor de Grieken.quote:Op zondag 11 november 2012 13:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Los daarvan denk ik dat je beter kan stimuleren dmv belastingverlagingen ipv afremmen door belastingverhogingen.
Gewoon die 60 dagen pas invoeren. Kun je 60 dagen met je Oldtimer op pad. De meeste rijden toch alleen in de zomerperiode.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Oldtimers alleen op Zondag belastingvrij lijkt me prima regeling.
Wil je op andere dagen rijden dan gewoon wegenbelasting.
Nee, daar zit het probleem. De import uit duitsland is hoerehoog met ouwe mercedesen enzo. (geen bpm zelfs) We praten over gewoonweg ouwe bakken. Geen oldtimers/classic cars waar de wet voor is.quote:Op zondag 11 november 2012 13:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Verder heeft de oldtimer in z'n leven al meer wegenbelasting betaald dan al die nieuwe auto's.
Ik betaal wél MRB voor mijn motor en rijd een stuk minder dan de meesten hier. Ook niet eerlijk maar ja, zo is het leven.quote:Op zondag 11 november 2012 13:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja dagen waarom hebben ze dan zoveel verschillende tarieven motorrijtuigenbelasting denk je? Je betaalt wegenbelasting na gelang je de wegen / milieu meer belast. Zwaardere auto's dus meer, stinkdiesels dus meer. Oldtimers zijn nauwelijks op de weg. Verder heeft de oldtimer in z'n leven al meer wegenbelasting betaald dan al die nieuwe auto's.
Maar nee, het is natuurlijk eerlijker om zo'n klein klote autootje geen wegenbelasting te laten betalen, terwijl die elke dag op de weg is (en ook al minder belasting betaalt via brandstof, want ze zijn zuiniger), dan een oldtimer die er voor de hobby is en niet voor het vervoer. Over die elektrische poep nog maar niet te spreken.
Das natuurlijke een stomme vergelijking en geen reden dat alle hobbie's maar belastingvrij moeten zijn. Zo is de btw voor sportartikelen ook gewoon 21% terwijl sporten gezond is.quote:Op zondag 11 november 2012 12:23 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Door het park wandelen is een verdomd leuke hobby en daar betaal je de laatste keer dat ik keek ook niets voor. Het klinkt me een beetje in de oren alsof je met je betoog vol inzet op de grootste kans dat er een regeling komt die voor jezelf goed uitpakt. Da's prima, maar spreek dan niet over wat 'echte oldtimers en hobbyvoertuigen zijn'.
Een hobbyist maakt tijd voor z'n hobby.
buurman word denk ik dan ontslagen... wantr die werkt in de oldtimers...quote:Op zondag 11 november 2012 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We moeten bezuinigen maar laat de buurman dat maar betalen. Nederland anno 2012.
Die regeling is lekker houdbaar met twee miljoen oldtimers op de weg.quote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dus omdat sommige mensen die oude Mercedessen niet mooi vinden moeten ze maar niet belastingvrij zijn? Oldtimer is oldtimer, of er nou 2 of 2 miljoen van rondrijden,
nog kut voor meetings... want die beginne op vrijdags...(soms al donderdags)quote:Op zondag 11 november 2012 13:44 schreef Sloggi het volgende:
Idee: ontheffing op zaterdag en zondag. Wil je doordeweeks rijden, dan kun je een 'MRB-bewijs' kopen in de vorm van een sticker die je op je voorruit plakt; deze is een maand geldig.
Ga je met je oldtimer op vakantie naar het buitenland, dan heb je deze sticker niet eens nodig als je in het weekend vertrekt en terugkomt.
Het gaat erom dat dit soort mensen hun auto voor dagelijks gebruik rijden(woon-werkverkeer). Een hobbyist gebruikt de auto als hobby en rijd daar in het algemeen minder dan 7500 op jaar basis mee en over het algemeen in de zomerperiode. Daarom zou je net zoals voorheen gewoon die 60 dagen kaart moeten invoeren.quote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dus omdat sommige mensen die oude Mercedessen niet mooi vinden moeten ze maar niet belastingvrij zijn? Oldtimer is oldtimer, of er nou 2 of 2 miljoen van rondrijden,
Dan passen die meetings zich maar aan. De oldtimerregeling mag niet meer misbruikt worden door mensen die een goedkope auto willen voor woon-werkverkeer.quote:Op zondag 11 november 2012 14:13 schreef T42 het volgende:
[..]
nog kut voor meetings... want die beginne op vrijdags...(soms al donderdags)
nummer? bron?quote:Op zondag 11 november 2012 13:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oldtimers zijn gewoon een kostenpost, want ze vormen een uitzondering op de wet. Het afschaffen van deze uitzondering is derhalve een bezuiniging.
En iemand anders buurman verwezenlijkt prestigeprojecten, zo is er altijd iemand het slachtoffer.quote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef T42 het volgende:
[..]
buurman word denk ik dan ontslagen... wantr die werkt in de oldtimers...
Niks mis met een oude mercedes. Maar als je er 1 hebt omdat je graag goedkoop een grote luxe auto wil rijden dat mag je gewoon MRB aftikken.quote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dus omdat sommige mensen die oude Mercedessen niet mooi vinden moeten ze maar niet belastingvrij zijn? Oldtimer is oldtimer, of er nou 2 of 2 miljoen van rondrijden,
Als je op een mooie zondag over een n-weg rijdt niet, zie ik je iedere zondag wordt het al minder. En sta je doordeweeks in de file dan zeg ik volmondig ja.quote:Op zondag 11 november 2012 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En iemand anders buurman verwezenlijkt prestigeprojecten, zo is er altijd iemand het slachtoffer.
Ik vind het ook jammer hoor maar ik vind het ook wel raar dat er nu mensen gaan vingerwijzen. Ik merk nu dat velen vinden dat ik met mijn 280ce één van die mensen was die het door zogenaamd misbruik van de regeling, voor de anderen verpest heeft.
En dat geldt logischerwijs niet voor mensen met een opengezaagde BMW 3-serie.quote:Op zondag 11 november 2012 14:15 schreef Fer het volgende:
[..]
Niks mis met een oude mercedes. Maar als je er 1 hebt omdat je graag goedkoop een grote luxe auto wil rijden dat mag je gewoon MRB aftikken.
moet ik wel vertellen dat een fort t model ooit ook geen oldtimer of klassieker was... maar een stuk schrootquote:Op zondag 11 november 2012 14:01 schreef Guus Muisarm het volgende:
Zever niet. De oldtimer regeling was er voor oldtimers. Nu zitten we met oude duitse kut bakken van 25+ jaar die als "oldtimer" gelden voor de wet terwijl ze onder KUTBAKKEN vallen die niemand wil zien.
een Ford T is een oldtimer. Een BMW van 27 jaar oud is een afgeschreven duitse kutbak die zelfs op het kamp niemand meer wil maar steeds meer gebruikt worden als normale auto in nederland als woon/werk verkeer. Het is gewoon hetzelfde als een eiland schrappen uit een belastingroute.
Is je auto een gebruiksartikel, betaal de normale belasting.
Neveneffect is dat we weer heel vlug van die ouwe muk afzijn op de weg.
das jou mening ik vind mijn vrakken wel mooi.quote:Op zondag 11 november 2012 14:06 schreef Fer het volgende:
De MRB vrijstelling is puur en alleen bedoeld voor het behoudt van rijdend erfgoed en niet meer.
Niet voor krenten in een oude duitse stinkdiesel, niet voor mensen die de mrb van een grote luxe auto kunnen betalen. Niet voor mensen die zo nodig goedkoop een grote tereinwagen of bus willen rijden. En zeker niet voor mensen die 3 of 4 wrakken bij hun buren voor de deur parkeren onder het mom van hobby.
ah dan zijn ze niet rendabel meer... kosten zijn niet niks weet je... grootste nederlandse kever meeting is dit jaar ook al niet doorgegaan.quote:Op zondag 11 november 2012 14:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan passen die meetings zich maar aan. De oldtimerregeling mag niet meer misbruikt worden door mensen die een goedkope auto willen voor woon-werkverkeer.
Je kunt de ontheffing natuurlijk ook al op vrijdag vanaf 15:00 laten starten.
Zeker, ik reageerde voornamelijk op de beperking van 10 of 20 dagen. 60 is een mooi aantal. En persoonlijk ga ik er van uit dat die kaart niet eens gratis is maar gewoon minder kost dan de volle wegenbelasting, maar waarschijnlijk wel een vast bedrag. Het gevolg daarvan is dat een unimog op diesel ook nog betaalbaar is voor incidenteel gebruik.quote:Op zondag 11 november 2012 14:14 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het gaat erom dat dit soort mensen hun auto voor dagelijks gebruik rijden(woon-werkverkeer). Een hobbyist gebruikt de auto als hobby en rijd daar in het algemeen minder dan 7500 op jaar basis mee en over het algemeen in de zomerperiode. Daarom zou je net zoals voorheen gewoon die 60 dagen kaart moeten invoeren.
ik vind het een lelijke auto en geen oldtimer zo dan? vind dat een T ford gewoon belasting moet betalen omdat hij geen eens 160km kan orgineelquote:
Ik vind vooral dat er voor een T Ford belasting betaald moet worden omdat ik er niet één heb.quote:Op zondag 11 november 2012 14:23 schreef T42 het volgende:
[..]
ik vind het een lelijke auto en geen oldtimer zo dan? vind dat een T ford gewoon belasting moet betalen omdat hij geen eens 160km kan orgineel
Mooi of niet. Als je dit soort auto's dagelijks gebruikt vind ik dat MRB een normale zaak is. Hou oud een auto of hoe mooi hij is doet er dan niet toe.quote:Op zondag 11 november 2012 14:20 schreef T42 het volgende:
[..]
das jou mening ik vind mijn vrakken wel mooi.
Dat jij 100 kevers in een hal bewaard zal me rotzorg zijn, maar dat je je dagelijks verplaatst in een plastic citroen en daarvoor geen mrb betaald wel.quote:Op zondag 11 november 2012 14:20 schreef T42 het volgende:
[..]
das jou mening ik vind mijn vrakken wel mooi.
Wekelijks gebruik? Ik vraag me echt af of jij überhaupt een oldtimer hebt.quote:Op zondag 11 november 2012 14:21 schreef Fer het volgende:
Schijnbaar is het lastig voor mensen te begrijpen dat ik puur op het gebruik wil wijzen.
Dagelijks gebruik = MRB betalen
Wekelijks gebruik = ook MRB betalen
Incidenteel gebruik = Korting op de MRB
er zitten wat haken en ogen aan wat betreft het feit dat weekend niet automatisch meer vrij is, en doordeweeks niet altijd meer werken. Maar ik moet toegeven dat dit wel de charme van de eenvoud is.quote:Op zondag 11 november 2012 14:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan passen die meetings zich maar aan. De oldtimerregeling mag niet meer misbruikt worden door mensen die een goedkope auto willen voor woon-werkverkeer.
Je kunt de ontheffing natuurlijk ook al op vrijdag vanaf 15:00 laten starten.
Ja, dat is het hele probleem man. Die oude shit uit duitsland met nieuwe kentekens die onder oldtimer vallen en gratis rondrijden.quote:
In de zomer rijd ik mijn auto's meer dan wekelijks als ik vrij ben. Als liefhebber zijnde. Probleem?quote:Op zondag 11 november 2012 14:30 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ja, dat is het hele probleem man. Die oude shit uit duitsland met nieuwe kentekens die onder oldtimer vallen en gratis rondrijden.
Zoals ik al zei: de beste oplossing is een kilometerheffing - waarbij dan ook alleen de kilometers worden geregistreerd - maar ook daar wil autominnend Nederland niet aan.quote:Op zondag 11 november 2012 14:21 schreef T42 het volgende:
[..]
ah dan zijn ze niet rendabel meer... kosten zijn niet niks weet je... grootste nederlandse kever meeting is dit jaar ook al niet doorgegaan.
Alle oldtimers in NL zijn 1% van het totale wagenpark.quote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die regeling is lekker houdbaar met twee miljoen oldtimers op de weg.
Meerdere keren per week hele jaar. (uitzondering als ge op vakantie bent dus zoals met een nieuwe bak)quote:
Prima hoor, alleen kost dit meer dan MRB vrijstelling in stand houdenquote:Op zondag 11 november 2012 14:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: de beste oplossing is een kilometerheffing - waarbij dan ook alleen de kilometers worden geregistreerd - maar ook daar wil autominnend Nederland niet aan.
En hoe ga je dit controleren, o professor?quote:Op zondag 11 november 2012 14:32 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Meerdere keren per week hele jaar. (uitzondering als ge op vakantie bent dus zoals met een nieuwe bak)
Fuck, wat zijn golf 2 rijders dom.
Lees de reactie die ik citeer nog eens.quote:Op zondag 11 november 2012 14:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Alle oldtimers in NL zijn 1% van het totale wagenpark.
Dit houdt in dat er volgens jou 200 miljoen auto's in Nederland aangemeld zijn? Dat kan niet eens met de huidige kentekens
Ja. Voor jouquote:Op zondag 11 november 2012 14:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
In de zomer rijd ik mijn auto's meer dan wekelijks als ik vrij ben. Als liefhebber zijnde. Probleem?
Een kilometerheffing gaat niet alleen om oldtimers; het wordt eerlijker voor iedereen die een auto en / of een motor heeft.quote:Op zondag 11 november 2012 14:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Prima hoor, alleen kost dit meer dan MRB vrijstelling in stand houden
In Duitsland zit MRB niet in de brandstof .quote:Op zondag 11 november 2012 14:36 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ja. Voor jou
Ik leg je het systeem uit, alsof het mij persoonlijk wat kan schelen waar jij in rondknort. Wegenbelasting mag wat mij betreft op de duitse manier. In de brandstof.
(alsof dat niet al gedaan word en daarbovenop nog een wegenbelasting maar swa)
Dan hebben sommige mensen twee dagen in de week geluk. Mijn systeem lijkt me eenvoudig, goedkoop en eerlijker dan het huidige systeem.quote:Op zondag 11 november 2012 14:29 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
er zitten wat haken en ogen aan wat betreft het feit dat weekend niet automatisch meer vrij is, en doordeweeks niet altijd meer werken. Maar ik moet toegeven dat dit wel de charme van de eenvoud is.
Vandaar de hoge kosten. Dat het eerlijker is, ben ik overigens wel met je eens!quote:Op zondag 11 november 2012 14:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een kilometerheffing gaat niet alleen om oldtimers; het wordt eerlijker voor iedereen die een auto en / of een motor heeft.
Lol, is dat een serieuze vraag?quote:Op zondag 11 november 2012 14:33 schreef daNpy het volgende:
En hoe ga je dit controleren, o professor?
Dat is het grote voordeel. Ik moet wel toegeven dat ik twijfel aan de uitvoerbaarheid van een kilometerheffing zonder - zoals je al aangeeft - tegen hoge kosten aan te lopen.quote:Op zondag 11 november 2012 14:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vandaar de hoge kosten. Dat het eerlijker is, ben ik overigens wel met je eens!
Pech eigenlijk, ik bedoel dat ze hem niet voor plezierritjes kunnen gebruiken als ze aan het werk zijn. Maar dat vind ik nog wel te overzien, je hoeft niet met elke uitzondering rekening te houden.quote:Op zondag 11 november 2012 14:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan hebben sommige mensen twee dagen in de week geluk. Mijn systeem lijkt me eenvoudig, goedkoop en eerlijker dan het huidige systeem.
Ik vraag me af wat de pakkans is als je ermee fraudeert. Inderdaad wel eenvoudig en goedkoop, en het zou simpel te regelen kunnen zijn via DigiD.quote:Op zondag 11 november 2012 14:40 schreef Cherna het volgende:
http://www.autokopen.nl/c(...)agenkaart_terug.html
Alleen zou je dit nu elektronisch kunnen doen.
Nu schors ik de zaak voor de periode van oktober t/m april.
De pakkans is er en tja dat ook daar weer mensen die gok wagen zal duidelijk zijn. Maar dan moet je daar ook een zeer hoge boete tegenover stellen als je gepakt word.quote:Op zondag 11 november 2012 14:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de pakkans is als je ermee fraudeert. Inderdaad wel eenvoudig en goedkoop, en het zou simpel te regelen kunnen zijn via DigiD.
Pakkans is klein, als je een tijdje naar het buitenland gaat en hem puur op de vertrek en aankomstdag aanmeld.quote:Op zondag 11 november 2012 14:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de pakkans is als je ermee fraudeert. Inderdaad wel eenvoudig en goedkoop, en het zou simpel te regelen kunnen zijn via DigiD.
het zou zelfs nog een aardig idee zijn voor alle auto's.quote:Op zondag 11 november 2012 14:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de pakkans is als je ermee fraudeert. Inderdaad wel eenvoudig en goedkoop, en het zou simpel te regelen kunnen zijn via DigiD.
De pakkans zal klein zijn. Maar als je morgens in de spits rijd met je oude 200D zal dit toch wel bedenkelijk zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 14:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Pakkans is klein, als je een tijdje naar het buitenland gaat en hem puur op de vertrek en aankomstdag aanmeld.
Voledig legaal in NL en in het buitenland weten ze sowieso niks.
Echter, als je een ongeluk krijgt ben je wel heel zuur. En de vraag is of je dat ervoor over hebt.
En wat wordt dan de interval? Etc etc.quote:Op zondag 11 november 2012 14:39 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Lol, is dat een serieuze vraag?
Die technieken zijn er niet alleen al maar ze zijn ook al in gebruik man.
Als hij die dag aangemeld is, is dit geen probleem.quote:Op zondag 11 november 2012 14:50 schreef Cherna het volgende:
[..]
De pakkans zal klein zijn. Maar als je morgens in de spits rijd met je oude 200D zal dit toch wel bedenkelijk zijn.
Dat klopt. Maar de kans is wel groot dat ze ff natrekken of je hem die dag wel hebt laten registreren.quote:Op zondag 11 november 2012 14:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als hij die dag aangemeld is, is dit geen probleem.
Of ik hem nou een dag aanmeld om een toerrit te maken of naar m'n werk te gaan, daar heeft niemand wat mee te maken.
Sterker nog, ik heb een hekel aan files en sta er (gelukkig) bijna nooit in.
De meeste keren dat ik er wél in stond, was echter met mijn DAF, op weg naar of van een meeting
Het meeste per hoofd v/d bevolking betalen aan Europa zit er echter wel in?quote:Opzondag 11 november 2012 14:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
laten we eerlijk zijn; ik gun iedereen auto rijden zonder belasting betalen maar het zit er niet in. en ja ik geloof dat de steeds grotere groep die dagelijks in zijn old timer rijdt 1 van de triggers is om de hele regeling op de schop te gooien.
ik ben het met je eens temeer daar ik niet denk dat geld pompen in europa een oplossing gaat geven. uiteindelijk gaat het naar het failliet van europa zoals we dat kennen alleen kost het nu wel erg veel extra geld.quote:Op zondag 11 november 2012 14:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het meeste per hoofd v/d bevolking betalen aan Europa zit er echter wel in?
Wat vervolgens aan de Grieken wordt gegeven die als 'dank' Athene slopen?
Als ze alle onzin uitgaven eens aanschaffen en dan nog te kort komen op onderwijs en zorg, kunnen we eens kijken waar we extra belasting kunnen gaan heffen.
Ja, er zijn genoeg mensen die minder rijden dan jij. Zij betalen ook mrb. Alleen is hun auto wat nieuwer dan de jouwe en zijn zij geen liefhebber.quote:Op zondag 11 november 2012 14:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
In de zomer rijd ik mijn auto's meer dan wekelijks als ik vrij ben. Als liefhebber zijnde. Probleem?
das een beterequote:Op zondag 11 november 2012 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat er voor een T Ford belasting betaald moet worden omdat ik er niet één heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |