Hoeveel kaartjes moet je hebben? Ik heb er sowieso 1 over. Ik moet alleen als ik naar Muse ga nog even kijken of ik liever 2e rang dicht bij het podium wil zitten of 1e rang tegenover het podium.quote:Op zondag 18 november 2012 16:11 schreef Willy108 het volgende:
Ik baal nog steeds dat ik geen kaartjes hebZe moeten er gewoon nog een avondje aan vastplakken
Met 1tje ben ik al ontzettend blijquote:Op zondag 18 november 2012 16:27 schreef neontiger het volgende:
[..]
Hoeveel kaartjes moet je hebben? Ik heb er sowieso 1 over. Ik moet alleen als ik naar Muse ga nog even kijken of ik liever 2e rang dicht bij het podium wil zitten of 1e rang tegenover het podium.
Gewoon de prijs die ik er voor heb betaaldquote:Op zondag 18 november 2012 16:29 schreef Willy108 het volgende:
[..]
Met 1tje ben ik al ontzettend blijTwee zou perfect zijn, maar met die ene zal ik al een gat in de lucht springen
Hoeveel wil je ervoor hebben?
Okquote:Op zondag 18 november 2012 17:43 schreef neontiger het volgende:
[..]
Gewoon de prijs die ik er voor heb betaald(¤31 voor 2e ring of ¤36 voor 1e ring). Ik heb 1 kaart voor de 1e ring en 2 voor de 2e ring. Zoals gezegd moet ik even het concert van Muse afwachten, dat is de eerste keer dat ik in de Ziggo Dome ben, dus dan kan ik even kijken waar ik het liefst wil zitten. Het is wel een e-ticket trouwens.
Ik laat het je dan weten![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:36 schreef Mrjolyn_ het volgende:
http://www.podiuminfo.nl/(...)na_naar_Sportpaleis/
Voor de mensen die voor Ziggo Dome geen kaartje hebben.
quote:De wachtlijst krijgt voorrang en de
vraag is nog steeds groter dan het
aanbod, dus er kan niet gegarandeerd
worden dat er nog tickets te koop
kunnen worden aangeboden.
Van 7500 naar 18.000.. is nogal wat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:36 schreef Mrjolyn_ het volgende:
http://www.podiuminfo.nl/(...)na_naar_Sportpaleis/
Voor de mensen die voor Ziggo Dome geen kaartje hebben.
O, grapje haha. Dat had ik inderdaad (nog) niet gezien!quote:
Kwartiertje gok ik dat het uitverkocht is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van 7500 naar 18.000.. is nogal wat.
Wachtlijst ?quote:
Van het uitverkochte concert.quote:
Ik zag het, probeerde het en was alweer te laat.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:11 schreef GotC het volgende:
Jaaaaaaaa toch nog 2 kaartjes kunnen bemachtigen! Kwamen vanmiddag weer in de verkoop via ticketservice![]()
Nee, ik begon met proberen 3 min na het FB bericht, en pas 25 min erna was ik er doorheen...quote:Op woensdag 5 december 2012 18:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zag het, probeerde het en was alweer te laat.
Ik denk dat het 5 minuten heeft geduurd voordat het weer uitverkocht was. Veel later was ik niet
[ afbeelding ]
Oh, bij mij gaf hij direct aan dat er geen kaarten beschikbaar waren. Heb je het nog 20 minuten geprobeerd dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee, ik begon met proberen 3 min na het FB bericht, en pas 25 min erna was ik er doorheen...
Wel klote man
Yup, gewoon continu. Ben wel handig geworden in die codes inmiddelsquote:Op woensdag 5 december 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh, bij mij gaf hij direct aan dat er geen kaarten beschikbaar waren. Heb je het nog 20 minuten geprobeerd dan?
iig fijn dat je een kaartje hebtquote:Op woensdag 5 december 2012 18:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup, gewoon continu. Ben wel handig geworden in die codes inmiddels![]()
Had na 20 min gereageerd op het FB bericht, dat het zoals gewoonlijk klote was en weer mis greep..
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Yozzz het volgende:
Het concert van Mumford & Sons in Tivoli was toch mijn beste ooit, met mijn beste voorprogramma ooit (Johnny Flynn). Wat is het toch snel gegaan met die band, zonde... Ik koop wel weer kaartjes als de piek weer voorbij is
Voelt goed hoor, een keer een bandje vóór de meute ontdekken. 14 euro inclusief servicekosten maakt het ook financieel aantrekkelijkquote:
ik ken het gevoel ik heb zo gangnam style op Youtube gezien voordat hij een miljoen hits had.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Voelt goed hoor, een keer een bandje vóór de meute ontdekken. 14 euro inclusief servicekosten maakt het ook financieel aantrekkelijk
Ik vind 36 euro ook een hele mooie prijs hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Voelt goed hoor, een keer een bandje vóór de meute ontdekken. 14 euro inclusief servicekosten maakt het ook financieel aantrekkelijk
Dit. Ik heb er een tientje voor betaald (doornroosje) jaren terug. Toen was er nog geen album. Was evengoed wel uitverkocht toen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dat is echt heul vet, in een zaaltje met 500 man...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit. Ik heb er een tientje voor betaald (doornroosje) jaren terug. Toen was er nog geen album. Was evengoed wel uitverkocht toen.
Toen was hun concert in NL al uitverkocht hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef Fuszy het volgende:
Na het optreden op Motel Mozaique ging het toch pas heel snel?
Ja de kleinere zalen zoals Tivoli wel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Toen was hun concert in NL al uitverkocht hoor.
Volgens mij was dat Tivoli iddquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja de kleinere zalen zoals Tivoli wel?
HMH nog niet. Dat kwam daarna pas
De prijzen van Tivoli gingen in marktplaats ineens over de kop. Kaartjes gingen voor 60 euro wegquote:
Mystery Jets en Half Moon Runquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:22 schreef Maravilla het volgende:
Ben benieuwd wie er in het voorprogramma zal staan. We zullen wel niet zo verwend worden als in Amerika, met Ben Howard..
Ik vraag me wel af of die lang zullen spelen. Zouden beiden bands een uurtje spelen? Dan zouden twee support acts wel wat veel zijn.quote:
Sowieso spelen ze geen uurquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:04 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of die lang zullen spelen. Zouden beiden bands een uurtje spelen? Dan zouden twee support acts wel wat veel zijn.
Vermoeden had ik al wel. Anders zouden Mumford & Sons wel laat aan bod komenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Sowieso spelen ze geen uurMeestal een half uur per voorprogramma. In 2010 (!) waren er ook twee voorprogramma's bij M&S, Nathaniel Rateliff en Old Crow Medicine Show, beiden speelden ongeveer een half uur.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:27 schreef neontiger het volgende:
Hoi allemaal. Omdat zowel ik als een familielid geprobeerd hebben kaartjes te bemachtigen heb ik 1 kaart over. Het gaat om een zitplaats op de 1e rang (vak 106). Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur mij even een berichtje. De kaart (een e-ticket) wordt uiteraard verkocht voor de prijs die ik er voor heb betaald (¤39,60).
Have fun!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik rij vannacht naar Praag voor de show van morgen
Ben benieuwd, mooie locatiequote:
Succes!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, gearriveerd in Praag. Zo maar eens een hotel zoeken en om 13:00 interview.
Nog steeds? Dan heb ik wel interessequote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:25 schreef neontiger het volgende:
Nog minder dan een maand!![]()
Nog steeds te koop:
[..]
Ik zou een moord doen voor het kaartje wat je te koop hebt, alleen kom ik er dan nog 1 te kortquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:25 schreef neontiger het volgende:
Nog minder dan een maand!![]()
Nog steeds te koop:
[..]
Ik zie een oplossingquote:Op maandag 11 maart 2013 22:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor het kaartje wat je te koop hebt, alleen kom ik er dan nog 1 te kort
Bij de laatste paar concerten in ieder geval niet: http://www.setlist.fm/search?query=mumford+%26+sonsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
Doen ze Hopeless Wanderer niet??Heb 'm al wel een keer live gezien en dat was echt een van de hoogtepunten (sowieso van het album)
Die had ik wel live willen zien. Maar we kunnen er met 17.000 tegelijk om gaan vragen zaterdag?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:57 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Bij de laatste paar concerten in ieder geval niet: http://www.setlist.fm/search?query=mumford+%26+sons
Ik vind het inderdaad ook nou juist één van de hoogtepunten van Babel. Maar wie weet straks in de Ziggo Dome.
Heb net twee tickets gescoord. Sowieso voor een vriend en misschien nog voor de andere. Ik zit dan in vak 214 en dat is wel een kut plek volgens mijquote:Op maandag 25 maart 2013 15:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voor Mumford & Sons as. zaterdag @ZiggoDome komen om 16.00u 101 extra kaarten voor zitplaatsen beschikbaar via http://bit.ly/YCVJPQ
Woensdag m'n foto's + interview in de Nieuwe Revu van de show in Praag o.a.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb net twee tickets gescoord. Sowieso voor een vriend en misschien nog voor de andere. Ik zit dan in vak 214 en dat is wel een kut plek volgens mij.
Haha jij en je gastenlijst!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:06 schreef Asskicker14 het volgende:
1 ticket voor Düsseldorf te koop voor aanschafwaarde.
Voorwaarde is dat je samen met mij naar binnen moet, omdat ik geen fysieke ticket heb maar op de gastenlijst sta.
PM me maar als je interesse hebt.
quote:Beste concertbezoeker,
Je krijgt dit mailtje omdat er met dit emailadres een of meer kaart(en) zijn gekocht voor het concert van Mumford & Sons van aanstaande zaterdag.
We willen je laten weten dat er twee support acts zijn en dat de zaal daarom om 18.00 open gaat, in plaats van 18.30. De eerste support act begint om 19.00
Tijdschema (onder voorbehoud)
18.00u Deuren open
19.00u Half Moon Run
19:30u Pauze/changeover
19.45u Mystery Jets
20.30u Pauze/changeover
21.00u Mumford & Sons
22.45u Verwacht einde show
Wij wensen je veel plezier bij concert!
Met vriendelijke groeten,
Mojo Concerts
Dude het is Mumford and Sons. Ik zou willen staanquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:31 schreef VOFTW het volgende:
Ik heb de mogelijkheid om mijn zitplaatsen te ruilen met staanplaatsen! Doen of niet?!
Ik ben nog nooit bij zo'n zit/staplaatsen concert geweest, dus weet helemaal niet hoe het publiek zich op de zitplaatsen zich gedraagt!
Zit iedereen ook daadwerkelijk of staat iedereen daar ook gewoon lekker? Ik zou wel graag willen staan op die tribune, maar wil geen gezeik krijgen van de mensen achter ons
Ruilen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:31 schreef VOFTW het volgende:
Ik heb de mogelijkheid om mijn zitplaatsen te ruilen met staanplaatsen! Doen of niet?!
Ik ben nog nooit bij zo'n zit/staplaatsen concert geweest, dus weet helemaal niet hoe het publiek zich op de zitplaatsen zich gedraagt!
Zit iedereen ook daadwerkelijk of staat iedereen daar ook gewoon lekker? Ik zou wel graag willen staan op die tribune, maar wil geen gezeik krijgen van de mensen achter ons
Mystery Jets kende ik al. Heb ik ooit in 2008 in een festivaltent zien spelen. Wel aardig. Half Moon Run ken ik ook pas sinds kort. Maar hun debuutalbum heb ik inmiddels al een paar keer geluisterd en is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ah, speciaal voor ons alvast geoefend dus
Ben me even aan het verdiepen in de voorprogramma's, anders wordt het zo'n lange zit/sta..
mooie lijst van veelal ondergewaardeerde acts, wat is dat toch met Nederland dat bands als mumford & sons, coldplay en muse zo populair zijn. Houden wij dan zoveel van saaie ideale schoonzonen???quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:43 schreef Moody het volgende:
Jullie willen alternatieven voor M&S? Er zijn er genoeg, duizenden folk/pop bandjes die ze voor gingen en (naar mijn mening) stukken beter zijn
O.a:
En nog iets van de laatste tijd:
etc. etc. etc.
Ik hoor wel of ik door moet gaan
Of gewoon zo: http://www.last.fm/music/Mumford+&+Sons/+similarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:43 schreef Moody het volgende:
Jullie willen alternatieven voor M&S? Er zijn er genoeg, duizenden folk/pop bandjes die ze voor gingen en (naar mijn mening) stukken beter zijn
O.a:
[knip]
etc. etc. etc.
Ik hoor wel of ik door moet gaan
Kun je Nederland niet verwijten. De bands die je noemt worden veel gedraaid op de radio en zijn daardoor populair geworden. Bands die op het eerste gehoor net iets minder "eenvoudig" luisterbaar zijn, krijgen minder airplay. Jammer, maar logisch.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:49 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
mooie lijst van veelal ondergewaardeerde acts, wat is dat toch met Nederland dat bands als mumford & sons, coldplay en muse zo populair zijn. Houden wij dan zoveel van saaie ideale schoonzonen???
Jup, maar dan is het nog flink zoeken naar de echt goede bands. Ik zie namelijk op pagina 1 bijv. The Lumineers, Of Monsters & Men, Ben Howard, Noah & The Whale, Passenger etc. Allemaal namen die iedereen al kent van hun radiohitjes van het afgelopen jaar, terwijl er zoveel meer isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Of gewoon zo: http://www.last.fm/music/Mumford+&+Sons/+similar
maar je kan toch niet ontkennen dat Nederland vaakt valt voor van die slijmballen die een paar woordjes nederlands brallen en zeggen dat ' wij' het beste publiek zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Kun je Nederland niet verwijten. De bands die je noemt worden veel gedraaid op de radio en zijn daardoor populair geworden. Bands die op het eerste gehoor net iets minder "eenvoudig" luisterbaar zijn, krijgen minder airplay. Jammer, maar logisch.
Ze worden folk/pop genoemd, maar afgezien van die banjo zit er weinig folk in M&S denk ik. Het goede dat M&S door hun succes wel hebben gedaan, is de luisteraar die enkel op de top40 gefocust is er bewust van maken dat er meer stromingen zijn dan alleen de standaard (beat)pop.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:06 schreef JochemP het volgende:
Oh nee hé, niet dit weer...
[ afbeelding ]
Oh doen ze dat?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:44 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
maar je kan toch niet ontkennen dat Nederland vaakt valt voor van die slijmballen die een paar woordjes nederlands brallen en zeggen dat ' wij' het beste publiek zijn
Ik noem de bands die je opnoemt ook niet hipster. Wat mij irriteert is mensen die bands als Coldplay, Muse en nu Mumford and Sons bekritiseren, simpelweg omdat ze populair zijn. Ja, dus, als ze goeie muziek maken kan het mij niet schelen of de hele wereld het leuk vindt of 30 mensen in een of ander underground clubje in een achterbuurt van Londen. Populair betekent niet gelijk slecht.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat een onzinAls je de bands die ik noem al hipster vindt, heb je werkelijk helemaal niets met het genre waarin M&S valt. In dat geval: Wees blij dat je dingen ontdekt. Dat is toch het grote voordeel van dit soort topics?
Helemaal mee eens. Er zijn voldoende bands die tof blijven nadat ze het grote publiek hebben bereikt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:40 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ik noem de bands die je opnoemt ook niet hipster. Wat mij irriteert is mensen die bands als Coldplay, Muse en nu Mumford and Sons bekritiseren, simpelweg omdat ze populair zijn. Ja, dus, als ze goeie muziek maken kan het mij niet schelen of de hele wereld het leuk vindt of 30 mensen in een of ander underground clubje in een achterbuurt van Londen. Populair betekent niet gelijk slecht.
het probleem dat ik met mumford en Coldplay heb is dat ze naar mijn idee een bepaald format vonden wat succesvol was, en dat trucje gingen herhalen. Dat is voor mij al het spontane eraf. Of ze dan populair zijn maakt me niet uit. Ik heb Elbow ook zien veranderen van een indie band naar een festival hit maar Elbow bleef wel risico's nemen en goeie liedjes schrijvenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Er zijn voldoende bands die tof blijven nadat ze het grote publiek hebben bereikt.
Coldplay, Muse en Mumford and Sons zijn dat naar mijn smaak overigens niet, maar ik kan heel goed begrijpen dat mensen deze bands leuk vinden.
Daarentegen moet jij kunnen begrijpen dat mensen bijv. de eerste 2 albums van Coldplay prefereren boven de laatste 2. Hier zit naar mijn mening kwalitatief een groot verschil in. Hetzelfde geldt voor Muse. Het is dus niet alleen "het bekend worden van een band", maar meer de verandering in muziekkeuze/genre en het verschil in kwaliteit van de nummers die de bepaalde bands maken. Er zal ook een deeltje emotie bij zitten. Ik heb Coldplay in 1999 en 2000 3x in kleine zaaltjes zien spelen. Het was dus een beetje "mijn bandje". In die concerten zat een hele andere beleving, sfeer en kwaliteit dan in de stadionconcerten van hedendaags. Ik houd zelf niet zo van massale concerten, dat is een belangrijke reden waarom ik ze nu veel minder interessant vind dan destijds.
Elbow staat bij mij ook aan de goede kantquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:55 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
het probleem dat ik met mumford en Coldplay heb is dat ze naar mijn idee een bepaald format vonden wat succesvol was, en dat trucje gingen herhalen. Dat is voor mij al het spontane eraf. Of ze dan populair zijn maakt me niet uit. Ik heb Elbow ook zien veranderen van een indie band naar een festival hit maar Elbow bleef wel risico's nemen en goeie liedjes schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |