Ik weet het niet, maar dat is nog zo`n slordig ¤7.500 p/maandquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:50 schreef deedeetee het volgende:
Fijn dat War Child onderaan staat, dat is de enigste waar wij wat extra aan geven.
Unicef is een schreeuwend schandaal.....
My Ass! Blijf maar lekker geven jongen, de directeur zal blij met je zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:51 schreef Wokkel het volgende:
Zinloos staatje, je kan beter kijken naar het percentage effectief hulpgeld tegenover de totale inkomsten.
Onderaan dit lijstje ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:50 schreef deedeetee het volgende:
Fijn dat War Child onderaan staat, dat is de enigste waar wij wat extra aan geven.
Unicef is een schreeuwend schandaal.....
Tja...quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
My Ass! Blijf maar lekker geven jongen, de directeur zal blij met je zijn.
Ja, directeuren moeten gratis werken, want Goede Doelen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat is nog zo`n slordig ¤7.500 p/maand
Dat effectieve hulpgeld kun je afzetten tegen het aantal geredde levens. En dan moet je het salaris van de directie eens omzetten naar mensenlevens...quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:51 schreef Wokkel het volgende:
Zinloos staatje, je kan beter kijken naar het percentage effectief hulpgeld tegenover de totale inkomsten.
ja en welke josti gaat dat doen, niemand dusquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:55 schreef zarGon het volgende:
Ja, directeuren moeten gratis werken, want Goede Doelen
Dat lijkt me niet abnormaal voor een dergelijke functie. Je denkt bij het salaris van een directeur nu eenmaal niet aan anderhalf x modaal ofzo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat is nog zo`n slordig ¤7.500 p/maand
Ik vind het sneu voor de mensen die langs de deur gaan en geef wel wat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:55 schreef error_404 het volgende:
Beetje lullig voor de vrijwilligers die langs de deuren gaan om te collecteren (voor het salaris van de directeur). Ik geef iig niet meer.
Volgens mij is het een stuk redelijker dan een paar jaar terug. Zo raar vind ik een groot deel van deze beloningen niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Onderaan dit lijstje ja.
De lijst gaat nog veel verder, dit is het topje van de ijsberg.
Lijstje lijkt sowieso niet meer te kloppen (of is niet meer actueel).quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:00 schreef Flurry het volgende:
Waarom verdient die Unicef kerel op nummer 1 bijna twee keer zoveel als de nummer 2 van het Rode Kruis?
Slap excuus om de krent uit te hangen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
My Ass! Blijf maar lekker geven jongen, de directeur zal blij met je zijn.
Tja en de directeur krijgt nog steeds betaald en je man laat zijn medecollectanten in de steek en blijkbaar was het doel waarvoor hij collecteerde dan dus niet echt belangrijk meer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor de mensen die langs de deur gaan en geef wel wat.
Maar mijn man liep vroeger voor de hartstichting met een bus langs de deur, tot in de krant stond wat de directeur verdiende en toen is hij er mee gestopt.
sarcasme tags vergeten of seriously?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, directeuren moeten gratis werken, want Goede Doelen!
Zijn iig geen 100 FTE's dus draait KWF toch een kleine loer in hun jaarverslag?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het jaarverslag van het KWF. 3 miljoen voor honderd man personeel tegenover 101,4 miljoen daadwerkelijk besteed aan doelstellingen. Ik vind het geen probleem zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |