abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119001459

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119001483
Dan doe ik het wel
pi_119001485
Ik wou één maken maar ik weet niet hoe dat moet. :'(

edit: OMG! HEKSERIJ!
We're slowly approaching inevitable death.
pi_119001543
Zo'n knopje met "Open nieuw deel", daar open je zeg maar nieuwe delen mee
pi_119001794
teeveepee
pi_119002741
Ik heb echt de meest waardeloze spree sinds een paar dagen. Alleen maar losses, vandaag ook weer 2 potjes. Eerste als jungle Skarner, halen we 13 kills in de laning fase, waar ik bij 12 betrokken was. Maar de rest liep gewoon niet... Daarna een potje als Blitzcrank, de enemy Blitzcrank hard de lane uit gebullied, we wonnen onze lane hard, en dan faalt de rest... Jammer jammer jammer...
pi_119006373
Misschien niet blindpick doen, blijft een loterij op die manier
pi_119006910
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Misschien niet blindpick doen, blijft een loterij op die manier
Het was een volledige premade Blind Pick :'). 2 ervan speel ik niet heel veel mee, maar mijn vriendin wel; een Noor + z'n vriendin. Die vriendin is waardeloos, en die gast had het ook niet gisteren. Kan gebeuren, maar toch... Het is zeer irritant.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:15:47 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119007945
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo'n knopje met "Open nieuw deel", daar open je zeg maar nieuwe delen mee
waar zit dat knopje
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_119008106
Waar je normaal wil reageren staat dat knopje ipv textarea.
pi_119008636
Over die ondergewaardeerde rollen.. Ik had gisteren een potje als Soroka waar ik 3/3/33 ging en er in totaal 43 kills waren gemaakt. Flink gewonnen ook dat potje, maar totaal geen herkenning voor wat ik had gedaan terwijl ik toch bij 36 van de 43 kills betrokken was. Alleen de AD carry en de teemo die meededen waren 'pro' :D

Achja.. Gelukkig vond ik het zelf een heerlijk potje en wist ik wat ik had betekend. De volgende twee games als Soroka kansloos verloren :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:45:34 #12
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_119008954
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef I.C.O.N. het volgende:
Over die ondergewaardeerde rollen.. Ik had gisteren een potje als Soroka waar ik 3/3/33 ging en er in totaal 43 kills waren gemaakt. Flink gewonnen ook dat potje, maar totaal geen herkenning voor wat ik had gedaan terwijl ik toch bij 36 van de 43 kills betrokken was. Alleen de AD carry en de teemo die meededen waren 'pro' :D

Achja.. Gelukkig vond ik het zelf een heerlijk potje en wist ik wat ik had betekend. De volgende twee games als Soroka kansloos verloren :')
support wordt bijna nooit erkend.

Gisteren had ik ook een heerlijke pot als blitz. zoveel goede grabs gemaakt, zoveel fight ge-initiate cruciale knockups/silences gedaan. en ondanks dat dat me vaker lukt was dit de eerste keer dat ik er "props" voor kreeg.

+3 teamwork en 2 honourable opponents.hun: Your blitz O_O, blitz carried the lane. Blitz won the game.

ook leuk af en toe ipv altijd maar af te zeken te worden
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:49:50 #13
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_119009099
raak 20 pulls en je hoort niks, mis 1 pull "worst blitz ever plz uninstall!!"
Wat doe ik hier?
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:53:59 #14
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_119009245
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:49 schreef tdrone het volgende:
raak 20 pulls en je hoort niks, mis 1 pull "worst blitz ever plz uninstall!!"
precies.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_119010059
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef I.C.O.N. het volgende:

Ik hoop ook dat ze de support rol wat aantrekkelijker maken in s3. Je wordt altijd ondergewaardeerd, en het is nog steeds een rol die 90% eigenlijk niet wil spelen. Support rol zorgt daardoor vaak voor rage/trolls in champion select :/
pi_119010114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan doe ik het wel
Topic kaap met weeral een matig tt
pi_119011054
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:18 schreef kensei het volgende:

[..]

Topic kaap met weeral een matig tt
Zeven minuten lang geen topic, ZEVEN MINUTEN LANG

En jouw TT's zijn ook niet bepaald kunst met een hoofdletter K.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:44:28 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119011075
Ook wel matig dat mijn naam niet in de TT staat ook.
pi_119012238
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

En jouw TT's zijn ook niet bepaald kunst met een hoofdletter K.
Geef onze huis-autist nou eens de tijd van z'n leven, en noem hem eens in de TT joh :P
pi_119012269
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:19 schreef kensei het volgende:

[..]

Geef onze huis-autist nou eens de tijd van z'n leven, en noem hem eens in de TT joh :P
Hmmmm.

Er staat "Goede" in de TT en we weten allemaal dat BG goed is. Toch een soort indirecte naam-TT
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:31:36 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119012587
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Hmmmm.

Er staat "Goede" in de TT en we weten allemaal dat BG goed is. Toch een soort indirecte naam-TT
bedankt
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:33:13 #22
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_119012625
Ik ben altijd heel dankbaar als ik een goede support heb (speel AD carry.) Als een potje goed verloopt eindigt deze dan ook meestal in mijn friendlist zodat we eventueel vaker kunnen spelen.

Overigens geld het omgekeerde ook, als een lane wordt verloren door support dan schelden mensen mij als AD carry meestal uit. Ik had laatst een cho gath support die gewoon overal outpositioned stond wat ene mongool hij snapte het concept "zoning" blijkbaar niet....

Vandaag wel een mooie quadrakill door het goed plaatsen van traps met caitlyn ^_^.
pi_119015264
Beste mede league of legends gasten/dames

Na een tijde de topics te volgen toch maar een accountje aangemaakt.
Ben zelf level 30 op LOL maar speel vrij weining rankd. Speel vaker met paar vrienden van UK maar omdat we meestal met 4 man zijn vrijwel erg frustrerend als je moet gaan roepen voor een bepaalde positie. En we niet weten wat hun skill level is.
pi_119017144
Speel vaak Caitlyn en in een gelijkwaardige game is een goede support dan meestal lane win en best vaak First Blood!

Maar helaas kom je ook gasten tegen als een suicidal Renekton gisteren met een 0/18.... :(

Dan is het in het begin erg lastig om qua build bij te blijven.... Gelukje dat de rest van het team wel kwaliteit had! ^O^

Ofwel, dikke schouderklop voor elke goede support! :)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_119017443
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:44 schreef Montagui het volgende:
Speel vaak Caitlyn en in een gelijkwaardige game is een goede support dan meestal lane win en best vaak First Blood!

Maar helaas kom je ook gasten tegen als een suicidal Renekton gisteren met een 0/18.... :(

Dan is het in het begin erg lastig om qua build bij te blijven.... Gelukje dat de rest van het team wel kwaliteit had! ^O^

Ofwel, dikke schouderklop voor elke goede support! :)
Speel nu de laatste tijd wat meer ad carry, maar zoals je zegt een support is van groot belang
net een potje gespeeld. met cait en een sona support die bleef maar flamen dat verpest echt mijn zin om dan nog fatsoenlijk verder te spelen
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:41:16 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119019265
wel leuk eens wat schouderklopjes voor support' te lezen, ik main best al lang support en naar mijn ervaring krijg je enkel recognition als je premade speelt.
pi_119019550
Fuck recognition. De enige recognition die ik nodig heb is een win aan het eind van de match :P
Conscience do cost.
pi_119020120
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:50 schreef Kuroda het volgende:
Beste mede league of legends gasten/dames

Na een tijde de topics te volgen toch maar een accountje aangemaakt.
Ben zelf level 30 op LOL maar speel vrij weining rankd. Speel vaker met paar vrienden van UK maar omdat we meestal met 4 man zijn vrijwel erg frustrerend als je moet gaan roepen voor een bepaalde positie. En we niet weten wat hun skill level is.
Tof, welkom :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:48:47 #29
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_119021639
Iemand online die zin heeft in een potje?
Tadumtiedum.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:50:06 #30
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_119021699
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef ems. het volgende:
Fuck recognition. De enige recognition die ik nodig heb is een win aan het eind van de match :P
nee niet altijd. want een win waarin je kapot geflamed wordt omdat je een grab mist als blitzcrank of je ad carry niet volgt als hij als een mongool towerdived omdat ik wel brains heb, is nog altijd kut.

Een beetje recognition voor de moeite die een support doet om zijn carry + team overeind te houden mag van mij wel wat meer.

maar zoals gezegd, support is ondergewaardeerd en een ondankbare role in nagenoeg elke game die je speelt.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:50:36 #31
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_119021724
Heb nu gold in 3v3 team en solo Q. Op naar platinum!
pi_119021857
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef jagga het volgende:

[..]

nee niet altijd. want een win waarin je kapot geflamed wordt omdat je een grab mist als blitzcrank of je ad carry niet volgt als hij als een mongool towerdived omdat ik wel brains heb, is nog altijd kut.

Een beetje recognition voor de moeite die een support doet om zijn carry + team overeind te houden mag van mij wel wat meer.

maar zoals gezegd, support is ondergewaardeerd en een ondankbare role in nagenoeg elke game die je speelt.
ligt er aan, iedereen die vaker support speelt weet ook zijn support te waarderen als hij zelf AD speelt. En dan heb je nog met een blitz een support waarbij je makkelijk ziet of hij goed is.
Ik weet dat ik goed bezig ben geweest als ik complimenten krijg op mijn Soraka.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:55:56 #33
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119021985
teemo skins teemo skins teemo skins teemo skins teemo skins teemo skins
pi_119021988
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:17 schreef kensei het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat ze de support rol wat aantrekkelijker maken in s3. Je wordt altijd ondergewaardeerd, en het is nog steeds een rol die 90% eigenlijk niet wil spelen. Support rol zorgt daardoor vaak voor rage/trolls in champion select :/
Was wel de bedoeling toch? Wat ik heb begrepen is iig meer gold income en daardoor een prominentere rol mid- en lategame.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:57:16 #35
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_119022057
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:48 schreef Djurres het volgende:
Iemand online die zin heeft in een potje, en mij een beetje te helpen?
Tadumtiedum.
pi_119022156
Ik wil vanavond wel een game doen op zich.

Mijn chef vond het niet goed dat ik dat tijdens werktijd deed. :r gierige rotzak
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:02:08 #37
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_119022309
hehehe :P

Ingame?
Tadumtiedum.
pi_119022452
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef jagga het volgende:

[..]

Oh, die vind ik even fijn. Win = win. Als mensen domme dingen zeggen lees ik de chat gewoon niet meer :P
quote:
Waarom? Iedereen doet moeite om te winnen. Een support doet noch meer noch minder werk dan de andere roles.
quote:
Ik heb het nooit zo ervaren eigenlijk. Ook onderwaardeer ik support helemaal niet. Dat lijkt me niet meer dan logisch.
Conscience do cost.
pi_119023837
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef ems. het volgende:

[..]

Oh, die vind ik even fijn. Win = win. Als mensen domme dingen zeggen lees ik de chat gewoon niet meer :P

Dat heb ik dan weer niet. Liever een loss van een uur dan een 20 surr. win.
pi_119027903
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dat heb ik dan weer niet. Liever een loss van een uur dan een 20 surr. win.
ehm, ok? :P
Conscience do cost.
pi_119028081
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:38 schreef ems. het volgende:

[..]

ehm, ok? :P
Jij wel dan? Die eenzijdige matches, daar vind ik echt he-le-maal niks aan. Dan speel ik toch liever langere games die mij op het puntje van mijn stoel houden en erg spannend zijn.
pi_119028148
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Jij wel dan? Die eenzijdige matches, daar vind ik echt he-le-maal niks aan. Dan speel ik toch liever langere games die mij op het puntje van mijn stoel houden en erg spannend zijn.
Ehm nee, ik ook. Maar ik begreep niet waarom je mij quote.
Conscience do cost.
pi_119028279
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Ehm nee, ik ook. Maar ik begreep niet waarom je mij quote.
Ah, zo. Vanwege:

quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef ems. het volgende:

[..]

"Win = win" zie ik dus niet zo, al is dat natuurlijk een persoonlijke ervaring.
pi_119032452
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]
"Win = win" zie ik dus niet zo, al is dat natuurlijk een persoonlijke ervaring.
En waar zeg ik dat ik het liefst 20 min wins wil? :P Lees de context even. Natuurlijk heb ik het liefst goede games. Dat heeft verder niets te maken met wat ik zei.
Conscience do cost.
pi_119032991
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:04 schreef ems. het volgende:

[..]

En waar zeg ik dat ik het liefst 20 min wins wil? :P Lees de context even. Natuurlijk heb ik het liefst goede games. Dat heeft verder niets te maken met wat ik zei.
Je hebt gelijk, zag het verkeerd. Mi scusi.
pi_119037034
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

MN LEVEN, WAT DOE JE!
Vicariously I live while the whole world dies
pi_119037214
http://na.leagueoflegends(...)?p=31224406#31224406

Nieuwe jungle.. Shit gaat veranderen yo
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:37:38 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119037996
LEUKEN MATCH NET WEER voor het eerst sinds tijden.

ik had zyra ((:
een random meneer had diana

enimi team had talon en urgot en morde tho, wel matig.

wel gehued en ook gewonnen na een potje van VIERENTWINTIG MINUTENeinz.

wel aram maar ok.
pi_119038093
En nu is leesbaar Nederlands?

leuken :')
enimi :')
geheud :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:40:54 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119038173
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef CasB het volgende:
En nu is leesbaar Nederlands?

leuken :')
SUPER COOLE INSTANT VERTALING: leuke.
quote:
enimi :')
SUPER COOLE INSTANT VERTALING: enemy.
quote:
geheud :')
SUPER COOLE INSTANT VERTALING: gelachen.
pi_119038313
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Jajong het volgende:
http://na.leagueoflegends(...)?p=31224406#31224406

Nieuwe jungle.. Shit gaat veranderen yo
Goodbye pull?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_119039147
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef Montagui het volgende:

[..]

Goodbye pull?
Goodbye early ganking en op naar nieuwe strategieën, uit de tekst lijkt mij de jungle leuker maar ook moeilijker om te doen door squishy champs, maar naar late game krijg je wel weer meer gold bij farmen in jungle. We zullen maar weer moeten afwachten en zien hoe het gaat lopen.
pi_119039336
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef Montagui het volgende:

[..]

Goodbye pull?
Naja de pull zal nu vertaald worden naar gewoon helpen met damage doen zoals men nu eigenlijk ook doet bij wolves of wraiths.
pi_119039427
Ik vind die jungle changes op papier maar niets. Vind juist chams die pas op lvl6 kunnen ganken saai (ww en fiddle bv).

Niets mis met de early game gank mogelijkheden imo.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_119047206
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:03 schreef znarch het volgende:
Ik vind die jungle changes op papier maar niets. Vind juist chams die pas op lvl6 kunnen ganken saai (ww en fiddle bv).

Niets mis met de early game gank mogelijkheden imo.
Nou als je als blue side top zit met een immobile melee en je moet tegen een Lee Sin / Mundo oid dan is dat echt superirritant, en kan je eigenlijk niks doen tot je de enemy jungler op de minimap ziet.
pi_119048540
Enige vreemde verandering vind ik dat de jungle meer geld op gaat leveren naarmate de game vordert.. Daar heeft een jungles toch niet super veel aan? Iedereen pakt jungle mobs als de game vordert.. Daarnaast zie ik ook al adc's op blue die de golems gaan claimen haha!
pi_119049746
Gisteren ook weer een gem langs zien komen;

Ons team had een Akali top, tegen een Irelia. In de eerste 5 minuten staat ze 3-0. Ik ben bot en mid wat aan het helpen als jungler, want top ging dus wel goed. Maar ze wordt dus cocky en pushed de lane, towerdived, etc. dus hun jungler gaat top wat campen. Komt eerst de message:
"Skarner, plz start gank". Ik was level 8, zat mid en bot allang te ganken, dus nou ja, zou wel. Top was constant pushed, dus ik kon daar geen gank geven.

Na een tijdje en wat meer doodgaan van Akali: "omg, 2 camping top". Eigen schuld, dikke bult. Dat zei ik dan ook: 'You're constantly pushing and aren't warding. Of course they are.'. Waarop ik terug kreeg: "You should gank top so I don't have to ward". Wacht ff hoor... Dus omdat je zelf niet ward, EN de lane pushed, ga je mij de schuld geven dat je dood gaat? Zoek het dan maar uit.

Uiteindelijk lag de gemiddelde dodental van ons rond de 2-4 deaths, Akali zat op een dubbel aantal. "report team, useless noobs". Heerlijk, die randoms.
  zaterdag 10 november 2012 @ 12:23:53 #58
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119050183
Het is toch fijn die gigantische verschillen in skill-lvl dat dan moet 'samenwerken' (en dus eigenlijk niks dan conflict als gevolg heeft)
pi_119050601
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef DjNivek het volgende:

Ons team had een Akali top, tegen een Irelia. In de eerste 5 minuten staat ze 3-0. Ik ben bot en mid wat aan het helpen als jungler, want top ging dus wel goed. Maar ze wordt dus cocky en pushed de lane, towerdived, etc. dus hun jungler gaat top wat campen. Komt eerst de message:
"Skarner, plz start gank". Ik was level 8, zat mid en bot allang te ganken, dus nou ja, zou wel. Top was constant pushed, dus ik kon daar geen gank geven.

Na een tijdje en wat meer doodgaan van Akali: "omg, 2 camping top". Eigen schuld, dikke bult. Dat zei ik dan ook: 'You're constantly pushing and aren't warding. Of course they are.'. Waarop ik terug kreeg: "You should gank top so I don't have to ward". Wacht ff hoor... Dus omdat je zelf niet ward, EN de lane pushed, ga je mij de schuld geven dat je dood gaat? Zoek het dan maar uit.

Uiteindelijk lag de gemiddelde dodental van ons rond de 2-4 deaths, Akali zat op een dubbel aantal. "report team, useless noobs". Heerlijk, die randoms.
Dat soort figuren halen altijd het bloed onder mijn nagels vandaan. Vreselijk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 10 november 2012 @ 14:25:13 #60
300347 MrManuel
pi_119053018
Poh k moet echt stoppen met geld uit geven aan LoL xD
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_119053113
quote:

Maar je kan ook in-lane ganken? Vooral als Skarner.
pi_119053525
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:29 schreef Xetran het volgende:

[..]

Maar je kan ook in-lane ganken? Vooral als Skarner.
Klopt, was ik ook mee bezig, maar de Akali had een map vision van niks, en als je dan telkens de top tower gaat pushen terwijl je geen ward plaatst, en daardoor dus dood gaat, dan ga ik er ook geen tijd meer aan besteden. Eerder in de game had ik d'r al geholpen met een gank of 2, en daarna ging het kut voor hem. + het feit dat hij 3-4 - 0 stond op een gegeven moment, en de andere lanes het stukken lastiger hadden, dan kan ik er niet non stop boven bij hem gaan zijn.
pi_119055693
Ik en mijn matties zoeken nog een 5e man voor ons 5v5 team (1300~ elo). Stuur even een berichtje naar koninklijk1 als je mee wil doen. gr gr.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 10 november 2012 @ 16:33:18 #64
300347 MrManuel
pi_119056327
Ik zoek voor [Epoca] (3v3 ranked team) nog extra spelers! :)
pi_119058526
Iemand zin om vanaaf een potje of 2 te spelen?
pi_119059764
Ik had gister een ad carry die constant zat te zeiken op mij als support. Hij liep letterlijk op een pantheon af werd gestunned en ging bijna gelijk dood. Hij schelden van ja je moet supporten :') zucht dat soort mensen word je zo moe van :(

Daarna elke keer rent hij op de panth af om daarna te zeiken dat ik niet help..

Wtb AD carry with a brain..
pi_119062126
wat is dit nou weer, is ineens die refund optie weg? Ik had verdomme nog 2 of 3 refunds over :')
pi_119062793
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef Xetran het volgende:
wat is dit nou weer, is ineens die refund optie weg? Ik had verdomme nog 2 of 3 refunds over :')
Werkt al een weekje niet, moet toch een keertje weer gaan werken :')
pi_119063776
quote:

Always blame the jungler.
pi_119064014
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:45 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

Werkt al een weekje niet, moet toch een keertje weer gaan werken :')
Hebben ze het niet stiekem removed? Ik vind dit echt belachelijk iig.
pi_119064169
Heb nu trouwens mijn beeldscherm via DVI aangesloten ipv HDMI en ineens lijkt mijn LoL heel erg donker te zijn? Iets fout in het contrast ofzo, weet iemand hoe dat komt? Ik heb er nergens anders last van. :P
pi_119068223
Kuroda doet zo dus mee.

Iemand anders nog die mee wil doen, hoe meer hoe beter.
pi_119068271
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:23 schreef Xetran het volgende:
Heb nu trouwens mijn beeldscherm via DVI aangesloten ipv HDMI en ineens lijkt mijn LoL heel erg donker te zijn? Iets fout in het contrast ofzo, weet iemand hoe dat komt? Ik heb er nergens anders last van. :P
TV heeft per channel (poort) andere kleur instellingen gewoon op je TV aanpassen dus
pi_119071316
Vandaag voor het eerst penta gehaald. *O*
Met katarina, maar goed, het is wat. *O*
pi_119074217
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef Skillstorm het volgende:
Vandaag voor het eerst penta gehaald. *O*
Met katarina, maar goed, het is wat. *O*
Grats, heb je replay? :D
pi_119075074
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 00:31 schreef Keselo het volgende:

[..]

Grats, heb je replay? :D
Ja, zet ik later wel neer.
pi_119075845
Harde Ranked 5 met BG en kornuiten _O_
  zondag 11 november 2012 @ 01:56:50 #78
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119075860
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 01:55 schreef Keselo het volgende:
Harde Ranked 5 met BG en kornuiten _O_
yep ggwp, maar fuk zyra speel dat nooit meer support :P
sticking to mah mains nu.

and lots of teamworks have been given.
pi_119075876
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 01:56 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

yep ggwp, maar fuk zyra speel dat nooit meer support :P
sticking to mah mains nu.

and lots of teamworks have been given.
Morgen gewoon allemaal tryhard mode, halen we makkelijk die plat.
  zondag 11 november 2012 @ 02:02:49 #80
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119075928
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 01:58 schreef Keselo het volgende:

[..]

Morgen gewoon allemaal tryhard mode, halen we makkelijk die plat.
yup.

morgen 100% taric/nunu. En als hun weer taric én nunu kiezen neem 'ik wel leona, in dominion stomp ik daar ook altijd hard mee dus als support moet dat goed gaan. En anders janna (al vind ik die niet zo fijn spelen als support, liever als apc)

ik nu pitten. :w
pi_119076794
LoL Replay faalt echt altijd, heel onstabiel en uploaden lukt ook niet meer, krijg dan een error.

Daarbij is die website ook niet te openen.
pi_119076798
http://www.leagueofreplays.com/replays/LRF/1981/PENTA%20KAT

Dan maar zo op een andere website. Moet je waarschijnlijk downloaden.
De penta is tussen 24 en 25 minuten.
  zondag 11 november 2012 @ 11:25:09 #83
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119078756
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 05:58 schreef Skillstorm het volgende:
LoL Replay faalt echt altijd, heel onstabiel en uploaden lukt ook niet meer, krijg dan een error.

Daarbij is die website ook niet te openen.
lolreplay doet het bij mij goed maar de website inderdaad heeft al tijden lang kuren, laad heel langzaam, had ook tijdje dat mn replays niet te uploaden waren, atm gebruik ik lolreplay wel altijd behalve als ik ts3 (of in het geval van gister skype) aanheb.
pi_119079118
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

lolreplay doet het bij mij goed maar de website inderdaad heeft al tijden lang kuren, laad heel langzaam, had ook tijdje dat mn replays niet te uploaden waren, atm gebruik ik lolreplay wel altijd behalve als ik ts3 (of in het geval van gister skype) aanheb.
Zeg dan ook meteen welke versie van Skype je hebt, anders begrijpt niemand je post.
  zondag 11 november 2012 @ 12:39:45 #85
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119080332
quote:
9s.gif Op zondag 11 november 2012 11:43 schreef kensei het volgende:

[..]

Zeg dan ook meteen welke versie van Skype je hebt, anders begrijpt niemand je post.
? ik snap jouw post niet er is toch maar 1 versie van skype? :/
pi_119080450
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

? ik snap jouw post niet er is toch maar 1 versie van skype? :/
:')
pi_119082108
Verschrikkelijk hoe 1 irritante lul, het hele potje kan verpesten. Klagen over KS en feeden. Terwijl ik een score van 10-2-12 had. :')
pi_119082331
Opmerkelijk hoe één ignore een game zo veel kan improven :P
Conscience do cost.
pi_119084669
Als dit zo doorgaat wordt SK echt het lachertje van S3 _O- _O-
pi_119084782
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 14:46 schreef znarch het volgende:
Wat een onzin pot inderdaad. 18 minuten gg
  zondag 11 november 2012 @ 15:06:43 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119085673
quote:
dat waren ze imo al in s2.
pi_119086174
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:33 schreef MrManuel het volgende:
Ik zoek voor [Epoca] (3v3 ranked team) nog extra spelers! :)
Heb wel interesse. Heb alleen geen ervaring met ranked.
pi_119086182
quote:
Oce is toch een lul, dus als ik dat 1 team gun dan is het zijn team wel :P
pi_119086209
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dat waren ze imo al in s2.
Dit is toch wel een nieuw dieptepunt hoor :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 11 november 2012 @ 15:29:37 #95
300347 MrManuel
pi_119086579
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef knight18 het volgende:

[..]

Heb wel interesse. Heb alleen geen ervaring met ranked.
Komt vanzelf :)
pi_119088234
m5 ook dik verloren
pi_119089641
Elke keer als ik met vrienden premades doe(gewoon allemaal level 30s zonder ranked) krijg ik 1-2 mensen van 1500 elo enzo, terwijl ik niet eens 5v5 ranked speel. is dat normaal? :')
pi_119089832
Ik had 32 kills. :D
  zondag 11 november 2012 @ 16:43:47 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_119089854
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef Myraela het volgende:
Ik had 32 kills. :D
Het was zeker geen ranked dan? Probeer het eens op mijn niveau!
pi_119090000
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef twi het volgende:

[..]

Het was zeker geen ranked dan? Probeer het eens op mijn niveau!
Je zat in mijn team, gij vuiche feeder, killstealer, noobster.
  zondag 11 november 2012 @ 16:52:48 #101
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119090236
net ff recap gezien, 18min ocelote ragequit ook nog ff, wat een lamer.
pi_119090286
ragequit? iedereen was down van sk, iedereen was up van EC, nexus was 50% hp met iedereen erop...
pi_119090360
Kuttttt, heb een aantal leuke replays die niet in specmode zijn opgenomen.

Dit terwijl ik wel specmode aangevinkt heb.
pi_119090405
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_119090447
quote:
Al maanden.
pi_119090460
oh is er een alternatief :P?
pi_119090778
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:58 schreef Ame_thyst het volgende:
oh is er een alternatief :P?
Geen flauw idee
  zondag 11 november 2012 @ 17:09:31 #108
148823 znarch
ondertitel
pi_119090851
Hoe laat is die finale van Tales of the Lane? Volgens het schema op reddit zou de match om plaats 4 en 3 om 3:00 GMT starten maar die start nu pas?
pi_119091046
Kon iemand mijn replay openen btw?
pi_119091129
Neen ;(
pi_119091286
Iets met die versies....

Jammer weer hoor.
  zondag 11 november 2012 @ 17:27:07 #112
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119091428
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ragequit? iedereen was down van sk, iedereen was up van EC, nexus was 50% hp met iedereen erop...
ja ragequit, hij was als eerste weg, schijnt dat hij ook geen handen geschud heeft.
pi_119092081
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:17 schreef Keselo het volgende:
Neen ;(

Heb het op youtube kunnen zetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Skillstorm op 11-11-2012 18:14:55 ]
pi_119092940
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:45 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Heb het op youtube kunnen zetten.

Crap quality maar goed.
Haha, voordat je team besefte wat er gebeurde had je ze alle 5 al dood, in je eentje _O- Mooie :D
pi_119093083
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:09 schreef Keselo het volgende:

[..]

Haha, voordat je team besefte wat er gebeurde had je ze alle 5 al dood, in je eentje _O- Mooie :D
Ja, die Ezreal dacht nog wat mee te kunnen pakken, mooi niet. :D

Maar het ging echt extreem snel idd.
  zondag 11 november 2012 @ 18:13:41 #116
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119093114
mooie timing btw van je shunpo net onder ziggs ult door.
pi_119093153
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:13 schreef BaajGuardian het volgende:
mooie timing btw van je shunpo net onder ziggs ult door.
Thanks, merkte het ook op net. :P
  zondag 11 november 2012 @ 18:21:56 #118
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_119093462
http://nl.twitch.tv/ogamingtv_international
tales of the lane in parijs
Wat doe ik hier?
pi_119093629
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:21 schreef tdrone het volgende:
Ow, die baron.
  zondag 11 november 2012 @ 18:27:02 #120
148823 znarch
ondertitel
pi_119093672
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:21 schreef tdrone het volgende:
Hoelaat is die finale?

Alex Ich lijkt aan zijn Engels gewerkt te hebben *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door znarch op 11-11-2012 18:34:06 ]
  zondag 11 november 2012 @ 18:35:35 #121
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_119093991
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:27 schreef znarch het volgende:

[..]

Hoelaat is die finale?

Alex Ich lijkt aan zijn Engels gewerkt te hebben *O*
7 uur staat er maar er staat ook bij dat die kan veranderen
Wat doe ik hier?
  zondag 11 november 2012 @ 18:47:36 #122
148823 znarch
ondertitel
pi_119094422
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef tdrone het volgende:

[..]

7 uur staat er maar er staat ook bij dat die kan veranderen
Staat dat op de website zelf of?
  zondag 11 november 2012 @ 18:49:01 #123
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119094477
ocelote atm aan het uithuilen op de leren bank.

alex zit er naast te denken 'wanneer houd die vent eens op te lullen"

ocelote blijft maar doorgaan "derpaderp wij zijn zo goed, derpaderp you cannot imagine derpa holyshit derpaderp, oh btw we zijn echt vet goed, sorry derpa, herpasherpwij zijn ongelovelijk goed, you cannot imagine" "p.s. wij zijn facking goed jeweettoch herpshp"

en dan de host die nog een kers op de taart kakt "we didnt see peaks".

_O-

[ Bericht 49% gewijzigd door BaajGuardian op 11-11-2012 18:57:04 ]
  zondag 11 november 2012 @ 19:05:48 #124
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_119095126
Vond hem wel eer printscreen waardig. Gewoon niemand uit ons team is dood gegaan :D

Tadumtiedum.
pi_119095140
Beter gewoon lone star clash kijken! Gratis HD en leukere teams imo. Op m5 na dan.
  zondag 11 november 2012 @ 19:06:52 #126
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119095168
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:06 schreef Curuu het volgende:
Beter gewoon lone star clash kijken! Gratis HD en leukere teams imo. Op m5 na dan.
Ik kijk curse vs herpaderp atm op 0GamingTV.

goeie stream.

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Djurres het volgende:
Vond hem wel eer printscreen waardig. Gewoon niemand uit ons team is dood gegaan :D
goeie teemo build.

edit: jezus christus wat een awkward debielen die dat toernooi presenteren zeg, staan er wat bij als een zak zand :')

tevens boe-geroep steeds... dus dachten ze ff uit te pakken met gangnam style :')

en dan stil staan en om zich heen kijken en soms even cowboy sprongetjes meedoen.
pi_119095296
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 19:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

goeie stream.

Ik kijk curse vs CLG eu.
  zondag 11 november 2012 @ 19:11:57 #128
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119095381
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:10 schreef Curuu het volgende:

[..]

Ik kijk curse vs CLG eu.
huh, is dat een ander toernooi dan?

ik kijk die franse tourney.
  zondag 11 november 2012 @ 19:16:30 #129
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119095590
nvm ik ga spelen met lujan, fack de tourney huhue
pi_119095633
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

huh, is dat een ander toernooi dan?

ik kijk die franse tourney.
Ja zijn er 4 ofzo dit weekend.
  zondag 11 november 2012 @ 19:56:31 #131
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_119097468
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 19:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

goeie stream.

[..]

goeie teemo build.

edit: jezus christus wat een awkward debielen die dat toernooi presenteren zeg, staan er wat bij als een zak zand :')

tevens boe-geroep steeds... dus dachten ze ff uit te pakken met gangnam style :')

en dan stil staan en om zich heen kijken en soms even cowboy sprongetjes meedoen.
Die teemo-build was awesome. Hij was bijna tanky en met annie was het 3 abilities om em te slopen, zonder ult :W
Tadumtiedum.
pi_119102624
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:16 schreef BaajGuardian het volgende:
nvm ik ga spelen met lujan, fack de tourney huhue
Kheb je gespectate net, ging niet heel best :P
pi_119104436
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Djurres het volgende:

[ afbeelding ]
Die boots op Amumu. _O_
  zondag 11 november 2012 @ 22:53:16 #134
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119108587

pi_119110930
quote:
Gezellig :')
pi_119111529
Karthus en soraka kenden elkaar?;p
  maandag 12 november 2012 @ 00:17:45 #137
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119111892
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:45 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Gezellig :')
ja mooie mensen om een intens fijn spelletje mee te doen.
pi_119112458
moeite doen voor die mensen en er op ingaan :')
  maandag 12 november 2012 @ 00:51:19 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119112536
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 00:45 schreef Xetran het volgende:
moeite doen voor die mensen en er op ingaan :')
tja dat is wel matig maar ik laat zoiets niet lopen natuurlijk, zodat het straks nog wat andere mensen kan irriteren.
  maandag 12 november 2012 @ 01:40:20 #140
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_119113052
Waarneer krijg ik een ribbon?
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_119113259
quote:
19s.gif Op maandag 12 november 2012 01:40 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Bepaalde personen zeggen 25 honorable opponent, anderen zeggen het is een mix van wie het geeft en hoevaak die persoon al honor heeft weggegeven.

Mijn score rond de tijd dat ik het gekregen had. (ongeveer)

30 friendly / 12 helpful / 36 teamwork / 37-42 honorable opponent

Vind het hele systeem dikke onzin, kwestie van tijd tot iedereen een ribbon krijgt en dan houd het ook op met het geslijm voor honor.
pi_119113267
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 00:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

tja dat is wel matig maar ik laat zoiets niet lopen natuurlijk, zodat het straks nog wat andere mensen kan irriteren.
Zolang je maar doorhebt dat je zijn innerlijke troll aan het feeden bent.

Niet dat ik het anders zou doen. Meest waarschijnlijk zou ik het veel bonter maken, can't help myself..
pi_119113271
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die boots op Amumu. _O_
as amumu op!
pi_119114510
quote:
19s.gif Op maandag 12 november 2012 01:40 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ligt aan de personen waarvan je het krijgt

Premades maakt niets uit of je het krijgt of niet,telt niet mee. Van mensen met meer honor krijg je ook meer 'punten'. Van hogere elo per team waar je in zit krijg je meer honor en voor mensen met een ribbon krijg je nog weer wat extra.
  maandag 12 november 2012 @ 09:54:44 #145
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_119115793
Ik heb al behoorlijk wat honour en teamwork. Ribbon honour heb ik, wanneer krijg ik die TW?
Tadumtiedum.
pi_119115873
Verschilt. +1'tjes van premades staan wel in het overzicht maar zijn geen kut waard, dus als je die vaak krijgt zul je nog even moeten wachten.

Geeft dat trouwens voordelen, zo'n ribbon? Of is dat puur een cosmetisch "ik heb de grootste penis"-dingetje?
  maandag 12 november 2012 @ 10:01:51 #147
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_119115987
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:06 schreef Curuu het volgende:
Ik vond de finale van lone star clash wel pakkendere namen hebben maar voor de rest waren de namen van gelijke grote denk ik.

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:54 schreef Djurres het volgende:
Ik heb al behoorlijk wat honour en teamwork. Ribbon honour heb ik, wanneer krijg ik die TW?
honour ribbon zie ik ook veel meer dan de andere
Wat doe ik hier?
  maandag 12 november 2012 @ 11:07:49 #148
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_119117628
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Ligt aan de personen waarvan je het krijgt

Premades maakt niets uit of je het krijgt of niet,telt niet mee. Van mensen met meer honor krijg je ook meer 'punten'. Van hogere elo per team waar je in zit krijg je meer honor en voor mensen met een ribbon krijg je nog weer wat extra.
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 02:23 schreef Baretkal het volgende:

[..]

Bepaalde personen zeggen 25 honorable opponent, anderen zeggen het is een mix van wie het geeft en hoevaak die persoon al honor heeft weggegeven.

Mijn score rond de tijd dat ik het gekregen had. (ongeveer)

30 friendly / 12 helpful / 36 teamwork / 37-42 honorable opponent

Vind het hele systeem dikke onzin, kwestie van tijd tot iedereen een ribbon krijgt en dan houd het ook op met het geslijm voor honor.
Oke bedankt! Ik wou dit weten omdat ik graag een andere ribbon wil hebben dan de Honorable Opponent.
Aangezien dat meer status heeft vind ik.

Hoe kan ik trouwens toegevoegd worden aan de OP van spelers?
  maandag 12 november 2012 @ 11:59:07 #149
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_119119495
DFG, debiel item :').

Ik verlies ook net tegen een team dat met 2 smites liep (op Sona en Alistar) en een support shaco op bot met revive / promote die laned met Sona :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_119119744
En daar verlies je van? How...
  maandag 12 november 2012 @ 12:13:29 #151
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_119120051
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
En daar verlies je van? How...
Ik ging met mijn maatje 2-0-1 op de lane tegen die Sona / Shaco en had hardere farm (wij speelden Trist / Janna). Onze verloor van Veigar (Galio was dat) en onze jungler was continu aan het janken, ondertussen werd op top Malphite compleet gebashed door kayle die eindigde met 300 CS. In de teamfights deden malphite en Galio hun werk niet echt als initiator / tank dus kreeg ik continu alles op mijn hoofd ;(.
  maandag 12 november 2012 @ 12:36:08 #152
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_119120859
Djurres is de ingame op Leage of Legend.

Zie graag een invite te gemoet om gezellig te gamen!
Tadumtiedum.
pi_119120874
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef Djurres het volgende:
Djurres is de ingame op Leage of Legend.

Zie graag een invite te gemoet om gezellig te gamen!
welk lv ben je?
  maandag 12 november 2012 @ 12:37:00 #154
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_119120893
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef knight18 het volgende:

[..]

welk lv ben je?
16.
Tadumtiedum.
pi_119121000
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:37 schreef Djurres het volgende:

[..]

16.
kom er zo aan :)
  maandag 12 november 2012 @ 12:40:36 #156
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_119121020
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef knight18 het volgende:

[..]

kom er zo aan :)
Nice :D

Ik ga net ingame in een 5v5, maar dat zal wel quick overzijn, trollteam hier :W
Tadumtiedum.
pi_119121451
Inv gestuurd
  maandag 12 november 2012 @ 13:03:48 #158
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_119121789
tering, hele leage of legends fucked em now.
Tadumtiedum.
pi_119130020
Huehue maffia graves.
  maandag 12 november 2012 @ 16:51:53 #160
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119130161
wanneer komt govderommde nou eens vandal vladimir on sale ;(
pi_119130985
Belgen tegenkomen in soloqueue, wat zijn die mensen slecht :D
  maandag 12 november 2012 @ 17:13:19 #162
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_119131113

Ik word zo spuug ziek van mijn teammates. Ik ben zelf ook niet goed of zo, echt niet.
Maar ik word gematched met de grootste debielen.

Na 12 loses eindelijk een win :)

(Ik ben 2x dood gegaan op het eind omdat we al gewonnen hadden en ik onvoorzichtig deden)

[ Bericht 32% gewijzigd door RhytmicalRemedy op 12-11-2012 18:23:34 ]
  maandag 12 november 2012 @ 18:46:46 #163
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119134870
accept ik een inv van een oude duitse mattie van me moet ik bot lane met een ongelovelijke imbeciel van een adc die buiten last hitten werkelijk niks kan.

enemy zyra support ( die niks anders deed dan random plantjes droppen die ik zonder enig gevaar stuk kon lopen omdat ze daarna weer optiefde) hit een lucky boomwortel, enemy vayne komt aantumbelen, ik stun dr meteen, geef dr een klap met de hamer en W haar daarna exhaust, ondertussen loopt graves vrolijk weg, komt pas terug nadat ze niet meer exhaust is, schiet een schot op dr terwijl ik zyra blokkeer (nee niet stun ik bedoel weg houd) en rent weer weg, gaat vervolgens dood waarop ik met volle hp en mana een boomwortel in mn anus krijg en tegen de muur geschoten wordt.

En dat soort dingen dus 10x achtermekaar (ik had maar 2 deaths in het potje verder (1 in laning phase door bovenstaand) dus watever maar iig dat graves niet reageerd)

Die enemy bot comp was 100% zeker lager dan 1200 elo zo slecht, maar graves deed gewoon niks, liep altijd weg van elk gevecht dat in ons voordeel was, elke secure kill die hij kon pakken liet ie liggen.

Dus toen heb ik vijand onze toren laten mollen en hielp ik graves alleen nog met warden aangezien hij toch dacht dat hij nasus was en ben toen gaan roamen en overal plays maken met onze mid (de dutser met fizz) en diana en het potje toch wonnen.

leuk jonge, randoms supporten :')
Dat is dus de reden dat ik uberhaupt geen soloq speel.

En verder blijkbaar om 11 uur vanavond reset, dus geen platinum voor mij dit seizoen.
naja haal ik volgend seizoen wel dan, mensen die met mij spelen weten hoe goed ik ben dus een badge veranderd daar toch niks aan.
  maandag 12 november 2012 @ 21:08:52 #164
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_119142074
Heb inmiddels 16000 IP staan en heb in principe al alle belangrijkste runes.
Best een luxepositie, even kijken welke Champs leuk zijn :).
pi_119144378
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:08 schreef Piperidine het volgende:
Heb inmiddels 16000 IP staan en heb in principe al alle belangrijkste runes.
Best een luxepositie, even kijken welke Champs leuk zijn :).
Woah bad ass, 3 champions.
  maandag 12 november 2012 @ 22:02:03 #166
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_119145200
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:48 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Woah bad ass, 3 champions.
Koop jij dan 3x 6300 Champions, met je bad ass.
  maandag 12 november 2012 @ 22:23:47 #167
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_119146582
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:02 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Koop jij dan 3x 6300 Champions, met je bad ass.
hij heeft ergens wel gelijk, er is misschien wel zoiets als de belangrijkste runes, maar dan zul je misschien adc runes en apc runes hebben. er bestaat ook zoiets als supp runes, tank runes, movementspeed, AS runes, Runes nagenoeg specifiek voor bepaalde champs e.d.

Meer, rune pages, zodat je kunt varieren tussen champs, mochten ze de jouwe bannen, of je moet ineens een andere champ spelen oid.

Ik zit ook in een luxe positie. Per gisteren heb ik elke champ :') En damn die skin sales, nagenoeg sowieso een skin voor elke champ :')

Ben dus wel erg flexibel qua picks, nadeel is dat ik vaak niet weet welke ik spelen zal, en dus vaak maar speel wat er over blijf. 9/10 x support dus :P
  maandag 12 november 2012 @ 23:37:02 #168
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_119150412
Ik had net het beste potje ooit uit mijn LoL carriere.

We waren dik aan het verliezen, Cassiopea verliet het spel rond 25 30 minuten in schat ik. De tegenstander kwam tot ongeveer 20% van onze 2e toren van de Nexus, de andere was kapot. En 2 exibitor's. Kapot op 35 minuten in via het midden. Omdat mijn scherm vast liep (hierdoor ben ik boven wonder maar 1x dood door gegaan, de andere 2x heeft Jax mij beschermt) gelukkig spawnde ik net optijd en hebben we binnen 20 minuten toch nog kunnen winnen. Elke keer als ik dood was kwam het op Akali aan die gelukkig goed defende.

In iedergeval echt een film waardige comeback. Weet iemand of ik de game ergens kan terug zien ofzo? :D

Ook leuk hoe ik na een potje zoals dit 0 HO krijg, maar als ik 1/10/7 ofzo ga minimaal 2.
Ik snap het opzich wel omdat je dan alleen maar met slechte in de toekomst terecht komt.
Maar wel jammer. Gelukkig toch nog 2 Team-work's gekregen :)

[ Bericht 8% gewijzigd door RhytmicalRemedy op 12-11-2012 23:46:17 ]
pi_119151297
Als ze dat hele rune systeem eruit flikkeren kun je pas echt onderscheid zien tussen de pro's en de minder goede. Met supergoede gameplay win je nog amper je lane tegen een full ad/ap page terwijl jezelf geen runes hebt
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:29:41 #170
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119152293
wait what.. ad akali? en ad jax :')

zonet nog ff gemumumumumu'd met amumumumumu.

vies hard poonen jonge hey.

tevens 2 mongolide nederlanders 1 van 1800 en 1 van 2k die mn arams zaten te stalken en verzieken, uiteindelijk zat er 1 bij mij in team en een in ander team en throwde die gast in mijn team expres.

sneu.

zat ook te zeiken dat ik mn ults kut deed met fiddle, nou sorry hoor maar als ik na mn ult een gragas barrel voor mn harses krijg is dat niet mijn schuld, genoeg goeie ults in dat potje gedaan ook waarin ik triple kills kreeg etc dus watever.

geen reden om expres het potje te throwen om mij te zieken.

uiteraard de intentional game thrower gereport.
  dinsdag 13 november 2012 @ 02:46:16 #171
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_119153538
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:29 schreef BaajGuardian het volgende:
wait what.. ad akali? en ad jax :')

zonet nog ff gemumumumumu'd met amumumumumu.

vies hard poonen jonge hey.

tevens 2 mongolide nederlanders 1 van 1800 en 1 van 2k die mn arams zaten te stalken en verzieken, uiteindelijk zat er 1 bij mij in team en een in ander team en throwde die gast in mijn team expres.

sneu.

zat ook te zeiken dat ik mn ults kut deed met fiddle, nou sorry hoor maar als ik na mn ult een gragas barrel voor mn harses krijg is dat niet mijn schuld, genoeg goeie ults in dat potje gedaan ook waarin ik triple kills kreeg etc dus watever.

geen reden om expres het potje te throwen om mij te zieken.

uiteraard de intentional game thrower gereport.
Wat bedoel je met throwen?
pi_119153639
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 november 2012 02:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Een gewonnen spel weggooien, verpesten etc.

heuu vanaf morgen mijn silver(of zelfs gold idk) border :D
pi_119157019
denk niet dat het handig is om nu veel uit te geven aan nieuwe runes, als je de basis runes al hebt dan. Wie weet wat S3 weer veranderd,
  dinsdag 13 november 2012 @ 11:03:56 #174
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119157411
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 november 2012 02:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

wat xetran al zei, hij liep gewoon recht in de enemy comp zonder iets te doen zodat ze konden winnen.
pi_119157425
quote:
19s.gif Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
In iedergeval echt een film waardige comeback. Weet iemand of ik de game ergens kan terug zien ofzo? :D
Deze niet meer, maar met lolreplay kun je al je games opnemen en later terugkijken. Het draait op de achtergrond maar vreet amper resources en de lolreplay bestanden zijn iets van 5 mb per stuk ofzo. Zie http://www.leaguereplays.com/download/
pi_119161642
quote:
Was echt vergeten hoe low level games soms gaan, die builds, farm, alles. Prachtig :D *no offence*
pi_119162777
Cloak n Dagger

so cute
pi_119165561
Waarom is alles offline? :'(
pi_119166226
Weer up nu
pi_119166793
Als na de patch geen playbutton verschijnt kan je gewoon urfen, werkt nog steeds
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:01:20 #181
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119167393
17min qeue :D
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:15:05 #182
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119167890
jeuj ik ben er in jjejejeje, ik ga ff in de masteries kijken.
pi_119170284
euh de season 3 patch is nog niet uit.Dit was pas de overgang patch.
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:19:53 #184
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119170574
ja kwam ik ook achter, wel matig.

heb iig mn gouden bordertje.

zonet tegen commando jarvan + lux bot, snapte er ook niet veel van want lux kocht de gper10 maar last hitte wel, jarvan kocht dat niet en stond mij alleen maar te irriteren :D

uiteindelijk toch wel gestompt, goeie jungler ganks en dik gefarmde zyra+graves met mijn tankness aura = recipe voor winning.
pi_119170991
hoop dat morgen S3 begint, maar heb geen idee eigenlijk. Riot is er nogal stil over.
Niet dat ik veel ranked speel maar ben benieuwd naar de nieuwe Masteries :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:36:07 #186
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119171132
ik ook, ik wil al die masteries lekker inklikken :d
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:44:41 #187
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119171424
ben gvd nu 1389 elo, zo dom.

had me dan op zn minst 1400 laten zijn godverdomme.

nu moet ik weer ranked doen om dat vast te laten staan tot eind season 3.
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:03:28 #188
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_119171968
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:04 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Deze niet meer, maar met lolreplay kun je al je games opnemen en later terugkijken. Het draait op de achtergrond maar vreet amper resources en de lolreplay bestanden zijn iets van 5 mb per stuk ofzo. Zie http://www.leaguereplays.com/download/
Bedankt!
pi_119173693
Komt er nou wel of niet een hard reset van elo?

Ik ben nu van 1350 naar 1300 gezet :S
pi_119176116
ELO soft reset, alles beweegt naar de 1200 toe dacht ik. Weet alleen niet hoe jullie jullie nieuwe ELO zien?
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:30:35 #191
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_119177776

Helaas had ik de League Replay nog niet geïnstalleerd.
Ook weer 0 honorable opponent :(

Vind ik erg jammer omdat ik normaal altijd negatief ga en eigenlijk het kanker gezwel in een potje ben.
Maar ik krijg dus alleen HO als ik het slecht doe..
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:39:40 #192
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_119178133
Lux support is puur genot :Y.

dinsdag 13 november 2012 @ 20:42:51 #193
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_119178268
LoL replay werkt automatisch? Ik heb het nu geïnstalleerd en heb een account.
pi_119178317
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
LoL replay werkt automatisch? Ik heb het nu geïnstalleerd en heb een account.
ja
pi_119178325
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:39 schreef Piperidine het volgende:
Lux support is puur genot :Y.

[ afbeelding ]
wat ziet ze eng uit
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:44:50 #196
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_119178371
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:43 schreef Adames het volgende:

[..]

ja
:D
pi_119178407
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]

Helaas had ik de League Replay nog niet geïnstalleerd.
Ook weer 0 honorable opponent :(

Vind ik erg jammer omdat ik normaal altijd negatief ga en eigenlijk het kanker gezwel in een potje ben.
Maar ik krijg dus alleen HO als ik het slecht doe..
Wat voor level ben je?
pi_119178607
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef d1ce het volgende:

[..]

Wat voor level ben je?
21 schele aap
pi_119178885
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:50 schreef Adames het volgende:

[..]

21 schele aap
):O
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:31:56 #200
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_119183927
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

zo'n opgefokt figuur wat hier ook een tijdje de threads kwam verneuken met zn additute, nu gebanned.
epicknife ? :')
pi_119187560
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:44 schreef Adames het volgende:

[..]

wat ziet ze eng uit
Doet me hier een beetje aan denken; dit staat op een blikje bonen....
pi_119187762
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:31 schreef jagga het volgende:

[..]

epicknife ? :')
nee epicknife had niet echt een attitude, volgens mij bedoelt hij die emazing
pi_119187782
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:58 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Doet me hier een beetje aan denken; dit staat op een blikje bonen....
[ afbeelding ]
pi_119188533
Eerste keer Ahri (en ~10de potje mid ooit):

Erg leuke champion, was er al trots op dat ik maar 1 keer dood ben gegaan dat potje (Ez zat op 11, Nunu was ook vrij hoog, en Lee Sin ergens er tussen in). Farm liep lekker, helaas niet echt op Anivia kunnen capitalizen door d'r passive. Maar daar komt dan bij dat ik vrijwel nooit mid sta, en als ik er al sta, de laatste tijd een beetje Vladimir heb geprobeerd. Liep uiteindelijk uit tot 8-0 voordat ze me een keer dood kregen. In ieder geval een goede afsluiting van de avond.

Eerder op de avond 2 keer met Ezreal gespeeld, een potje raakte ik fed maar de rest van het team wist de tegenstanders ook lekker te feeden. Ook een potje Skarner jungle, want een beest is dat zeg. Liep uit naar 10-0, kon 2-3 champs tegelijk aan. En dan wist onze mid + top de hele game te throwen. Ik pak de meest damaging tegenstander, pin hem vast en drag hem in ons team. Die gaat dan ook dood, maar dan weten ze de rest van de teamfight zodanig te verneuken dat we een paar keer geaced werden (of 1 nog in leven).

Ach ja, ene keer zit het mee, de andere keer tegen...
pi_119188575
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:30 schreef DjNivek het volgende:
Eerste keer Ahri (en ~10de potje mid ooit):

[ afbeelding ]

Erg leuke champion, was er al trots op dat ik maar 1 keer dood ben gegaan dat potje (Ez zat op 11, Nunu was ook vrij hoog, en Lee Sin ergens er tussen in). Farm liep lekker, helaas niet echt op Anivia kunnen capitalizen door d'r passive. Maar daar komt dan bij dat ik vrijwel nooit mid sta, en als ik er al sta, de laatste tijd een beetje Vladimir heb geprobeerd. Liep uiteindelijk uit tot 8-0 voordat ze me een keer dood kregen. In ieder geval een goede afsluiting van de avond.

Eerder op de avond 2 keer met Ezreal gespeeld, een potje raakte ik fed maar de rest van het team wist de tegenstanders ook lekker te feeden. Ook een potje Skarner jungle, want een beest is dat zeg. Liep uit naar 10-0, kon 2-3 champs tegelijk aan. En dan wist onze mid + top de hele game te throwen. Ik pak de meest damaging tegenstander, pin hem vast en drag hem in ons team. Die gaat dan ook dood, maar dan weten ze de rest van de teamfight zodanig te verneuken dat we een paar keer geaced werden (of 1 nog in leven).

Ach ja, ene keer zit het mee, de andere keer tegen...
Is dat een beetje sterk? die Zed? :P
pi_119189556
Nou het nieuwe seizoen is weer begonnen hoor. 3 keer verloren en 3 keer twee solo lanes die de game helemaal kapot feeden. Gewoon geen enkele kans om te winnen.
  woensdag 14 november 2012 @ 02:16:36 #207
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_119189589
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 02:02 schreef Keselo het volgende:
Nou het nieuwe seizoen is weer begonnen hoor. 3 keer verloren en 3 keer twee solo lanes die de game helemaal kapot feeden. Gewoon geen enkele kans om te winnen.
Ik had net een Kog'maw die pas na 35 minuten de 100 CS verbrak en voor Maldred's first ging :D, een 1-10 Sona en een 3-10 Galio op mid. Nog gewonnen ook :').
pi_119189812
2 Baron Steals in 1 game _O_ Wat een enorme comeback was dat, zonder die steals 100% verloren.

quote:
Omnibrag: honor darius and rammus
for carry!
quote:
Z3r0 Difference: honor rammus pls
Z3r0 Difference: this guy made the game
Voelt goed na 3 kansloze games te hebben verloren :D
pi_119190562
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:32 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ik vond het best meevallen. Heb 2 keer tegen een gespeeld en een keer met. Hij heeft wat burst, en zijn shadow switch is irritant om te ganken, maar omdat ie pas 2 uur uit was toen ga ik er niet van uit dat ik tegen de beste Zed-spelers bezig was. Onze Zed was een andere Zed aan het feeden (onze Zed had uiteindelijk een build van 3 Bloodthirsters), maar zelfs toen was hun Zed nog te verslaan als Skarner zijnde. Ik denk dat we het nog even moeten afwachten hoe goed hij uiteindelijk wordt :)
pi_119190589
Oh hoi een nieuwe champion met als passive een autoattack modifier, die is nieuw!
pi_119190619
Oh noice, dubbele gapcloser. Jezus Riot, wat ben je aan het doen? Die Gapclosers waren bedoelt als alternatief voor andere goede abilities, niet in combinatie MET goede abilities. Die gewoonte om iedereen en zijn moeder autoattack modifiers, een gapcloser en evt. stealth te geven slaat echt nergens op, laat ze in godsnaam niet zoveel op elkaar lijken man!

Ze laten het spel nog net niet met full builds en 20k goud starten om het tempo er in te houden.
pi_119192237
yeah een andere champion die niets nieuws brengt.
Kunnen ze niet eens stoppen met nieuwe champs uitbrengen, ze hebben toch geld zat.

Weer een nieuwe 1350 RP skin ook :')
Volgens mijn is het nu officieel goedkoper om alle DLC van trainsimulator te kopen dan alle skins in LoL
  woensdag 14 november 2012 @ 11:36:16 #213
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119194988
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 02:02 schreef Keselo het volgende:
Ik heb 4 games van calsot gespectate en hij verloor ze ook allemaal (terwijl hij wel de bot lane hard outplayde)

volgens mij echt veel mensen die gewoon geboost zijn door een vriendje om diamond te halen :s

p.s. ben nu ook adc wat aan het aanscherpen, als support gebruik je s niet zoveel maar deed ff twitch voor de lol en met s had ik een absurd hoge cs count in no time en knalde alles tegen de grond in een paar seconden door de early item builds (gewoon oefenpotje, moet ook zo nu en dan even gebeuren) mischien kan ik binnenkort dus ook adc role op me nemen.
3e role huehue.
pi_119199402
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh noice, dubbele gapcloser. Jezus Riot, wat ben je aan het doen? Die Gapclosers waren bedoelt als alternatief voor andere goede abilities, niet in combinatie MET goede abilities. Die gewoonte om iedereen en zijn moeder autoattack modifiers, een gapcloser en evt. stealth te geven slaat echt nergens op, laat ze in godsnaam niet zoveel op elkaar lijken man!

Ze laten het spel nog net niet met full builds en 20k goud starten om het tempo er in te houden.
QQ

scaling is kut en je W moet ook hitten om uberhaupt damage te doen, daarnaast is zed verschrikkelijk squishy.
pi_119200054
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

QQ

scaling is kut en je W moet ook hitten om uberhaupt damage te doen, daarnaast is zed verschrikkelijk squishy.
En vind ik het trouwens een vrij unieke champion als je kijkt naar wat hij allemaal doet. Leuke Assassin, is eens wat anders dan de maandelijkse Bruiser.
pi_119200183
Ik kwam gister een Zed tegen die tanky ging. Was nog best irritant, en de damage deed alsnog wel pijn :(

Verder lijkt het me een doodsaaie champ.
Conscience do cost.
pi_119200368
zullen we eerst een weekje of 2 wachten voor we oordelen over de OP/UP-ness van nieuwe champions ... fijn.
pi_119200537
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

QQ

Hmwah, heb er nog eens goed naar gekeken. Niet zo'n standaard bruisergeval, maar ook niet je-van-het.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
zullen we eerst een weekje of 2 wachten voor we oordelen over de OP/UP-ness van nieuwe champions ... fijn.
Jij bent nu de eerste die dat ter sprake brengt.
pi_119200638
Vind dat Riot wel eens wat duidelijk mag zijn, opeens is Zed er, zijn nieuwe items maar Masteries zijn nog niet veranderd. Verwarrend allemaal.
pi_119200981
Ik zeg niet dat hij OP of UP is, hij is annoying met zn mobilty maar door zn scaling en squishyness is hij niet OP.
  woensdag 14 november 2012 @ 14:52:52 #221
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_119201244
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
nee! meningen dienen meteen gespuid te worden het liefst met krachtige taal, veel uitroeptekens, een OMG of OP ertussen geweven en altijd nadat je 1 x tegen zo'n champ hebt gespeeld (*wijst naar 80% van de LoL community)

ben het wel met je eens ':)
  woensdag 14 november 2012 @ 15:11:57 #222
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119201843
ik zonet in aram kayle, ik heb' nashors tooth, bers boots, rageblade en wits end.
mol hun hele team in no time en in endgame chat zoeen amumu die zegt i kid you not "omg we lost cause of diana she didnt build magic resist" ik zeg dus van dat ik niet full ap ben en dat ik net IE zou kopen voordat potje af was hoor je hem "i would get thornmail' waarop ik zeg dat dat echt weinig nut heeft tegen een kayle die 300hp heals heeft + - op lage cd, en daar ging ie nog tegenin.

Terzijde zou ik na IE whisper gehaald hebben maar ok, zolang duren arams toch nooit.

Normaal gesproken haal ik ipv IE malady om de rest van de build te catalyseren maar ze bouwden geen AR vandaar.
  woensdag 14 november 2012 @ 15:13:42 #223
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119201893
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:14 schreef Keselo het volgende:

[..]

En vind ik het trouwens een vrij unieke champion als je kijkt naar wat hij allemaal doet. Leuke Assassin, is eens wat anders dan de maandelijkse Bruiser.
j, leuke utility beetje combinatie tussen katarina shaco en talon.
  woensdag 14 november 2012 @ 15:30:03 #224
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_119202384

Sloeg echt nergens op, bot lane ging naar hun fountain, wachten tot één van hun kwam en stierf.
Dan gaat die Teemo nog kills stealen...
Waarom zitten dit soort figuren altijd bij mij in het team, en nooit andersom...
  woensdag 14 november 2012 @ 16:49:51 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_119205081
Je zeurt over Teemo die kills stealt? Hij heeft 3 kills, hoe erg kan het geweest zijn :')
pi_119205160
Report ze voor feeding klaar
pi_119205178
Ik zou me inderdaad eerder druk maken om z'n deaths. En die van nidalee. En die van jezelf. En de creepkills. Draven had de tijd van z'n leven met jullie :P
Conscience do cost.
  woensdag 14 november 2012 @ 18:19:45 #228
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_119207912
Zo, pentakill met Katarina. Twee volle seasons gespeeld geen pentakill, nu 3de potje van S3 pentakill :').
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  woensdag 14 november 2012 @ 19:31:42 #229
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_119210507
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:49 schreef twi het volgende:
Je zeurt over Teemo die kills stealt? Hij heeft 3 kills, hoe erg kan het geweest zijn :')
Irriteerde me, nouja het irriteerde Lux, mijn kills had die niet gestolen.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:52 schreef Snorrenbaard het volgende:
Report ze voor feeding klaar
Dan nog is het irritant, wanneer jij wilt surrenderen hun nee doen en de fountain inrennen als een stel idioten.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:52 schreef ems. het volgende:
Ik zou me inderdaad eerder druk maken om z'n deaths. En die van nidalee. En die van jezelf. En de creepkills. Draven had de tijd van z'n leven met jullie :P
Enige reden omdat ik minder deaths heb, is omdat ik niet afk was gegaan voor een tijd, Lux en Xin stopten er op gegeven moment ff mee, en ik ging door.
Creeps zijn zo laag omdat ik niet meer kon junglen en omdat na 5 minuten Draven al 10 kills had hij kon turretdiven en ik gewoon niets kon doen.
pi_119212233

Botsssss.

Kijken of ik nu ook beter ben met epix internet
  woensdag 14 november 2012 @ 20:51:36 #231
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119214385
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef Jajong het volgende:

Botsssss.

Kijken of ik nu ook beter ben met epix internet
nee.
pi_119214778
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee.
Beter dan jij ooit zal zijn iig.
  woensdag 14 november 2012 @ 20:58:49 #233
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119214794
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:58 schreef Jajong het volgende:

[..]

Beter dan jij ooit zal zijn iig.
:D
  woensdag 14 november 2012 @ 21:10:57 #234
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_119215384
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:32 schreef Xetran het volgende:

[..]

Moeilijk om te spelen maar als je een goede tegen komt... ouch x_x
pi_119216631
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:10 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Moeilijk om te spelen maar als je een goede tegen komt... ouch x_x
Zed poep. Te lange CD op die Living Shadow
  woensdag 14 november 2012 @ 23:37:26 #236
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_119223113
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:33 schreef Jajong het volgende:

[..]

Zed poep. Te lange CD op die Living Shadow
Niet als je 'm goed gebruikt. Je kan erg ver terugteleporteren dus het is een godlike towerdiver. Maar hij is wel erg moeilijk om te spelen als je tijdens je ult ineens Zed + 2 schaduwen moet micro-en. Maar wel hilarisch xD Val Zed aan... shadow teleport. Val Zed nog een keer aan... weer shadow teleport. Intussen komen z'n teammaten ook een kijkje nemen en ben je de sigaar :D En ook echt insane burst met triple Q/ 25% extra AD passive/ Death Mark.

Heb 'm zelf nog niet gekocht want ik weet niet of dat schaduwgedoe niet veel te moeilijk voor me is maar ik ga 'm zeker uitproberen in free week.
pi_119229817
Nidalee een visuele upgrade. O+ Die kon dat wel echt gebruiken.
pi_119230505
Ooh, gisteravond weer zo'n leuke pot gehad.

Korte situatieschets; ik ben megasupertoll GP top, kom eens een keertje bij mid langs omdat hun top net dood was en mid zat te janken om ganks terwijl jungle het druk had met bot. Top tower was al kaputt.

Dus ik ren er op af, wacht in de brush tot kass overextend en spring er op. Wat doet Kat? Loopt terug (70% hp) onder de toren. Tsja, kan gebeuren.

Ik was dus al lekker aan het klooien met Kass en sloeg hem naar de touwtyfus assof het niks was. Kass bijna dood, wat doet Kat? Wordt wakker, ren naar ons toe met ghost en flash, ramt op alle knopjes, doet 100 damage en jat de kill...

"A la.." dacht ik, "ik maak mij er niet druk om. Zij heeft de kills harder nodig dan ik."

Maar dat domme joch hield het daar dus mooi niet bij. Keer op keer zette hij alles op alles om zoveel mogelijk kills te pakken die sowieso al niet zouden ontsnappen.

Soraka 50hp geslowed en mijlenver van teamgenoten vandaan? FLASH ULT IGNITE!
Graves 200hp en gestunned? FLASH ALLE ABILITIES RAMMEN
Kass rent weg met 50hp en een tikkende ignite? GHOST ULT
Ali rent met 20hp door mijn ult? ULT

Allejeuzes zeg, begrijp mij vooral niet verkeerd; met het gebruikelijke killsteal-gejank heb ik niks op, secure is secure. Maar als je bijna geen damage doet, uit lafheid bij teamfights vandaan blijft en daarna alles op alles zet om de kills te pakken, dan ben je toch wel zo'n smerig ventje :r

Het gore vinnik dan nog dat hij er MF twee verdiende quadra's (ééntje had zelfs penta kunnen worden) mee door de neus boorde.

Kom op zeg, van mij mogen ze dit spel vanaf een bepaalde leeftijd zeker wel spelen. Maar zet er toch in godsnaam een leeftijdsrestrictie op en laat die kinders van tien-twaalf lekker rummicub spelen. :{

Dat was mijn verhaal, goedemorgen nog.
pi_119230554
Was trouwens een vriend van een premade partner, die komt er dus ook niet meer in. De tering zeg, je maakt wat mee.
pi_119231471
Gaat ie nu wel weer?
pi_119231502
Ja, ik ben na een goede nachtrust bijgekomen van mijn belevenissen. Het zit me nog een klein beetje dwars, maar je leert leven met het knagende gevoel in je hart.
  donderdag 15 november 2012 @ 12:15:04 #242
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119234375
licht herkenbaar.

vooral dus het type dat expres naast je gaat lopen/staan en volgens mij gewoon s indrukt oid en net voor je kill target de pijp uit is opeens eropafvliegt met alles wat ie heeft.

dat is de definitie van killstealing, perongeluk een kill pakken omdat je de hele tijd mee helpt iemand te killen niet.
pi_119234378
Het erge is dat er genoeg gasten van 30 zijn die ook zo triest spelen, leeftijdsrestrictie op een freetoplay online spel heeft net zoveel effect als "niet vloeken" posters.
  donderdag 15 november 2012 @ 12:17:55 #244
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119234464
wat ook gaaf is trouwens van die figuren die expres dus je game loss-trollen (nee niet slecht spelen of appart builden ik bedoel dus opzettelijk letterlijk trollen), en dan in endgame chat 'report ihaveapotion for flaming' zeggen omdat ik zei dat ze een ban konden verwachten en nog even erbij zeggen "i wont get banned lol" "ive never been banned and i troll all the time" "only 1 hour ban lol" "they cant read post game chat trololo"

(in zulke gevallen maak ik dus screenshots en een support ticket :') )

oh look je waste 2 minuten van mn rl tijd, en jij krijgt een permaban, nice trade brah.
pi_119234506
Dat is wel grappig ja, dat ze denken dat ze pre & post-game chat niet kunnen zien.

:D!
pi_119234519
het is trouwens wel komisch om te trollen met een premade team.
Gisteren 2 mid, Heimer en Zyra. Fking epic :')
  donderdag 15 november 2012 @ 12:23:08 #247
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119234635
dit is ook wel grappig trouwens. (al oud maar zag em weer voorbijkomen ergens)

En voor de mensen die zich afvragen wat ezreal ashe en draven in één match doen:
ezreal top, ashe support, draven adc. :)
pi_119235535
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
dit is ook wel grappig trouwens. (al oud maar zag em weer voorbijkomen ergens)

[ afbeelding ]

En voor de mensen die zich afvragen wat ezreal ashe en draven in één match doen:
ezreal top, ashe support, draven adc. :)
False.

In dit geval was de team composition:
Draven ADC
Lux support
Ziggs mid
Ashe top
Ezreal jungle

Lux probeerde ook de ult te gebruiken, maar die was net te kort.

Volledige video:
  donderdag 15 november 2012 @ 12:55:30 #249
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119235577
nou goed het had gekunt want zo was het ook viable.

p.s. nidalee graphic upgrade facking nice.

pi_119235613
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef BaajGuardian het volgende:

[ afbeelding ]
Ja precies, ik had er al met m'n vriendin erover van, "het enige wat mist is een Gangplank jungle". En toen kwam ze met de video aanzetten :P
pi_119236758
undefined?
pi_119240242
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef Ame_thyst het volgende:
undefined?
typ " thereisnourflevel "
???
profit
pi_119248303
0/0/10 in lane gaan als blitz en verliezen omdat je mid constant gooit. Nu heeft de lulu die ik 0/8 stuur in lane dus gewoon de game verloren. Werd werkelijk zwart voor mijn ogen toen die lulu voor me in de fountain stond te lachen.

Wat heb ik een hekel aan die hoerige kutreset. Krijg alleen maar mongolen in mijn team.
pi_119248410

Hey folks,

As I’ve been hinting at for a little while now, the next champion is our new support character. While we’ll get to the details on her in the next few days, I wanted to pull back the curtain on what “support champion” means when we set out to create one.

First up, let’s discuss the differences between support characters, and the lane assignment of support – they overlap a lot, but they’re not the same:

Support characters are defined by being assisters and enablers for their allies – this is the core “support psychology” we want to achieve. Good examples of these characters are Janna, Lulu or Sona.
Support as a lane role is any character that can thrive on less gold, and has a strong lane presence – either offensively or defensively. Characters from the previous definition often fit here, but other characters go here a lot. For example: Leona is a tank, but plays the support role in a team. Alistar is a little of both because he’s a great linebacker.

So, with that out of the way: when we talk about a support character (like Nami – the new one!) we mean the first definition. Zyra, while able to play the support role, is not a support champion by these definitions – she’s more like a mage with an off-spec.

So, why should you care about Nami? Let me tell you!

She brings a combination of defensive utility (including a way to heal in combat situations!) and offensive “set-up”
She’s the water caster that you’ve anticipated for a long time – with a support leaning
She’s a regal mermaid – an archetype I think we can agree is a needed addition to the League lineup
Her offensive setup features a skillshot-style paradigm, something supports have only really had with Lulu; we wanted to expand a bit
While this is the concept art and the final has changed (as all concepts do through development), she’s drawn by the ridiculously talented Gem Lim

We’ve learned a lot of lessons from our supports, and think Nami shows how we can make a character who satisfies the core support psychology, and is healthy for the game. And with our commitment to developing a variety of champions, you’ll be seeing more supports coming next year – so this is far from the last example of that.

Look for more exact details, including skills and more art, in the upcoming days – and you will be able to check out Nami on the Public Beta Realm soon, too.

Nieuwe support, dit is echt een water mage.

Bron
pi_119254050
Niemand die het epic vindt ofzo? :D
pi_119254685
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef BaajGuardian het volgende:

[ afbeelding ]
Bah, gaat het weer, gehele verseksualisering van league of legends, ik denk dat ik deze maar refund, oude skin was iig normaal, dit slaat nergens op.
pi_119255000
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef Skillstorm het volgende:
Niemand die het epic vindt ofzo? :D
pi_119255033
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef kensei het volgende:

[..]

Kan je een :') terug verwachten.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:44:07 #259
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119255461
why am i not suprised dat het weer een tienersletje met vooruitstekende tietjes is (die geheid een skin krijgt waarin je haar doos kunt zien voor 1350rp)
pi_119255498
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:44 schreef BaajGuardian het volgende:

why am i not suprised dat het weer een tienersletje met vooruitstekende tietjes is (die geheid een skin krijgt waarin je haar doos kunt zien voor 1350rp)
geil
  donderdag 15 november 2012 @ 21:44:58 #261
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119255512
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef jespertje het volgende:

[..]

Bah, gaat het weer, gehele verseksualisering van league of legends, ik denk dat ik deze maar refund, oude skin was iig normaal, dit slaat nergens op.
r u srs
pi_119256317
Wanneer maken ze eens een vrouwelijk Urgot-typetje? :D
  donderdag 15 november 2012 @ 22:04:38 #263
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119256339
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:04 schreef nyny83 het volgende:
Wanneer maken ze eens een vrouwelijk Urgot-typetje? :D
wss nooit, tienerboy-target-audience etc.
pi_119263771
hoe haal ik in vredesnaam ooit wins in ranked? er is toch altijd wel een manier dat ik gebackstabbed word. een lulu support tegen een blitz of gewoon mensen die solo op level 4 towerdiven. champions die ik vraag die ik wil spelen die ze expres bannen om te treiteren. het lot slaat altijd wel toe :')

Ik zweer, blind pick is echt 10x leuker dan deze bullshit. Waarom zou je dit willen? Een groter ego zodat je kan pronken met je hoge rating omdat je blijkbaar de zeven zeeën der mongolen hebt overleefd?
pi_119264845
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 november 2012 01:25 schreef Xetran het volgende:
hoe haal ik in vredesnaam ooit wins in ranked? er is toch altijd wel een manier dat ik gebackstabbed word. een lulu support tegen een blitz of gewoon mensen die solo op level 4 towerdiven. champions die ik vraag die ik wil spelen die ze expres bannen om te treiteren. het lot slaat altijd wel toe :')

Ik zweer, blind pick is echt 10x leuker dan deze bullshit. Waarom zou je dit willen? Een groter ego zodat je kan pronken met je hoge rating omdat je blijkbaar de zeven zeeën der mongolen hebt overleefd?
Van ranked spelen krijg je karakter.
pi_119265666
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=31443833

Nieuwe shop. Ziet er voor zover goed uit, lijkt mij dat je die filters voor de game op gang komt even kunt instellen zodat je de rest van de game sneller navigeert. Niet dat het nu niet werkt, maar het kan vanzelf altijd beter.

Als je je eigen recommended items per champ kunt instellen zou het perfect zijn.

pi_119265732
Hoe zit dat met die vis, gaat die ook echt met water werken zoals tevoor onmogelijk of weer een gevalletje Fizz?

Zou wel leuk zijn als ze ook echt iets met water doen zodat ze in de river stealth krijgt ofzo.

Ben ook wel benieuwd naar de passive, extra "waterdamage" bij elke autoattack?
pi_119266158
Rivermechanics doen ze niets mee omdat ze ook op andere maps de champions viable willen houden.
pi_119266549
Groot deel van de changes weergegeven op:
http://www.reignofgaming.(...)n-3-items-patch-nami
pi_119267051
filmpje van nieuwe champ
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:52:14 #271
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119267311
en dat speelt haar dan mid... hebben mensen echt niks beters te doen..

ik hoop dat al haar offensieve ap ratios de grond in generfd worden, maar haar maar 100% unviable om dmg mee te doen en geef dr goeie ratios op haar utility.

weet je, trouwens.. nu ik wat meer nieuwe item info lees denk ik dat dit het einde van league of legends is, ik zie echt 0 balance in al die items, word iig de eerste periode een grote 'alles instakilled alles' of iig alles gaat binnen 5 seconden dood game.

[ Bericht 36% gewijzigd door BaajGuardian op 16-11-2012 10:07:44 ]
pi_119268812
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:52 schreef BaajGuardian het volgende:
en dat speelt haar dan mid... hebben mensen echt niks beters te doen..

ik hoop dat al haar offensieve ap ratios de grond in generfd worden, maar haar maar 100% unviable om dmg mee te doen en geef dr goeie ratios op haar utility.

weet je, trouwens.. nu ik wat meer nieuwe item info lees denk ik dat dit het einde van league of legends is, ik zie echt 0 balance in al die items, word iig de eerste periode een grote 'alles instakilled alles' of iig alles gaat binnen 5 seconden dood game.
De preview is dan ook in een botmatch, bots zijn nou niet echt heel goed te supporten. In ieder geval, niet zoals spelers.
pi_119269459
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:52 schreef BaajGuardian het volgende:

Ik denk dat dat wel mee zal vallen (vooral omdat AS generfd is), maar wat ik vooral raar vind is dat er ZOVEEL verandert terwijl de game al prima balanced was en hoogstens wat tweaks nodig had. Nu wordt alles compleet omgegooid en ik vraag me af waarom.
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:33:46 #275
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119270022
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:13 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel mee zal vallen (vooral omdat AS generfd is), maar wat ik vooral raar vind is dat er ZOVEEL verandert terwijl de game al prima balanced was en hoogstens wat tweaks nodig had. Nu wordt alles compleet omgegooid en ik vraag me af waarom.
dat mede voelt bij mij aan als een einde van league of legends, het word een volledig ander spel nu, de hele opzet. geheid de meta, alles is gewoon in 1 klap een grote mist van mogelijkheden waar nog niet mee om gegaan kan worden. Ben bang dat dat er bij veel spelers gewoon niet in zal gaan, en dat veel mensen zullen quitten.
pi_119270133
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef jespertje het volgende:

[..]

I see what u did tharr :D
pi_119270157
En gelijk iedereen janken voordat de champ uberhaupt gereleased wordt :D. En tuurlijk wordt het weer een tienersletje met dikke tieten, want dat verkoopt beter, mongs.
pi_119270340
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:37 schreef Jajong het volgende:
En gelijk iedereen janken voordat de champ uberhaupt gereleased wordt :D. En tuurlijk wordt het weer een tienersletje met dikke tieten, want dat verkoopt beter, mongs.
pi_119270397
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:37 schreef Jajong het volgende:
Duhu, de marketing van Riot is gericht op de penissen van twaalfjarige jongetjes. Het belangrijkste van die modelreworks was een buff van de voorgevel in de splash art.
pi_119270446
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dat mede voelt bij mij aan als een einde van league of legends, het word een volledig ander spel nu, de hele opzet. geheid de meta, alles is gewoon in 1 klap een grote mist van mogelijkheden waar nog niet mee om gegaan kan worden. Ben bang dat dat er bij veel spelers gewoon niet in zal gaan, en dat veel mensen zullen quitten.
Mwah iedereen zal er wel mee gaan dealen en buiten de initiele chaos komt het allemaal vast wel weer goed, maar ik zie het nut er niet zo van in.
pi_119270492
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

1. de items die je ziet zijn niet allemaal beschikbaar in summoners rift
2. s2 start had ook mastery en runereworks
3. zoveel nieuwe items zijn er niet eens, meeste zijn upgrades of swap van een required item
4. het spel wordt er niet anders van
5. ze willen minder nadruk op een aantal vaste items en de builds wat meer omgooien, wat zo goed lukt
6. het zal er alleen maar beter van worden, kijk op PBE wat de updates doen, alleen maar lof
pi_119270743
Ik ga support mainen denk ik in s3, dat wordt een stuk doper
pi_119273326
Ik ga echt geen LoL meer spelen. Door het kk internet internet heb ik gewoon altijd lagg, altijd 500 ms lagspikes op random moment of een dc. Zonet was ik even ge-dc'd en liep 3 levels en 50+ minion kills achter. Ik loop normaal nooit achter op level en wist niet dat het verschil zoveel uitmaakte. Geraakt door 1 attack van lux en zijn ult en ik was dood. Daarna nog random lagspikes waardoor ik nog 100 dood ging want iedereen wou mij focussen vanwege de 1shot en zo. :')

Liever geen lol dan kk lol. :(
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:15:21 #284
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_119273387
Met iemand gematched worden in ranked die in 24 uur al 6 leaver potjes heeft met 0/0/0 (afk vanaf het begin) :').

Dat zo iemand uberhaupt nog mee mag doen in ranked.
pi_119273419
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef Salamando het volgende:
Met iemand gematched worden in ranked die in 24 uur al 6 leaver potjes heeft met 0/0/0 (afk vanaf het begin) :').

Dat zo iemand uberhaupt nog mee mag doen in ranked.
Zeker verslaafd en niet in wil ingeven door kut internet.
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:19:16 #286
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_119273512
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:16 schreef dustbrain het volgende:
Met
Dat heeft niks te maken met kut internet, dan ben je gewoon een vieze vuile josti. Als je een leave in ranked hebt mag je wat mij betreft ook een dag geen ranked spelen ofzo. Ga maar lekker normals verpesten.
pi_119273566
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:19 schreef Salamando het volgende:

[..]

Dat heeft niks te maken met kut internet, dan ben je gewoon een vieze vuile josti. Als je een leave in ranked hebt mag je wat mij betreft ook een dag geen ranked spelen ofzo. Ga maar lekker normals verpesten.
Mijn zin was verkeerd. Ik bedoelde "Zeker kut internet en niet willen ingeven door verslaving"

Hoezo leavede hij dan vanaf het begin?
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:22:01 #288
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_119273601
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:20 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Mijn zin was verkeerd. Ik bedoelde "Zeker kut internet en niet willen ingeven door verslaving"

Hoezo leavede hij dan vanaf het begin?
http://www.lolking.net/summoner/euw/19879803

Deze man :').
pi_119273712
quote:
Of hij is heeel slecht :D
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:25:47 #290
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_119273744
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Of hij is heeel slecht :D
Nee, hij verliest bewust potjes, dit doe je niet omdat je 'slecht' bent.

Kijk maar naar die ELO lijn.

Hij pickt ook bewust supports in zijn leaver potjes.
pi_119273847
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef Salamando het volgende:

[..]

Nee, hij verliest bewust potjes, dit doe je niet omdat je 'slecht' bent.

Kijk maar naar die ELO lijn.

Hij pickt ook bewust supports in zijn leaver potjes.
In zijn eerste twee liever games heeft ie wel dammage received, en bij de laatste 3 van de 5 leavergames idd niet. Ik denk dus eigenlijk aan een dc door tinternet of iets dergelijks.
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:30:36 #292
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_119273895
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:29 schreef dustbrain het volgende:

[..]

In zijn eerste twee liever games heeft ie wel dammage received, en bij de laatste 3 van de 5 leavergames idd niet. Ik denk dus eigenlijk aan een dc of iets dergelijks.
Ja tuurlijk heeft ie damage received, in 1 potje (3k damage received :')) zit een karthus, en in dat potje waar ie bij ons leavede (zijn laatste) is ie 1x gehit door een Ez ulti (300 damage received).
pi_119274219
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:30 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ja tuurlijk heeft ie damage received, in 1 potje (3k damage received :')) zit een karthus, en in dat potje waar ie bij ons leavede (zijn laatste) is ie 1x gehit door een Ez ulti (300 damage received).
lawl, dan is het idd een vuile klootzak zeg. :P

Wat is er trouwens zo leuk aan een ranked match starten en dan alt f4 drukken?
pi_119274417
Al die changes op de PBE. Het eea tweaken is oke maar ze veranderen wel erg veel nu ;(
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:03:23 #295
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119274892
niet vergeten dit keer een gave TT met mijn naam er in ook
pi_119274987
Ik vind die nieuwe items wel vet :P
pi_119275022
Tsja
pi_119275025
Da's waar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')