quote:Voor de creatieve moeders van meisjes: ik zag net bij de Action super leuke strijkembleempjes van hartjes, cupcakes etc. liggen. Leuk om effen shirtjes te pimpen
goh en na dagen nadenken valt hier nu ineens het kwartjequote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef laziness het volgende:
Ik wil trouwens best voor mensen apart bij Lindex bestellen maar ik heb geen zin om een gezamenlijke order op me te nemen.
PM staat open als je wilt bestellen.
Lief van je, maar voor Lindex heb je toch alleen een creditcard nodig? (heb niet gekeken) Die heb ik zelf.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef laziness het volgende:
Ik wil trouwens best voor mensen apart bij Lindex bestellen maar ik heb geen zin om een gezamenlijke order op me te nemen.
PM staat open als je wilt bestellen.
Ja. Het aanbod was voor de mensen zonder CC.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:02 schreef Mineola het volgende:
[..]
Lief van je, maar voor Lindex heb je toch alleen een creditcard nodig? (heb niet gekeken) Die heb ik zelf.
Ik dacht dat de win van gezamelijk bestellen vooral lag in het delen van de hoge verzendkosten, vandaar mijn +1. Geen idee overigens hoeveel die zijn hoor.
Scapino verkoopt maat 22, voor ongeveer 6 euro. En dan egaal blauw/roze/groen/zalm.quote:Op zondag 11 november 2012 15:31 schreef hilliebillie het volgende:
Iemand toevallig een idee waar ik (niet al te dure) regenlaarsjes kan kopen maat 22? de Hema hier gaat maar tot maat 21 en de action begint vanaf maat 23, verder hier in het dorp niets kunnen vinden. Vond het trouwens sowieso apart dat de Hema alleen hele kleine laarsjes had of moet ik eens op zoek naar een wat grotere Hema?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Superleuk! Ik zou het er best voor een keer voor over hebben. Jongensbloesjes kosten sowieso al tegen de 16-20 euro per stuk, en als je dan zoiets moois en bijzonders hebt...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:02 schreef becky27 het volgende:
Kixx online sale, finally vond ik het een fatsoenlijke prijs voor dit bloesje, no way dat ik 80 euro voor een bloes voor Noortje neertel maar 24 euro is te overzien.
[ afbeelding ]
Herkenbaar. Zo kocht ik van de week bij de ah een woezel en pip maillot en een setje woezel en pip rompers..quote:Op maandag 12 november 2012 09:28 schreef Keshet het volgende:
? Dat je roept: "Als ik ooit kinderen krijg dan koop ik dat soort dingen écht niet! The horror!' Ik heb net een capuchonsweater van Cars gekocht, voor
quote:Op maandag 12 november 2012 10:07 schreef Lijnloos het volgende:
Minke mocht bruidsmeisje zijn dit weekend, dus vol in de nieuwe kleertjes:
[ afbeelding ]
Jurkje en jasje van Pompom... bij 1001dromen.com vandaan. Kan ze ook mooi nog met kerst aan of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zeker alweer voorbij inmiddels?quote:Op maandag 12 november 2012 13:59 schreef laziness het volgende:
Gratis verzenden bij Lindex bij een bestelling van 50 euro of meer
Nee t/m 9 decemberquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is zeker alweer voorbij inmiddels?
Ow, dat is mooi, eens kijken nog dan! Thanks voor de tip!quote:
98-104 zit nu mooi bij mijn grote. Wel nog iets ruim! Vind het bij mijn muppet heel leuk staan, dus vermoed dat jouwe het ook wel kan hebbenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:12 schreef Lamb29 het volgende:
http://www.goodmoodkid.nl/
70% korting op de kleuren die eruit gaan....
Iemand enig idee hoe de jurkjes vallen qua maat?? Geen idee of iets is voor mijn dame
Leuke site zeg...quote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef Gerberaatje het volgende:
http://koningterijk.com 40% korting met code W12-40%
Best leuk spul allemaal (Maxomorra, Smafolk, Molo, Wild, Tapete e.d.)
Aha! Dan is dat het.. Ik had op 2 smafolk jumpsuits beide 40% korting namelijkquote:Op donderdag 15 november 2012 22:11 schreef laziness het volgende:
Ik heb het even nagevraagd. Het schijnt uit te maken wat je in je mandje gooit. Uit welke collectie het komt of er wel of geen korting vanaf gaat.
Leuk!! 2 jumpsuits besteldquote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef Gerberaatje het volgende:
http://koningterijk.com 40% korting met code W12-40%
Best leuk spul allemaal (Maxomorra, Smafolk, Molo, Wild, Tapete e.d.)
die is mooi!quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:25 schreef Marjolijntje het volgende:
Wij hebben vandaag een kerstjurkje gevonden
[ afbeelding ]
Met een wit shirtje en een wit maillotje, ben er helemaal blij meeVind het wel tof hoor, haar eerste kerst!
Dus je hebt ze nu allebei ontvangen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef octopussy het volgende:
Leuk Marjolijntje en Becky!
Ik heb bij de V&D webwinkel een jurkje voor Hannah gekocht van Mexx in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Nu kreeg ik hem gisteren thuisgestuurd en ik keek even vreemd op toen ik dit jurkje aantrof
[ afbeelding ]
Die zat dus als overgooiertje over het paarse jurkje heen![]()
Op de website van de V&D staat dus enkel het bovenste jurkje afgebeeld en op de website van Mexx staat alleen het onderste jurkje
Wat leuk!!!!!quote:Op maandag 12 november 2012 10:07 schreef Lijnloos het volgende:
Minke mocht bruidsmeisje zijn dit weekend, dus vol in de nieuwe kleertjes:
[ afbeelding ]
Jurkje en jasje van Pompom... bij 1001dromen.com vandaan. Kan ze ook mooi nog met kerst aan of zo.
<3quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk octo!
Ik ga ook eens bij mexx kijken!
Laziness, ze had vandaag jouw kleertjes aanstond.dr zo leuk!
Mja, ik hoop ook maar gewoon dat ze hem dan nog past. Dat is dus het nadeel van kleertjes krijgen, mensen snappen dat blijkbaar niet zo goed.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef octopussy het volgende:
Susie, ik vind het echt wel een zomers dingetje hoor. Denk je niet dat het in de zomer nog goed is als tuniekje?
Doe es foto wat je hebt besteld?quote:Op zondag 18 november 2012 10:45 schreef bitterend het volgende:
Ja ik heb erg leuke maillots van de Zeeman dus als het omhoog kruipt vind ik geen probleem
Maar ik heb 2x rokjes maat 80 en 2 jurkjes maat 86 die zijn met korte mouwen dus nog goed in de lente
Die heb ik afgelopen vrijdag binnen gekregen, is een erg mooi jurkjequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:25 schreef Marjolijntje het volgende:
Wij hebben vandaag een kerstjurkje gevonden
[ afbeelding ]
Met een wit shirtje en een wit maillotje, ben er helemaal blij meeVind het wel tof hoor, haar eerste kerst!
quote:Op zondag 18 november 2012 11:57 schreef Susie het volgende:
Oh, wat leuk!
Nou hier draagt mama ook geen rokjes en jurkjes hoor, maar Anouk wel!
Mooi, past Midas straks wel inquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:13 schreef laziness het volgende:
Anonieme Shopaholics? Ik ben laziness en mijn kind heeft 10 pyjama's in zijn huidige maat
Hallo, ik ben Marrijequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:13 schreef laziness het volgende:
Is er interesse om een AS groep op te zetten?
Anonieme Shopaholics? Ik ben laziness en mijn kind heeft 10 pyjama's in zijn huidige maat![]()
Hoeveel broeken ik voor hem heb liggen in de aankomende maat wil ik nu even niet zeggen. Misschien dat ik dat bij een volgende meeting durf
Zat je verkeerd met het seizoen voor Midas?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:24 schreef Kyara het volgende:
Ik ben zo de fout in gegaan met kleding in maat 68 dat ik me nu inderdaad inhoud. Maar er staan al een aantal tassen vol meisjeskleding klaar
ja, groeispurt midden in de zomer....quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Zat je verkeerd met het seizoen voor Midas?
En heb je alles twee keer of ga je ze verschillend kleden?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Hallo, ik ben Marjolijntje en ik ga mijn vriend hier laten lezen, zodat hij weet dat we echt nog wel veel meer kleding nodig hebben!
Ja dat geldt voor de broeken in maat 92 hier ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:29 schreef kaatjejannie het volgende:
Hallo, ik ben kj, mijn ongeboren zoon heeft zoveel rompertjes in 50/56 dat ik denk ik 2 maanden lang hem elke dag een schone aan kan trekken zonder te hoeven wassen. Idem met broekjes. Wat dan wel weer "voor me pleit" is het feit dat er maar 4 oid nieuw zijn, de rest is tweedehands.
Hallo mijn naam is TM en ik durf nog steeds niets te zeggen over de ruim 20 jurkjes, 50 maillots en 30 leggings die mijn dochter in maat 74/80 heeft. En zouden 5 winterjassen en 4 winterpakken wel genoeg zijn denken jullie? Anders moet ik morgen nog ff de stad in.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:13 schreef laziness het volgende:
Is er interesse om een AS groep op te zetten?
Anonieme Shopaholics? Ik ben laziness en mijn kind heeft 10 pyjama's in zijn huidige maat![]()
Hoeveel broeken ik voor hem heb liggen in de aankomende maat wil ik nu even niet zeggen. Misschien dat ik dat bij een volgende meeting durf
Hier ook, dat zijn er 16 ongeveer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:32 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja dat geldt voor de broeken in maat 92 hier ook.
Die maillots tic wist ik maar die jassen en pakkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hallo mijn naam is TM en ik durf nog steeds niets te zeggen over de ruim 20 jurkjes, 50 maillots en 30 leggings die mijn dochter in maat 74/80 heeft. En zouden 5 winterjassen en 4 winterpakken wel genoeg zijn denken jullie? Anders moet ik morgen nog ff de stad in.
Hier ook 5 winterjassen in die maat, gaan we net redden denk ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hallo mijn naam is TM en ik durf nog steeds niets te zeggen over de ruim 20 jurkjes, 50 maillots en 30 leggings die mijn dochter in maat 74/80 heeft. En zouden 5 winterjassen en 4 winterpakken wel genoeg zijn denken jullie? Anders moet ik morgen nog ff de stad in.
wil je daar nog wat meer over kwijt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoi ik ben BJ; en de kasten van mijn beide meiden puilen uit, ik ben verslaafd aan shoppen, kan echt enorm genieten van leuke aankopen... en sommige dingen MOET ik hebben.
En o ja, ik heb een schoenentic, zowel voor mezelf als voor de meiden...
o god, hoe herkenbaar,quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef octopussy het volgende:
Hoi, ik ben Octo en het eerste wat ik doe als mijn salaris binnenkomt is websites afstruinen naar iets wat mijn meiden *absoluut* nodig hebben
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Die maillots tic wist ik maar die jassen en pakken
Maar heuj, mijn doel is bereikt ik voel me normaler dankzij AS![]()
In maat 74 heb ik echtecht nog wel wat nodig hoor! Nog geen idee wat, maar kom maar op! Ik wil eerste keus aub!quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha die 50 maillots vind ik echt Impressive TM
En jammer dat ik nooit iets van jouw meis kan overnemen....
en Marjolijn; ik zal binnenkort mt 74 eens uit de kast halen, heb nog 2 heel toffe lindexbroekjes, en een paar nextshirtjes...
jij bent op de goede weg!quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef octopussy het volgende:
Hoi, ik ben Octo en het eerste wat ik doe als mijn salaris binnenkomt is websites afstruinen naar iets wat mijn meiden *absoluut* nodig hebben
De vestjes had ik maar even buiten beschouwing gelatenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier ook 5 winterjassen in die maat, gaan we net redden denk ikVoor de zekerheid nog 2 gevoerde vesten erbij.
uh, wat wil je horen, hoeveel schoenen mijn meiden in de huidige maat hebben? want heel eerlijk.... dat weet ik niet eens;quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
wil je daar nog wat meer over kwijt?
Tijdelijk maar, tijdelijk maarquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:46 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
De vestjes had ik maar even buiten beschouwing gelaten(4)
En BJ, bij mijn minimeisje hoef ik 74 nog niet helemaal uit de kast te verwijderen, smurf.
Laziness, graag gedaan. Ik dacht dat de foto van Saar's kast die ik je een tijdje terug mailde al voor wat verlichting had gezorgd
.
Dat vind ik stiekem heel wat normaler dan mijn freaky koopgedrag Groofsken!quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn kinderen krijgen ombeurten een nieuwe jas. Dit jaar mijn zoon, volgend jaar mijn dochter. Ze doen dus twee jaar met een jas, één jas.
ik zal es kijken wanneer ik tijd heb; moet KJ ook heeeel snel wat toesturen namelijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:45 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
In maat 74 heb ik echtecht nog wel wat nodig hoor! Nog geen idee wat, maar kom maar op! Ik wil eerste keus aub!
ik heb 2 x hetzelfde dunspakje en was/ben hard aan het twijfelen of ik m nog een keer moet hebben, 3 verschillende maten op een rij danquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:46 schreef Lamb29 het volgende:
*Meld*
Ik ben as we speak aan het twijfelen of ik hetzelfde jurkje in 2 of 3 verschillende kleuren ga bestellen...
en 1 van die kleuren misschien ook wel in lange mouw extra
Dat moet qua groeien dan wel nog passen het jaar daarop natuurlijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn kinderen krijgen ombeurten een nieuwe jas. Dit jaar mijn zoon, volgend jaar mijn dochter. Ze doen dus twee jaar met een jas, één jas.
Mwoa, als jullie gaan verhuizen is de oplossing nabij: hogere hypotheek is minder geld voor kleertjesquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef laziness het volgende:
En jouw smurf groeit niet zo snel TM dus dan is het excuus groter.
Ik vind het van sommige dingen hier echt zo zonde dat hij ze maar 2x aan gehad heeft wegens teveel.
En elke keer neem je het je weer voor bij de volgende maat, minderen....
Ik ga in december naar Parijs dus je mag het zeggenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:44 schreef Kyara het volgende:
Kunnen we niet ook eens een DPAMmetje doen?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uh, wat wil je horen, hoeveel schoenen mijn meiden in de huidige maat hebben? want heel eerlijk.... dat weet ik niet eens;
in elk geval heeft Evie; regenlaarsen, snowboots, sneakers, 2 paar lage schoenen, 2 paar Livie & Luca's en een paar neonroze laarsjes....(en ja dat is allemaal in 1 maat....).
Dat gaat van een potje dat dan als het goed is even groot blijft dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:50 schreef pessie het volgende:
[..]
Mwoa, als jullie gaan verhuizen is de oplossing nabij: hogere hypotheek is minder geld voor kleertjes. Mocht je nog dingen weg willen doen in Nathan's maat 92/98 laat et dan maar even weten
Nou, dat heb je prima zelf in de hand hoor. Ik koop altijd een maatje te groot en met een beetje pech zijn de mouwen dan het tweede jaar wat kort, maar dat regel ik wel met de handschoenen of langere truien.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat moet qua groeien dan wel nog passen het jaar daarop natuurlijk
Dat lukt bij Saar ook wel zo te lezen maar dat lukt bij mijn O. echt niet bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef octopussy het volgende:
wat alweer een stuk minder freaky lijkt zo tussen lotgenotenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat vind ik stiekem heel wat normaler dan mijn freaky koopgedrag Groofsken!
Ik koop dan liever elk jaar een jas van 11 euro (heb ik nu als tweede jas) bij de primark dat dan goed pas zit dan dat het echt veel te groot en te ruim zit het ene jaar en te kort het andere jaar maar dat ben ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Nou, dat heb je prima zelf in de hand hoor. Ik koop altijd een maatje te groot en met een beetje pech zijn de mouwen dan het tweede jaar wat kort, maar dat regel ik wel met de handschoenen of langere truien.
Dat staat volledig los van groeien hier.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef octopussy het volgende:
Hoi, ik ben Octo Juud en het eerste wat ik doe als mijn salaris binnenkomt is websites afstruinen naar iets wat mijn meiden meisje *absoluut* nodig hebben heeft
Ja hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:51 schreef octopussy het volgende:
Ik ben wel selectiever geworden trouwens. Voor Hannah een paar kledingstukken duurder spul (Boden, Mexx of Chaos&Order bijvoorbeeld) en goedkoper basisspul om het aan te vullen. Het gaat sowieso nog een tweede ronde mee.
Voor Mia geen stijve dingen meer, maar vooral fijne stofjes en comfortabel voor het kruipen/stappen.
Je moet vooral doen en kopen waar je je goed bij voelt hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik koop dan liever elk jaar een jas van 11 euro (heb ik nu als tweede jas) bij de primark dat dan goed pas zit dan dat het echt veel te groot en te ruim zit het ene jaar en te kort het andere jaar maar dat ben ik
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:50 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik ga in december naar Parijs dus je mag het zeggen
Er zijn wel codes in omloop voor geen verzendkosten hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oeh, geef je tegen die tijd even een seintje?
Hier ook wat selectiever geworden inderdaad. VOoral niet teveel shirtjes die dan vervolgens nergens bij passen. En niet meer complete pakketten tweedehands maar alleen wat ik echt mooi vind.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde.
Ik ben gestopt met veel goedkope shirtjes bij de h&m en primark kopen. Ik ben merk dingen in de uitverkoop gaan kopen de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Er zijn wel codes in omloop voor geen verzendkosten hoor
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:51 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat gaat van een potje dat dan als het goed is even groot blijft dus![]()
En Nathan is nog steeds groter zo te lezen dus helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jij hebt ook vaak veeeel leuk spul, maar jij bewaart het? want ik zag ook een heeel toffe crawler op FB voorbij komenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:58 schreef Juud79 het volgende:
Ow en ik koop wel steeds minder ''rommel'', ze doet er nu veel langer mee en dan heb ik liever een shirtje of 4/5 en dan van Duns, Smafolk e.d. als heel veel en goedkoop. Zo ook met broeken, jurken, legging, vestjes en crawlers.
Rompers heb ik bijna allemaal van Hema en een paar van C&A/H&M.
ik zal van8 eens ff rondshoppen in de nachtdienst...quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:59 schreef laziness het volgende:
Ik heb wat los gemaakt mensen![]()
Maar ik ben altijd beschikbaar om te bestellen voor wie geen CC heeft. Maar ik heb geen puf voor iets gezamenlijks. Iets naar je eigen adres op eigen kosten vind ik prima. Lindex heeft momenteel geen verzendkosten
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Die boodschap ontgaat haar nog volledigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er twee gekregen, drie bijgekocht voor 1 a 2 e per stuk.
Twee jassen zijn echt functioneel warm, de andere 3 meer voor de sier![]()
Ja, ik zou het graag verkopen, maar ik ben echt een watje wat dat betreft, alleen als het stuk is of vlekken, dan gooi ik het weg en soms doe ik wat kleding weg, maar dan geef ik het liever weg.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en jij hebt ook vaak veeeel leuk spul, maar jij bewaart het? want ik zag ook een heeel toffe crawler op FB voorbij komen
Dat zou ik inderdaad ook doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik koop dan liever elk jaar een jas van 11 euro (heb ik nu als tweede jas) bij de primark dat dan goed pas zit dan dat het echt veel te groot en te ruim zit het ene jaar en te kort het andere jaar maar dat ben ik
die ene?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:02 schreef bitterend het volgende:
Ik wil alleen 1 wollenmuts van lindex maarja om hiervoor 7 euro's verzendkosten te betalen
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik geloof niet dat Saar een naar meisje wordt van een paar winterjassen Groofs. Zolang wij haar maar leren en meegeven wat echt belangrijk is. En dat zijn kleren niet, dat is slechts een huls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die jassen is er trouwens maar eentje nieuw.
haha ik ben stiekem ook een koopjesjager hoor, houd nauwlettend sites in de gatenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:04 schreef Juud79 het volgende:
Ow en hier ook een max, crawlers niet boven de 30,00, rompers niet boven 7,50, shirtje niet boven 15,00 en zo heb ik voor bijna alles wel een max. Ik ben eigenlijk enorm zuinig, maar zwak als het om kleertjes gaat.
Ik koop voor mezelf gewoon bijna niets.
Dan heb je echt net de verkeerde dingen uitgekozen want bijna alle shirts en broeken zijn gewoon enkele maten, echt waarquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:06 schreef pessie het volgende:
Laatste keer lindex vond ik het heel lastig dat ze veel dingen alleen in dubbele maten hadden, die past hij dus nog niet terwijl de maat eronder waarschijnlijk aan de krappe kant was geweest. Sowieso koop ik kleertjes als de kinderbijslag is gekomen en verder maar heel weinig.
Bij mijn kind ook niet hoor, die heeft nu 86 en volgende jaar 98 nodig als jas. En ik weiger om mijn kind in te klein spul te laten lopen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat moet qua groeien dan wel nog passen het jaar daarop natuurlijk
Dat lukt bij Saar ook wel zo te lezen maar dat lukt bij mijn O. echt niet bijvoorbeeld.
een grijze!quote:
Het leuke aan Lindex vind ik dat het niet zo duur is maar nog wel origineel. Ik krijg altijd veel complimentjes als hij Lindex aan heeft. Je ziet toch steeds dezelfde h&m / hema kleertjes langskomen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:08 schreef laziness het volgende:
Ja, O. heeft hier wel de halve Lindex site in zijn kast hangenmaar die zijn echt niet duur met shirtjes.
GMK? Simply Colors?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:08 schreef Kyara het volgende:
Even heel iets anders. Ik wil voor de meisjes als 1e pakje graag jumpsuits laten bedrukken met hun namen. Iemand een goede site hiervoor?
hier ook beide veel lindex, maar idd niet duur, tuniekjes vaak 12,95 tot max 17,95... das echt niet duur vind ik... En shirtjes leuk, maar betaalbaar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:08 schreef laziness het volgende:
Ja, O. heeft hier wel de halve Lindex site in zijn kast hangenmaar die zijn echt niet duur met shirtjes.
en ze zijn zo leuk!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:08 schreef laziness het volgende:
Voor Faye hebben we hem hier laten bedrukken: http://www.wooden-buttons.nlquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:08 schreef Kyara het volgende:
Even heel iets anders. Ik wil voor de meisjes als 1e pakje graag jumpsuits laten bedrukken met hun namen. Iemand een goede site hiervoor?
Waar?! Ik Wil Ook! Ze hebben helaas geen zwangeren lijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ik ben stiekem ook een koopjesjager hoor, houd nauwlettend sites in de gatenOok schoenen betaal ik nooit de volle prijs voor, gebruik kortingscodes, en ben dol op Lindex. (en dat is echt niet duur).
en voor mezelf net zoIk heb toevallig vorige week superkoopjes van Blutsgeschwister gescoord, waar ik heeeeel blij mee ben
aanmelden bij Limango, die hebben regelmatig een actie van Blutsgeschwisterquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:11 schreef pessie het volgende:
[..]
Waar?! Ik Wil Ook! Ze hebben helaas geen zwangeren lijn![]()
goede tip. Thanx!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:10 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Voor Faye hebben we hem hier laten bedrukken: http://www.wooden-buttons.nl
Staat niet op de site dat ze ook de jumpsuits bedrukken, maar heb gemaild en het was geen probleem. Bedrukken kostte ook niks extra's
Dat idd!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:13 schreef laziness het volgende:
Becky, jij moet eerst nog wat meer kopen voordat je weer bij een meeting van AS mag verschijnen
Eens!! Ik ben voorquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:16 schreef octopussy het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon weer eens een kledingmeeting moeten doen. Zonder kinderen
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:16 schreef octopussy het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon weer eens een kledingmeeting moeten doen. Zonder kinderen
nou qua rompers heb ik minder hoor, maar verder echt TE erg... (komt ook omdat mijn zus af en toe nog eens een lading meeneemt...).quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:18 schreef becky27 het volgende:
En toch he, er liggen ruim 50 rompers in mini's kast....
Maar hier ook selectiever, meer merkkleding, vooral jurkjes, die nog een ronde meekunnen straks. Veel spijkerbroekjes die ze naar het kdv aan heeft komen van de h&m.
Ik krijg ook vaak te horen dat mijnes er leuk bij lopen, best leuk gezien mn huidige inkoopbeleid xDquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:27 schreef becky27 het volgende:
Vooral Noortjes kast puilt (gelukkig) niet uit maar ik krijg altijd het commentaar dat ze er leuk bij loopt, het is vooral de combi van simpele hema shirts en zelfgemaakte rokjes of juist dat ene jurkje uit Frankrijk...
Beetje jammer ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:32 schreef Nirak het volgende:
Ik ken iemand die er heel trots op is dat ze nog nooit wat van kleding voor haar kind heeft hoeven kopen.. Alles is tweede, derde, vierde of vijfdehands gekregen. Kind is inmiddels 2 en ze heeft nog dozen staan voor de komende twee jaar... Vaak is het al erg verwassen en dan denk ik: zou het nou niet leuk zijn iets te kopen wat je eigen smaak is en nieuw...
Ik kan me moeilijk inhouden (doe het wel, want geld groeit niet op onze rug), dus begrijp dat niet helemaal.. En hier tussen de shopaholics durf ik dat wel te bekennen
herkenbaar gevoel, ik vind ook dat Liene ook echt een paar éigen kleertjes moet hebben, terwijl ik toch echt wel genoeg heb wat ze aankan.... maar in elke maat koop ik ook wat bij.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Beetje jammer ja.
Ik kocht soms heel bewust iets voor de jongste, ondanks weinig budget, omdat ik haar niet enkel maar in zesdehandsjes en afdankers van haar zus wilde steken. Zo af en toe wilde ik voor haar ook iets wat ik speciaal voor haar had uitgezocht en wat niet al door een andere moeder voor een ander kindje was uitgezocht. Het zijn maar eenn paar kledingstukken geweest maar ik ben wel blij dat k dat gedaan heb
toch snap ik dat niet, mijn kinderen lopen er op de opvang net zo bij als thuis. Enige verschil is dat ik dan wel vaker een andere keus qua jas maak, ivm buitenspelen/ zandbak etc...quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:37 schreef becky27 het volgende:
haha sorry.....
Bij Noortje op het kdv zijn er ook echt wel kindjes (vooral de meiden) die er een beetje 'sloeberig' bij lopen. Ik snap dat je je kind niet de beste kleding aan doet naar het kdv. Ze spelen veel buiten, kruipen over grond etc etc. Als een broekje stuk is gaat het weg, en wordt het ook niet meer gebruikt voor het kdv.
Dat doe ik ook niet eigk. Naar de gastouder hebben ze gewoon hun gewone kleding aan. Wordt het vies of gaat het stuk, jammer dan, daar zijn het kleine kinderen voor. Maar echt oude kapotte kleding aan gaan doen drie dagen per week ofzo dat zou k niet doen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:37 schreef becky27 het volgende:
haha sorry.....
Op dit moment, of eigenlijk na de bevalling, moet ik echt voor mezelf gaan shoppen. Dat gaat ff voor. Maar goed toch vorige weer een tumble 'n dry jurkje gekocht voor Noortje van 25 euro, evenals een bloesje van Bomba van 25 euro. Het is niet veel maar wel aan de prijs.
Bij Noortje op het kdv zijn er ook echt wel kindjes (vooral de meiden) die er een beetje 'sloeberig' bij lopen. Ik snap dat je je kind niet de beste kleding aan doet naar het kdv. Ze spelen veel buiten, kruipen over grond etc etc. Als een broekje stuk is gaat het weg, en wordt het ook niet meer gebruikt voor het kdv.
Nou tegenwoordig komt mijn kind redelijk schoon terug maar ik heb wel bewust zijn dure Boden broek niet aan getrokken hoor toen hij daar de boel over de tegels buiten kapot kroop. En ondanks een slab had ik echt moeite om sommige vlekken er uit te krijgen als ik het dus niet op 60 graden wil wassen om het mooi te houden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
toch snap ik dat niet, mijn kinderen lopen er op de opvang net zo bij als thuis. Enige verschil is dat ik dan wel vaker een andere keus qua jas maak, ivm buitenspelen/ zandbak etc...
Verder kan je alles wassen toch?
Dat is het, zuiniger op de duurdere kleding. Doe ik zelf ook, bepaalde kleding trek ik niet aan als ik ga mountainbiken (doe ik niet hoor) bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Nou tegenwoordig komt mijn kind redelijk schoon terug maar ik heb wel bewust zijn dure Boden broek niet aan getrokken hoor toen hij daar de boel over de tegels buiten kapot kroop. En ondanks een slab had ik echt moeite om sommige vlekken er uit te krijgen als ik het dus niet op 60 graden wil wassen om het mooi te houden.
Ik maakte daarom wel onderscheid in de dure smafolk shirts of een h&mtje.
Nu eet hij netter en loopt gewoon dus durf ik het meer aan.
Ik was wel zuinig op de duurdere kledingstukken.
Het is ook een bloed irritante doosch en niet alleen hier om.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
Dat is het, zuiniger op de duurdere kleding. Doe ik zelf ook, bepaalde kleding trek ik niet aan als ik ga mountainbiken (doe ik niet hoor) bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is ook een bloed irritante doosch en niet alleen hier om.
Ze vroeg me (toen ik zwanger was) of ik wat kleertjes wilde hebben van haar dochtertje want ze zou het leuk vinden als zij wat droeg wat die van haar ook gedragen had. Achteraf bleek dat ik de afdankertjes mocht hebben wantbeen vriendin (niet eens dr beste) had al een hele boel troep uitgezocht. Toen het later toch een jochie bleek te zijn bij haar mocht ik het wel hebben. Nou dank je feestelijkIk koop wel nieuw
Waar?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en nu ben ik kleren aan t kopen
Kixx onlinequote:
Welke maat zit Floris nu?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Kixx online![]()
Wilde al heel lang een jurkje, maar.vond t.te duur...en nu sale![]()
En ben gelijk voor andere dingen aan t kijkenFloris heeft nog.een spijkerbroek nodig
Jurkje showen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Kixx online![]()
Wilde al heel lang een jurkje, maar.vond t.te duur...en nu sale![]()
En ben gelijk voor andere dingen aan t kijkenFloris heeft nog.een spijkerbroek nodig
Broeken 86/92. Shirts 92/98.quote:
Die zijn er op tijd bijquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:59 schreef becky27 het volgende:
Ik heb vandaag mijn 13e maand binnen gekregen
rijksoverheid he, die spelen in op veel uitgeven zo voor Sinterklaas en Kerstquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:03 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Die zijn er op tijd bij
Hier geen 13e maand, maar wel eindejaarsuitkering volgende maand...
Mijn Puck?quote:
ja jouwesquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Mijn Puck?
Die wordt 8 februari twee jaar dus nu bijna 22 maanden.
Hoe oud is de jouwe dan? Floris is van juli, dat weet ik zo welquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja jouwes
(ivm dezelfde maat als Floris en mijn zoon, was ik even benieuwd naar de leeftijd, Floris zag k in de banner al)
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:09 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik meld me voor de verslaafdenclub!![]()
Met 4 winterjassen(maar dan wel 2 tweedehands van 3 euro p.s.edit;waaronder eentje van Catiminikoopje toch?! kon ik echt niet laten hangen) komt hij vast de winter wel door, toch?!
Ik ben zoiemand die amper tot niks voor zichzelf koopt, en des te meer voor mijn kind.
Van merk tot zoveelstehands, veeheel moet en zal ik kopen voor hem![]()
Ik doe hem naar de psz soms bewust een iets leuker shirt niet aan omdat ik het hem dan in het weekend wil laten dragen zodat ik het zelf de hele dag aan kan zien![]()
Maar juist zn allerleukste winterjas gaat dan weer wel aan naar de psz.
Ik heb zin om zn kledingkast op de foto te zetten, doe ik morgen eens even!
die van mij van eind meiquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Hoe oud is de jouwe dan? Floris is van juli, dat weet ik zo wel
Ze gaan wel redelijk gelijk op dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:02 schreef laziness het volgende:
Name it 98 is hier ook nog veel te groot.
Lindex shirts 98 zitten ruim maar geen jurk effect. Heb geen maat 92 shirts van Lindex eigenlijk![]()
Broeken is het hier ook 86/92.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:20 schreef Meimeltje het volgende:
Die is idd leuk!! Ik vind echt niet snel jurkjes leuk aangezien ik van eenvoud hou...maar deze zou ik ook gekocht kunnen hebben!
PJ, nee die kon je niet laten liggen
Anouk draagt nog steeds een jurkje, die ze met 3 maanden ook al droeg, maar nu dus als een tuniek/t-shirt!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:37 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie vraagt zelf ook om jurkjes. Zeker nu ik ze zelf ook regelmatig aan heb (de buik verdraagt geen spijkerbroeken meer) Ze heeft er nu alleen niet zo veel. Ze heeft een spurt gehad, waardoor haar jurkjes eigenlijk bijna allemaal tuniekjes zijn geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |