Je huurt iemand in?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een paardenmiddel geven.
Kan ook niet anders héquote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef Fera het volgende:
De kwaliteit van de TT's is ook weer gestegen sinds ME.
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef Fera het volgende:
De kwaliteit van de TT's is ook weer gestegen sinds ME.
Niet zomaar een vrouw.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent best wel geowned door een vrouw
Niet zomaar een vrouw, maar door Fera..quote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:
Gohquote:Op woensdag 7 november 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zomaar een vrouw, maar door Fera..
Ach, Loka weet wel beter.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ze daarom bij Newb?quote:
Hé, nu je het zegt!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Huh, het waren toch klapKutten? Geen klapPutten?
Het zijn de hormonenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Verrek, nu je het zegtquote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Censuur zeg ik jequote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Sowieso.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mental note to self: Date geen FOK!sters.
Ook geen loka danquote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je ook niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daten he, maar dan moet je wel de juiste definitie daaraan verbindenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of date vertellen van Fok!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is waarschuwing voor volgende keer.quote:
Ik ga toch niet een meisje daten dat al een vriendje heeft.quote:
Triootje misschien?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga toch niet een meisje daten dat al een vriendje heeft.
Gekkie.
Wat is dat in godsnaamquote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef fietsie het volgende:
Zo ontzettend *hebben* : http://www.amazon.co.uk/T(...)id=1351530994&sr=8-1
Een geweldig verzamelwerkquote:
Waar gaat het over?quote:
Woooooooowquote:
Je bent te goed voor deze wereld.quote:
De "Discworld" serie van Terry Pratchett speelt voor een groot deel in deze fictieve stad. Dit boek is het fictieve geschiedenisverhaal + plattegronden + wetenswaardigheden, verzameld uit details uit alle delen van de serie.... aangevuld met kaarten en leuke dingenquote:
Welke? Zo'n waarmee je kan bellenquote:
Nooit van gehoord. SF? Fantasy?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
De "Discworld" serie van Terry Pratchett speelt voor een groot deel in deze fictieve stad. Dit boek is het fictieve geschiedenisverhaal + plattegronden + wetenswaardigheden, verzameld uit details uit alle delen van de serie.... aangevuld met kaarten en leuke dingen
Jij en ik samen? Als 2 alfapredatoren die de vlakte uitkammen en tevens de natuurlijke orde bewaken?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Samen op jacht naar nieuw vleesch
nokia n70quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en ik samen? Als 2 alfapredatoren die de vlakte uitkammen en tevens de natuurlijke orde bewaken?
Jepquote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en ik samen? Als 2 alfapredatoren die de vlakte uitkammen en tevens de natuurlijke orde bewaken?
het kan bellen en smsen meer heb ik niet nodigquote:
Dan moet je aan waarheidsvinding gaan doenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet beter hoor. Daarvoor heb ik echt meer info nodig.
Ik ben te goed voor deze wereld.quote:
Deal.quote:
Wat wil je nog meer weten dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet beter hoor. Daarvoor heb ik echt meer info nodig.
Fantasy die doorspekt is met maatschappijkritiek, zonder dat het opvalt of hinderlijk is. Sterke parallellen met wetenschap e.d.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. SF? Fantasy?
Nee preciesquote:Op woensdag 7 november 2012 20:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
het kan bellen en smsen meer heb ik niet nodig
Sorry, ik zal ophouden.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld.
[..]
Deal.
[..]
Wat wil je nog meer weten dan?
Dat klinkt interessantquote:Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fantasy die doorspekt is met maatschappijkritiek, zonder dat het opvalt of hinderlijk is. Sterke parallellen met wetenschap e.d.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef fietsie het volgende:
Zo ontzettend *hebben* : http://www.amazon.co.uk/T(...)id=1351530994&sr=8-1
daaromquote:Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee preciesIs ook het belangrijkste
Je toetsenbord lijkt stuk te zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wtjegjsfhsggdbtwjscnafhfhfndgjwfbsfg
U wordt geacht uw hoofd van het toetsenbord af te halenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik was net blij dat ik "hvj" begreep.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oooh, toetsenbordquote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je toetsenbord lijkt stuk te zijn
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
U wordt geacht uw hoofd van het toetsenbord af te halen
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik was net blij dat ik "hvj" begreep.
Ja. Dat dusquote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
U bent liefhebster ?quote:
Zullen wij samen jagen? Ik zal je leren hosselen.quote:
Engels? Of de vertalingen? (Ik probeer hier beide series compleet te krijgen...)quote:
Fera kan datquote:Op woensdag 7 november 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zullen wij samen jagen? Ik zal je leren hosselen.
Nee, dan denken ze dat wij iets hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zullen wij samen jagen? Ik zal je leren hosselen.
Ja een muziekje zou het topic goed doenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
Woensdagavond dipje
Wie heeft er vrolijke muziek? Fera?
Op zich ...quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dan denken ze dat wij iets hebben.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
Woensdagavond dipje
Vrolijke muziek? Dat wordt even graven.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
Woensdagavond dipje
Engels, Engelse boeken zijn meestal goedkoper te krijgen op internet. Of bibliotheek, want ik ben te arm om alles wat ik wil te kopenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Engels? Of de vertalingen? (Ik probeer hier beide series compleet te krijgen...)
Je wil niet weten hoevaak mensen denken dat ik de vriend van mijn zusje ben... zelfs gisteren in haar huis, ik zat lekker op de bank en ze was met de nieuwe huurders bezig samen met haar vriend. Dachten ze NOG dat ik haar vriend was. Dafuq is met hun.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
Woensdagavond dipje
NL-talige muziek is hatelijk.quote:
Dat kan jij welquote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrolijke muziek? Dat wordt even graven.
Ik spaar ook al sinds begin jaren '90 hoor, anders is het niet te doen....quote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Engels, Engelse boeken zijn meestal goedkoper te krijgen op internet. Of bibliotheek, want ik ben te arm om alles wat ik wil te kopen
Heideroosjes is wel gaafquote:
Mensen denken altijd dat ik het zusje van mijn collega ben. Echt vaak gewoonquote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoevaak mensen denken dat ik de vriend van mijn zusje ben... zelfs gisteren in haar huis, ik zat lekker op de bank en ze was met de nieuwe huurders bezig samen met haar vriend. Dachten ze NOG dat ik haar vriend was. Dafuq is met hun.
Misschien heeft je vader wat uit te leggenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat ik het zusje van mijn collega ben. Echt vaak gewoon
Serieus, dat is half zo erg als dat ze denken dat je een relatie hebt met iemand terwijl dat niet zo is.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat ik het zusje van mijn collega ben. Echt vaak gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |