abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119001459

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119001483
Dan doe ik het wel
pi_119001485
Ik wou één maken maar ik weet niet hoe dat moet. :'(

edit: OMG! HEKSERIJ!
We're slowly approaching inevitable death.
pi_119001543
Zo'n knopje met "Open nieuw deel", daar open je zeg maar nieuwe delen mee
pi_119001794
teeveepee
pi_119002741
Ik heb echt de meest waardeloze spree sinds een paar dagen. Alleen maar losses, vandaag ook weer 2 potjes. Eerste als jungle Skarner, halen we 13 kills in de laning fase, waar ik bij 12 betrokken was. Maar de rest liep gewoon niet... Daarna een potje als Blitzcrank, de enemy Blitzcrank hard de lane uit gebullied, we wonnen onze lane hard, en dan faalt de rest... Jammer jammer jammer...
pi_119006373
Misschien niet blindpick doen, blijft een loterij op die manier
pi_119006910
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Misschien niet blindpick doen, blijft een loterij op die manier
Het was een volledige premade Blind Pick :'). 2 ervan speel ik niet heel veel mee, maar mijn vriendin wel; een Noor + z'n vriendin. Die vriendin is waardeloos, en die gast had het ook niet gisteren. Kan gebeuren, maar toch... Het is zeer irritant.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:15:47 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119007945
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo'n knopje met "Open nieuw deel", daar open je zeg maar nieuwe delen mee
waar zit dat knopje
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_119008106
Waar je normaal wil reageren staat dat knopje ipv textarea.
pi_119008636
Over die ondergewaardeerde rollen.. Ik had gisteren een potje als Soroka waar ik 3/3/33 ging en er in totaal 43 kills waren gemaakt. Flink gewonnen ook dat potje, maar totaal geen herkenning voor wat ik had gedaan terwijl ik toch bij 36 van de 43 kills betrokken was. Alleen de AD carry en de teemo die meededen waren 'pro' :D

Achja.. Gelukkig vond ik het zelf een heerlijk potje en wist ik wat ik had betekend. De volgende twee games als Soroka kansloos verloren :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:45:34 #12
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_119008954
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef I.C.O.N. het volgende:
Over die ondergewaardeerde rollen.. Ik had gisteren een potje als Soroka waar ik 3/3/33 ging en er in totaal 43 kills waren gemaakt. Flink gewonnen ook dat potje, maar totaal geen herkenning voor wat ik had gedaan terwijl ik toch bij 36 van de 43 kills betrokken was. Alleen de AD carry en de teemo die meededen waren 'pro' :D

Achja.. Gelukkig vond ik het zelf een heerlijk potje en wist ik wat ik had betekend. De volgende twee games als Soroka kansloos verloren :')
support wordt bijna nooit erkend.

Gisteren had ik ook een heerlijke pot als blitz. zoveel goede grabs gemaakt, zoveel fight ge-initiate cruciale knockups/silences gedaan. en ondanks dat dat me vaker lukt was dit de eerste keer dat ik er "props" voor kreeg.

+3 teamwork en 2 honourable opponents.hun: Your blitz O_O, blitz carried the lane. Blitz won the game.

ook leuk af en toe ipv altijd maar af te zeken te worden
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:49:50 #13
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_119009099
raak 20 pulls en je hoort niks, mis 1 pull "worst blitz ever plz uninstall!!"
Wat doe ik hier?
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:53:59 #14
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_119009245
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:49 schreef tdrone het volgende:
raak 20 pulls en je hoort niks, mis 1 pull "worst blitz ever plz uninstall!!"
precies.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_119010059
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef I.C.O.N. het volgende:

Ik hoop ook dat ze de support rol wat aantrekkelijker maken in s3. Je wordt altijd ondergewaardeerd, en het is nog steeds een rol die 90% eigenlijk niet wil spelen. Support rol zorgt daardoor vaak voor rage/trolls in champion select :/
pi_119010114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan doe ik het wel
Topic kaap met weeral een matig tt
pi_119011054
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:18 schreef kensei het volgende:

[..]

Topic kaap met weeral een matig tt
Zeven minuten lang geen topic, ZEVEN MINUTEN LANG

En jouw TT's zijn ook niet bepaald kunst met een hoofdletter K.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:44:28 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119011075
Ook wel matig dat mijn naam niet in de TT staat ook.
pi_119012238
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

En jouw TT's zijn ook niet bepaald kunst met een hoofdletter K.
Geef onze huis-autist nou eens de tijd van z'n leven, en noem hem eens in de TT joh :P
pi_119012269
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:19 schreef kensei het volgende:

[..]

Geef onze huis-autist nou eens de tijd van z'n leven, en noem hem eens in de TT joh :P
Hmmmm.

Er staat "Goede" in de TT en we weten allemaal dat BG goed is. Toch een soort indirecte naam-TT
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:31:36 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119012587
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Hmmmm.

Er staat "Goede" in de TT en we weten allemaal dat BG goed is. Toch een soort indirecte naam-TT
bedankt
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:33:13 #22
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_119012625
Ik ben altijd heel dankbaar als ik een goede support heb (speel AD carry.) Als een potje goed verloopt eindigt deze dan ook meestal in mijn friendlist zodat we eventueel vaker kunnen spelen.

Overigens geld het omgekeerde ook, als een lane wordt verloren door support dan schelden mensen mij als AD carry meestal uit. Ik had laatst een cho gath support die gewoon overal outpositioned stond wat ene mongool hij snapte het concept "zoning" blijkbaar niet....

Vandaag wel een mooie quadrakill door het goed plaatsen van traps met caitlyn ^_^.
pi_119015264
Beste mede league of legends gasten/dames

Na een tijde de topics te volgen toch maar een accountje aangemaakt.
Ben zelf level 30 op LOL maar speel vrij weining rankd. Speel vaker met paar vrienden van UK maar omdat we meestal met 4 man zijn vrijwel erg frustrerend als je moet gaan roepen voor een bepaalde positie. En we niet weten wat hun skill level is.
pi_119017144
Speel vaak Caitlyn en in een gelijkwaardige game is een goede support dan meestal lane win en best vaak First Blood!

Maar helaas kom je ook gasten tegen als een suicidal Renekton gisteren met een 0/18.... :(

Dan is het in het begin erg lastig om qua build bij te blijven.... Gelukje dat de rest van het team wel kwaliteit had! ^O^

Ofwel, dikke schouderklop voor elke goede support! :)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_119017443
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:44 schreef Montagui het volgende:
Speel vaak Caitlyn en in een gelijkwaardige game is een goede support dan meestal lane win en best vaak First Blood!

Maar helaas kom je ook gasten tegen als een suicidal Renekton gisteren met een 0/18.... :(

Dan is het in het begin erg lastig om qua build bij te blijven.... Gelukje dat de rest van het team wel kwaliteit had! ^O^

Ofwel, dikke schouderklop voor elke goede support! :)
Speel nu de laatste tijd wat meer ad carry, maar zoals je zegt een support is van groot belang
net een potje gespeeld. met cait en een sona support die bleef maar flamen dat verpest echt mijn zin om dan nog fatsoenlijk verder te spelen
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:41:16 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119019265
wel leuk eens wat schouderklopjes voor support' te lezen, ik main best al lang support en naar mijn ervaring krijg je enkel recognition als je premade speelt.
pi_119019550
Fuck recognition. De enige recognition die ik nodig heb is een win aan het eind van de match :P
Conscience do cost.
pi_119020120
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:50 schreef Kuroda het volgende:
Beste mede league of legends gasten/dames

Na een tijde de topics te volgen toch maar een accountje aangemaakt.
Ben zelf level 30 op LOL maar speel vrij weining rankd. Speel vaker met paar vrienden van UK maar omdat we meestal met 4 man zijn vrijwel erg frustrerend als je moet gaan roepen voor een bepaalde positie. En we niet weten wat hun skill level is.
Tof, welkom :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:48:47 #29
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_119021639
Iemand online die zin heeft in een potje?
Tadumtiedum.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:50:06 #30
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_119021699
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef ems. het volgende:
Fuck recognition. De enige recognition die ik nodig heb is een win aan het eind van de match :P
nee niet altijd. want een win waarin je kapot geflamed wordt omdat je een grab mist als blitzcrank of je ad carry niet volgt als hij als een mongool towerdived omdat ik wel brains heb, is nog altijd kut.

Een beetje recognition voor de moeite die een support doet om zijn carry + team overeind te houden mag van mij wel wat meer.

maar zoals gezegd, support is ondergewaardeerd en een ondankbare role in nagenoeg elke game die je speelt.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:50:36 #31
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_119021724
Heb nu gold in 3v3 team en solo Q. Op naar platinum!
pi_119021857
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef jagga het volgende:

[..]

nee niet altijd. want een win waarin je kapot geflamed wordt omdat je een grab mist als blitzcrank of je ad carry niet volgt als hij als een mongool towerdived omdat ik wel brains heb, is nog altijd kut.

Een beetje recognition voor de moeite die een support doet om zijn carry + team overeind te houden mag van mij wel wat meer.

maar zoals gezegd, support is ondergewaardeerd en een ondankbare role in nagenoeg elke game die je speelt.
ligt er aan, iedereen die vaker support speelt weet ook zijn support te waarderen als hij zelf AD speelt. En dan heb je nog met een blitz een support waarbij je makkelijk ziet of hij goed is.
Ik weet dat ik goed bezig ben geweest als ik complimenten krijg op mijn Soraka.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:55:56 #33
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119021985
teemo skins teemo skins teemo skins teemo skins teemo skins teemo skins
pi_119021988
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:17 schreef kensei het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat ze de support rol wat aantrekkelijker maken in s3. Je wordt altijd ondergewaardeerd, en het is nog steeds een rol die 90% eigenlijk niet wil spelen. Support rol zorgt daardoor vaak voor rage/trolls in champion select :/
Was wel de bedoeling toch? Wat ik heb begrepen is iig meer gold income en daardoor een prominentere rol mid- en lategame.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:57:16 #35
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_119022057
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:48 schreef Djurres het volgende:
Iemand online die zin heeft in een potje, en mij een beetje te helpen?
Tadumtiedum.
pi_119022156
Ik wil vanavond wel een game doen op zich.

Mijn chef vond het niet goed dat ik dat tijdens werktijd deed. :r gierige rotzak
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:02:08 #37
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_119022309
hehehe :P

Ingame?
Tadumtiedum.
pi_119022452
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef jagga het volgende:

[..]

Oh, die vind ik even fijn. Win = win. Als mensen domme dingen zeggen lees ik de chat gewoon niet meer :P
quote:
Waarom? Iedereen doet moeite om te winnen. Een support doet noch meer noch minder werk dan de andere roles.
quote:
Ik heb het nooit zo ervaren eigenlijk. Ook onderwaardeer ik support helemaal niet. Dat lijkt me niet meer dan logisch.
Conscience do cost.
pi_119023837
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef ems. het volgende:

[..]

Oh, die vind ik even fijn. Win = win. Als mensen domme dingen zeggen lees ik de chat gewoon niet meer :P

Dat heb ik dan weer niet. Liever een loss van een uur dan een 20 surr. win.
pi_119027903
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dat heb ik dan weer niet. Liever een loss van een uur dan een 20 surr. win.
ehm, ok? :P
Conscience do cost.
pi_119028081
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:38 schreef ems. het volgende:

[..]

ehm, ok? :P
Jij wel dan? Die eenzijdige matches, daar vind ik echt he-le-maal niks aan. Dan speel ik toch liever langere games die mij op het puntje van mijn stoel houden en erg spannend zijn.
pi_119028148
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Jij wel dan? Die eenzijdige matches, daar vind ik echt he-le-maal niks aan. Dan speel ik toch liever langere games die mij op het puntje van mijn stoel houden en erg spannend zijn.
Ehm nee, ik ook. Maar ik begreep niet waarom je mij quote.
Conscience do cost.
pi_119028279
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Ehm nee, ik ook. Maar ik begreep niet waarom je mij quote.
Ah, zo. Vanwege:

quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef ems. het volgende:

[..]

"Win = win" zie ik dus niet zo, al is dat natuurlijk een persoonlijke ervaring.
pi_119032452
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]
"Win = win" zie ik dus niet zo, al is dat natuurlijk een persoonlijke ervaring.
En waar zeg ik dat ik het liefst 20 min wins wil? :P Lees de context even. Natuurlijk heb ik het liefst goede games. Dat heeft verder niets te maken met wat ik zei.
Conscience do cost.
pi_119032991
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:04 schreef ems. het volgende:

[..]

En waar zeg ik dat ik het liefst 20 min wins wil? :P Lees de context even. Natuurlijk heb ik het liefst goede games. Dat heeft verder niets te maken met wat ik zei.
Je hebt gelijk, zag het verkeerd. Mi scusi.
pi_119037034
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

MN LEVEN, WAT DOE JE!
Vicariously I live while the whole world dies
pi_119037214
http://na.leagueoflegends(...)?p=31224406#31224406

Nieuwe jungle.. Shit gaat veranderen yo
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:37:38 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119037996
LEUKEN MATCH NET WEER voor het eerst sinds tijden.

ik had zyra ((:
een random meneer had diana

enimi team had talon en urgot en morde tho, wel matig.

wel gehued en ook gewonnen na een potje van VIERENTWINTIG MINUTENeinz.

wel aram maar ok.
pi_119038093
En nu is leesbaar Nederlands?

leuken :')
enimi :')
geheud :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:40:54 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119038173
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef CasB het volgende:
En nu is leesbaar Nederlands?

leuken :')
SUPER COOLE INSTANT VERTALING: leuke.
quote:
enimi :')
SUPER COOLE INSTANT VERTALING: enemy.
quote:
geheud :')
SUPER COOLE INSTANT VERTALING: gelachen.
pi_119038313
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Jajong het volgende:
http://na.leagueoflegends(...)?p=31224406#31224406

Nieuwe jungle.. Shit gaat veranderen yo
Goodbye pull?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_119039147
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef Montagui het volgende:

[..]

Goodbye pull?
Goodbye early ganking en op naar nieuwe strategieën, uit de tekst lijkt mij de jungle leuker maar ook moeilijker om te doen door squishy champs, maar naar late game krijg je wel weer meer gold bij farmen in jungle. We zullen maar weer moeten afwachten en zien hoe het gaat lopen.
pi_119039336
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef Montagui het volgende:

[..]

Goodbye pull?
Naja de pull zal nu vertaald worden naar gewoon helpen met damage doen zoals men nu eigenlijk ook doet bij wolves of wraiths.
pi_119039427
Ik vind die jungle changes op papier maar niets. Vind juist chams die pas op lvl6 kunnen ganken saai (ww en fiddle bv).

Niets mis met de early game gank mogelijkheden imo.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_119047206
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:03 schreef znarch het volgende:
Ik vind die jungle changes op papier maar niets. Vind juist chams die pas op lvl6 kunnen ganken saai (ww en fiddle bv).

Niets mis met de early game gank mogelijkheden imo.
Nou als je als blue side top zit met een immobile melee en je moet tegen een Lee Sin / Mundo oid dan is dat echt superirritant, en kan je eigenlijk niks doen tot je de enemy jungler op de minimap ziet.
pi_119048540
Enige vreemde verandering vind ik dat de jungle meer geld op gaat leveren naarmate de game vordert.. Daar heeft een jungles toch niet super veel aan? Iedereen pakt jungle mobs als de game vordert.. Daarnaast zie ik ook al adc's op blue die de golems gaan claimen haha!
pi_119049746
Gisteren ook weer een gem langs zien komen;

Ons team had een Akali top, tegen een Irelia. In de eerste 5 minuten staat ze 3-0. Ik ben bot en mid wat aan het helpen als jungler, want top ging dus wel goed. Maar ze wordt dus cocky en pushed de lane, towerdived, etc. dus hun jungler gaat top wat campen. Komt eerst de message:
"Skarner, plz start gank". Ik was level 8, zat mid en bot allang te ganken, dus nou ja, zou wel. Top was constant pushed, dus ik kon daar geen gank geven.

Na een tijdje en wat meer doodgaan van Akali: "omg, 2 camping top". Eigen schuld, dikke bult. Dat zei ik dan ook: 'You're constantly pushing and aren't warding. Of course they are.'. Waarop ik terug kreeg: "You should gank top so I don't have to ward". Wacht ff hoor... Dus omdat je zelf niet ward, EN de lane pushed, ga je mij de schuld geven dat je dood gaat? Zoek het dan maar uit.

Uiteindelijk lag de gemiddelde dodental van ons rond de 2-4 deaths, Akali zat op een dubbel aantal. "report team, useless noobs". Heerlijk, die randoms.
  zaterdag 10 november 2012 @ 12:23:53 #58
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119050183
Het is toch fijn die gigantische verschillen in skill-lvl dat dan moet 'samenwerken' (en dus eigenlijk niks dan conflict als gevolg heeft)
pi_119050601
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef DjNivek het volgende:

Ons team had een Akali top, tegen een Irelia. In de eerste 5 minuten staat ze 3-0. Ik ben bot en mid wat aan het helpen als jungler, want top ging dus wel goed. Maar ze wordt dus cocky en pushed de lane, towerdived, etc. dus hun jungler gaat top wat campen. Komt eerst de message:
"Skarner, plz start gank". Ik was level 8, zat mid en bot allang te ganken, dus nou ja, zou wel. Top was constant pushed, dus ik kon daar geen gank geven.

Na een tijdje en wat meer doodgaan van Akali: "omg, 2 camping top". Eigen schuld, dikke bult. Dat zei ik dan ook: 'You're constantly pushing and aren't warding. Of course they are.'. Waarop ik terug kreeg: "You should gank top so I don't have to ward". Wacht ff hoor... Dus omdat je zelf niet ward, EN de lane pushed, ga je mij de schuld geven dat je dood gaat? Zoek het dan maar uit.

Uiteindelijk lag de gemiddelde dodental van ons rond de 2-4 deaths, Akali zat op een dubbel aantal. "report team, useless noobs". Heerlijk, die randoms.
Dat soort figuren halen altijd het bloed onder mijn nagels vandaan. Vreselijk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 10 november 2012 @ 14:25:13 #60
300347 MrManuel
pi_119053018
Poh k moet echt stoppen met geld uit geven aan LoL xD
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_119053113
quote:

Maar je kan ook in-lane ganken? Vooral als Skarner.
pi_119053525
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:29 schreef Xetran het volgende:

[..]

Maar je kan ook in-lane ganken? Vooral als Skarner.
Klopt, was ik ook mee bezig, maar de Akali had een map vision van niks, en als je dan telkens de top tower gaat pushen terwijl je geen ward plaatst, en daardoor dus dood gaat, dan ga ik er ook geen tijd meer aan besteden. Eerder in de game had ik d'r al geholpen met een gank of 2, en daarna ging het kut voor hem. + het feit dat hij 3-4 - 0 stond op een gegeven moment, en de andere lanes het stukken lastiger hadden, dan kan ik er niet non stop boven bij hem gaan zijn.
pi_119055693
Ik en mijn matties zoeken nog een 5e man voor ons 5v5 team (1300~ elo). Stuur even een berichtje naar koninklijk1 als je mee wil doen. gr gr.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 10 november 2012 @ 16:33:18 #64
300347 MrManuel
pi_119056327
Ik zoek voor [Epoca] (3v3 ranked team) nog extra spelers! :)
pi_119058526
Iemand zin om vanaaf een potje of 2 te spelen?
pi_119059764
Ik had gister een ad carry die constant zat te zeiken op mij als support. Hij liep letterlijk op een pantheon af werd gestunned en ging bijna gelijk dood. Hij schelden van ja je moet supporten :') zucht dat soort mensen word je zo moe van :(

Daarna elke keer rent hij op de panth af om daarna te zeiken dat ik niet help..

Wtb AD carry with a brain..
pi_119062126
wat is dit nou weer, is ineens die refund optie weg? Ik had verdomme nog 2 of 3 refunds over :')
pi_119062793
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef Xetran het volgende:
wat is dit nou weer, is ineens die refund optie weg? Ik had verdomme nog 2 of 3 refunds over :')
Werkt al een weekje niet, moet toch een keertje weer gaan werken :')
pi_119063776
quote:

Always blame the jungler.
pi_119064014
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:45 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

Werkt al een weekje niet, moet toch een keertje weer gaan werken :')
Hebben ze het niet stiekem removed? Ik vind dit echt belachelijk iig.
pi_119064169
Heb nu trouwens mijn beeldscherm via DVI aangesloten ipv HDMI en ineens lijkt mijn LoL heel erg donker te zijn? Iets fout in het contrast ofzo, weet iemand hoe dat komt? Ik heb er nergens anders last van. :P
pi_119068223
Kuroda doet zo dus mee.

Iemand anders nog die mee wil doen, hoe meer hoe beter.
pi_119068271
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:23 schreef Xetran het volgende:
Heb nu trouwens mijn beeldscherm via DVI aangesloten ipv HDMI en ineens lijkt mijn LoL heel erg donker te zijn? Iets fout in het contrast ofzo, weet iemand hoe dat komt? Ik heb er nergens anders last van. :P
TV heeft per channel (poort) andere kleur instellingen gewoon op je TV aanpassen dus
pi_119071316
Vandaag voor het eerst penta gehaald. *O*
Met katarina, maar goed, het is wat. *O*
pi_119074217
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef Skillstorm het volgende:
Vandaag voor het eerst penta gehaald. *O*
Met katarina, maar goed, het is wat. *O*
Grats, heb je replay? :D
pi_119075074
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 00:31 schreef Keselo het volgende:

[..]

Grats, heb je replay? :D
Ja, zet ik later wel neer.
pi_119075845
Harde Ranked 5 met BG en kornuiten _O_
  zondag 11 november 2012 @ 01:56:50 #78
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119075860
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 01:55 schreef Keselo het volgende:
Harde Ranked 5 met BG en kornuiten _O_
yep ggwp, maar fuk zyra speel dat nooit meer support :P
sticking to mah mains nu.

and lots of teamworks have been given.
pi_119075876
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 01:56 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

yep ggwp, maar fuk zyra speel dat nooit meer support :P
sticking to mah mains nu.

and lots of teamworks have been given.
Morgen gewoon allemaal tryhard mode, halen we makkelijk die plat.
  zondag 11 november 2012 @ 02:02:49 #80
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119075928
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 01:58 schreef Keselo het volgende:

[..]

Morgen gewoon allemaal tryhard mode, halen we makkelijk die plat.
yup.

morgen 100% taric/nunu. En als hun weer taric én nunu kiezen neem 'ik wel leona, in dominion stomp ik daar ook altijd hard mee dus als support moet dat goed gaan. En anders janna (al vind ik die niet zo fijn spelen als support, liever als apc)

ik nu pitten. :w
pi_119076794
LoL Replay faalt echt altijd, heel onstabiel en uploaden lukt ook niet meer, krijg dan een error.

Daarbij is die website ook niet te openen.
pi_119076798
http://www.leagueofreplays.com/replays/LRF/1981/PENTA%20KAT

Dan maar zo op een andere website. Moet je waarschijnlijk downloaden.
De penta is tussen 24 en 25 minuten.
  zondag 11 november 2012 @ 11:25:09 #83
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119078756
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 05:58 schreef Skillstorm het volgende:
LoL Replay faalt echt altijd, heel onstabiel en uploaden lukt ook niet meer, krijg dan een error.

Daarbij is die website ook niet te openen.
lolreplay doet het bij mij goed maar de website inderdaad heeft al tijden lang kuren, laad heel langzaam, had ook tijdje dat mn replays niet te uploaden waren, atm gebruik ik lolreplay wel altijd behalve als ik ts3 (of in het geval van gister skype) aanheb.
pi_119079118
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

lolreplay doet het bij mij goed maar de website inderdaad heeft al tijden lang kuren, laad heel langzaam, had ook tijdje dat mn replays niet te uploaden waren, atm gebruik ik lolreplay wel altijd behalve als ik ts3 (of in het geval van gister skype) aanheb.
Zeg dan ook meteen welke versie van Skype je hebt, anders begrijpt niemand je post.
  zondag 11 november 2012 @ 12:39:45 #85
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119080332
quote:
9s.gif Op zondag 11 november 2012 11:43 schreef kensei het volgende:

[..]

Zeg dan ook meteen welke versie van Skype je hebt, anders begrijpt niemand je post.
? ik snap jouw post niet er is toch maar 1 versie van skype? :/
pi_119080450
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

? ik snap jouw post niet er is toch maar 1 versie van skype? :/
:')
pi_119082108
Verschrikkelijk hoe 1 irritante lul, het hele potje kan verpesten. Klagen over KS en feeden. Terwijl ik een score van 10-2-12 had. :')
pi_119082331
Opmerkelijk hoe één ignore een game zo veel kan improven :P
Conscience do cost.
pi_119084669
Als dit zo doorgaat wordt SK echt het lachertje van S3 _O- _O-
pi_119084782
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 14:46 schreef znarch het volgende:
Wat een onzin pot inderdaad. 18 minuten gg
  zondag 11 november 2012 @ 15:06:43 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_119085673
quote:
dat waren ze imo al in s2.
pi_119086174
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:33 schreef MrManuel het volgende:
Ik zoek voor [Epoca] (3v3 ranked team) nog extra spelers! :)
Heb wel interesse. Heb alleen geen ervaring met ranked.
pi_119086182
quote:
Oce is toch een lul, dus als ik dat 1 team gun dan is het zijn team wel :P
Vicariously I live while the whole world dies
pi_119086209
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dat waren ze imo al in s2.
Dit is toch wel een nieuw dieptepunt hoor :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 11 november 2012 @ 15:29:37 #95
300347 MrManuel
pi_119086579
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef knight18 het volgende:

[..]

Heb wel interesse. Heb alleen geen ervaring met ranked.
Komt vanzelf :)
pi_119088234
m5 ook dik verloren
pi_119089641
Elke keer als ik met vrienden premades doe(gewoon allemaal level 30s zonder ranked) krijg ik 1-2 mensen van 1500 elo enzo, terwijl ik niet eens 5v5 ranked speel. is dat normaal? :')
pi_119089832
Ik had 32 kills. :D
  zondag 11 november 2012 @ 16:43:47 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_119089854
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef Myraela het volgende:
Ik had 32 kills. :D
Het was zeker geen ranked dan? Probeer het eens op mijn niveau!
pi_119090000
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef twi het volgende:

[..]

Het was zeker geen ranked dan? Probeer het eens op mijn niveau!
Je zat in mijn team, gij vuiche feeder, killstealer, noobster.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')