Ik heb er ook nog 1tjequote:
Het is wel een aardige serie maar ook niet meer dan dat. Denk dat als je er vanuit beroepsoogpunt naar kijkt het al helemaal vrij matig is.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als ik nog eens tijd heb, dan bekijk ik 't 's denk ik. Vanuit beroepsoogpunt en zulks.
Ach, ik keek vroeger ook naar JAG etc. Vond ik helemaal het eindequote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het is wel een aardige serie maar ook niet meer dan dat. Denk dat als je er vanuit beroepsoogpunt naar kijkt het al helemaal vrij matig is.
Even kort gezegd (na Bosman zijn er namelijk behoorlijk wat belangrijke arresten gewezen vwb transfervergoeding e.d.). Het punt in dit arrest was juist dat een voetballer een toestemming moest hebben om weg te gaan. Dat was in strijd met vrij verkeer van werknemers. De bonden hebben vervolgens van de transfervergoeding deels een opleidingsvergoeding gemaakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:23 schreef Paxcon het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er na dit arrest is veranderd? Clubs kunnen nog steeds spelers vast houden als de transfersom te laag is?
Dan ben je inderdaad wel in de minderheid gok ik zoquote:Op donderdag 8 november 2012 20:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben dan ook 1 v/d weinigen die al op jonge leeftijd wist dat hij rechten wilde gaan doen.
Pardon? "Wel een aardige serie"?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het is wel een aardige serie maar ook niet meer dan dat. Denk dat als je er vanuit beroepsoogpunt naar kijkt het al helemaal vrij matig is.
Het slaat eigenlijk nergens op en na 1 seizoen heb je het standaard spelletje wel gezien. Leuk voor luchtig vermaak maar de diepgang van een platbodem en de intellectuele uitdaging van een koud poffertje.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
bazenserie, alleen als je jerry's hoofd nu ziet..quote:Op donderdag 8 november 2012 20:44 schreef N0rah het volgende:
En ik ben sinds kort verslaafd aan Seinfeld.![]()
De serie bevat wel degelijk diepgang. Voor intellectuele uitdaging moet je het niet bekijken, maar dat is ook geen vereiste voor een degelijke serie. De serie scoort op andere punten gewoon erg goed, imo.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het slaat eigenlijk nergens op en na 1 seizoen heb je het standaard spelletje wel gezien. Leuk voor luchtig vermaak maar de diepgang van een platbodem en de intellectuele uitdaging van een koud poffertje.
Welke diepgang dan? Het is ook allemaal licht overgeacteerd. Leuke serie hoor, maar niet veel bijzonders.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:49 schreef N0rah het volgende:
[..]
De serie bevat wel degelijk diepgang. Voor intellectuele uitdaging moet je het niet bekijken, maar dat is ook geen vereiste voor een degelijke serie. De serie scoort op andere punten gewoon erg goed, imo.
Ja, daar kijk ik liever niet naar.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
bazenserie, alleen als je jerry's hoofd nu ziet..
Held ! Ik ga morgen mijn nieuwe mediaspeler halen. Dat zal me toch een sog opleveren...quote:Op donderdag 8 november 2012 20:44 schreef N0rah het volgende:
En ik ben sinds kort verslaafd aan Seinfeld.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, daar kijk ik liever niet naar.Ik prefereer z'n jonge, droge koppie.
Ja, best wel. Harvey is wel een baas maar het is nou niet echt briljant geschreven qua plot. Het is echt zo'n net-niet serie vind ik. Het is wel grappig, maar niet heel erg grappig. Het is wel spannend, maar niet heel erg spannend. Er zitten wel aardige personages in maar ook niet hele sterke. Etc.quote:
Dit is eigenlijk precies wat ik ervan vind alleen jij verwoordt het wat mooier.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het slaat eigenlijk nergens op en na 1 seizoen heb je het standaard spelletje wel gezien. Leuk voor luchtig vermaak maar de diepgang van een platbodem en de intellectuele uitdaging van een koud poffertje.
Dat absoluut niet. De eerste jaren vond ik (dacht ik) dat Fiscaal mega saai en stoffig was, niets voor mij dus. Pas tijdens een stage (Notarieel) kwam ik erachter dat Fiscaal erg leuk was (omdat ik veel fiscale vragen kreeg). Toen besloten om dat erbij te doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad wel in de minderheid gok ik zo![]()
Wist je toen ook al dat je de fiscale kant op wou of is dat wel pas tijdens de studie gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |