strikjes zijn cutequote:
hij doet het nietquote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, maar veel te duur
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij doet het niet
kan zoiets ook niet?
http://www.debijenkorf.nl(...)belmotief-4098016663
of
http://www.debijenkorf.nl(...)wol-blend-2389040024
Nee, het is echt een zakelijk rok.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij doet het niet
kan zoiets ook niet?
http://www.debijenkorf.nl(...)belmotief-4098016663
of
Jij hebt zo'n andere smaak dan ikquote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
120 euro voor een coll?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
deze
http://www.debijenkorf.nl(...)wol-blend-4098016780
Vergeet het maar, ik ga naar huis. Morgen weer een dag.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef Ang3l het volgende:
Zelfs IK vind dit te vrouwelijk,.
Snel Babs! Gooi piemels of orgies in de strijd. Of voor mijn part Axis & Allies!
Mooi, maar gaat echt vloekenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
deze
http://www.debijenkorf.nl(...)wol-blend-4098016780
nou die zou ik zelf ook niet kopen hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n andere smaak dan ik
maar dat komt misschien ook doordat het mij totaal niet zou staan..
wel een mooiequote:
Ik las drolquote:
he verdoriequote:
Ja, maar als ik vanavond gesport heb en ik kom thuis, is het een uurtje of 22u schat ikquote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
maar de dag is net over de helft of zo!
ja maar ik bedoel: je hebt nog goed een kwart dag om er toch nog meer uit te halenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, maar als ik vanavond gesport heb en ik kom thuis, is het een uurtje of 22u schat ik
Dat heb ik nou echt nooit en ik voer echt geen flikker uitquote:Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef MNR het volgende:
Aaaaaaah kriebels! Ik heb niet genoeg voldoening gehaald uit deze dag!! Sinds ik iets minder (lees 1 à 2 lessen in de week) sport, heb ik gewoon het idee dat ik niet genoeg uit de dag haal. Want to give it my all, every day. Niet omdat het moet, maar omdat ik het wìl.
Te koud.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef MNR het volgende:
Overigens, op een zakelijke rok zou ik een lekkere flink getailleerde blouse doen.
Kleur is impossiblequote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef MNR het volgende:
Of een juist los truitje in dezelfde kleur en dan een brede opvallende riem van leer. Geen poespas. Keep it simple
Wil je dat woord godverdomme niet meer gebruiken!?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik nou echt nooit en ik voer echt geen flikker uit
same herequote:Op woensdag 7 november 2012 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik nou echt nooit en ik voer echt geen flikker uit
Ik heb het wel maar ik heb me er gewoon bij neergelegd.quote:
Ze moet het uit haar vocabulaire flikkeren wil je zeggen?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je dat woord godverdomme niet meer gebruiken!?
Ja jeeezus héquote:Op woensdag 7 november 2012 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je dat woord godverdomme niet meer gebruiken!?
Je kan trots op me zijn Rhu! Ik heb de afgelopen pagina's nog niet één keer de neiging gehad om te posten:"Wat er in zit is ook wel leuk!".quote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon zo'n soort rok, maar dan dus groenbruin
[ afbeelding ]
Over flikkers gesproken, alles oké?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan trots op me zijn Rhu! Ik heb de afgelopen pagina's nog niet één keer de neiging gehad om te posten:"Wat er in zit is ook wel leuk!".
Daar kun je echt ontzettend veel op combineren! Maar het probleem is dat je niet weet wat?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
De boog kan niet altijd gespannen staanquote:Op woensdag 7 november 2012 17:15 schreef MNR het volgende:
Hhmmmzzz.... ja CL, ik weet dat er hier meer mensen zijn die daar niet zoals ik over denken. Ik heb gewoon veel energie in me en ik wil die ook uiten, dat is gewoon iets dat mij voldoening geeft.
De hele dag niets doen zou ik echt verschrikkelijk vinden en een verspilling van mijn slimme kop
Oh, ik ben stikjaloers op je hoor. Op al die mensen die energie teveel lijken te hebben. Lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 17:15 schreef MNR het volgende:
Hhmmmzzz.... ja CL, ik weet dat er hier meer mensen zijn die daar niet zoals ik over denken. Ik heb gewoon veel energie in me en ik wil die ook uiten, dat is gewoon iets dat mij voldoening geeft.
De hele dag niets doen zou ik echt verschrikkelijk vinden en een verspilling van mijn slimme kop
Ik word al moe van het tomeloze enthousiasme. Dat gespring en geren. Niks voor mijquote:Op woensdag 7 november 2012 17:15 schreef MNR het volgende:
Ik krijg er de zenuwen van.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, ik ben stikjaloers op je hoor. Op al die mensen die energie teveel lijken te hebben. Lijkt me heerlijk.
oooh sorry! je enige pleziertje als ik over kleren bezig ga!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan trots op me zijn Rhu! Ik heb de afgelopen pagina's nog niet één keer de neiging gehad om te posten:"Wat er in zit is ook wel leuk!".
Enthousiaste mensen,..... bahbahquote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word al moe van het tomeloze enthousiasme. Dat gespring en geren. Niks voor mij
Of course darling!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over flikkers gesproken, alles oké?
daar kan qua model best veel op jaquote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Herfsttinten?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Same here hoor, maar daar heb je dus geen last van als je zelf zo bent.quote:
Alsof alle homo's zo praten en roze dragen en zo!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of course darling!
*roze tutu uitzoekt op internet*
Maar tutu's zijn oké?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof alle homo's zo praten en roze dragen en zo!!!!!!!!!!
*handje op de heup en tssss tsss doe*
Bitch.
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen staan
Ik wil je best tips and tricks gevenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, ik ben stikjaloers op je hoor. Op al die mensen die energie teveel lijken te hebben. Lijkt me heerlijk.
Zolang het maar niet "als je meer beweegt krijg je meer energie!" of enige daarop lijkende variant is. Dat heeft nog nooit gewerkt bij mij namelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 17:22 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Ik wil je best tips and tricks geven
Voor op de Veluwe is het anders enorm gewaagd!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Ripley het volgende:
Maar hoe oud zijn jullie eigenlijk? Deze kleding vind ik allemaal best stijlvol en ook best mooi, maar zo stjfjes voor een jonge meid?
Hehehe. No worries. Nothing like that.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zolang het maar niet "als je meer beweegt krijg je meer energie!" of enige daarop lijkende variant is. Dat heeft nog nooit gewerkt bij mij namelijk
Houden zo!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
ik kleed mij eerder te jong vrees ik
maar eigenlijk vind ik dat zelf niet zo storend
Natuurlijk. Zwart, want Black Swan.quote:
jij hebt mij wel eens gezien in kleren!quote:
Als je boezem verworden is tot verrimpelde luxaflex moet je idd niet meer met een gigantisch decolleté gaan lopen. Het andere uiterste is altijd in een soepjurk rondlopen....quote:Op woensdag 7 november 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
en 'houden zo' word ook wat awkward na een tijdje
dan kom ik bij hotter than my daughter of zo
Dat vond ik idd van die foto ook. Meisje is jong en leuk.... maar zet ieder andere vrouw in dat pakje en het is een tutjes-omaquote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Ripley het volgende:
Maar hoe oud zijn jullie eigenlijk? Deze kleding vind ik allemaal best stijlvol en ook best mooi, maar zo stjfjes voor een jonge meid?
Ik zou niet zeggen "Houden zo." als ik je een train wreck vond Rhutje.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
aah die andere mooi omzeilt Grrrrrrtje
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen "Houden zo." als ik je een train wreck vond Rhutje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
ooh CL ik dacht dat je deze wel wou ziensnoopy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics!quote:Op woensdag 7 november 2012 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hij past hij past hij past hij past
ik ben mooi
en dun want het is een maat kleiner dan normaal
Fijn! Zo voel ik me nou nooitquote:Op woensdag 7 november 2012 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben mooi
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
echt niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Fijn! Zo voel ik me nou nooit
'Ik ben mooiquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]Verdorie, dacht ik eindelijk rhu eens te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]deze response is nog voorspelbaarder dan de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
ooh CL ik dacht dat je deze wel wou zienAwww dat doet die van mij ook weleensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
ooh wat jammer!quote:
lamballenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awww dat doet die van mij ook weleens
Ik heb ook wel wat, maar dat is te koud voor de winterquote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar kun je echt ontzettend veel op combineren! Maar het probleem is dat je niet weet wat?
Ik waardeer de moeite die je er in hebt gestokenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar kan qua model best veel op ja
jammer dat de kleur moeilijk is, maar dat is ook nogal lastig natuurlijk via internet om daar iets zinnigs over te zeggen
sorry I failed
Heb al veel geprobeerd, maar het is het allemaal net nietquote:
Ik ben 35quote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Ripley het volgende:
Niks voor mij, maar welquote:Op woensdag 7 november 2012 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
ik wacht dus op deze
[ afbeelding ]
zo girlie dat het je bijna laat kotsen
Wat past?!?! Is ie toch nog gekomen?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben mooi
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Over Aawwwww gesproken. Mijn ouders hebben een itteh bitteh basement kitteh(voor degenen die het hele lolcat gebeuren kennen)
[ afbeelding ]
Uhuh en daar ben ik dan ook heel blij mee, maar ik ben chronisch kritisch naar mezelfquote:Op woensdag 7 november 2012 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh wat jammer!
En je had laatst wel dat mooie dure jurkje!
Arme persoonquote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef KomtTijd... het volgende:
godverdomme, weer zo'n klootzak voor de trein gesprongen!![]()
en ja dat is me gewoon een godverdomme waard vandaag
omgquote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Over Aawwwww gesproken. Mijn ouders hebben een itteh bitteh basement kitteh(voor degenen die het hele lolcat gebeuren kennen)
[ afbeelding ]
Ja hoe durft ie..quote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef KomtTijd... het volgende:
godverdomme, weer zo'n klootzak voor de trein gesprongen!![]()
en ja dat is me gewoon een godverdomme waard vandaag
Ik baal er bijna van dat ik niet thuis woon.quote:
Zit ie ook in het itteh-bitteh-basement-kitteh-commitee?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 7 november 2012 18:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zit ie ook in het itteh-bitteh-basement-kitteh-commitee?
Ik vind die zuurpruimkatten altijd supertofquote:Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee. Al lijkt hem dat weinig uit te maken. Voor een basement kitteh is ie ook wel heel erg blij.
Onze oudere kat is wel een stuk grumpy-er dan normaal sinds de blije zwarte wervelwind in huis is. Die arme ouwe zuurpruim.
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn ze ookquote:Op woensdag 7 november 2012 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind die zuurpruimkatten altijd supertof
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[ link | afbeelding ]
arme personen
Q!quote:
En dan moet je nieuwe laten maken en je kan ze alleen per 4 kopen. Hoef je er maar 1 in te leveren, heb je er weer 3 over om kwijt te raken. Thnx.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef MissMSX het volgende:
Altijd dat geouwehoer met een pasfoto als je een nieuw rijbewijs ofzo wilt aanvragen. Waaaaaaaaaaaaaaaaaar heb ik die krengen gelaten?![]()
Zeg dat! Hij lijkt precies op een tennisbal!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Q!Alles goed?
[ afbeelding ]
Uitstekende camouflage (nouja, op dat kleed iig).
Preciesquote:Op woensdag 7 november 2012 19:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Q!Alles goed?
[ afbeelding ]
Uitstekende camouflage (nouja, op dat kleed iig).
[..]
En dan moet je nieuwe laten maken en je kan ze alleen per 4 kopen. Hoef je er maar 1 in te leveren, heb je er weer 3 over om kwijt te raken. Thnx.
Dat liep niet goed af.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.destentor.nl/n(...)raakt-door-trein.ece
Darwin award.
Doodloper.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.destentor.nl/n(...)raakt-door-trein.ece
Darwin award.
Je bent geen kind meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Weer een kind misbruikt in ede. Ik kom nooit meer buiten.
Ze begonnen met een klein kind en nu zit het al op de middelbare schoolquote:
jaaaaaaaaa vet hequote:Op woensdag 7 november 2012 18:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat past?!?! Is ie toch nog gekomen?
Ik wil jou gebruiken.quote:
Ik zeg niks wat ik zelf niet kan beoordelen. Ik geef je het voordeel van de twijfel hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Ze begonnen met een klein kind en nu zit het al op de middelbare school
Of wil je daarmee zeggen dat ik niet strak genoeg meer ben
Vertel...quote:
Oké.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa vet he
hij was bij een stel polen
Vijf!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, ik heb in ieder geval de vier-op-een-rij hier gewonnen
Jaja, maar die doet alleen mee voor spek en bonenquote:
1 + 4 dan.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef MissMSX het volgende:
Jaja, maar die doet alleen mee voor spek en bonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Welk spelletje is dat?quote:
Geen?quote:
Verwarrend.quote:
Ik ben ook onderweg. Nog één of twee muzakjes ter afronding. En ja!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef MissMSX het volgende:
Verwarrend.
Nou ja, ik ga naar bed. Doe jij zo de stekkerdoos uit?
Nerdquote:Op woensdag 7 november 2012 23:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je bij 0 begint met tellen is het wel 4.
Ik begin altijd lekker gek bij 4000.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die beginnen met tellen bij 1
Twisted!quote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[ afbeelding ]
Doe dan 9000, dan is het altijd over 9000...quote:Op donderdag 8 november 2012 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik begin altijd lekker gek bij 4000.
Hetero?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Oh Babs, je wordt alles waar je eerst op tegen was
Was ie daar ook al op tegen?quote:
Hoe dat?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Oh Babs, je wordt alles waar je eerst op tegen was
Ho ho ho! Ik ben altijd tegen poep/schijtseks geweest. Bah bah bah. Urine is steriel, dat is prima ende okquote:Op donderdag 8 november 2012 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was ie daar ook al op tegen?
Nee, maar ik mis een beetje de verhalen van poep, pies, schijt en orgies.
T'is nu Misses Babs en taarten bakken en vanille seks
Dat zou een beetje zijn als wanneer ik geen hetero's meer zou versieren!
(Speaking of which....)
Ghehehe....quote:Op donderdag 8 november 2012 10:06 schreef stbabylon het volgende:
Je moet gewoon geen leugens de wereld in blazen! Stommerd, straks denkt iedereen weer dat ik regelmatig een Steamroller uitvoer
Steriel krijg jij het niet te zien hoor. Zodra het het lichaam verlaat is het niet meer sterielquote:Op donderdag 8 november 2012 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Urine is steriel, dat is prima ende ok
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh no you didn't!
Ga nou niet mijn liefde voor bastogne verklooien!
Die wil ik ook maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Mrs. stbabylon gaat vandaag weer een bananen-carameltaart met bastogne maken
Damn! Sounds nastyquote:Op donderdag 8 november 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Mrs. stbabylon gaat vandaag weer een bananen-carameltaart met bastogne maken
Alleen als het mooi is, dan mag het weer wel. Met prive picsquote:Op donderdag 8 november 2012 11:00 schreef stbabylon het volgende:
NEE! Gewoon nee! Niet weer dat mode gezeik!
Mijn collega heeft ook zo'n broek. Tis net of ze in haar joggingbroek op kantoor zit. Een no-go. Ook prive, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:58 schreef MNR het volgende:
Ow en Miss en Rhu, n.a.v. gisteravond heb ik maar besloten dat ik deze broek ga halen!
[ afbeelding ]
Ja, ik dacht dat het een pyjamabroek wasquote:Op donderdag 8 november 2012 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn collega heeft ook zo'n broek. Tis net of ze in haar joggingbroek op kantoor zit. Een no-go. Ook prive, als je het mij vraagt.
We hebben elkaar nogquote:Op donderdag 8 november 2012 10:34 schreef Ang3l het volgende:
En Tally is ook al heul lang geen slut meer
Waar gaat dat heen met de wereld?!
By the time I hit 30, I'll have enough
Of being a 20-something in love
My friends will all be married or they will be gone
Me, I'll still be wondering what's going on
Is zo'n strikje niet kei-irritant? Daar lig je toch de hele tijd bovenop enzo? Heb je een hele afdruk als je wakker wordt.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:58 schreef MNR het volgende:
Ow en Miss en Rhu, n.a.v. gisteravond heb ik maar besloten dat ik deze broek ga halen!
[ afbeelding ]
Ik heb m bij een sportvriendinnetje gezien en gevraagd of ze meer van 'dat soort' broeken hadden. Ik vond het direct sùperleuk!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn collega heeft ook zo'n broek. Tis net of ze in haar joggingbroek op kantoor zit. Een no-go. Ook prive, als je het mij vraagt.
Niet dat ik verstand heb van modequote:Op donderdag 8 november 2012 11:06 schreef Tally het volgende:
Een paardrijbroek gemaakt van joggingstof. Ik vind het niets. Maar hej ik hoef er niet in te lopen
Daar heb ik van de week al een hoop gezeik mee gehad in de SC van SEX dus niet van mij!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
Maar oke, geen mode. Dan maar buiten-de-deur-neuk verhalen.
Linkje?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:08 schreef Tally het volgende:
Daar heb ik van de week al een hoop gezeik mee gehad in de SC van SEX dus niet van mij!
Dat weet je heul nietquote:Op donderdag 8 november 2012 10:34 schreef Ang3l het volgende:
En Tally is ook al heul lang geen slut meer
Hehe, ik weet niet wat jij met je broeken doet, maar als ik ze aan heb, ga ik er niet in slapenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is zo'n strikje niet kei-irritant? Daar lig je toch de hele tijd bovenop enzo? Heb je een hele afdruk als je wakker wordt.
Neequote:
Niet iedereen slaapt op zijn/haar buik.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is zo'n strikje niet kei-irritant? Daar lig je toch de hele tijd bovenop enzo? Heb je een hele afdruk als je wakker wordt.
Als ik alleen slaap, slaap ik joggingbroek met dito strikje. Geen last van afdrukken.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Op de een of andere manier gaan ze altijd los in m'n slaap en dan word ik wakker met m'n broek op kniehoogtequote:Op donderdag 8 november 2012 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hahahaha, of doe je onbewust gewoon heel andere dingen in je slaap?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Op de een of andere manier gaan ze altijd los in m'n slaap en dan word ik wakker met m'n broek op kniehoogte
...Lijkt me wel de bedoeling van een pyamabroek? Heb zelf nooit pyama's aan trouwens.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, ik weet niet wat jij met je broeken doet, maar als ik ze aan heb, ga ik er niet in slapen
Ik heb geen idee, soms word ik net zo wakker als dat ik in slaap ben gevallen (met de tv aan en de afstandsbediening nog in m'n hand) en soms is het echt alsof ik daar zo ben neergekwakt. Word ik wakker van de kou op m'n lijf omdat de dekens op de grond liggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahaha, of doe je onbewust gewoon heel andere dingen in je slaap?
Laten we mooie babies maken dan maar.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben elkaar nogOok al hebben we daar helemaal niks aan.
Ik was gister met boek in de hand op de bank in slaap gevallen...quote:Op donderdag 8 november 2012 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, soms word ik net zo wakker als dat ik in slaap ben gevallen (met de tv aan en de afstandsbediening nog in m'n hand) en soms is het echt alsof ik daar zo ben neergekwakt. Word ik wakker van de kou op m'n lijf omdat de dekens op de grond liggen.
Winterquote:Op donderdag 8 november 2012 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg vroegtijdig last van een winterdepressie
Gewoon omdat je het hele plaatje niet ziet of omdat het je smaak niet is, hoef je het kledingstuk niet direct te verwerpen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Lijkt me wel de bedoeling van een pyamabroek? Heb zelf nooit pyama's aan trouwens.
Ik lag dinsdag om half 10 in bed, en sliep vrijwel direct. Om 12 uur werd ik wakker gebeld, half uurtje wakker gelegen, om half 7 ging de wekker en om 7 uur ben ik nog een uurtje in bed gaan slapen. Ik had echt geen zinquote:Op donderdag 8 november 2012 11:21 schreef Tally het volgende:
Ik ben gister gewoon om 10 uur in slaap gevallenOm 4uur was ik dan wel klaar wakker. Maar! ik ben gewoon vroeg gaan slapen
Ik ben al aan het wennen aan minder slaapquote:Op donderdag 8 november 2012 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik lag dinsdag om half 10 in bed, en sliep vrijwel direct. Om 12 uur werd ik wakker gebeld, half uurtje wakker gelegen, om half 7 ging de wekker en om 7 uur ben ik nog een uurtje in bed gaan slapen. Ik had echt geen zin
Als ik om 22:00 ga slapen, word ik om 5:45 wakker gemaakt door de wekker. Als die niet af gaat, slaap ik tot ~9:00. Heurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:21 schreef Tally het volgende:
Ik ben gister gewoon om 10 uur in slaap gevallenOm 4uur was ik dan wel klaar wakker. Maar! ik ben gewoon vroeg gaan slapen
Uitslapen kan ik niet meer. Ook niet als er niets is wat me wakker zou kunnen maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik om 22:00 ga slapen, wordt ik om 5:45 wakker gemaakt door de wekker. Als die niet af gaat, slaap ik tot ~9:00. Heurlijk.
Je doet ook nog schoenen aan in bed?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Gewoon omdat je het hele plaatje niet ziet of omdat het je smaak niet is, hoef je het kledingstuk niet direct te verwerpen.
Kort geleden had ik nog gezegd dat ik het zonde vindt om 40 euro voor zo'n broek neer te leggen maar nu ik het materiaal heb gezien en weet wat je allemaal kunt doen met de juiste schoenen en kleuren, is juist deze broek iets wat me helemaal bij me past.
Het is nu wel duidelijk dat jij het een pyjamabroek vindt hoor, je kunt stoppen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Je doet ook nog schoenen aan in bed?
Doe jij dat niet dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kinkyquote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind klompen comfortabeler.
Waarom? Je doet toch niets met haar.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik slaap naakt.
Behalve als ik met de buurvrouw in een tentje lig. Dan slaap ik in 2 delige pyama! EN kuisheidsgordel!
Ik vertrouw mezelf wel, maar haar nietquote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom? Je doet toch niets met haar.
Idd, een lekkere op de bank plof broek, met chipjes en warme choco en een dvdquote:Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef Ripley het volgende:
Mijn two cents over de broek: ik vind hem niet zo mooi, iets te lange onderbroekerig. Maar als chill broek voor thuis is het natuurlijk wel prima en lekker
Met ploftruiquote:Op donderdag 8 november 2012 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Idd, een lekkere op de bank plof broek, met chipjes en warme choco en een dvd
En wie maakt die warme chocoquote:Op donderdag 8 november 2012 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Idd, een lekkere op de bank plof broek, met chipjes en warme choco en een dvd
Je naam kwam gisteren nog naar voren trouwensquote:Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef Ripley het volgende:
Mijn two cents over de broek: ik vind hem niet zo mooi, iets te lange onderbroekerig. Maar als chill broek voor thuis is het natuurlijk wel prima en lekker
Die heb ik gister ook helemaal zelf moeten maken.quote:
Wat een leven heb je toch! het zit je niet mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:32 schreef Ang3l het volgende:
En wie maakt die warme choco
Die heb ik gister ook helemaal zelf moeten maken.
Niemand die me hielp.
De hetero is nu homo dus die wil ik niet meer.
En de homo zit op Gran Canaria.
Buurvrouw was niet thuis.
Poets was ziek.
ik moest m'n eigen koffie zetten gisteravondquote:Op donderdag 8 november 2012 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niemand die me hielp.
Poets was ziek.
Ja. Dan zelf maar.
Kom jij de volgende keer warme choco maken Godtje?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een leven heb je toch! het zit je niet mee.
Zet ik koffie (ja senseo dan he) en jij warme choco. En dan ruilen wequote:Op donderdag 8 november 2012 12:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik moest m'n eigen koffie zetten gisteravond
Lol wut, dan komt ie voor jou uit de kast en dan dump je hem?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niemand die me hielp.
Poets was ziek.
Ja. Dan zelf maar.
Ik en naar brabant?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:41 schreef Ang3l het volgende:
jij de volgende keer warme choco maken Godtje?
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zet ik koffie (ja senseo dan he) en jij warme choco. En dan ruilen we
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lol wut, dan komt ie voor jou uit de kast en dan dump je hem?.
Dat werkt als een rode dildo op een angel ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ik blijf wel hetero.
of werkt dat als een rode lap op een stier?
Kan God niet af en toe afdalen naar de Hel dan?quote:
Ow, you're being such a baby.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dan doe ik voor jou wel net of ik homo ben dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat werkt als een rode dildo op een angel ja.
Ik ben me nu aan het voorstellen hoe je dat gaat doenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan doe ik voor jou wel net of ik homo ben dan.
Babies dragen luiers, geen pyama!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...aldus de dame die in een pyamabroek over straat gaat!
Ik rij regelmatig langs Eindhoven. Zo hard mogelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan God niet af en toe afdalen naar de Hel dan?
Ja dat zijn allemaal forenzen die hieer komen hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik rij regelmatig langs Eindhoven. Zo hard mogelijk.
Eerlijk is eerlijk! De brabo's zijn serieus de slechtste automobilisten. Of in die provincie rijden ze in elk geval het slechtst. In Limburg denk ik het beste alleen de Belgen op de weg niet.
Ah joh, het maakt mij echt niet uit wat KomtTijd van de broek vind, ik vind hem tof!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Het komt denk ik door de stof, wat er een beetje uitziet als joggingbrtoek snuggly knusse stof. En dan met de wijdere vorm en dus plooien ziet het er erg comfortable uit. Zo comfortabel dat je er in kan slapen. Hence: pyama opmerking.
Gok ik.
Tot zover mijn fashion sense.
Op de tractor noem ik geen fietsenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:59 schreef Ang3l het volgende:
a dat zijn allemaal forenzen die hieer komen hoor
Zit geen brabander b
Hehehe.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sometimes, that's a good thing
Ik scroll en het woord dildo is het enige wat opvielquote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat werkt als een rode dildo op een angel ja.
Mannekoor karrespoor!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op de tractor noem ik geen fietsen
Typisch een vrouwending. Selectief lezen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik scroll en het woord dildo is het enige wat opviel
Van koelmanquote:Op donderdag 8 november 2012 13:03 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkg!t8FcbEpw2mdkE/
Wat een wijf
Neheeeej!quote:
Ooh, gemistquote:
Jij vindt het niets, ik vind de broek tof. Helder, maar de hele tijd die denigrerende opmerking erachteraan is helemaal nergens voor nodig. Punt.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...aldus de dame die in een pyamabroek over straat gaat!
Jij bent vragen aan het beantwoorden waar je het antwoord niet op weet.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Nouk, waarom heb jij eigenlijk een naakte vrouw als avatar?
Ben jij dat? Nee
Ben je lesbisch? Nee
Als ik met een opgezette papegaai op mijn hoed over straat ga, moet ik toch ook niet zeiken als mensen opmerkingen maken?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij vindt het niets, ik vind de broek tof. Helder, maar de hele tijd die denigrerende opmerking erachteraan is helemaal nergens voor nodig. Punt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent vragen aan het beantwoorden waar je het antwoord niet op weet.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ben jij een lipstick lesbo met dikke tieten?!
O. Nou dan snap ik je avatar eindelijk. Dank je.quote:
mee eensquote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan nog, vind het wel ver gaan.
Dit slaat als een tang op een varken. Bovendien, als je dat vindt, zou ik je opgezette papegaai maar van je hoed afhalen, want ik zeik gewoon wanneer ìk daar zin in heb.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik met een opgezette papegaai op mijn hoed over straat ga, moet ik toch ook niet zeiken als mensen opmerkingen maken?
Oneens, want een breezer is een merknaam, geen verzamelnaamquote:Op donderdag 8 november 2012 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Een vriend van me en mijn buurvrouw drinken altijd Jillz.
Nou heb ik even een stelling gedeponeerd:
Jilllz is de Vijftig tinten grijs onder de breezers.
Zo.
Eens?
Maggi is ook een merknaam.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, want een breezer is een merknaam, geen verzamelnaam.
Daarom, doe die broek niet aan als je geen zin hebt in gezeik!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Dit slaat als een tang op een varken. Bovendien, als je dat vindt, zou ik je opgezette papegaai maar van je hoed afhalen, want ik zeik gewoon wanneer ìk daar zin in heb.
Moet een avatar begrijpelijk zijn?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:23 schreef Ang3l het volgende:
O. Nou dan snap ik je avatar eindelijk. Dank je.
Nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Moet een avatar begrijpelijk zijn?
toch ga ik het doen en beiden leuk vinden.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:45 schreef rival het volgende:
Gisteren naar de bios geweest, om James Bond te zien.
kan het beide weer eens afraden
Ik vond de film niet zo bijzonder, het was een volle zaalquote:Op donderdag 8 november 2012 14:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
toch ga ik het doen en beiden leuk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |