SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:32 schreef fratsman het volgende:
-Zeg paparazzo, kun je even opzij gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou hopelijk heb je geleerd dat je iemand niet snel een vriend kunt noemen.quote:
-Zeg paparazzo, kun je even opzij gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is die uitzending nog ergens te vinden btw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DemonRage op 09-11-2012 14:40:33 ]
Of vragen hoe ze moeten zoomen terwijl ze aan de focusring draaien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef gianni61 het volgende:
als een vriend je camera vast heeft:
- waarom zie ik niks op het scherm?
- heeft hij nu een foto gemaakt? (terwijl ze de knop ingedrukt houden en je hem 5 foto's per seconde hoort maken van helemaal niets)
-Zeg paparazzo, kun je even opzij gaan?Van Tellingen. RIP. Daar heb ik ook nog een keer in het heetst van de strijd woorden mee gehad bij een rode loper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
Ja, dat was gay. Daarvoor was het een vriendin. Nu uiteraard niet meer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:21 schreef Maanvis het volgende:
Leuke vriendin dan. Mensen noemen elkander steeds sneller 'vriend/vriendin' zo blijkt wel.
Sorry. Dat heb ik ooit gedaan bij de fotograaf die mijn trouwerij heeft gedaan. In mijn verdediging, ik heb hem wel goed betaald en mijn fotosjop-skills zijn gewoon beter dan die van hem.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:15 schreef Stefan het volgende:
http://www.photofacts.nl/(...)UJuS8KmtGoI.facebook
Kun je me de RAW bestanden sturen, ik bewerk ze zelf wel.
Ook op een Spiegel reflex ?quote:
Ik heb een stand met een fotomaakgeluid maar kan dat ook uitzetten en dan hoor je alleen de spiegel en dat is bijna geruisloosquote:
Als ik er voor betaald wordt geef ik ook de rawquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sorry. Dat heb ik ooit gedaan bij de fotograaf die mijn trouwerij heeft gedaan. In mijn verdediging, ik heb hem wel goed betaald en mijn fotosjop-skills zijn gewoon beter dan die van hem.
Wat voor camera heb jij dan? Als ik met mijn 7D in de middle of nowhere zit met alleen het geluid van de wind en mijn adem, dan klinkt die opklappende spiegel echt als een kanonskogelquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb een stand met een fotomaakgeluid maar kan dat ook uitzetten en dan hoor je alleen de spiegel en dat is bijna geruisloos
Sony's Translucenten komen anders aardig in de buurt. Geen spiegel meer die wegklapt, enkel nog het sensorgordijn dat je eventueel zou kunnen horen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Ook op een Spiegel reflex ?
nee toch ... persoonlijk ben ik best voor een volledig digitale camera maar ik heb nog niks gevonden dat in de buurt van een spiegelreflex komt..
Echt volledig digitaal met verwisselbare lenzen...als dat er is zou ik het kopen..maar zo'n ding als die Nikon ?..nee dat voelt niet lekker
Misschien is het het formaat... zo'n grote body werkt nu eenmaal lekkerder vind ik.
Ik werk zelf met een oude 350 D als ze iets kunnen maken in dat formaat volledig digitaal met verwisselbare lenzen... dan zou ik het kopen denk ik..ik zit niet perse vast aan spiegelreflex..maar de vol digitale camera's waar ik mee gespeeld heb maken hele mooie foto's maar ze zijn het allemaal NET niet...
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]Is die uitzending nog ergens te vinden btw?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1051968SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf 52:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |