Dat is toch heel normaal?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, WEL eerst even alles schilderen nog, 2 weken van tevoren![]()
geen Jan maar Gerard de Rooy. Hij leidt nu het familiebedrijfquote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef greavy het volgende:
De oude stamlijn:
[..]
Bron: Ad V. uit Roosendaal
En even met Google gevonden:
Maar omdat Jan de Rooy 11 hectare aan grond opkocht in Roosendaal voor het nieuwe distributiecentrum, onder de eis dat er een spooraansluiting komt en bruikbaar in 2013, is in 2010 begonnen met de Planstudie. Gezien er bedrijven en particulieren niet mee wilden werken heeft de gemeente grond moeten onteigenen.
Gerard mag ook. Ik dacht dat het nog steeds Jan was.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geen Jan maar Gerard de Rooy. Hij leidt nu het familiebedrijf
Waarbij er voor die tweede nog wel wat heeft moeten wijken zo te zien op streetview:quote:Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef greavy het volgende:
Foto van de nieuwe stamlijn(juni 2012):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan de trein best tegenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[ link | afbeelding ]
Altijd gezellig, zo'n springer tussen Rijswijk en Delft.
Wat. Cool.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef dennistd het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)e-op-utrecht-cs.html
Darwin award.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef dennistd het volgende:
Het was trouwens een hardloper die nog snel voor de trein langs wilde. Hij liep alleen niet hard genoeg...
Ik zeg altijd maar zo: hardlopers zijn doodlopers![]()
Yup:quote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef dennistd het volgende:
Het was trouwens een hardloper die nog snel voor de trein langs wilde. Hij liep alleen niet hard genoeg...
Ik zeg altijd maar zo: hardlopers zijn doodlopers![]()
Voor zover ik weet (als inwoner van Roosendaal) heeft daar nooit spoor gelegen. Dat gehele industrieterrein is pas sinds enkele jaren opgeleverd.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:29 schreef greavy het volgende:
Het erge is, ze hebben paar jaar geleden juist daar spoor gesaneerd. Een deel daarvan komt weer terug.
Ik hoop dat hij een leuke prent krijgt. Zulk soort mensen beseffen niet dat het 1) levensgevaarlijk is en 2) honderden mensen de dupe zijn als er iets fout gaat. Uiteindelijk twee uur over een traject van één uur gedaan. Fijn als je denkt op tijd naar huis te gaan...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef dennistd het volgende:
Het was trouwens een hardloper die nog snel voor de trein langs wilde. Hij liep alleen niet hard genoeg...
Ik zeg altijd maar zo: hardlopers zijn doodlopers![]()
Gezien het feit dat hij zwaargewond is denk ik dat hij nooit meer aan hardlopen of misschien wel lopen toekomt dus een boete voegt niet veel toe gok ik zoquote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een leuke prent krijgt. Zulk soort mensen beseffen niet dat het 1) levensgevaarlijk is en 2) honderden mensen de dupe zijn als er iets fout gaat. Uiteindelijk twee uur over een traject van één uur gedaan. Fijn als je denkt op tijd naar huis te gaan...
Ik lees het net in het artikel inderdaad. Hoe haal je zoiets überhaupt in je hoofd...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef Viezze het volgende:
[..]
Gezien het feit dat hij zwaargewond is denk ik dat hij nooit meer aan hardlopen of misschien wel lopen toekomt dus een boete voegt niet veel toe gok ik zo
Was jij toevallig?quote:Geen blunder van mij, maar van een reiziger gisteren op Ledn.
Nadat ik had gefloten en de sleutel had omgedraaid, de automatische sluitfluit klonk en de deuren zich sloten, besloot een reiziger zich alsnog tussen de sluitende deuren te werken, door deze met de handen open te trekken en de trein in te springen.
Vervolgens ben ik naar die reiziger toegelopen en heb deze toch maar even vriendelijk toegesproken. Nadat hij dit had aangehoord en excuus had aangeboden, vroeg hij mij hoe laat we op Shl zouden aankomen.
Na deze vraag moest ik dus heel veel moeite doen om niet in de lach te schieten, om vervolgens die kerel te vertellen dat wij daar helemaal niet zouden aankomen, omdat hij in de trein via Hlm was gesprongen.
Daarom dus maar het spreekwoord van de dag: Haastige spoed, maakt de dag van de conducteur weer goed!
Ik heb even wat lijntjes in Google getekend hoe ze liggen en/of lagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |