Maar als het glad is moeten ten allen tijde GS of jij aan mijn zijde zijn, het gevaar is mij veel te groot dat ik anders zo de gracht in glibber.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Ma Flodder bij Hajenius.
Wat een heldin.
Wat moet ie kosten? Zou die vast ingebouwd worden?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
Trouwens, VP, zoek je nog een stinger voor je nieuwe bolide?
Jazeker, wordt ingebouwd.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat moet ie kosten? Zou die vast ingebouwd worden?
Laten we eerst maar eens een bolide aanschaffen die ik ook voor langere tijd gaat houden, elke paar weken de zaak overzetten is ook zo iets. Maar als de wagen voor de deur staat dan zal ik zeker eventjes contact met jou opnemen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jazeker, wordt ingebouwd.
Kosten moet ik even navragen, ik ken die eigenaar dus kan vast wel mooi prijsje. Geloof dat ik meeste marge er wel af kan praten.
Man ik stond me toch lang in die tering-file haha.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens een bolide aanschaffen die ik ook voor langere tijd gaat houden, elke paar weken de zaak overzetten is ook zo iets. Maar als de wagen voor de deur staat dan zal ik zeker eventjes contact met jou opnemen.
Trouwens, dat ongeluk vanwege de snelheidscontrole op de A35, die ochtend had ik een tentamen. Mazzel gehad dat ze mij niet hebben gepakt en dat het ongeluk pas na mij gebeurde.
Had je een belangrijke afspraak of kon je de vertraging hebben?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Man ik stond me toch lang in die tering-file haha.
Nah ik kwam te laat op me werk.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had je een belangrijke afspraak of kon je de vertraging hebben?
Iets met jointje roken en pussy kijken was het geloof ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toegegeven, aan de Waalkade is het lekker zitten in de zomer.
Maar daar is ook alles mee gezegd, oh en die rotondes met 4 rijbanen zonder markering zijn ook gaaf om alles en iedereen te trollen.
Eh?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Iets met jointje roken en pussy kijken was het geloof ik.
Ik las slinger.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
Trouwens, VP, zoek je nog een stinger voor je nieuwe bolide?
Hij had zich vast iets anders voorgesteld bij het leven na Idols.quote:
Wat remlof zegt.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, misschien komt het op uitzending gemist. Hoe heette het programma?
Je mag er officieel dan ook niet overal mee vliegen en volgens mij ook niet hoger dan 1000 voet.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat remlof zegt.
Het ging erover dat die drones steeds vaker gebruikt worden en een gevaar vormen in het luchtruim.
Heb je al gekeken? Volgens mij ging het ook over laagvliegers.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:03 schreef Auti het volgende:
[..]
Je mag er officieel dan ook niet overal mee vliegen en volgens mij ook niet hoger dan 1000 voet.
Ik ga het strakjes kijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je al gekeken? Volgens mij ging het ook over laagvliegers.
Wat heb je uiteindelijk gegeten?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga een lekkere fles wijn kopen, wat lekker te koken knutselen en de tering er maar mee.
Een fles wijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk gegeten?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |