Je huurt iemand in?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een paardenmiddel geven.
Kan ook niet anders héquote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef Fera het volgende:
De kwaliteit van de TT's is ook weer gestegen sinds ME.
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef Fera het volgende:
De kwaliteit van de TT's is ook weer gestegen sinds ME.
Niet zomaar een vrouw.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent best wel geowned door een vrouw
Niet zomaar een vrouw, maar door Fera..quote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:
Gohquote:Op woensdag 7 november 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zomaar een vrouw, maar door Fera..
Ach, Loka weet wel beter.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ze daarom bij Newb?quote:
Hé, nu je het zegt!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Huh, het waren toch klapKutten? Geen klapPutten?
Het zijn de hormonenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Verrek, nu je het zegtquote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Censuur zeg ik jequote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Sowieso.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mental note to self: Date geen FOK!sters.
Ook geen loka danquote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je ook niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daten he, maar dan moet je wel de juiste definitie daaraan verbindenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of date vertellen van Fok!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is waarschuwing voor volgende keer.quote:
Ik ga toch niet een meisje daten dat al een vriendje heeft.quote:
Triootje misschien?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga toch niet een meisje daten dat al een vriendje heeft.
Gekkie.
Wat is dat in godsnaamquote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef fietsie het volgende:
Zo ontzettend *hebben* : http://www.amazon.co.uk/T(...)id=1351530994&sr=8-1
Een geweldig verzamelwerkquote:
Waar gaat het over?quote:
Woooooooowquote:
Je bent te goed voor deze wereld.quote:
De "Discworld" serie van Terry Pratchett speelt voor een groot deel in deze fictieve stad. Dit boek is het fictieve geschiedenisverhaal + plattegronden + wetenswaardigheden, verzameld uit details uit alle delen van de serie.... aangevuld met kaarten en leuke dingenquote:
Welke? Zo'n waarmee je kan bellenquote:
Nooit van gehoord. SF? Fantasy?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
De "Discworld" serie van Terry Pratchett speelt voor een groot deel in deze fictieve stad. Dit boek is het fictieve geschiedenisverhaal + plattegronden + wetenswaardigheden, verzameld uit details uit alle delen van de serie.... aangevuld met kaarten en leuke dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |