Heb ook geen hangstoelquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:01 schreef Specularium het volgende:
Probeer nou geen tong te zijn, je kan niet hangen.
hihi, je typte worstquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:03 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Dat zal me tongenworst wezen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:01 schreef Specularium het volgende:
Probeer nou geen tong te zijn, je kan niet hangen.
Waar komt de gedachte vandaan dat alleen tong80 woordgrappen kan en/of mag maken?quote:
Nederlanders houden van makkelijk zeikenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:04 schreef LangeJan het volgende:
[..]
[..]
Waar komt de gedachte vandaan dat alleen tong80 woordgrappen kan en/of mag maken?
Er zijn zat andere users die betere woordspelingen en taalgrappen kunnen fabriceren.
tong80 maakt alleen grappen over Koos Alberts, de rest over de andere woordgrappen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:04 schreef LangeJan het volgende:
[..]
[..]
Waar komt de gedachte vandaan dat alleen tong80 woordgrappen kan en/of mag maken?
Er zijn zat andere users die betere woordspelingen en taalgrappen kunnen fabriceren.
Dank je wel, jij staat altijd voor me klaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:04 schreef LangeJan het volgende:
[..]
[..]
Het gaat hier om Koos Alberts.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:04 schreef LangeJan het volgende:
[..]
[..]
Dat typte ik al eerder..quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gaat hier om Koos Alberts.
Lol... doe ik al.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:06 schreef FrankSpencer het volgende:
[..]
Doe jij je ondertitel eens eer aan
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:05 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Dank je wel, jij staat altijd voor me klaar
Dat kan Koos Alberts niet.. dat is een gemene woordgrapquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:08 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Doe eens wat stand-upcomedy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |