SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een volledige premade Blind Pickquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Misschien niet blindpick doen, blijft een loterij op die manier
waar zit dat knopjequote:Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo'n knopje met "Open nieuw deel", daar open je zeg maar nieuwe delen mee
support wordt bijna nooit erkend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef I.C.O.N. het volgende:
Over die ondergewaardeerde rollen.. Ik had gisteren een potje als Soroka waar ik 3/3/33 ging en er in totaal 43 kills waren gemaakt. Flink gewonnen ook dat potje, maar totaal geen herkenning voor wat ik had gedaan terwijl ik toch bij 36 van de 43 kills betrokken was. Alleen de AD carry en de teemo die meededen waren 'pro'
Achja.. Gelukkig vond ik het zelf een heerlijk potje en wist ik wat ik had betekend. De volgende twee games als Soroka kansloos verloren
precies.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:49 schreef tdrone het volgende:
raak 20 pulls en je hoort niks, mis 1 pull "worst blitz ever plz uninstall!!"
Ik hoop ook dat ze de support rol wat aantrekkelijker maken in s3. Je wordt altijd ondergewaardeerd, en het is nog steeds een rol die 90% eigenlijk niet wil spelen. Support rol zorgt daardoor vaak voor rage/trolls in champion select :/quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef I.C.O.N. het volgende:
Over die ondergewaardeerde rollen.. Ik had gisteren een potje als Soroka waar ik 3/3/33 ging en er in totaal 43 kills waren gemaakt. Flink gewonnen ook dat potje, maar totaal geen herkenning voor wat ik had gedaan terwijl ik toch bij 36 van de 43 kills betrokken was. Alleen de AD carry en de teemo die meededen waren 'pro'
Achja.. Gelukkig vond ik het zelf een heerlijk potje en wist ik wat ik had betekend. De volgende twee games als Soroka kansloos verloren
Topic kaap met weeral een matig ttquote:Op donderdag 8 november 2012 23:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan doe ik het wel
Zeven minuten lang geen topic, ZEVEN MINUTEN LANGquote:
Geef onze huis-autist nou eens de tijd van z'n leven, en noem hem eens in de TT johquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zeven minuten lang geen topic, ZEVEN MINUTEN LANG
En jouw TT's zijn ook niet bepaald kunst met een hoofdletter K.
Hmmmm.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Geef onze huis-autist nou eens de tijd van z'n leven, en noem hem eens in de TT joh
bedanktquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hmmmm.
Er staat "Goede" in de TT en we weten allemaal dat BG goed is. Toch een soort indirecte naam-TT
Speel nu de laatste tijd wat meer ad carry, maar zoals je zegt een support is van groot belangquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:44 schreef Montagui het volgende:
Speel vaak Caitlyn en in een gelijkwaardige game is een goede support dan meestal lane win en best vaak First Blood!
Maar helaas kom je ook gasten tegen als een suicidal Renekton gisteren met een 0/18....![]()
Dan is het in het begin erg lastig om qua build bij te blijven.... Gelukje dat de rest van het team wel kwaliteit had!![]()
Ofwel, dikke schouderklop voor elke goede support!
Tof, welkomquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:50 schreef Kuroda het volgende:
Beste mede league of legends gasten/dames
Na een tijde de topics te volgen toch maar een accountje aangemaakt.
Ben zelf level 30 op LOL maar speel vrij weining rankd. Speel vaker met paar vrienden van UK maar omdat we meestal met 4 man zijn vrijwel erg frustrerend als je moet gaan roepen voor een bepaalde positie. En we niet weten wat hun skill level is.
nee niet altijd. want een win waarin je kapot geflamed wordt omdat je een grab mist als blitzcrank of je ad carry niet volgt als hij als een mongool towerdived omdat ik wel brains heb, is nog altijd kut.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef ems. het volgende:
Fuck recognition. De enige recognition die ik nodig heb is een win aan het eind van de match
ligt er aan, iedereen die vaker support speelt weet ook zijn support te waarderen als hij zelf AD speelt. En dan heb je nog met een blitz een support waarbij je makkelijk ziet of hij goed is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef jagga het volgende:
[..]
nee niet altijd. want een win waarin je kapot geflamed wordt omdat je een grab mist als blitzcrank of je ad carry niet volgt als hij als een mongool towerdived omdat ik wel brains heb, is nog altijd kut.
Een beetje recognition voor de moeite die een support doet om zijn carry + team overeind te houden mag van mij wel wat meer.
maar zoals gezegd, support is ondergewaardeerd en een ondankbare role in nagenoeg elke game die je speelt.
Was wel de bedoeling toch? Wat ik heb begrepen is iig meer gold income en daardoor een prominentere rol mid- en lategame.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:17 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze de support rol wat aantrekkelijker maken in s3. Je wordt altijd ondergewaardeerd, en het is nog steeds een rol die 90% eigenlijk niet wil spelen. Support rol zorgt daardoor vaak voor rage/trolls in champion select :/
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:48 schreef Djurres het volgende:
Iemand online die zin heeft in een potje, en mij een beetje te helpen?
Oh, die vind ik even fijn. Win = win. Als mensen domme dingen zeggen lees ik de chat gewoon niet meerquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef jagga het volgende:
[..]
nee niet altijd. want een win waarin je kapot geflamed wordt omdat je een grab mist als blitzcrank of je ad carry niet volgt als hij als een mongool towerdived omdat ik wel brains heb, is nog altijd kut.
Waarom? Iedereen doet moeite om te winnen. Een support doet noch meer noch minder werk dan de andere roles.quote:Een beetje recognition voor de moeite die een support doet om zijn carry + team overeind te houden mag van mij wel wat meer.
Ik heb het nooit zo ervaren eigenlijk. Ook onderwaardeer ik support helemaal niet. Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:maar zoals gezegd, support is ondergewaardeerd en een ondankbare role in nagenoeg elke game die je speelt.
Dat heb ik dan weer niet. Liever een loss van een uur dan een 20 surr. win.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, die vind ik even fijn. Win = win. Als mensen domme dingen zeggen lees ik de chat gewoon niet meer
ehm, ok?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Liever een loss van een uur dan een 20 surr. win.
Jij wel dan? Die eenzijdige matches, daar vind ik echt he-le-maal niks aan. Dan speel ik toch liever langere games die mij op het puntje van mijn stoel houden en erg spannend zijn.quote:
Ehm nee, ik ook. Maar ik begreep niet waarom je mij quote.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij wel dan? Die eenzijdige matches, daar vind ik echt he-le-maal niks aan. Dan speel ik toch liever langere games die mij op het puntje van mijn stoel houden en erg spannend zijn.
Ah, zo. Vanwege:quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Ehm nee, ik ook. Maar ik begreep niet waarom je mij quote.
quote:nee niet altijd. want een win waarin je kapot geflamed wordt omdat je een grab mist als blitzcrank of je ad carry niet volgt als hij als een mongool towerdived omdat ik wel brains heb, is nog altijd kut.
"Win = win" zie ik dus niet zo, al is dat natuurlijk een persoonlijke ervaring.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, die vind ik even fijn. Win = win. Als mensen domme dingen zeggen lees ik de chat gewoon niet meer
En waar zeg ik dat ik het liefst 20 min wins wil?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
"Win = win" zie ik dus niet zo, al is dat natuurlijk een persoonlijke ervaring.
Je hebt gelijk, zag het verkeerd. Mi scusi.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:04 schreef ems. het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat ik het liefst 20 min wins wil?Lees de context even. Natuurlijk heb ik het liefst goede games. Dat heeft verder niets te maken met wat ik zei.
MN LEVEN, WAT DOE JE!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zeven minuten lang geen topic, ZEVEN MINUTEN LANG
SUPER COOLE INSTANT VERTALING: leuke.quote:
SUPER COOLE INSTANT VERTALING: enemy.quote:enimi
SUPER COOLE INSTANT VERTALING: gelachen.quote:geheud
Goodbye pull?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Jajong het volgende:
http://na.leagueoflegends(...)?p=31224406#31224406
Nieuwe jungle.. Shit gaat veranderen yo
Goodbye early ganking en op naar nieuwe strategieën, uit de tekst lijkt mij de jungle leuker maar ook moeilijker om te doen door squishy champs, maar naar late game krijg je wel weer meer gold bij farmen in jungle. We zullen maar weer moeten afwachten en zien hoe het gaat lopen.quote:
Naja de pull zal nu vertaald worden naar gewoon helpen met damage doen zoals men nu eigenlijk ook doet bij wolves of wraiths.quote:
Nou als je als blue side top zit met een immobile melee en je moet tegen een Lee Sin / Mundo oid dan is dat echt superirritant, en kan je eigenlijk niks doen tot je de enemy jungler op de minimap ziet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:03 schreef znarch het volgende:
Ik vind die jungle changes op papier maar niets. Vind juist chams die pas op lvl6 kunnen ganken saai (ww en fiddle bv).
Niets mis met de early game gank mogelijkheden imo.
Dat soort figuren halen altijd het bloed onder mijn nagels vandaan. Vreselijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef DjNivek het volgende:
Gisteren ook weer een gem langs zien komen;
Ons team had een Akali top, tegen een Irelia. In de eerste 5 minuten staat ze 3-0. Ik ben bot en mid wat aan het helpen als jungler, want top ging dus wel goed. Maar ze wordt dus cocky en pushed de lane, towerdived, etc. dus hun jungler gaat top wat campen. Komt eerst de message:
"Skarner, plz start gank". Ik was level 8, zat mid en bot allang te ganken, dus nou ja, zou wel. Top was constant pushed, dus ik kon daar geen gank geven.
Na een tijdje en wat meer doodgaan van Akali: "omg, 2 camping top". Eigen schuld, dikke bult. Dat zei ik dan ook: 'You're constantly pushing and aren't warding. Of course they are.'. Waarop ik terug kreeg: "You should gank top so I don't have to ward". Wacht ff hoor... Dus omdat je zelf niet ward, EN de lane pushed, ga je mij de schuld geven dat je dood gaat? Zoek het dan maar uit.
Uiteindelijk lag de gemiddelde dodental van ons rond de 2-4 deaths, Akali zat op een dubbel aantal. "report team, useless noobs". Heerlijk, die randoms.
Maar je kan ook in-lane ganken? Vooral als Skarner.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef DjNivek het volgende:
Ons team had een Akali top, tegen een Irelia. In de eerste 5 minuten staat ze 3-0. Ik ben bot en mid wat aan het helpen als jungler, want top ging dus wel goed. Maar ze wordt dus cocky en pushed de lane, towerdived, etc. dus hun jungler gaat top wat campen. Komt eerst de message:
"Skarner, plz start gank". Ik was level 8, zat mid en bot allang te ganken, dus nou ja, zou wel. Top was constant pushed, dus ik kon daar geen gank geven.
Na een tijdje en wat meer doodgaan van Akali: "omg, 2 camping top". Eigen schuld, dikke bult. Dat zei ik dan ook: 'You're constantly pushing and aren't warding. Of course they are.'. Waarop ik terug kreeg: "You should gank top so I don't have to ward". Wacht ff hoor... Dus omdat je zelf niet ward, EN de lane pushed, ga je mij de schuld geven dat je dood gaat? Zoek het dan maar uit.
Uiteindelijk lag de gemiddelde dodental van ons rond de 2-4 deaths, Akali zat op een dubbel aantal. "report team, useless noobs". Heerlijk, die randoms.
Klopt, was ik ook mee bezig, maar de Akali had een map vision van niks, en als je dan telkens de top tower gaat pushen terwijl je geen ward plaatst, en daardoor dus dood gaat, dan ga ik er ook geen tijd meer aan besteden. Eerder in de game had ik d'r al geholpen met een gank of 2, en daarna ging het kut voor hem. + het feit dat hij 3-4 - 0 stond op een gegeven moment, en de andere lanes het stukken lastiger hadden, dan kan ik er niet non stop boven bij hem gaan zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:29 schreef Xetran het volgende:
[..]
Maar je kan ook in-lane ganken? Vooral als Skarner.
Werkt al een weekje niet, moet toch een keertje weer gaan werkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef Xetran het volgende:
wat is dit nou weer, is ineens die refund optie weg? Ik had verdomme nog 2 of 3 refunds over
Always blame the jungler.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef DjNivek het volgende:
Hebben ze het niet stiekem removed? Ik vind dit echt belachelijk iig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:45 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Werkt al een weekje niet, moet toch een keertje weer gaan werken
TV heeft per channel (poort) andere kleur instellingen gewoon op je TV aanpassen dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:23 schreef Xetran het volgende:
Heb nu trouwens mijn beeldscherm via DVI aangesloten ipv HDMI en ineens lijkt mijn LoL heel erg donker te zijn? Iets fout in het contrast ofzo, weet iemand hoe dat komt? Ik heb er nergens anders last van.
Grats, heb je replay?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef Skillstorm het volgende:
Vandaag voor het eerst penta gehaald.![]()
Met katarina, maar goed, het is wat.
yep ggwp, maar fuk zyra speel dat nooit meer supportquote:
Morgen gewoon allemaal tryhard mode, halen we makkelijk die plat.quote:Op zondag 11 november 2012 01:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
yep ggwp, maar fuk zyra speel dat nooit meer support
sticking to mah mains nu.
and lots of teamworks have been given.
yup.quote:Op zondag 11 november 2012 01:58 schreef Keselo het volgende:
[..]
Morgen gewoon allemaal tryhard mode, halen we makkelijk die plat.
lolreplay doet het bij mij goed maar de website inderdaad heeft al tijden lang kuren, laad heel langzaam, had ook tijdje dat mn replays niet te uploaden waren, atm gebruik ik lolreplay wel altijd behalve als ik ts3 (of in het geval van gister skype) aanheb.quote:Op zondag 11 november 2012 05:58 schreef Skillstorm het volgende:
LoL Replay faalt echt altijd, heel onstabiel en uploaden lukt ook niet meer, krijg dan een error.
Daarbij is die website ook niet te openen.
Zeg dan ook meteen welke versie van Skype je hebt, anders begrijpt niemand je post.quote:Op zondag 11 november 2012 11:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
lolreplay doet het bij mij goed maar de website inderdaad heeft al tijden lang kuren, laad heel langzaam, had ook tijdje dat mn replays niet te uploaden waren, atm gebruik ik lolreplay wel altijd behalve als ik ts3 (of in het geval van gister skype) aanheb.
? ik snap jouw post niet er is toch maar 1 versie van skype? :/quote:Op zondag 11 november 2012 11:43 schreef kensei het volgende:
[..]
Zeg dan ook meteen welke versie van Skype je hebt, anders begrijpt niemand je post.
quote:Op zondag 11 november 2012 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
? ik snap jouw post niet er is toch maar 1 versie van skype? :/
Wat een onzin pot inderdaad. 18 minuten ggquote:Op zondag 11 november 2012 14:46 schreef znarch het volgende:
Als dit zo doorgaat wordt SK echt het lachertje van S3![]()
dat waren ze imo al in s2.quote:Op zondag 11 november 2012 14:46 schreef znarch het volgende:
Heb wel interesse. Heb alleen geen ervaring met ranked.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:33 schreef MrManuel het volgende:
Ik zoek voor [Epoca] (3v3 ranked team) nog extra spelers!
Oce is toch een lul, dus als ik dat 1 team gun dan is het zijn team welquote:Op zondag 11 november 2012 14:46 schreef znarch het volgende:
Komt vanzelfquote:Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef knight18 het volgende:
[..]
Heb wel interesse. Heb alleen geen ervaring met ranked.
Je zat in mijn team, gij vuiche feeder, killstealer, noobster.quote:Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Het was zeker geen ranked dan? Probeer het eens op mijn niveau!
Al maanden.quote:Op zondag 11 november 2012 16:56 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.leaguereplays.com/download/
site weer stuk ?
ja ragequit, hij was als eerste weg, schijnt dat hij ook geen handen geschud heeft.quote:Op zondag 11 november 2012 16:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ragequit? iedereen was down van sk, iedereen was up van EC, nexus was 50% hp met iedereen erop...
quote:
Haha, voordat je team besefte wat er gebeurde had je ze alle 5 al dood, in je eentjequote:Op zondag 11 november 2012 17:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Heb het op youtube kunnen zetten.
Crap quality maar goed.
Ja, die Ezreal dacht nog wat mee te kunnen pakken, mooi niet.quote:Op zondag 11 november 2012 18:09 schreef Keselo het volgende:
[..]
Haha, voordat je team besefte wat er gebeurde had je ze alle 5 al dood, in je eentjeMooie
Thanks, merkte het ook op net.quote:Op zondag 11 november 2012 18:13 schreef BaajGuardian het volgende:
mooie timing btw van je shunpo net onder ziggs ult door.
Ow, die baron.quote:Op zondag 11 november 2012 18:21 schreef tdrone het volgende:
http://nl.twitch.tv/ogamingtv_international
tales of the lane in parijs
Hoelaat is die finale?quote:Op zondag 11 november 2012 18:21 schreef tdrone het volgende:
http://nl.twitch.tv/ogamingtv_international
tales of the lane in parijs
7 uur staat er maar er staat ook bij dat die kan veranderenquote:Op zondag 11 november 2012 18:27 schreef znarch het volgende:
[..]
Hoelaat is die finale?
Alex Ich lijkt aan zijn Engels gewerkt te hebben![]()
Staat dat op de website zelf of?quote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
7 uur staat er maar er staat ook bij dat die kan veranderen
Ik kijk curse vs herpaderp atm op 0GamingTV.quote:Op zondag 11 november 2012 19:06 schreef Curuu het volgende:
Beter gewoon lone star clash kijken! Gratis HD en leukere teams imo. Op m5 na dan.
goeie teemo build.quote:Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Djurres het volgende:
Vond hem wel eer printscreen waardig. Gewoon niemand uit ons team is dood gegaan
Ik kijk curse vs CLG eu.quote:Op zondag 11 november 2012 19:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kijk curse vs herpaderp atm op 0GamingTV.
goeie stream.
huh, is dat een ander toernooi dan?quote:
Ja zijn er 4 ofzo dit weekend.quote:Op zondag 11 november 2012 19:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
huh, is dat een ander toernooi dan?
ik kijk die franse tourney.
Die teemo-build was awesome. Hij was bijna tanky en met annie was het 3 abilities om em te slopen, zonder ultquote:Op zondag 11 november 2012 19:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kijk curse vs herpaderp atm op 0GamingTV.
goeie stream.
[..]
goeie teemo build.
edit: jezus christus wat een awkward debielen die dat toernooi presenteren zeg, staan er wat bij als een zak zand
tevens boe-geroep steeds... dus dachten ze ff uit te pakken met gangnam style
en dan stil staan en om zich heen kijken en soms even cowboy sprongetjes meedoen.
Kheb je gespectate net, ging niet heel bestquote:Op zondag 11 november 2012 19:16 schreef BaajGuardian het volgende:
nvm ik ga spelen met lujan, fack de tourney huhue
Die boots op Amumu.quote:Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Djurres het volgende:
Vond hem wel eer printscreen waardig. Gewoon niemand uit ons team is dood gegaan
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op zondag 11 november 2012 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja mooie mensen om een intens fijn spelletje mee te doen.quote:
tja dat is wel matig maar ik laat zoiets niet lopen natuurlijk, zodat het straks nog wat andere mensen kan irriteren.quote:Op maandag 12 november 2012 00:45 schreef Xetran het volgende:
moeite doen voor die mensen en er op ingaan
Bepaalde personen zeggen 25 honorable opponent, anderen zeggen het is een mix van wie het geeft en hoevaak die persoon al honor heeft weggegeven.quote:Op maandag 12 november 2012 01:40 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waarneer krijg ik een ribbon?
Zolang je maar doorhebt dat je zijn innerlijke troll aan het feeden bent.quote:Op maandag 12 november 2012 00:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
tja dat is wel matig maar ik laat zoiets niet lopen natuurlijk, zodat het straks nog wat andere mensen kan irriteren.
Ligt aan de personen waarvan je het krijgtquote:Op maandag 12 november 2012 01:40 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waarneer krijg ik een ribbon?
Ik vond de finale van lone star clash wel pakkendere namen hebben maar voor de rest waren de namen van gelijke grote denk ik.quote:Op zondag 11 november 2012 19:06 schreef Curuu het volgende:
Beter gewoon lone star clash kijken! Gratis HD en leukere teams imo. Op m5 na dan.
honour ribbon zie ik ook veel meer dan de anderequote:Op maandag 12 november 2012 09:54 schreef Djurres het volgende:
Ik heb al behoorlijk wat honour en teamwork. Ribbon honour heb ik, wanneer krijg ik die TW?
quote:Op maandag 12 november 2012 08:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ligt aan de personen waarvan je het krijgt
Premades maakt niets uit of je het krijgt of niet,telt niet mee. Van mensen met meer honor krijg je ook meer 'punten'. Van hogere elo per team waar je in zit krijg je meer honor en voor mensen met een ribbon krijg je nog weer wat extra.
Oke bedankt! Ik wou dit weten omdat ik graag een andere ribbon wil hebben dan de Honorable Opponent.quote:Op maandag 12 november 2012 02:23 schreef Baretkal het volgende:
[..]
Bepaalde personen zeggen 25 honorable opponent, anderen zeggen het is een mix van wie het geeft en hoevaak die persoon al honor heeft weggegeven.
Mijn score rond de tijd dat ik het gekregen had. (ongeveer)
30 friendly / 12 helpful / 36 teamwork / 37-42 honorable opponent
Vind het hele systeem dikke onzin, kwestie van tijd tot iedereen een ribbon krijgt en dan houd het ook op met het geslijm voor honor.
Ik ging met mijn maatje 2-0-1 op de lane tegen die Sona / Shaco en had hardere farm (wij speelden Trist / Janna). Onze verloor van Veigar (Galio was dat) en onze jungler was continu aan het janken, ondertussen werd op top Malphite compleet gebashed door kayle die eindigde met 300 CS. In de teamfights deden malphite en Galio hun werk niet echt als initiator / tank dus kreeg ik continu alles op mijn hoofdquote:Op maandag 12 november 2012 12:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
En daar verlies je van? How...
welk lv ben je?quote:Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef Djurres het volgende:
Djurres is de ingame op Leage of Legend.
Zie graag een invite te gemoet om gezellig te gamen!
Nicequote:
Woah bad ass, 3 champions.quote:Op maandag 12 november 2012 21:08 schreef Piperidine het volgende:
Heb inmiddels 16000 IP staan en heb in principe al alle belangrijkste runes.
Best een luxepositie, even kijken welke Champs leuk zijn.
hij heeft ergens wel gelijk, er is misschien wel zoiets als de belangrijkste runes, maar dan zul je misschien adc runes en apc runes hebben. er bestaat ook zoiets als supp runes, tank runes, movementspeed, AS runes, Runes nagenoeg specifiek voor bepaalde champs e.d.quote:Op maandag 12 november 2012 22:02 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Koop jij dan 3x 6300 Champions, met je bad ass.
Wat bedoel je met throwen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:29 schreef BaajGuardian het volgende:
wait what.. ad akali? en ad jax
zonet nog ff gemumumumumu'd met amumumumumu.
vies hard poonen jonge hey.
tevens 2 mongolide nederlanders 1 van 1800 en 1 van 2k die mn arams zaten te stalken en verzieken, uiteindelijk zat er 1 bij mij in team en een in ander team en throwde die gast in mijn team expres.
sneu.
zat ook te zeiken dat ik mn ults kut deed met fiddle, nou sorry hoor maar als ik na mn ult een gragas barrel voor mn harses krijg is dat niet mijn schuld, genoeg goeie ults in dat potje gedaan ook waarin ik triple kills kreeg etc dus watever.
geen reden om expres het potje te throwen om mij te zieken.
uiteraard de intentional game thrower gereport.
Een gewonnen spel weggooien, verpesten etc.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met throwen?
wat xetran al zei, hij liep gewoon recht in de enemy comp zonder iets te doen zodat ze konden winnen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met throwen?
Deze niet meer, maar met lolreplay kun je al je games opnemen en later terugkijken. Het draait op de achtergrond maar vreet amper resources en de lolreplay bestanden zijn iets van 5 mb per stuk ofzo. Zie http://www.leaguereplays.com/download/quote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
In iedergeval echt een film waardige comeback. Weet iemand of ik de game ergens kan terug zien ofzo?
Was echt vergeten hoe low level games soms gaan, die builds, farm, alles. Prachtigquote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Deze niet meer, maar met lolreplay kun je al je games opnemen en later terugkijken. Het draait op de achtergrond maar vreet amper resources en de lolreplay bestanden zijn iets van 5 mb per stuk ofzo. Zie http://www.leaguereplays.com/download/
jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
LoL replay werkt automatisch? Ik heb het nu geïnstalleerd en heb een account.
wat ziet ze eng uitquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:39 schreef Piperidine het volgende:
Lux support is puur genot.
[ afbeelding ]
quote:
Wat voor level ben je?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas had ik de League Replay nog niet geïnstalleerd.
Ook weer 0 honorable opponent
Vind ik erg jammer omdat ik normaal altijd negatief ga en eigenlijk het kanker gezwel in een potje ben.
Maar ik krijg dus alleen HO als ik het slecht doe..
epicknife ?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zo'n opgefokt figuur wat hier ook een tijdje de threads kwam verneuken met zn additute, nu gebanned.
Doet me hier een beetje aan denken; dit staat op een blikje bonen....quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Doet me hier een beetje aan denken; dit staat op een blikje bonen....
[ afbeelding ]
Is dat een beetje sterk? die Zed?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:30 schreef DjNivek het volgende:
Eerste keer Ahri (en ~10de potje mid ooit):
[ afbeelding ]
Erg leuke champion, was er al trots op dat ik maar 1 keer dood ben gegaan dat potje (Ez zat op 11, Nunu was ook vrij hoog, en Lee Sin ergens er tussen in). Farm liep lekker, helaas niet echt op Anivia kunnen capitalizen door d'r passive. Maar daar komt dan bij dat ik vrijwel nooit mid sta, en als ik er al sta, de laatste tijd een beetje Vladimir heb geprobeerd. Liep uiteindelijk uit tot 8-0 voordat ze me een keer dood kregen. In ieder geval een goede afsluiting van de avond.
Eerder op de avond 2 keer met Ezreal gespeeld, een potje raakte ik fed maar de rest van het team wist de tegenstanders ook lekker te feeden. Ook een potje Skarner jungle, want een beest is dat zeg. Liep uit naar 10-0, kon 2-3 champs tegelijk aan. En dan wist onze mid + top de hele game te throwen. Ik pak de meest damaging tegenstander, pin hem vast en drag hem in ons team. Die gaat dan ook dood, maar dan weten ze de rest van de teamfight zodanig te verneuken dat we een paar keer geaced werden (of 1 nog in leven).
Ach ja, ene keer zit het mee, de andere keer tegen...
Ik had net een Kog'maw die pas na 35 minuten de 100 CS verbrak en voor Maldred's first gingquote:Op woensdag 14 november 2012 02:02 schreef Keselo het volgende:
Nou het nieuwe seizoen is weer begonnen hoor. 3 keer verloren en 3 keer twee solo lanes die de game helemaal kapot feeden. Gewoon geen enkele kans om te winnen.
quote:Omnibrag: honor darius and rammus
for carry!
Voelt goed na 3 kansloze games te hebben verlorenquote:Z3r0 Difference: honor rammus pls
Z3r0 Difference: this guy made the game
Ik vond het best meevallen. Heb 2 keer tegen een gespeeld en een keer met. Hij heeft wat burst, en zijn shadow switch is irritant om te ganken, maar omdat ie pas 2 uur uit was toen ga ik er niet van uit dat ik tegen de beste Zed-spelers bezig was. Onze Zed was een andere Zed aan het feeden (onze Zed had uiteindelijk een build van 3 Bloodthirsters), maar zelfs toen was hun Zed nog te verslaan als Skarner zijnde. Ik denk dat we het nog even moeten afwachten hoe goed hij uiteindelijk wordtquote:Op woensdag 14 november 2012 00:32 schreef Xetran het volgende:
[..]
Is dat een beetje sterk? die Zed?
Ik heb 4 games van calsot gespectate en hij verloor ze ook allemaal (terwijl hij wel de bot lane hard outplayde)quote:Op woensdag 14 november 2012 02:02 schreef Keselo het volgende:
Nou het nieuwe seizoen is weer begonnen hoor. 3 keer verloren en 3 keer twee solo lanes die de game helemaal kapot feeden. Gewoon geen enkele kans om te winnen.
quote:Op woensdag 14 november 2012 08:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh noice, dubbele gapcloser. Jezus Riot, wat ben je aan het doen? Die Gapclosers waren bedoelt als alternatief voor andere goede abilities, niet in combinatie MET goede abilities. Die gewoonte om iedereen en zijn moeder autoattack modifiers, een gapcloser en evt. stealth te geven slaat echt nergens op, laat ze in godsnaam niet zoveel op elkaar lijken man!
Ze laten het spel nog net niet met full builds en 20k goud starten om het tempo er in te houden.
En vind ik het trouwens een vrij unieke champion als je kijkt naar wat hij allemaal doet. Leuke Assassin, is eens wat anders dan de maandelijkse Bruiser.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
scaling is kut en je W moet ook hitten om uberhaupt damage te doen, daarnaast is zed verschrikkelijk squishy.
Hmwah, heb er nog eens goed naar gekeken. Niet zo'n standaard bruisergeval, maar ook niet je-van-het.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
scaling is kut en je W moet ook hitten om uberhaupt damage te doen, daarnaast is zed verschrikkelijk squishy.
Jij bent nu de eerste die dat ter sprake brengt.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
zullen we eerst een weekje of 2 wachten voor we oordelen over de OP/UP-ness van nieuwe champions ... fijn.
nee! meningen dienen meteen gespuid te worden het liefst met krachtige taal, veel uitroeptekens, een OMG of OP ertussen geweven en altijd nadat je 1 x tegen zo'n champ hebt gespeeld (*wijst naar 80% van de LoL community)quote:Op woensdag 14 november 2012 14:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
zullen we eerst een weekje of 2 wachten voor we oordelen over de OP/UP-ness van nieuwe champions ... fijn.
j, leuke utility beetje combinatie tussen katarina shaco en talon.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
En vind ik het trouwens een vrij unieke champion als je kijkt naar wat hij allemaal doet. Leuke Assassin, is eens wat anders dan de maandelijkse Bruiser.
Irriteerde me, nouja het irriteerde Lux, mijn kills had die niet gestolen.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:49 schreef twi het volgende:
Je zeurt over Teemo die kills stealt? Hij heeft 3 kills, hoe erg kan het geweest zijn
Dan nog is het irritant, wanneer jij wilt surrenderen hun nee doen en de fountain inrennen als een stel idioten.quote:
Enige reden omdat ik minder deaths heb, is omdat ik niet afk was gegaan voor een tijd, Lux en Xin stopten er op gegeven moment ff mee, en ik ging door.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:52 schreef ems. het volgende:
Ik zou me inderdaad eerder druk maken om z'n deaths. En die van nidalee. En die van jezelf. En de creepkills. Draven had de tijd van z'n leven met jullie
nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef Jajong het volgende:
Botsssss.
Kijken of ik nu ook beter ben met epix internet
Beter dan jij ooit zal zijn iig.quote:
Moeilijk om te spelen maar als je een goede tegen komt... ouch x_xquote:Op woensdag 14 november 2012 00:32 schreef Xetran het volgende:
[..]
Is dat een beetje sterk? die Zed?
Zed poep. Te lange CD op die Living Shadowquote:Op woensdag 14 november 2012 21:10 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Moeilijk om te spelen maar als je een goede tegen komt... ouch x_x
Niet als je 'm goed gebruikt. Je kan erg ver terugteleporteren dus het is een godlike towerdiver. Maar hij is wel erg moeilijk om te spelen als je tijdens je ult ineens Zed + 2 schaduwen moet micro-en. Maar wel hilarisch xD Val Zed aan... shadow teleport. Val Zed nog een keer aan... weer shadow teleport. Intussen komen z'n teammaten ook een kijkje nemen en ben je de sigaarquote:Op woensdag 14 november 2012 21:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zed poep. Te lange CD op die Living Shadow
False.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
dit is ook wel grappig trouwens. (al oud maar zag em weer voorbijkomen ergens)
[ afbeelding ]
En voor de mensen die zich afvragen wat ezreal ashe en draven in één match doen:
ezreal top, ashe support, draven adc.
Ja precies, ik had er al met m'n vriendin erover van, "het enige wat mist is een Gangplank jungle". En toen kwam ze met de video aanzettenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef BaajGuardian het volgende:
nou goed het had gekunt want zo was het ook viable.
p.s. nidalee graphic upgrade facking nice.
[ afbeelding ]
Bah, gaat het weer, gehele verseksualisering van league of legends, ik denk dat ik deze maar refund, oude skin was iig normaal, dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef BaajGuardian het volgende:
nou goed het had gekunt want zo was het ook viable.
p.s. nidalee graphic upgrade facking nice.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef Skillstorm het volgende:
Niemand die het epic vindt ofzo?
geilquote:Op donderdag 15 november 2012 21:44 schreef BaajGuardian het volgende:
why am i not suprised dat het weer een tienersletje met vooruitstekende tietjes is (die geheid een skin krijgt waarin je haar doos kunt zien voor 1350rp)
r u srsquote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef jespertje het volgende:
[..]
Bah, gaat het weer, gehele verseksualisering van league of legends, ik denk dat ik deze maar refund, oude skin was iig normaal, dit slaat nergens op.
wss nooit, tienerboy-target-audience etc.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:04 schreef nyny83 het volgende:
Wanneer maken ze eens een vrouwelijk Urgot-typetje?
Van ranked spelen krijg je karakter.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:25 schreef Xetran het volgende:
hoe haal ik in vredesnaam ooit wins in ranked? er is toch altijd wel een manier dat ik gebackstabbed word. een lulu support tegen een blitz of gewoon mensen die solo op level 4 towerdiven. champions die ik vraag die ik wil spelen die ze expres bannen om te treiteren. het lot slaat altijd wel toe
Ik zweer, blind pick is echt 10x leuker dan deze bullshit. Waarom zou je dit willen? Een groter ego zodat je kan pronken met je hoge rating omdat je blijkbaar de zeven zeeën der mongolen hebt overleefd?
De preview is dan ook in een botmatch, bots zijn nou niet echt heel goed te supporten. In ieder geval, niet zoals spelers.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:52 schreef BaajGuardian het volgende:
en dat speelt haar dan mid... hebben mensen echt niks beters te doen..
ik hoop dat al haar offensieve ap ratios de grond in generfd worden, maar haar maar 100% unviable om dmg mee te doen en geef dr goeie ratios op haar utility.
weet je, trouwens.. nu ik wat meer nieuwe item info lees denk ik dat dit het einde van league of legends is, ik zie echt 0 balance in al die items, word iig de eerste periode een grote 'alles instakilled alles' of iig alles gaat binnen 5 seconden dood game.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen (vooral omdat AS generfd is), maar wat ik vooral raar vind is dat er ZOVEEL verandert terwijl de game al prima balanced was en hoogstens wat tweaks nodig had. Nu wordt alles compleet omgegooid en ik vraag me af waarom.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:52 schreef BaajGuardian het volgende:
weet je, trouwens.. nu ik wat meer nieuwe item info lees denk ik dat dit het einde van league of legends is, ik zie echt 0 balance in al die items, word iig de eerste periode een grote 'alles instakilled alles' of iig alles gaat binnen 5 seconden dood game.
dat mede voelt bij mij aan als een einde van league of legends, het word een volledig ander spel nu, de hele opzet. geheid de meta, alles is gewoon in 1 klap een grote mist van mogelijkheden waar nog niet mee om gegaan kan worden. Ben bang dat dat er bij veel spelers gewoon niet in zal gaan, en dat veel mensen zullen quitten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee zal vallen (vooral omdat AS generfd is), maar wat ik vooral raar vind is dat er ZOVEEL verandert terwijl de game al prima balanced was en hoogstens wat tweaks nodig had. Nu wordt alles compleet omgegooid en ik vraag me af waarom.
I see what u did tharrquote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef jespertje het volgende:
[..]
Bah, gaat het weer, gehele verseksualisering van league of legends, ik denk dat ik deze maar refund, oude skin was iig normaal, dit slaat nergens op.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:37 schreef Jajong het volgende:
En gelijk iedereen janken voordat de champ uberhaupt gereleased wordt. En tuurlijk wordt het weer een tienersletje met dikke tieten, want dat verkoopt beter, mongs.
Duhu, de marketing van Riot is gericht op de penissen van twaalfjarige jongetjes. Het belangrijkste van die modelreworks was een buff van de voorgevel in de splash art.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:37 schreef Jajong het volgende:
En gelijk iedereen janken voordat de champ uberhaupt gereleased wordt. En tuurlijk wordt het weer een tienersletje met dikke tieten, want dat verkoopt beter, mongs.
Mwah iedereen zal er wel mee gaan dealen en buiten de initiele chaos komt het allemaal vast wel weer goed, maar ik zie het nut er niet zo van in.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat mede voelt bij mij aan als een einde van league of legends, het word een volledig ander spel nu, de hele opzet. geheid de meta, alles is gewoon in 1 klap een grote mist van mogelijkheden waar nog niet mee om gegaan kan worden. Ben bang dat dat er bij veel spelers gewoon niet in zal gaan, en dat veel mensen zullen quitten.
1. de items die je ziet zijn niet allemaal beschikbaar in summoners riftquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat mede voelt bij mij aan als een einde van league of legends, het word een volledig ander spel nu, de hele opzet. geheid de meta, alles is gewoon in 1 klap een grote mist van mogelijkheden waar nog niet mee om gegaan kan worden. Ben bang dat dat er bij veel spelers gewoon niet in zal gaan, en dat veel mensen zullen quitten.
Zeker verslaafd en niet in wil ingeven door kut internet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef Salamando het volgende:
Met iemand gematched worden in ranked die in 24 uur al 6 leaver potjes heeft met 0/0/0 (afk vanaf het begin).
Dat zo iemand uberhaupt nog mee mag doen in ranked.
Dat heeft niks te maken met kut internet, dan ben je gewoon een vieze vuile josti. Als je een leave in ranked hebt mag je wat mij betreft ook een dag geen ranked spelen ofzo. Ga maar lekker normals verpesten.quote:
Mijn zin was verkeerd. Ik bedoelde "Zeker kut internet en niet willen ingeven door verslaving"quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met kut internet, dan ben je gewoon een vieze vuile josti. Als je een leave in ranked hebt mag je wat mij betreft ook een dag geen ranked spelen ofzo. Ga maar lekker normals verpesten.
http://www.lolking.net/summoner/euw/19879803quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:20 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Mijn zin was verkeerd. Ik bedoelde "Zeker kut internet en niet willen ingeven door verslaving"
Hoezo leavede hij dan vanaf het begin?
Of hij is heeel slechtquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
http://www.lolking.net/summoner/euw/19879803
Deze man.
Nee, hij verliest bewust potjes, dit doe je niet omdat je 'slecht' bent.quote:
In zijn eerste twee liever games heeft ie wel dammage received, en bij de laatste 3 van de 5 leavergames idd niet. Ik denk dus eigenlijk aan een dc door tinternet of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee, hij verliest bewust potjes, dit doe je niet omdat je 'slecht' bent.
Kijk maar naar die ELO lijn.
Hij pickt ook bewust supports in zijn leaver potjes.
Ja tuurlijk heeft ie damage received, in 1 potje (3k damage receivedquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:29 schreef dustbrain het volgende:
[..]
In zijn eerste twee liever games heeft ie wel dammage received, en bij de laatste 3 van de 5 leavergames idd niet. Ik denk dus eigenlijk aan een dc of iets dergelijks.
lawl, dan is het idd een vuile klootzak zeg.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ja tuurlijk heeft ie damage received, in 1 potje (3k damage received) zit een karthus, en in dat potje waar ie bij ons leavede (zijn laatste) is ie 1x gehit door een Ez ulti (300 damage received).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |