Ik probeer alleen maar je matige algemene kennis bij te schaven.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh.
En dat moet ons aanspreken of wat?
Eurobiljetten zijn toch al zo lelijk als maar kan, dus dat enthousiasme is bij mij ver te zoeken.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar je matige algemene kennis bij te schaven.
Wat een schavuit die Zeus!quote:Op donderdag 8 november 2012 17:29 schreef remlof het volgende:
Volgens de bekendste versie van het verhaal was de jonge Europa op een dag met haar vriendinnen aan het spelen op het strand in de buurt van Sidon toen Zeus getroffen werd door de charmes van het meisje. Om aan het oog van zijn echtgenote Hera te ontsnappen, maar ook om het meisje met zijn goddelijke verschijning niet af te schrikken, veranderde Zeus zich in een witte stier. Toen Europa spelenderwijs op de rug van het schitterende, zich vriendelijk voordoende dier was geklommen, liep hij met haar de zee in en zwom in één stuk door naar het eiland Kreta, zijn geboorteplaats. Daar aangekomen voerde hij haar volgens sommigen naar de stad Gortys waar hij zich in zijn ware gedaante vertoonde en vervolgens gemeenschap met het meisje had in de schaduw van een plataan, waarna hij naar zijn vrouw op de Olympus terugkeerde.
Griekse zelfspot vind ik leuk.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:29 schreef remlof het volgende:
Volgens de bekendste versie van het verhaal was de jonge Europa op een dag met haar vriendinnen aan het spelen op het strand in de buurt van Sidon toen Zeus getroffen werd door de charmes van het meisje. Om aan het oog van zijn echtgenote Hera te ontsnappen, maar ook om het meisje met zijn goddelijke verschijning niet af te schrikken, veranderde Zeus zich in een witte stier. Toen Europa spelenderwijs op de rug van het schitterende, zich vriendelijk voordoende dier was geklommen, liep hij met haar de zee in en zwom in één stuk door naar het eiland Kreta, zijn geboorteplaats. Daar aangekomen voerde hij haar volgens sommigen naar de stad Gortys waar hij zich in zijn ware gedaante vertoonde en vervolgens gemeenschap met het meisje had in de schaduw van een plataan, waarna hij naar zijn vrouw op de Olympus terugkeerde.
Alleen komen de mensen die de Griekse mythologie aanhangen daar openlijk voor uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:32 schreef remlof het volgende:
En Zeus was dus al net zo'n pedo als Mohammed.
Het zou mij ook niets verbazen als Maria Magdalena nog minderjarig was toen Jezus zich aan haar vergreep.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alleen komen de mensen die de Griekse mythologie aanhangen daar openlijk voor uit.
quote:Extreem strijken is een sport waarbij de deelnemer een strijkplank, een strijkijzer en een paar kledingstukken meeneemt naar een moeilijk te bereiken locatie, die hij bijvoorbeeld met alpinisme of kajakken moet bereiken.
De sport is in 1997 uitgevonden door de Engelsman Phil Shaw, en heeft inmiddels een aantal volgelingen gekregen.
Zo'n lekkere fallus op een geeltje.quote:
Extreme ironing. De gefaalde meme.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:42 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Ironed, not stirred.
Het is donker en Rotterdam-Zuid is gevaarlijk, ik zou ook doorrijden.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:19 schreef De_Guidance het volgende:
De machinist sloeg gewoon een station over, lange dag zeker.
HUILIE!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is donker en Rotterdam-Zuid is gevaarlijk, ik zou ook doorrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |