Heb ook geen hangstoelquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:01 schreef Specularium het volgende:
Probeer nou geen tong te zijn, je kan niet hangen.
hihi, je typte worstquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:03 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Dat zal me tongenworst wezen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:01 schreef Specularium het volgende:
Probeer nou geen tong te zijn, je kan niet hangen.
Waar komt de gedachte vandaan dat alleen tong80 woordgrappen kan en/of mag maken?quote:
Nederlanders houden van makkelijk zeikenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:04 schreef LangeJan het volgende:
[..]
[..]
Waar komt de gedachte vandaan dat alleen tong80 woordgrappen kan en/of mag maken?
Er zijn zat andere users die betere woordspelingen en taalgrappen kunnen fabriceren.
tong80 maakt alleen grappen over Koos Alberts, de rest over de andere woordgrappen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:04 schreef LangeJan het volgende:
[..]
[..]
Waar komt de gedachte vandaan dat alleen tong80 woordgrappen kan en/of mag maken?
Er zijn zat andere users die betere woordspelingen en taalgrappen kunnen fabriceren.
Dank je wel, jij staat altijd voor me klaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:04 schreef LangeJan het volgende:
[..]
[..]
Het gaat hier om Koos Alberts.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:04 schreef LangeJan het volgende:
[..]
[..]
Dat typte ik al eerder..quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gaat hier om Koos Alberts.
Lol... doe ik al.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:06 schreef FrankSpencer het volgende:
[..]
Doe jij je ondertitel eens eer aan
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:05 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Dank je wel, jij staat altijd voor me klaar
Dat kan Koos Alberts niet.. dat is een gemene woordgrapquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:08 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Doe eens wat stand-upcomedy
Vergis je niet in Koos, die man is tot van alles in staat!quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat kan Koos Alberts niet.. dat is een gemene woordgrap
Daar ZIT wat in...quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:10 schreef FrankSpencer het volgende:
[..]
Vergis je niet in Koos, die man is tot van alles in staat!
Hij staat dan wel voor paal, maar ik bewonder zijn standvastigheidquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:10 schreef FrankSpencer het volgende:
[..]
Vergis je niet in Koos, die man is tot van alles in staat!
Carriere maken gaat dan ook met vallen en opstaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:12 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Hij staat dan wel voor paal, maar ik bewonder zijn standvastigheid
Hij had toch gewoon een klokkenstoel?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:12 schreef LangeJan het volgende:
Morgenstond heeft goud in de mond.
Hij heeft overigens van Hans Klok een Friese staander overgenomen, zodat hij als hij s'ochtends opstaat, precies kan zien hoe laat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal dan wel als een lopend vuurtje door het land heen gaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:13 schreef LangeJan het volgende:
Mocht hij komen te overlijden, dan wordt Koos niet gecremeerd, maar omgesmolten..
Als het e.e.a. niet spaak loopt, dan creeert dat toch een band.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:17 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Dat zal dan wel als een lopend vuurtje door het land heen gaan
Alleen bij zijn omsmelting zal hij een punt hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:18 schreef FrankSpencer het volgende:
Koos verliest ook altijd alle discussies. Hij kiest steeds de verkeerde standpunten
Ik zie hem al bij de pakken neer zitten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:19 schreef FrankSpencer het volgende:
Koos komt ook niet graag buiten Nederland, hij verstaat geen kloot van die buitenlanders
Dan staat hij niet meer met een mond vol tandenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:19 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Alleen bij zijn omsmelting zal hij een punt hebben
smeltpunt
Staphorst stond hem ook niet aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:21 schreef LangeJan het volgende:
Hij was ooit op vakantie gegaan naar Stavoren, maar dat viel niet in goede aarde.
Nou en.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:22 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Staphorst stond hem ook niet aan
En hij kon ook niet warmlopen voor Stadskanaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:22 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Staphorst stond hem ook niet aan
Hij heeft gewoon een zetje in de goede richting nodig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:24 schreef GekkePoes het volgende:
Koos in de Tweede kamer? De drempel ligt er wel erg hoog...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |