Oké, bedankt!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:30 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ik heb even wat lijntjes in Google getekend hoe ze liggen en/of lagen.
https://maps.google.nl/ma(...)pn=0.045313,0.111494
Het is niet helemaal accuraat maar geeft je wel een idee.
Praat niet zo raarquote:Op donderdag 8 november 2012 08:00 schreef James1988 het volgende:
ICE-tickets voor Frankrijk - Duitsland aan lage prijzen.
Kun je je voor laten behandelen hequote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
via Schiphol is zeven minuten sneller
hmm, je hebt gelijk. Ik dacht altijd dat via Schiphol een stuk sneller was ...quote:Op donderdag 8 november 2012 09:59 schreef ReisT het volgende:
[..]Leiden-Haarlem-Amsterdam duurt 35 minuten, Leiden-Schiphol-Amsterdam duurt tegenwoordig 34 minuten. Dat scheelt dus maar één minuut.
Wat gebeurt er? Ik ga niet eerst een halve MINUUT naar een kutfilmpje over Windows 8 zitten kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 10:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk niet dat deze loc meer zal gaan rijden
het antwoord staat in de post boven die van jouquote:Op donderdag 8 november 2012 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gebeurt er? Ik ga niet eerst een halve MINUUT naar een kutfilmpje over Windows 8 zitten kijken
jupquote:Op donderdag 8 november 2012 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Uit een kraan geflikkerd bij het ontschepen of zo?
Je hebt vast nog het verschil in gedachten tussen de oude en nieuwe versie van de IC Amsterdam-Vlissingen. Dat is een verschil van 7 minuten tussen Amsterdam en Rotterdam. Dat grote verschil komt alleen niet doordat die nu via Haarlem rijdt.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hmm, je hebt gelijk. Ik dacht altijd dat via Schiphol een stuk sneller was ...
Bahn.dequote:Op donderdag 8 november 2012 02:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat klinkt wel interessant,waar heb jij die trein geboekt als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |