Je huurt iemand in?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een paardenmiddel geven.
Kan ook niet anders héquote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef Fera het volgende:
De kwaliteit van de TT's is ook weer gestegen sinds ME.
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef Fera het volgende:
De kwaliteit van de TT's is ook weer gestegen sinds ME.
Niet zomaar een vrouw.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent best wel geowned door een vrouw
Niet zomaar een vrouw, maar door Fera..quote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:
Gohquote:Op woensdag 7 november 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zomaar een vrouw, maar door Fera..
Ach, Loka weet wel beter.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ze daarom bij Newb?quote:
Hé, nu je het zegt!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Huh, het waren toch klapKutten? Geen klapPutten?
Het zijn de hormonenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Verrek, nu je het zegtquote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Censuur zeg ik jequote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Sowieso.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mental note to self: Date geen FOK!sters.
Ook geen loka danquote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je ook niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daten he, maar dan moet je wel de juiste definitie daaraan verbindenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of date vertellen van Fok!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is waarschuwing voor volgende keer.quote:
Ik ga toch niet een meisje daten dat al een vriendje heeft.quote:
Triootje misschien?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga toch niet een meisje daten dat al een vriendje heeft.
Gekkie.
Wat is dat in godsnaamquote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef fietsie het volgende:
Zo ontzettend *hebben* : http://www.amazon.co.uk/T(...)id=1351530994&sr=8-1
Een geweldig verzamelwerkquote:
Waar gaat het over?quote:
Woooooooowquote:
Je bent te goed voor deze wereld.quote:
De "Discworld" serie van Terry Pratchett speelt voor een groot deel in deze fictieve stad. Dit boek is het fictieve geschiedenisverhaal + plattegronden + wetenswaardigheden, verzameld uit details uit alle delen van de serie.... aangevuld met kaarten en leuke dingenquote:
Welke? Zo'n waarmee je kan bellenquote:
Nooit van gehoord. SF? Fantasy?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
De "Discworld" serie van Terry Pratchett speelt voor een groot deel in deze fictieve stad. Dit boek is het fictieve geschiedenisverhaal + plattegronden + wetenswaardigheden, verzameld uit details uit alle delen van de serie.... aangevuld met kaarten en leuke dingen
Jij en ik samen? Als 2 alfapredatoren die de vlakte uitkammen en tevens de natuurlijke orde bewaken?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Samen op jacht naar nieuw vleesch
nokia n70quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en ik samen? Als 2 alfapredatoren die de vlakte uitkammen en tevens de natuurlijke orde bewaken?
Jepquote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en ik samen? Als 2 alfapredatoren die de vlakte uitkammen en tevens de natuurlijke orde bewaken?
het kan bellen en smsen meer heb ik niet nodigquote:
Dan moet je aan waarheidsvinding gaan doenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet beter hoor. Daarvoor heb ik echt meer info nodig.
Ik ben te goed voor deze wereld.quote:
Deal.quote:
Wat wil je nog meer weten dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet beter hoor. Daarvoor heb ik echt meer info nodig.
Fantasy die doorspekt is met maatschappijkritiek, zonder dat het opvalt of hinderlijk is. Sterke parallellen met wetenschap e.d.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. SF? Fantasy?
Nee preciesquote:Op woensdag 7 november 2012 20:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
het kan bellen en smsen meer heb ik niet nodig
Sorry, ik zal ophouden.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld.
[..]
Deal.
[..]
Wat wil je nog meer weten dan?
Dat klinkt interessantquote:Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fantasy die doorspekt is met maatschappijkritiek, zonder dat het opvalt of hinderlijk is. Sterke parallellen met wetenschap e.d.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef fietsie het volgende:
Zo ontzettend *hebben* : http://www.amazon.co.uk/T(...)id=1351530994&sr=8-1
daaromquote:Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee preciesIs ook het belangrijkste
Je toetsenbord lijkt stuk te zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wtjegjsfhsggdbtwjscnafhfhfndgjwfbsfg
U wordt geacht uw hoofd van het toetsenbord af te halenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik was net blij dat ik "hvj" begreep.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oooh, toetsenbordquote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je toetsenbord lijkt stuk te zijn
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
U wordt geacht uw hoofd van het toetsenbord af te halen
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik was net blij dat ik "hvj" begreep.
Ja. Dat dusquote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
U bent liefhebster ?quote:
Zullen wij samen jagen? Ik zal je leren hosselen.quote:
Engels? Of de vertalingen? (Ik probeer hier beide series compleet te krijgen...)quote:
Fera kan datquote:Op woensdag 7 november 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zullen wij samen jagen? Ik zal je leren hosselen.
Nee, dan denken ze dat wij iets hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zullen wij samen jagen? Ik zal je leren hosselen.
Ja een muziekje zou het topic goed doenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
Woensdagavond dipje
Wie heeft er vrolijke muziek? Fera?
Op zich ...quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dan denken ze dat wij iets hebben.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
Woensdagavond dipje
Vrolijke muziek? Dat wordt even graven.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
Woensdagavond dipje
Engels, Engelse boeken zijn meestal goedkoper te krijgen op internet. Of bibliotheek, want ik ben te arm om alles wat ik wil te kopenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Engels? Of de vertalingen? (Ik probeer hier beide series compleet te krijgen...)
Je wil niet weten hoevaak mensen denken dat ik de vriend van mijn zusje ben... zelfs gisteren in haar huis, ik zat lekker op de bank en ze was met de nieuwe huurders bezig samen met haar vriend. Dachten ze NOG dat ik haar vriend was. Dafuq is met hun.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
Woensdagavond dipje
NL-talige muziek is hatelijk.quote:
Dat kan jij welquote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrolijke muziek? Dat wordt even graven.
Ik spaar ook al sinds begin jaren '90 hoor, anders is het niet te doen....quote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Engels, Engelse boeken zijn meestal goedkoper te krijgen op internet. Of bibliotheek, want ik ben te arm om alles wat ik wil te kopen
Heideroosjes is wel gaafquote:
Mensen denken altijd dat ik het zusje van mijn collega ben. Echt vaak gewoonquote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoevaak mensen denken dat ik de vriend van mijn zusje ben... zelfs gisteren in haar huis, ik zat lekker op de bank en ze was met de nieuwe huurders bezig samen met haar vriend. Dachten ze NOG dat ik haar vriend was. Dafuq is met hun.
Misschien heeft je vader wat uit te leggenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat ik het zusje van mijn collega ben. Echt vaak gewoon
Serieus, dat is half zo erg als dat ze denken dat je een relatie hebt met iemand terwijl dat niet zo is.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat ik het zusje van mijn collega ben. Echt vaak gewoon
Frans Duijtsquote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, van die Frans Duits muziek is hatelijk
Ik denk niet dat ze bij ons dat idee snel zullen hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoevaak mensen denken dat ik de vriend van mijn zusje ben... zelfs gisteren in haar huis, ik zat lekker op de bank en ze was met de nieuwe huurders bezig samen met haar vriend. Dachten ze NOG dat ik haar vriend was. Dafuq is met hun.
Je moet ook niet klef doen met je zusjequote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Serieus, dat is half zo erg als dat ze denken dat je een relatie hebt met iemand terwijl dat niet zo is.
Op de beurs ook, zusje en ik samen gegaan. Flirt ik met de cassiere, geeft ze me zo een killerblik. Owja zusje.
En waarom denk jij dat niet? Wij lijken toch niet op elkaar?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze bij ons dat idee snel zullen hebben.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet ook niet klef doen met je zusje
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat niet? Wij lijken toch niet op elkaar?
Inderdaad en alles wat uit Volendam komtquote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, van die Frans Duits muziek is hatelijk
Ik ken de naamquote:Op woensdag 7 november 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan zal je Neuk! ook wel leuk vinden.
Dat andere nummer vond ik niks.quote:
jij kan ook niks waarderenquote:
Geeft nietquote:Op woensdag 7 november 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
Vin, echt vrolijke muziek lukt me echt niet. Dat is ook niet mijn ding.
Even mijn liedje voor vandaag.
Als ik in een dipje zit ben ik nogal kieskeurigquote:Op woensdag 7 november 2012 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij kan ook niks waarderen
Post ik leuke vrolijke muziek is het weer niet goed
slaap lekkerquote:Op woensdag 7 november 2012 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga mijn kussen eens verblijden met mijn hoofd, wekker weer om 4 uur..
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
Hier, een vrolijk liedje over neuken in het bos.
Die is wel tofquote:
Komt in de wachtlijstquote:Op woensdag 7 november 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb de laatste live cd van Omnia die klinkt best goed.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
Van de week wist je nog niet eens wat voor instrument het was. Op bezoek geweest?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als die miep boven tenminste van haar Trompet wil gaan afblijven
Welke is de laatste?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb de laatste live cd van Omnia die klinkt best goed.Oh dit nummer is gaaf
toch zou het niets voor mij zijn
Nou, ik kan het nu vrij goed horen, broertje is niet thuisquote:Op woensdag 7 november 2012 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van de week wist je nog niet eens wat voor instrument het was. Op bezoek geweest?
Live on Earth.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke is de laatste?
Ik hou wel van dit soort hippieliedjes
Ik vind 'm leuk Loka.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke is de laatste?
Ik hou wel van dit soort hippieliedjes
Mits je buuf lekker is vraag aan haar om ergens anders op te blazenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ik kan het nu vrij goed horen, broertje is niet thuis
Nee dit jaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik zie het op de website, dat is van de tour van vorig jaar toch?
Nee, ik heb m'n slaap echt nodig, anders gaat het misquote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mits je buuf lekker is vraag aan haar om ergens anders op te blazen
" Busje kwam niet..."quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik heb m'n slaap echt nodig, anders gaat het mis
Je wordt er wel lekker moe van.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat idee ja..quote:
Ik ben al vrij moe, dat gaat 'm echt niet worden... Dan val ik tijdens de seks in slaapquote:
Weltrustenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan je uit ervaring vertellen dat dat ook niet echt gewaardeerd schijnt te worden door vrouwelijk nederlandquote:Op woensdag 7 november 2012 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben al vrij moe, dat gaat 'm echt niet worden... Dan val ik tijdens de seks in slaap
Dat ben je ookquote:Op woensdag 7 november 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb maar 3 uur en 3 kwartier geslapen vannacht en nu vind ik mezelf zielig
Dan ga je toch alleen voor de blowjob?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat idee ja..
[..]
Ik ben al vrij moe, dat gaat 'm echt niet worden... Dan val ik tijdens de seks in slaap
Volgensmij is ze ook heul niet lekker of ietsquote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weltrusten![]()
idee voor een andere keer
Niet alleen in Nederland denk dat het wereldwijd zo is,quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kan je uit ervaring vertellen dat dat ook niet echt gewaardeerd schijnt te worden door vrouwelijk nederland
Zo naar bed dus?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb maar 3 uur en 3 kwartier geslapen vannacht en nu vind ik mezelf zielig
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die tijdens de seks in slaap vallen
Daar ben ik me ter degen van bewustquote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kan je uit ervaring vertellen dat dat ook niet echt gewaardeerd schijnt te worden door vrouwelijk nederland
Door mannelijk Nederland ook niet als het je als vrouw gebeurt hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee, dat zou stom zijnquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die tijdens de seks in slaap vallen
Verder gelukkig nooit last vanquote:
Nah, ik heb echt een libido van 0.0 sowieso op 't moment door vermoeidheidquote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga je toch alleen voor de blowjob?
Mjah als er iets -in- je loopt te porren lijkt me slapen nog vrij lastig....quote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door mannelijk Nederland ook niet als het je als vrouw gebeurt hoor.
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat zou stom zijn
Ik ga uit principe niet naar bed voor het donderdag is. Altijd na twaalven, maakt niet uit of ik vroeg op moet of al eerder moe ben
In slaap vallen tijdens het opgeilen bedoel ikquote:Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah als er iets -in- je loopt te porren lijkt me slapen nog vrij lastig....
Slaap lekker.quote:
Jammer dan maar niet doen danquote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij is ze ook heul niet lekker of iets
Mijn wifi werkt heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk mee (notquote:Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
Vin, ik vind deze altijd wel vrolijk klinken. Vooral de muziek.
Haters zullen haten.
Gewoon slapen terwijl Newb aan het pompen is.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In slaap vallen tijdens het opgeilen bedoel ik
Dan laat je de ander ook zo zitten
Jij ook straks enzo, morgen weer tentamen? Succes dan! (Al post ik vast nog wel tijdens 't werk en alles..)quote:
Jij doet 's nachts nog vanalles?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een beetje onflexibel qua tijdsindeling
Thanks. Lekker om 6 uur opstaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij ook straks enzo, morgen weer tentamen? Succes dan! (Al post ik vast nog wel tijdens 't werk en alles..)
Mwah, dat niet. Maar mijn innerlijke rust word verstoord als ik te vroeg naar bed ga of andere onverwachtheden optredenquote:
Damn... ik wordt oud... ik slaap meestal rond 22:00 en dan loop ik al een uur "mag ik al?"quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
Meestal slaap ik ook pas na twaalven, ook als ik er om 5 uur uit zou moeten.
Haha dat heb ik ook zo een vastgeroeste indeling. Alleen als ik vroeg op moet schuift het allemaal gewoon een paar uur opquote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, dat niet. Maar mijn innerlijke rust word verstoord als ik te vroeg naar bed ga of andere onverwachtheden optreden
Wat zijn die andere overwachtheden dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, dat niet. Maar mijn innerlijke rust word verstoord als ik te vroeg naar bed ga of andere onverwachtheden optreden
Ik heb heel vaak dat ik gewoon moe ben als ik langer slaapquote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan goed, er bestaat iets als teveel slapen. Tussen 7-8 uur schijnt ideaal te zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik gewoon moe ben als ik langer slaap
Geen idee hoe oud je bent, maar volgens mij ben je wel 2x zo oudquote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Damn... ik wordt oud... ik slaap meestal rond 22:00 en dan loop ik al een uur "mag ik al?"
Vertraging tijdens het reizen bijvoorbeeld, of trieste dingen als dat er geen rozijnen meer in huis zijn terwijl ik iets wil gaan bakkenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat zijn die andere overwachtheden dan?
En dan kun je niet meer slapen? Je kunt dan ook geen rozijnen meer kopen, lijkt me.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vertraging tijdens het reizen bijvoorbeeld, of trieste dingen als dat er geen rozijnen meer in huis zijn terwijl ik iets wil gaan bakken
Dan wordt mijn innerlijke rust verstoord en krijg ik last van vreemde flipverschijnselenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan kun je niet meer slapen? Je kunt dan ook geen rozijnen meer kopen, lijkt me.
I know, meestal slaap ik maar een uur of 6.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan goed, er bestaat iets als teveel slapen. Tussen 7-8 uur schijnt ideaal te zijn.
Oja dat mis ik ook welquote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik slaap sowieso heerlijk als ik niet alleen ben
ik slaap dan juist altijd onrustigquote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:
Ditquote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs in een eenpersoonsbed vind ik het geweldig fijnquote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik slaap dan juist altijd onrustig
Ik ook ... Lekker tegen iemand aankruipen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kan ik niet eens in slaap vallen met 2 personenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs in een eenpersoonsbed vind ik het geweldig fijn
Ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik slaap dan juist altijd onrustig
Nu pasquote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
1e herfstbok van 2012 wordt geopend
Seks schijnt te helpen tegen vervelingquote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
dkldxgnklf ndifhd ;difshdsf hdfhdslkfh
oke... ik verveel me :\
Oke, seksen?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Seks schijnt te helpen tegen verveling
Nu pas inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Nu pas, wij hadden op het werk een paar weken geleden al de jaarlijkse proeverij
.
Getverdemme, veeeeeeeeeeel te warrumquote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs in een eenpersoonsbed vind ik het geweldig fijn
wtf quote jij nou weer?!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neem dan ook gewoon een draad.
Ik doe geen mannenquote:
Bah viespeukquote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
wtf quote jij nou weer?!
Maar goed, ik ga even 30 meter draad door het huis heen trekken op een onmogelijke manier
Ach ja, laat hem smakenquote:
Oh, dat is die nieuwe feature dat als je wat selecteert dat hij alleen dat quote. Had ik even niet door, sorry.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
wtf quote jij nou weer?!
Maar goed, ik ga even 30 meter draad door het huis heen trekken op een onmogelijke manier
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij komt ook aan de beurt, wees maar niet bang.
ohai?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij komt ook aan de beurt, wees maar niet bang.
Handigquote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, dat is die nieuwe feature dat als je wat selecteert dat hij alleen dat quote. Had ik even niet door, sorry.
fuckfuckquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
OHNOOOOOOOO.... ZUSTER KLIVIA IS OVERLEDEN
Hertog Jan mag ik hopen ?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Thanks
hij smaakt verrukkelijk
Bij dat opa'tje moest ik altijd aan mijn opa denkenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik dacht dat die al dood was.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dat is nummer is tof jaquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
Niet erg vrolijk, maar wel lekkere muziek.
owquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
Niet erg vrolijk, maar wel lekkere muziek.
Dat is een bakkus vol.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef fietsie het volgende:
Celestial Seasonings Sleepy Time Extra Welness...![]()
"koppie thee" noem ik het meestalquote:
Whut?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef fietsie het volgende:
Celestial Seasonings Sleepy Time Extra Welness...![]()
keiharde neuqseks welquote:Op woensdag 7 november 2012 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
Er gaat niets boven Oosterse kruidentheeen
QFT.quote:
Not in the mood.quote:
Nee, mensen die dit niet hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die keiharde neukseks hebben.
Not in the mood. Ever.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoeft ook niet per se vandaag snoes
Echt hequote:
Ja, nog meer seksquote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt hemensen er is meer in het leven dan seks
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, mensen die dit niet hebben.
Wrijf het er maar weer in.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hangt er van af met wie je seks heb, he?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een week seksloos leven is beter dan een week theeloos leven
Nog meerquote:
Jij was nog maagd toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wrijf het er maar weer in.
[..]
Hangt er van af met wie je seks heb, he?
Jij hosselt iedereen, dus nee.quote:
Ja come on. Niks beters.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk niet, thee is een levenswijzequote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Je wordt gehosseld?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hossel niet zo veel eigenlijk
Ook zielig.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hossel niet zo veel eigenlijk
Ook nog een sterretje?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef muhahaha het volgende:
kaneel is maagd, ik kan dit bevestigen.
Je hebt zijn vliesje gecontroleerd?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef muhahaha het volgende:
Jaloersquote:
Ik heb camera's hangenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt zijn vliesje gecontroleerd?
Hater.quote:
Kan ik me voorstellen, met zo'n sekspartner.quote:
Boh. Ik kan echt niet hosselen he?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, thee is een levenswijze
Bedankt bro.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef muhahaha het volgende:
Je hebt je kans gehad om te kijken. :dquote:
Ik heb niks met sterretjes.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaloers
[..]
Ik heb camera's hangen
Eh, nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hater.
[..]
Kan ik me voorstellen, met zo'n sekspartner.
[..]
Boh. Ik kan echt niet hosselen he?
[..]
Bedankt bro.
[..]
Je hebt je kans gehad om te kijken. :d
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hater.
[..]
Kan ik me voorstellen, met zo'n sekspartner.
[..]
Boh. Ik kan echt niet hosselen he?
[..]
Bedankt bro.
[..]
Je hebt je kans gehad om te kijken. :d
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb liever seks dan thee. Er bestaat nog genoeg andere drinken.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een week seksloos leven is beter dan een week theeloos leven
True.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb liever seks dan thee. Er bestaat nog genoeg andere drinken.
Ik heb liever vocht dan seks. Anders duurt het leven ook maar zo kort hequote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
sgldgnsdahnflhdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Dan snap ik het niet.quote:
Voorlopig pas ik er voor. Maar wie weet, ooit.quote:
Wat wil je dan zijn?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef Tamashii het volgende:
Goddd weiss ich will kein engel sein.
Rammstein muchquote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef Tamashii het volgende:
Goddd weiss ich will kein engel sein.
Je pener in je broek te stoppen?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef fietsie het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik iets belangrijks vergeten ben,maar het wil maar niet dagen wat.....
Lees wat ik schrijfquote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb liever vocht dan seks. Anders duurt het leven ook maar zo kort he
Maar bij elk moment van de past past andere thee, je kunt je vermoeidheid verlichten of andere lichamelijk kwaaltjes verminderen, het is niet alleen maar drinkenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen broek....quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je pener in je broek te stoppen?
Er is veel moois aan jou Kaneel, maar dat mag je lekker voor jezelf houden.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan me maar weer laten hosselen.
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sgldgnsdahnflhdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Niet? Geef maar aan mij danquote:
Het zit vooral tussen de oren. Thee is geen geneesmiddel.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar bij elk moment van de past past andere thee, je kunt je vermoeidheid verlichten of andere lichamelijk kwaaltjes verminderen, het is niet alleen maar drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |