abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119001459

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119001483
Dan doe ik het wel
pi_119001485
Ik wou één maken maar ik weet niet hoe dat moet. :'(

edit: OMG! HEKSERIJ!
We're slowly approaching inevitable death.
pi_119001543
Zo'n knopje met "Open nieuw deel", daar open je zeg maar nieuwe delen mee
pi_119001794
teeveepee
pi_119002741
Ik heb echt de meest waardeloze spree sinds een paar dagen. Alleen maar losses, vandaag ook weer 2 potjes. Eerste als jungle Skarner, halen we 13 kills in de laning fase, waar ik bij 12 betrokken was. Maar de rest liep gewoon niet... Daarna een potje als Blitzcrank, de enemy Blitzcrank hard de lane uit gebullied, we wonnen onze lane hard, en dan faalt de rest... Jammer jammer jammer...
pi_119006373
Misschien niet blindpick doen, blijft een loterij op die manier
pi_119006910
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Misschien niet blindpick doen, blijft een loterij op die manier
Het was een volledige premade Blind Pick :'). 2 ervan speel ik niet heel veel mee, maar mijn vriendin wel; een Noor + z'n vriendin. Die vriendin is waardeloos, en die gast had het ook niet gisteren. Kan gebeuren, maar toch... Het is zeer irritant.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:15:47 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119007945
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo'n knopje met "Open nieuw deel", daar open je zeg maar nieuwe delen mee
waar zit dat knopje
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_119008106
Waar je normaal wil reageren staat dat knopje ipv textarea.
pi_119008636
Over die ondergewaardeerde rollen.. Ik had gisteren een potje als Soroka waar ik 3/3/33 ging en er in totaal 43 kills waren gemaakt. Flink gewonnen ook dat potje, maar totaal geen herkenning voor wat ik had gedaan terwijl ik toch bij 36 van de 43 kills betrokken was. Alleen de AD carry en de teemo die meededen waren 'pro' :D

Achja.. Gelukkig vond ik het zelf een heerlijk potje en wist ik wat ik had betekend. De volgende twee games als Soroka kansloos verloren :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:45:34 #12
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_119008954
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef I.C.O.N. het volgende:
Over die ondergewaardeerde rollen.. Ik had gisteren een potje als Soroka waar ik 3/3/33 ging en er in totaal 43 kills waren gemaakt. Flink gewonnen ook dat potje, maar totaal geen herkenning voor wat ik had gedaan terwijl ik toch bij 36 van de 43 kills betrokken was. Alleen de AD carry en de teemo die meededen waren 'pro' :D

Achja.. Gelukkig vond ik het zelf een heerlijk potje en wist ik wat ik had betekend. De volgende twee games als Soroka kansloos verloren :')
support wordt bijna nooit erkend.

Gisteren had ik ook een heerlijke pot als blitz. zoveel goede grabs gemaakt, zoveel fight ge-initiate cruciale knockups/silences gedaan. en ondanks dat dat me vaker lukt was dit de eerste keer dat ik er "props" voor kreeg.

+3 teamwork en 2 honourable opponents.hun: Your blitz O_O, blitz carried the lane. Blitz won the game.

ook leuk af en toe ipv altijd maar af te zeken te worden
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:49:50 #13
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_119009099
raak 20 pulls en je hoort niks, mis 1 pull "worst blitz ever plz uninstall!!"
Wat doe ik hier?
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:53:59 #14
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_119009245
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:49 schreef tdrone het volgende:
raak 20 pulls en je hoort niks, mis 1 pull "worst blitz ever plz uninstall!!"
precies.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_119010059
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef I.C.O.N. het volgende:

Ik hoop ook dat ze de support rol wat aantrekkelijker maken in s3. Je wordt altijd ondergewaardeerd, en het is nog steeds een rol die 90% eigenlijk niet wil spelen. Support rol zorgt daardoor vaak voor rage/trolls in champion select :/
pi_119010114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan doe ik het wel
Topic kaap met weeral een matig tt
pi_119011054
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:18 schreef kensei het volgende:

[..]

Topic kaap met weeral een matig tt
Zeven minuten lang geen topic, ZEVEN MINUTEN LANG

En jouw TT's zijn ook niet bepaald kunst met een hoofdletter K.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:44:28 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119011075
Ook wel matig dat mijn naam niet in de TT staat ook.
pi_119012238
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Zeven minuten lang geen topic, ZEVEN MINUTEN LANG

En jouw TT's zijn ook niet bepaald kunst met een hoofdletter K.
Geef onze huis-autist nou eens de tijd van z'n leven, en noem hem eens in de TT joh :P
pi_119012269
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:19 schreef kensei het volgende:

[..]

Geef onze huis-autist nou eens de tijd van z'n leven, en noem hem eens in de TT joh :P
Hmmmm.

Er staat "Goede" in de TT en we weten allemaal dat BG goed is. Toch een soort indirecte naam-TT
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:31:36 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119012587
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Hmmmm.

Er staat "Goede" in de TT en we weten allemaal dat BG goed is. Toch een soort indirecte naam-TT
bedankt
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:33:13 #22
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_119012625
Ik ben altijd heel dankbaar als ik een goede support heb (speel AD carry.) Als een potje goed verloopt eindigt deze dan ook meestal in mijn friendlist zodat we eventueel vaker kunnen spelen.

Overigens geld het omgekeerde ook, als een lane wordt verloren door support dan schelden mensen mij als AD carry meestal uit. Ik had laatst een cho gath support die gewoon overal outpositioned stond wat ene mongool hij snapte het concept "zoning" blijkbaar niet....

Vandaag wel een mooie quadrakill door het goed plaatsen van traps met caitlyn ^_^.
pi_119015264
Beste mede league of legends gasten/dames

Na een tijde de topics te volgen toch maar een accountje aangemaakt.
Ben zelf level 30 op LOL maar speel vrij weining rankd. Speel vaker met paar vrienden van UK maar omdat we meestal met 4 man zijn vrijwel erg frustrerend als je moet gaan roepen voor een bepaalde positie. En we niet weten wat hun skill level is.
pi_119017144
Speel vaak Caitlyn en in een gelijkwaardige game is een goede support dan meestal lane win en best vaak First Blood!

Maar helaas kom je ook gasten tegen als een suicidal Renekton gisteren met een 0/18.... :(

Dan is het in het begin erg lastig om qua build bij te blijven.... Gelukje dat de rest van het team wel kwaliteit had! ^O^

Ofwel, dikke schouderklop voor elke goede support! :)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_119017443
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:44 schreef Montagui het volgende:
Speel vaak Caitlyn en in een gelijkwaardige game is een goede support dan meestal lane win en best vaak First Blood!

Maar helaas kom je ook gasten tegen als een suicidal Renekton gisteren met een 0/18.... :(

Dan is het in het begin erg lastig om qua build bij te blijven.... Gelukje dat de rest van het team wel kwaliteit had! ^O^

Ofwel, dikke schouderklop voor elke goede support! :)
Speel nu de laatste tijd wat meer ad carry, maar zoals je zegt een support is van groot belang
net een potje gespeeld. met cait en een sona support die bleef maar flamen dat verpest echt mijn zin om dan nog fatsoenlijk verder te spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')