Gezellig, zo´n knus thuisgevoelquote:
Tss ...quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:44 schreef dawg het volgende:
[..]
true, maar na al die jaren strijd kom jij eerst maar hierheen.
mijn zus had een nieuwe tattoo trouwens.
Alsof ik zoveel liegquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk 24/7 een erectie
stuur me je rooster. en wanneer je vrij bent van hansie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tss ...![]()
Ik helemaal naar eindhoven voor jou, jij een paar keer op mn werk omdat je er toch moest zijn. Dus jij eerst.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet echt
Ik heb haar wel een aantal keer gezien, zij mij nietik durfde haar niet aan te spreken
/autist
Godquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
GvsE is er blij mee, ik ben er blij mee, en jij dient god op je blote knietjes te danken.
Ja, goede.. Die heks heeft nog geen rooster voor volgende week gemaakt, dus ik ga er nu vanuit dat ik maandag vrij benquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:47 schreef dawg het volgende:
[..]
stuur me je rooster. en wanneer je vrij bent van hansie.
van die sukkel niks meer gehoord trouwens?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, goede.. Die heks heeft nog geen rooster voor volgende week gemaakt, dus ik ga er nu vanuit dat ik maandag vrij ben![]()
En vrij van het Hansworstje? Dat had ik gisteraaf toen ik m bij de onderburen op de bank liet slapen
quote:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
van die sukkel niks meer gehoord trouwens?
Godverdomme, wat is dat een huilerig kutnummer zegquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
laten we dansen, mijn liefste, dansen aan zee.
Tegen hem toch wel?quote:
ik wil skyfall zien maar ik heb geen zin om naar de bios te gaan.quote:
Ik meen dat ik m niet moetquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godverdomme, wat is dat een huilerig kutnummer zeg
Mis je niets aan, een pool in pak in een gaar verhaal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wil skyfall zien maar ik heb geen zin om naar de bios te gaan.
om maar even de zuurgraad wat zoeter te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |