Hihi, ik weet ook hoe jij eruit ziet.quote:Op maandag 12 november 2012 02:03 schreef eriksd het volgende:
Hihi, ik weet hoe jij eruit ziet.
Week vrij btw, geen idee hoe dat te vullen.
Heb je nog steeds verplichte colleges?quote:Op maandag 12 november 2012 10:01 schreef Ryon het volgende:
Vandaag voor de eerste keer dit jaar geen zin om naar (werk)college te gaan. Te moe om mijn bed uit te komen en te veel verplichte onzin vandaag. Maar goed, over een uur begint het alweer.
Verplicht is een groot woord denk ik. In mijn master is er (dit blok althans) geen aanwezigheidsplicht, maar ik moet bijvoorbeeld voor een vak wel opdrachten een dag van te voren in leveren via Blackboard anders mag je de werkgroep niet bijwonen. Valt wat voor te zeggen, maar het is zo schools hequote:Op maandag 12 november 2012 10:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je nog steeds verplichte colleges?
pics?quote:Op maandag 12 november 2012 10:19 schreef Maharbal het volgende:
Gelukkig is het mooi weer en heb ik 1 v/d mooiste uitzichten van de stad.
Als ik die post, weet je meteen waar ik zitquote:
Oh dat heb ik gelukkig niet. Of nouja, 2x in een jaar ofzo. Dus dat is nog wel te overzien.quote:Op maandag 12 november 2012 10:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Verplicht is een groot woord denk ik. In mijn master is er (dit blok althans) geen aanwezigheidsplicht, maar ik moet bijvoorbeeld voor een vak wel opdrachten een dag van te voren in leveren via Blackboard anders mag je de werkgroep niet bijwonen. Valt wat voor te zeggen, maar het is zo schools he
Is dat een bakje Arabische lente ofzo?quote:Op maandag 12 november 2012 10:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als ik die post, weet je meteen waar ik zit.
Laat ik het erop houden dat ik aardig hoog zit!
Zo, nu 10:24, tijd voor coup-a-soup. (Brood was op vanochtend)
quote:Op maandag 12 november 2012 10:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dat een bakje Arabische lente ofzo?
Tot nog toe bij de verplichte vakken waar er opdrachten moeten worden gemaakt heb ik dat moeten doen. Gelukkig heb ik volgend semester nog maar één verplicht vakquote:Op maandag 12 november 2012 10:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gelukkig niet. Of nouja, 2x in een jaar ofzo. Dus dat is nog wel te overzien.
Patatje oorlog, maar dan in een mok.quote:Op maandag 12 november 2012 10:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dat een bakje Arabische lente ofzo?
Ik vind het helemaal belachelijk aan het einde van het collegejaar. Dan heb je je tentamen eind mei/begin juni en dan schuilen ze zich achter de termijn van 15 dagen en krijg je 2 dagen voor de her je cijfer te horen. True storyquote:
Je dacht aan office wars?quote:Op maandag 12 november 2012 10:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Patatje oorlog, maar dan in een mok.
Hoe the hell kom ik bij coup.
Streng daar dan. Hier is het gelukkig allemaal wat vrijblijvender denk ikquote:Op maandag 12 november 2012 10:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tot nog toe bij de verplichte vakken waar er opdrachten moeten worden gemaakt heb ik dat moeten doen. Gelukkig heb ik volgend semester nog maar één verplicht vak
Bij de keuzevakken is het gelukkig milder, daar maakt de docent het vrij weinig uit of je er al dan niet bent. Hoewel er wel een presentielijst isquote:Op maandag 12 november 2012 10:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Streng daar dan. Hier is het gelukkig allemaal wat vrijblijvender denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |