SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een volledige premade Blind Pickquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Misschien niet blindpick doen, blijft een loterij op die manier
waar zit dat knopjequote:Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo'n knopje met "Open nieuw deel", daar open je zeg maar nieuwe delen mee
support wordt bijna nooit erkend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef I.C.O.N. het volgende:
Over die ondergewaardeerde rollen.. Ik had gisteren een potje als Soroka waar ik 3/3/33 ging en er in totaal 43 kills waren gemaakt. Flink gewonnen ook dat potje, maar totaal geen herkenning voor wat ik had gedaan terwijl ik toch bij 36 van de 43 kills betrokken was. Alleen de AD carry en de teemo die meededen waren 'pro'
Achja.. Gelukkig vond ik het zelf een heerlijk potje en wist ik wat ik had betekend. De volgende twee games als Soroka kansloos verloren
precies.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:49 schreef tdrone het volgende:
raak 20 pulls en je hoort niks, mis 1 pull "worst blitz ever plz uninstall!!"
Ik hoop ook dat ze de support rol wat aantrekkelijker maken in s3. Je wordt altijd ondergewaardeerd, en het is nog steeds een rol die 90% eigenlijk niet wil spelen. Support rol zorgt daardoor vaak voor rage/trolls in champion select :/quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef I.C.O.N. het volgende:
Over die ondergewaardeerde rollen.. Ik had gisteren een potje als Soroka waar ik 3/3/33 ging en er in totaal 43 kills waren gemaakt. Flink gewonnen ook dat potje, maar totaal geen herkenning voor wat ik had gedaan terwijl ik toch bij 36 van de 43 kills betrokken was. Alleen de AD carry en de teemo die meededen waren 'pro'
Achja.. Gelukkig vond ik het zelf een heerlijk potje en wist ik wat ik had betekend. De volgende twee games als Soroka kansloos verloren
Topic kaap met weeral een matig ttquote:Op donderdag 8 november 2012 23:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan doe ik het wel
Zeven minuten lang geen topic, ZEVEN MINUTEN LANGquote:
Geef onze huis-autist nou eens de tijd van z'n leven, en noem hem eens in de TT johquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zeven minuten lang geen topic, ZEVEN MINUTEN LANG
En jouw TT's zijn ook niet bepaald kunst met een hoofdletter K.
Hmmmm.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Geef onze huis-autist nou eens de tijd van z'n leven, en noem hem eens in de TT joh
bedanktquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hmmmm.
Er staat "Goede" in de TT en we weten allemaal dat BG goed is. Toch een soort indirecte naam-TT
Speel nu de laatste tijd wat meer ad carry, maar zoals je zegt een support is van groot belangquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:44 schreef Montagui het volgende:
Speel vaak Caitlyn en in een gelijkwaardige game is een goede support dan meestal lane win en best vaak First Blood!
Maar helaas kom je ook gasten tegen als een suicidal Renekton gisteren met een 0/18....![]()
Dan is het in het begin erg lastig om qua build bij te blijven.... Gelukje dat de rest van het team wel kwaliteit had!![]()
Ofwel, dikke schouderklop voor elke goede support!
Tof, welkomquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:50 schreef Kuroda het volgende:
Beste mede league of legends gasten/dames
Na een tijde de topics te volgen toch maar een accountje aangemaakt.
Ben zelf level 30 op LOL maar speel vrij weining rankd. Speel vaker met paar vrienden van UK maar omdat we meestal met 4 man zijn vrijwel erg frustrerend als je moet gaan roepen voor een bepaalde positie. En we niet weten wat hun skill level is.
nee niet altijd. want een win waarin je kapot geflamed wordt omdat je een grab mist als blitzcrank of je ad carry niet volgt als hij als een mongool towerdived omdat ik wel brains heb, is nog altijd kut.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef ems. het volgende:
Fuck recognition. De enige recognition die ik nodig heb is een win aan het eind van de match
ligt er aan, iedereen die vaker support speelt weet ook zijn support te waarderen als hij zelf AD speelt. En dan heb je nog met een blitz een support waarbij je makkelijk ziet of hij goed is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef jagga het volgende:
[..]
nee niet altijd. want een win waarin je kapot geflamed wordt omdat je een grab mist als blitzcrank of je ad carry niet volgt als hij als een mongool towerdived omdat ik wel brains heb, is nog altijd kut.
Een beetje recognition voor de moeite die een support doet om zijn carry + team overeind te houden mag van mij wel wat meer.
maar zoals gezegd, support is ondergewaardeerd en een ondankbare role in nagenoeg elke game die je speelt.
Was wel de bedoeling toch? Wat ik heb begrepen is iig meer gold income en daardoor een prominentere rol mid- en lategame.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:17 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze de support rol wat aantrekkelijker maken in s3. Je wordt altijd ondergewaardeerd, en het is nog steeds een rol die 90% eigenlijk niet wil spelen. Support rol zorgt daardoor vaak voor rage/trolls in champion select :/
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:48 schreef Djurres het volgende:
Iemand online die zin heeft in een potje, en mij een beetje te helpen?
Oh, die vind ik even fijn. Win = win. Als mensen domme dingen zeggen lees ik de chat gewoon niet meerquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef jagga het volgende:
[..]
nee niet altijd. want een win waarin je kapot geflamed wordt omdat je een grab mist als blitzcrank of je ad carry niet volgt als hij als een mongool towerdived omdat ik wel brains heb, is nog altijd kut.
Waarom? Iedereen doet moeite om te winnen. Een support doet noch meer noch minder werk dan de andere roles.quote:Een beetje recognition voor de moeite die een support doet om zijn carry + team overeind te houden mag van mij wel wat meer.
Ik heb het nooit zo ervaren eigenlijk. Ook onderwaardeer ik support helemaal niet. Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:maar zoals gezegd, support is ondergewaardeerd en een ondankbare role in nagenoeg elke game die je speelt.
Dat heb ik dan weer niet. Liever een loss van een uur dan een 20 surr. win.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, die vind ik even fijn. Win = win. Als mensen domme dingen zeggen lees ik de chat gewoon niet meer
ehm, ok?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Liever een loss van een uur dan een 20 surr. win.
Jij wel dan? Die eenzijdige matches, daar vind ik echt he-le-maal niks aan. Dan speel ik toch liever langere games die mij op het puntje van mijn stoel houden en erg spannend zijn.quote:
Ehm nee, ik ook. Maar ik begreep niet waarom je mij quote.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij wel dan? Die eenzijdige matches, daar vind ik echt he-le-maal niks aan. Dan speel ik toch liever langere games die mij op het puntje van mijn stoel houden en erg spannend zijn.
Ah, zo. Vanwege:quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Ehm nee, ik ook. Maar ik begreep niet waarom je mij quote.
quote:nee niet altijd. want een win waarin je kapot geflamed wordt omdat je een grab mist als blitzcrank of je ad carry niet volgt als hij als een mongool towerdived omdat ik wel brains heb, is nog altijd kut.
"Win = win" zie ik dus niet zo, al is dat natuurlijk een persoonlijke ervaring.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, die vind ik even fijn. Win = win. Als mensen domme dingen zeggen lees ik de chat gewoon niet meer
En waar zeg ik dat ik het liefst 20 min wins wil?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
"Win = win" zie ik dus niet zo, al is dat natuurlijk een persoonlijke ervaring.
Je hebt gelijk, zag het verkeerd. Mi scusi.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:04 schreef ems. het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat ik het liefst 20 min wins wil?Lees de context even. Natuurlijk heb ik het liefst goede games. Dat heeft verder niets te maken met wat ik zei.
MN LEVEN, WAT DOE JE!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zeven minuten lang geen topic, ZEVEN MINUTEN LANG
SUPER COOLE INSTANT VERTALING: leuke.quote:
SUPER COOLE INSTANT VERTALING: enemy.quote:enimi
SUPER COOLE INSTANT VERTALING: gelachen.quote:geheud
Goodbye pull?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Jajong het volgende:
http://na.leagueoflegends(...)?p=31224406#31224406
Nieuwe jungle.. Shit gaat veranderen yo
Goodbye early ganking en op naar nieuwe strategieën, uit de tekst lijkt mij de jungle leuker maar ook moeilijker om te doen door squishy champs, maar naar late game krijg je wel weer meer gold bij farmen in jungle. We zullen maar weer moeten afwachten en zien hoe het gaat lopen.quote:
Naja de pull zal nu vertaald worden naar gewoon helpen met damage doen zoals men nu eigenlijk ook doet bij wolves of wraiths.quote:
Nou als je als blue side top zit met een immobile melee en je moet tegen een Lee Sin / Mundo oid dan is dat echt superirritant, en kan je eigenlijk niks doen tot je de enemy jungler op de minimap ziet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:03 schreef znarch het volgende:
Ik vind die jungle changes op papier maar niets. Vind juist chams die pas op lvl6 kunnen ganken saai (ww en fiddle bv).
Niets mis met de early game gank mogelijkheden imo.
Dat soort figuren halen altijd het bloed onder mijn nagels vandaan. Vreselijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef DjNivek het volgende:
Gisteren ook weer een gem langs zien komen;
Ons team had een Akali top, tegen een Irelia. In de eerste 5 minuten staat ze 3-0. Ik ben bot en mid wat aan het helpen als jungler, want top ging dus wel goed. Maar ze wordt dus cocky en pushed de lane, towerdived, etc. dus hun jungler gaat top wat campen. Komt eerst de message:
"Skarner, plz start gank". Ik was level 8, zat mid en bot allang te ganken, dus nou ja, zou wel. Top was constant pushed, dus ik kon daar geen gank geven.
Na een tijdje en wat meer doodgaan van Akali: "omg, 2 camping top". Eigen schuld, dikke bult. Dat zei ik dan ook: 'You're constantly pushing and aren't warding. Of course they are.'. Waarop ik terug kreeg: "You should gank top so I don't have to ward". Wacht ff hoor... Dus omdat je zelf niet ward, EN de lane pushed, ga je mij de schuld geven dat je dood gaat? Zoek het dan maar uit.
Uiteindelijk lag de gemiddelde dodental van ons rond de 2-4 deaths, Akali zat op een dubbel aantal. "report team, useless noobs". Heerlijk, die randoms.
Maar je kan ook in-lane ganken? Vooral als Skarner.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef DjNivek het volgende:
Ons team had een Akali top, tegen een Irelia. In de eerste 5 minuten staat ze 3-0. Ik ben bot en mid wat aan het helpen als jungler, want top ging dus wel goed. Maar ze wordt dus cocky en pushed de lane, towerdived, etc. dus hun jungler gaat top wat campen. Komt eerst de message:
"Skarner, plz start gank". Ik was level 8, zat mid en bot allang te ganken, dus nou ja, zou wel. Top was constant pushed, dus ik kon daar geen gank geven.
Na een tijdje en wat meer doodgaan van Akali: "omg, 2 camping top". Eigen schuld, dikke bult. Dat zei ik dan ook: 'You're constantly pushing and aren't warding. Of course they are.'. Waarop ik terug kreeg: "You should gank top so I don't have to ward". Wacht ff hoor... Dus omdat je zelf niet ward, EN de lane pushed, ga je mij de schuld geven dat je dood gaat? Zoek het dan maar uit.
Uiteindelijk lag de gemiddelde dodental van ons rond de 2-4 deaths, Akali zat op een dubbel aantal. "report team, useless noobs". Heerlijk, die randoms.
Klopt, was ik ook mee bezig, maar de Akali had een map vision van niks, en als je dan telkens de top tower gaat pushen terwijl je geen ward plaatst, en daardoor dus dood gaat, dan ga ik er ook geen tijd meer aan besteden. Eerder in de game had ik d'r al geholpen met een gank of 2, en daarna ging het kut voor hem. + het feit dat hij 3-4 - 0 stond op een gegeven moment, en de andere lanes het stukken lastiger hadden, dan kan ik er niet non stop boven bij hem gaan zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:29 schreef Xetran het volgende:
[..]
Maar je kan ook in-lane ganken? Vooral als Skarner.
Werkt al een weekje niet, moet toch een keertje weer gaan werkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef Xetran het volgende:
wat is dit nou weer, is ineens die refund optie weg? Ik had verdomme nog 2 of 3 refunds over
Always blame the jungler.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef DjNivek het volgende:
Hebben ze het niet stiekem removed? Ik vind dit echt belachelijk iig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:45 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Werkt al een weekje niet, moet toch een keertje weer gaan werken
TV heeft per channel (poort) andere kleur instellingen gewoon op je TV aanpassen dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:23 schreef Xetran het volgende:
Heb nu trouwens mijn beeldscherm via DVI aangesloten ipv HDMI en ineens lijkt mijn LoL heel erg donker te zijn? Iets fout in het contrast ofzo, weet iemand hoe dat komt? Ik heb er nergens anders last van.
Grats, heb je replay?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef Skillstorm het volgende:
Vandaag voor het eerst penta gehaald.![]()
Met katarina, maar goed, het is wat.
yep ggwp, maar fuk zyra speel dat nooit meer supportquote:
Morgen gewoon allemaal tryhard mode, halen we makkelijk die plat.quote:Op zondag 11 november 2012 01:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
yep ggwp, maar fuk zyra speel dat nooit meer support
sticking to mah mains nu.
and lots of teamworks have been given.
yup.quote:Op zondag 11 november 2012 01:58 schreef Keselo het volgende:
[..]
Morgen gewoon allemaal tryhard mode, halen we makkelijk die plat.
lolreplay doet het bij mij goed maar de website inderdaad heeft al tijden lang kuren, laad heel langzaam, had ook tijdje dat mn replays niet te uploaden waren, atm gebruik ik lolreplay wel altijd behalve als ik ts3 (of in het geval van gister skype) aanheb.quote:Op zondag 11 november 2012 05:58 schreef Skillstorm het volgende:
LoL Replay faalt echt altijd, heel onstabiel en uploaden lukt ook niet meer, krijg dan een error.
Daarbij is die website ook niet te openen.
Zeg dan ook meteen welke versie van Skype je hebt, anders begrijpt niemand je post.quote:Op zondag 11 november 2012 11:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
lolreplay doet het bij mij goed maar de website inderdaad heeft al tijden lang kuren, laad heel langzaam, had ook tijdje dat mn replays niet te uploaden waren, atm gebruik ik lolreplay wel altijd behalve als ik ts3 (of in het geval van gister skype) aanheb.
? ik snap jouw post niet er is toch maar 1 versie van skype? :/quote:Op zondag 11 november 2012 11:43 schreef kensei het volgende:
[..]
Zeg dan ook meteen welke versie van Skype je hebt, anders begrijpt niemand je post.
quote:Op zondag 11 november 2012 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
? ik snap jouw post niet er is toch maar 1 versie van skype? :/
Wat een onzin pot inderdaad. 18 minuten ggquote:Op zondag 11 november 2012 14:46 schreef znarch het volgende:
Als dit zo doorgaat wordt SK echt het lachertje van S3![]()
dat waren ze imo al in s2.quote:Op zondag 11 november 2012 14:46 schreef znarch het volgende:
Heb wel interesse. Heb alleen geen ervaring met ranked.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:33 schreef MrManuel het volgende:
Ik zoek voor [Epoca] (3v3 ranked team) nog extra spelers!
Oce is toch een lul, dus als ik dat 1 team gun dan is het zijn team welquote:Op zondag 11 november 2012 14:46 schreef znarch het volgende:
Komt vanzelfquote:Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef knight18 het volgende:
[..]
Heb wel interesse. Heb alleen geen ervaring met ranked.
Je zat in mijn team, gij vuiche feeder, killstealer, noobster.quote:Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Het was zeker geen ranked dan? Probeer het eens op mijn niveau!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |