euh.. ze noemde samzz een dierenhater omdat samzz vind dat het binnen veiliger is voor katten.quote:
Goedquote:
Als hij zo doorgaat zal ik hem voor je klappen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:00 schreef Robijn48 het volgende:
Even wegklikken.
En Murdera, als je me blijft lastig vallen:TR.
op mijn ferme billetjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat zal ik hem voor je klappen.
ja wel goed. volgend jaar heb ik een keuze, na jaren sparen. 3x raden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Goed![]()
En lui. Voornamelijk lui.![]()
En met jou?
Oh. Maar ik loog nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
GvsE liegt tegen me omdat ik daar een harde van krijg.
Je hebt een schattig Foboquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Katten wegdoen of niet?
Daarna ging het hier verder [SC] #462 oh-oh KUT
Terecht! Want ik rij katten gewoon dood!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
euh.. ze noemde samzz een dierenhater omdat samzz vind dat het binnen veiliger is voor katten.
Je gaat mijn sleeve betalenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ja wel goed. volgend jaar heb ik een keuze, na jaren sparen. 3x raden.
Niks mis meequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh. Maar ik loog niet![]()
Die harde heb je dus voor niks
Je blijft jezelf proberen te overtuigen he.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh. Maar ik loog niet![]()
Die harde heb je dus voor niks
Je mag m hebbenquote:
Alles naar het goede doelquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ja wel goed. volgend jaar heb ik een keuze, na jaren sparen. 3x raden.
Nee, ik ken mijn leugensquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je blijft jezelf proberen te overtuigen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |