tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je gaat mijn sleeve betalen![]()
Wat ongelofelijk lief van je

Zo ben ik. Heb je misschien toch een keer kans om iemand aan te rakenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen slechte ruil, GvdEvoor Oognip

Er schoot er gisterenavond nog eentje voor m'n auto... niemand achter me dus vol op de rem, en ik miste 'm, maar mijn tegenligger kon niet remmen en raakte 'm volgens mij. Nouja op de terugweg niets gezien dus hij heeft geluk gehad volgens mij...quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Terecht! Want ik rij katten gewoon dood!
En schop ze me schutting over als ze in m'n tuin lopen.

Oh.quote:

Tegen dawg ben ik altijd goedquote:

ghe nee, ook niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh.
Dan ga je me meenemen op vakantie naar Mexico.. Wat ongelofelijk lief van je

Nooit gemeet nee?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zij werkt voor het asiel waar ik voor opvang, maar we kennen elkaar niet

Das niet liefquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen slechte ruil, GvdEvoor Oognip

Oh.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ghe nee, ook niet.
ik wil wel best een keer naar je casa komen loeren hoor.

Niet echtquote:

quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet echt
Ik heb haar wel een aantal keer gezien, zij mij nietik durfde haar niet aan te spreken
/autist

true, maar na al die jaren strijd kom jij eerst maar hierheen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh.
Dan euhm... Euhm... Ik heb niet zoveel met sieraden![]()
Ja, dat lijkt me ook logisch aangezien we het daar al 203848489934846368394 jaar over hebben

Lijkt me pijnlijk 24/7 een erectiequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
GvsE liegt tegen me omdat ik daar een harde van krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |