Zo zal het inderdaad vast gaanquote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kijkt gewoon bij alle huizen naar binnen om te zien of daar een 180 kilo wegende dame rondwaggelt.
Hij zet gewoon op ieder straathoek een seismograaf neerquote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kijkt gewoon bij alle huizen naar binnen om te zien of daar een 180 kilo wegende dame rondwaggelt.
Volgens mij vind Evie de grapjes over haar gewicht niet meer zo grappig.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zet gewoon op ieder straathoek een seismograaf neer
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zet gewoon op ieder straathoek een seismograaf neer
Jawel hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij vind Evie de grapjes over haar gewicht niet meer zo grappig.
Alweer? Dat begint wel op een verslaving te lijken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef Evie het volgende:
Jawel hoorEvie was alleen biertjes gaan drinken elders
Sjah zo vaak heb ik geen "vrije dagen". Dan moet je het er van nemen he?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alweer? Dat begint wel op een verslaving te lijken.
Ah ja dan is het wel erg lekker om even te genietenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah zo vaak heb ik geen "vrije dagen". Dan moet je het er van nemen he?!
Ik geniet van mn knackebrood met brie nu.. net al een boterhammetje gegeten... ja ja we worden nog eens gezondquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja dan is het wel erg lekker om even te genieten.
Zo zo, dat je dit zomaar doetquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geniet van mn knackebrood met brie nu.. net al een boterhammetje gegeten... ja ja we worden nog eens gezond
Serieus? Whaha dat is lang geledenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo zo, dat je dit zomaar doet.
Ik heb een kom smacks op deze ochtend.
Robijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:52 schreef Robijn48 het volgende:
Ik heb zojuist alle quotes gesloten.
Val mij niet meer lastig, ik heb mijn zegje gezegd.
Flikker op, joch. Ga eens wat nuttigs doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Robijn.wat een hilarisch mens is dat.
Allemaal wel eens een topic met haar gevolgd?
Hoi murquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Robijn.wat een hilarisch mens is dat.
Allemaal wel eens een topic met haar gevolgd?
Nog een keer zijn naam en ik zal jou eens lastig vallen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:00 schreef Robijn48 het volgende:
Even wegklikken.
En Murdera, als je me blijft lastig vallen:TR.
Zelfde verhaal voor jou.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nog een keer zijn naam en ik zal jou eens lastig vallen.
Murdera zal dat nooit doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:00 schreef Robijn48 het volgende:
Even wegklikken.
HEY niet zo he tegen haarquote:
Waarom zo boos?quote:
Welk gedoe?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Geen zin meer in dit gedoe. Klaar.
Sinds wanneer ben ik een jong?quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:00 schreef Robijn48 het volgende:
Even wegklikken.
Robijntje, wat ben je toch een vadsig zwijntje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |