Voel me ook eenzaam als ik alleen slaap. Kan er maar niet aan wennen. Maar er zn mensen die geen ouders/vrienden hebben zoals jij.quote:
Das zeker waar.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Voel me ook eenzaam als ik alleen slaap. Kan er maar niet aan wennen. Maar er zn mensen die geen ouders/vrienden hebben zoals jij.
Voel ik me toch gezegend, ondanks dat eenzame gevoel.
Ga ff langs of klop op de muur.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:32 schreef Snowbells het volgende:
Moe. Wil slapen maar achterlijke buurman heeft zijn tv veel te hard.
Volgend jaar ga je nog één keer in het jaar, het jaar daarop zie je die vrienden nooit meer behalve misschien op de met-zijn-allen-suf-in-de-huiskamer-zitten-feestjes op zondagmiddag om één uur waar ze je eigenlijk alleen voor hun fatsoen voor hebben uitgenodigd en zich eigenlijk een beetje ongemakkelijk voelen omdat je toch gekomen bent en ze zich schamen voor je 'wilde' gedrag tussen hun nieuwe suffe burgermansvrienden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kwaad, omdat ik morgen met wat vrienden naar een feest ga en een paar van hun vriendinnen zeikt dat het tot 06:30 duurt en dat ze dus de halve zondag niks aan hun vriendje hebben.
Opbokken met je burgerlijke kutgedrag en laat ons eens in het half jaar zo'n feest bezoeken
Edit: ja hoor, ik krijg het idee dat een paar dus inderdaad eerder naar huis wilen omdat ze onder de plak zitten
Gewoon meedoen, zo kom je de saaie minuten door.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:06 schreef Bloempje. het volgende:
Ongemakkelijk. Stelletje naast me bij de tramhalte is half aan een seksenthe fuck.
Nee bahquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gewoon meedoen, zo kom je de saaie minuten door.
Hou jezelf bezig, minder tijd om na te denken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wel ok, weekend
Nu is het aan mezelf om gedachten enzo in goede banen te leiden...
Ja dat ga ik zeker doen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hou jezelf bezig, minder tijd om na te denken.
OT : Goed, weekend voor de deur!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgend jaar ga je nog één keer in het jaar, het jaar daarop zie je die vrienden nooit meer behalve misschien op de met-zijn-allen-suf-in-de-huiskamer-zitten-feestjes op zondagmiddag om één uur waar ze je eigenlijk alleen voor hun fatsoen voor hebben uitgenodigd en zich eigenlijk een beetje ongemakkelijk voelen omdat je toch gekomen bent en ze zich schamen voor je 'wilde' gedrag tussen hun nieuwe suffe burgermansvrienden.![]()
Ot: lam.
Gewoon broodje donër kebab halen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik voel me dom.. Alles in huis gehaald om zondag lekkere kipshoarma te maken.. Behalve....Shoarmakruiden!!
Dat is vies!quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gewoon broodje donër kebab halen.
Owwquote:
Ah nee...quote:
Ahh neeequote:
Dat gaat moeilijk als bepaalde mensen me niet met rust laten; opflikkeren kutwijfquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wel ok, weekend
Nu is het aan mezelf om gedachten enzo in goede banen te leiden...
Rustig maarquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als bepaalde mensen me niet met rust laten; opflikkeren kutwijf
Heb het niet tegen mezelfquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Rustig maargeen reden om jezelf een kutwijf te noemen
Voel me fit, sterk en gezond
Altijd gaan, je verwachtingen zijn laag, dan heb je vaak de vetste avondenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:28 schreef Ambipur het volgende:
Grrrrrr, wordt net mee uitgevraagd... Gaan, niet gaan, gaan, niet gaan?
Dit neigt naar een gaan.
Gaaap, ready to go... Ben echt brak, dus zal me benieuwenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Altijd gaan, je verwachtingen zijn laag, dan heb je vaak de vetste avonden
OT: avondje Walking Dead kijken
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:41 schreef fraubitch het volgende:
Ik doe zó mijn best.. En toch verpest ik het blijkbaar weer. Onbewust ook nog eens. Omdat ik blijkbaar te veel mijn best doe.
Voel me onbegrepen en ben verdrietig.
Dan bel je toch iemand op? Ga er lekker uit...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thats sounds goodquote:![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan bel je toch iemand op? Ga er lekker uit...Ik snap wat je bedoeld. Ik vind het alleen kut dat diegenen er dan niet voor jou zijn als je ze een keer nodig hebt. Wat dat betreft ben ik echt veel te lief en een goedzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
My natural state of being.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan bel je toch iemand op? Ga er lekker uit...Voor het eerst in best lange tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Thats sounds good
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
go youquote:
47kg...ben je dan niet veel te dun?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Zwaar geïrriteerd, mijn ouders zeggen áltijd dat ik dik ben, wtf, ik weeg gvd 47 kg, ga iemand anders proberen onzeker maken, debielen
Nee, ik ben heel kleinquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:35 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
47kg...ben je dan niet veel te dun?
Volgens mij heb je een gezond gewicht. Als ik je foto's zie dan vind ik je wel dun. Het mag zelfs een beetje meer zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel klein
(Bijna 1.60)
Maar snap het gewoon niet, ze proberen met alles(mijn moeder en stiefvader) mij onzeker te maken, zeggen dat ik het niet kan, dit dat, zo kinderachtig
Neuh, als het meer wordt, dan ga ik op snooki lijkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:42 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een gezond gewicht. Als ik je foto's zie dan vind ik je wel dun. Het mag zelfs een beetje meer zijn
Urgh. Ik ken het ... Mijn vader was er ook zo een. Echt vreselijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Zwaar geïrriteerd, mijn ouders zeggen áltijd dat ik dik ben, wtf, ik weeg gvd 47 kg, ga iemand anders proberen onzeker maken, debielen
Laatst tijd trek ik er ook niks van aan, en ik heb er ook wat van gezegd, maar ze zijn dan zo kinderachtig om mij huisarrest te gevenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Urgh. Ik ken het ... Mijn vader was er ook zo een. Echt vreselijk.Gewoon niks van aantrekken meis. En zeg er wat van!
Ik kwam gewoon 15 kilo aan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Laatst tijd trek ik er ook niks van aan, en ik heb er ook wat van gezegd, maar ze zijn dan zo kinderachtig om mij huisarrest te geven![]()
Ach ja, dan maar FOK!ken.
Misschien willen ze je nu al een complex aanpraten zodat je later niet dik word.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neuh, als het meer wordt, dan ga ik op snooki lijken
Mijn ouders
OT maar weer dan.
Hopelijk gaat dat snel over.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Hyper en triest. Triest overheerst, bleh
Nee, ze kraken me af met alles, school, vrienden, etc, ze hebben zelf gewoon problemen johquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Misschien willen ze je nu al een complex aanpraten zodat je later niet dik word.
Zomaar geven ze huisarrest, als je redelijk probeert te zijn.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ze kraken me af met alles, school, vrienden, etc, ze hebben zelf gewoon problemen joh
Ik voel me goed, en ik lach, want blijkbaar hebben mijn ouders nu ruzie met elkaar![]()
Zo kijk ik ook jaquote:
Veel sterkte!quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Flippiee het volgende:
Kut. Opa in het ziekenhuis, einde lijkt nou toch wel in zicht. En nog wel wat dingen dat niet lekker verloopt en al paar dagen niet lekker in mijn vel.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Flippiee het volgende:
Kut. Opa in het ziekenhuis, einde lijkt nou toch wel in zicht. En nog wel wat dingen dat niet lekker verloopt en al paar dagen niet lekker in mijn vel.
dat is veel te ligt of niet?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Was passiert?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef FAUSTINO het volgende:
Echt de eerste wie een verkeerd woord zegt jegens mij trek ik uit zijn huis leg zijn hoofd op de stoeprand en blijf net zoals trappen tot zijn hersens over de straat heen flikkeren.
quote:Op zondag 11 november 2012 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
En 't gaat alweer goed.Heel veel liefde voor jullie allemaal.
Ben gewoon bloedlink en dat hebben ze gisternacht al gemerkt de volgende krijgt gewoon een enkeltje kist in plaats van het ziekenhuis. Een hond doodtrappen krijg ze wel vieze laffe kankerhufters dat het zijn.quote:
Ahh. Toe. Kies mij?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef FAUSTINO het volgende:
Echt de eerste wie een verkeerd woord zegt jegens mij trek ik uit zijn huis leg zijn hoofd op de stoeprand en blijf net zoals trappen tot zijn hersens over de straat heen flikkeren.
quote:
ik ook van jou hoor.quote:
Alsof je in 2 dagen 4kg af kunt vallenquote:Op zondag 11 november 2012 14:55 schreef Høken het volgende:
Hongerig, maar krijg niks door m'n strot. Sinds vrijdag al ruim 4 kilo afgevallen. Pff...
Ben je ziek ofzo ?quote:Op zondag 11 november 2012 14:55 schreef Høken het volgende:
Hongerig, maar krijg niks door m'n strot. Sinds vrijdag al ruim 4 kilo afgevallen. Pff...
Is volgens mij redelijk normaal. Geen vet maar vocht. Die 4kg zitten er straks binnen twee dagen weer aanquote:Op zondag 11 november 2012 16:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Alsof je in 2 dagen 4kg af kunt vallenik zou je weegschaal eens nakijken.
Gr.
Nee man, van 2 dagen niets eten val je hooguit een kilo of 2 af, al lijkt me dat al veel. Maargoed, ligt er natuurlijk aan wanneer je je weegt. Als je je weegt nadat je net veel hebt gegeten en 2 dagen later weegt wanneer je net uit bed komt (wanneer je het minste weegt op een dag) is het verschil groter.[/LIF]quote:Op zondag 11 november 2012 16:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is volgens mij redelijk normaal. Geen vet maar vocht. Die 4kg zitten er straks binnen twee dagen weer aan
Volgens mij gaat 't niet zo snel maar /care, het komt er iig zo weer bijquote:Op zondag 11 november 2012 16:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee man, van 2 dagen niets eten val je hooguit een kilo of 2 af, al lijkt me dat al veel. Maargoed, ligt er natuurlijk aan wanneer je je weegt. Als je je weegt nadat je net veel hebt gegeten en 2 dagen later weegt wanneer je net uit bed komt (wanneer je het minste weegt op een dag) is het verschil groter.[/LIF]
'Niet zoveel drugs gebruikenquote:Op zondag 11 november 2012 14:55 schreef Høken het volgende:
Geen leuke mensen in je klas?quote:Op zondag 11 november 2012 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Goed
Alleen geen zin in school, rot havo, rot tokkie klas
Veel stress deze dagen, idk hoe het kan, m'n weegschaal geeft het toch echt aan.quote:Op zondag 11 november 2012 16:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ben je ziek ofzo ?
OT: Ik heb zin om dingen online te bestellen, maar moet oppassen dat mijn bankrekening niet boos word.
Oh ja, en omdat je je kut voelt moet je dat afreageren op mij door te zeggen dat ik niet zoveel drugs moet gebruiken?quote:Op zondag 11 november 2012 19:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
'Niet zoveel drugs gebruiken
OT: meh gewoon weer kut
11e v/d 11e, carnaval is weer begonnen!quote:Op zondag 11 november 2012 21:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat is dit nou weertrein helemaal vol carnavalisten, stinkt naar bier kots en pis en elke wagon zit bomvol met carnavalsgekkies
beetje jammer dit.
quote:Op zondag 11 november 2012 23:48 schreef Høken het volgende:
[..]
Oh ja, en omdat je je kut voelt moet je dat afreageren op mij door te zeggen dat ik niet zoveel drugs moet gebruiken?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:07 schreef Høken het volgende:
Ik heb stiekem iets gedaan, dus ik kan niet stil staan, ik blijf gaan, ik blijf gaan. Laat me bomen knuffelen.
Ja dat heeft er echt mee te makenquote:Op zondag 11 november 2012 14:55 schreef Høken het volgende:
Carnaval is wel baas hoorquote:Op zondag 11 november 2012 23:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
11e v/d 11e, carnaval is weer begonnen!
Gewoon aan het werk zijn?quote:Op maandag 12 november 2012 09:06 schreef Luxuria het volgende:
Ohhh het lekkere ding wat de planten hier op kantoor verzorgt is weer hier!!
Wat moet ik doen?!?!
Getrouwd?quote:Op maandag 12 november 2012 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
Je naam laten wijzigen op je werk, wat een administratieve rompslomp.
Geregistreerd partner, heb niks met trouwenquote:
Nee ik wil hem versierenquote:Op maandag 12 november 2012 09:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gewoon aan het werk zijn?
OT: kalm
Scoor de meest beroerd uitziende plant die je maar kan vinden en zet hem op je bureau, daar moet hij wel wat van zeggenquote:
Hahaha best een goed plan eigenlijkquote:Op maandag 12 november 2012 10:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Scoor de meest beroerd uitziende plant die je maar kan vinden en zet hem op je bureau, daar moet hij wel wat van zeggen
Zucht...quote:Op maandag 12 november 2012 10:53 schreef Ambipur het volgende:
Waarom ademen mensen met 100 k overgewicht zo vies... Kan mij zo niet focussen, hierdoor.
Fijn dat jij er om kan lachen.. Ik heb de radio maar aangezet, anders ga ik 17u niet reddenquote:
Ik ga hem vragen: 'Wil je mijn plantje ook water geven ... ?'quote:Op maandag 12 november 2012 10:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Scoor de meest beroerd uitziende plant die je maar kan vinden en zet hem op je bureau, daar moet hij wel wat van zeggen
Dat kan iig op meerdere manieren opgevat wordenquote:Op maandag 12 november 2012 11:12 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik ga hem vragen: 'Wil je mijn plantje ook water geven ... ?'![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 16:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Boodschappen gedaan, wil je voor de zekerheid wat geld van je spaarrekening opnemen, doet internetbankieren het nietkom je bij de kassa, zie je dat je het nèt haalt, op 3 cent
!
Klopt, was heerlijk op t Vrijthof en later in de kroegjes.. Alleen was het hard dat het vanochtend maandag bleek te zijnquote:Op maandag 12 november 2012 16:29 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb zin in de carnaval vastelaovend!!!!!!
Lekker sjansen en dansen, I love it!![]()
Wat een geweldig inschieten was het gisteren in Maastricht!
Haha ja daar had ik ook last van.quote:Op maandag 12 november 2012 18:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Klopt, was heerlijk op t Vrijthof en later in de kroegjes.. Alleen was het hard dat het vanochtend maandag bleek te zijn. Ik werd wakker, en dacht: Koppijn, ah zondag.. Nee fuck, maandag
Aaah.. That sucksquote:Op maandag 12 november 2012 20:24 schreef WeirdlyWired het volgende:
Onze hond is vandaag ingeslapen.
Maar door slechte communicatie heb ik geen afscheid van hem kunnen nemen.
quote:
Wat was het mooi in Mestreech hè? Zonovergotenquote:Op maandag 12 november 2012 16:29 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb zin in de carnaval vastelaovend!!!!!!
Lekker sjansen en dansen, I love it!![]()
Wat een geweldig inschieten was het gisteren in Maastricht!
Terecht. Mooie film, goeie liedjes. Prachtig.quote:Op maandag 12 november 2012 23:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bij jouw ava moet ik altijd denken aan dit liedje:
Werk jij in de zorg??quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Net terug van mijn werk en over 7 uur moet ik er alweer zijn![]()
Zo maar naar bed dan. Verder wel ok na een klotedag eigenlijk
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik voel pijn. Bij het rennen naar de bus toe me verstapt en vol op mijn plaat gegaanBeide knieën kapot en het voelt niet goed eerlijk gezegd, al zal er wel niet meer aan de hand zijn.
Toch voel ik me zielig
Ik ook want het zag er echt idioot uit volgens mijquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:23 schreef Plums het volgende:
[..]ik moest lachen om de visual. maar wel zielig voor je hoor
OT: kan beter
Ook met so'n sierlijke langzame draai om je as terwijl je met de rug van je hand richting je voorhoofd beweegt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook want het zag er echt idioot uit volgens mijmaar als je zo hard rent en je verstapt je kan je je evenwicht niet meer herpakken en val je neer als een stervende zwaan
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ook met so'n sierlijke langzame draai om je as terwijl je met de rug van je hand richting je voorhoofd beweegt?[ afbeelding ]
OT: ik lijk langzaam tot leven te komen, lang leve koffie.
Sterktequote:Op dinsdag 13 november 2012 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
Wel goed. Maar met een erg treurige ondertoon... schoonmams is officieel uitbehandeld. Ze gaan stoppen met de chemo enzo..Kwestie van afwachten wordt 't
Hihiquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wow.. waarschijnlijk moet deze jongen een bril
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |