quote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef CytiseChromatique het volgende:
Ik begrijp dat je die haters zat bent
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:42 schreef HighVolume het volgende:
inderdaad , het wiel is te vaak opnieuw uitgevonden.Het binnen komen wandelen in een koos topic zonder leuke grappen werd een handicap waar men niet meer boven kon gaan staan.
het loopt zoals het loopt, vaarwel !
Sommige mensen vonden het topic leuk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij begrijpt het.
Zij niet :
Koos Alberts moet lijsttrekker worden van de Piratenpartij
Ik kon er om lachen. Natuurlijk man. Ik bedoelde alleen. Dat we afscheid hadden genomen van Koos en jij er nog één opende tegen de afspraakquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:31 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Sommige mensen vonden het topic leuk.
Maar jij luistert liever naar de haters
Liefde op het eerste gezicht denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarom Koos je hem eigenlijk als onderwerp van je spot?
Als jij je LOI-cursus Nederlands hebt afgerond.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:32 schreef zovty het volgende:
Wanneer worden Patty Brard, Viola Holt en Jody Bernal bevrijdt van je grappen?
IK HEB TONG80 LATEN KUNNEN LACHEN OH YEAH BABY BABY!quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon er om lachen. Natuurlijk man. Ik bedoelde alleen. Dat we afscheid hadden genomen van Koos en jij er nog één opende tegen de afspraak
Slachtofferquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:08 schreef CytiseChromatique het volgende:
Benieuwd wie je volgende slachtoffer wordt
Idoolquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
SlachtofferIk heb respect voor Koos.
Dat is Eddy Wallyquote:
Jantje Beton vindt hem keislecht.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:45 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Sharon Stone vindt hem ook steengoed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |