strikjes zijn cutequote:
hij doet het nietquote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, maar veel te duur
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij doet het niet
kan zoiets ook niet?
http://www.debijenkorf.nl(...)belmotief-4098016663
of
http://www.debijenkorf.nl(...)wol-blend-2389040024
Nee, het is echt een zakelijk rok.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij doet het niet
kan zoiets ook niet?
http://www.debijenkorf.nl(...)belmotief-4098016663
of
Jij hebt zo'n andere smaak dan ikquote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
120 euro voor een coll?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
deze
http://www.debijenkorf.nl(...)wol-blend-4098016780
Vergeet het maar, ik ga naar huis. Morgen weer een dag.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef Ang3l het volgende:
Zelfs IK vind dit te vrouwelijk,.
Snel Babs! Gooi piemels of orgies in de strijd. Of voor mijn part Axis & Allies!
Mooi, maar gaat echt vloekenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
deze
http://www.debijenkorf.nl(...)wol-blend-4098016780
nou die zou ik zelf ook niet kopen hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n andere smaak dan ik
maar dat komt misschien ook doordat het mij totaal niet zou staan..
wel een mooiequote:
Ik las drolquote:
he verdoriequote:
Ja, maar als ik vanavond gesport heb en ik kom thuis, is het een uurtje of 22u schat ikquote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
maar de dag is net over de helft of zo!
ja maar ik bedoel: je hebt nog goed een kwart dag om er toch nog meer uit te halenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, maar als ik vanavond gesport heb en ik kom thuis, is het een uurtje of 22u schat ik
Dat heb ik nou echt nooit en ik voer echt geen flikker uitquote:Op woensdag 7 november 2012 16:57 schreef MNR het volgende:
Aaaaaaah kriebels! Ik heb niet genoeg voldoening gehaald uit deze dag!! Sinds ik iets minder (lees 1 à 2 lessen in de week) sport, heb ik gewoon het idee dat ik niet genoeg uit de dag haal. Want to give it my all, every day. Niet omdat het moet, maar omdat ik het wìl.
Te koud.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef MNR het volgende:
Overigens, op een zakelijke rok zou ik een lekkere flink getailleerde blouse doen.
Kleur is impossiblequote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef MNR het volgende:
Of een juist los truitje in dezelfde kleur en dan een brede opvallende riem van leer. Geen poespas. Keep it simple
Wil je dat woord godverdomme niet meer gebruiken!?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik nou echt nooit en ik voer echt geen flikker uit
same herequote:Op woensdag 7 november 2012 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik nou echt nooit en ik voer echt geen flikker uit
Ik heb het wel maar ik heb me er gewoon bij neergelegd.quote:
Ze moet het uit haar vocabulaire flikkeren wil je zeggen?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je dat woord godverdomme niet meer gebruiken!?
Ja jeeezus héquote:Op woensdag 7 november 2012 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je dat woord godverdomme niet meer gebruiken!?
Je kan trots op me zijn Rhu! Ik heb de afgelopen pagina's nog niet één keer de neiging gehad om te posten:"Wat er in zit is ook wel leuk!".quote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon zo'n soort rok, maar dan dus groenbruin
[ afbeelding ]
Over flikkers gesproken, alles oké?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan trots op me zijn Rhu! Ik heb de afgelopen pagina's nog niet één keer de neiging gehad om te posten:"Wat er in zit is ook wel leuk!".
Daar kun je echt ontzettend veel op combineren! Maar het probleem is dat je niet weet wat?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
De boog kan niet altijd gespannen staanquote:Op woensdag 7 november 2012 17:15 schreef MNR het volgende:
Hhmmmzzz.... ja CL, ik weet dat er hier meer mensen zijn die daar niet zoals ik over denken. Ik heb gewoon veel energie in me en ik wil die ook uiten, dat is gewoon iets dat mij voldoening geeft.
De hele dag niets doen zou ik echt verschrikkelijk vinden en een verspilling van mijn slimme kop
Oh, ik ben stikjaloers op je hoor. Op al die mensen die energie teveel lijken te hebben. Lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 17:15 schreef MNR het volgende:
Hhmmmzzz.... ja CL, ik weet dat er hier meer mensen zijn die daar niet zoals ik over denken. Ik heb gewoon veel energie in me en ik wil die ook uiten, dat is gewoon iets dat mij voldoening geeft.
De hele dag niets doen zou ik echt verschrikkelijk vinden en een verspilling van mijn slimme kop
Ik word al moe van het tomeloze enthousiasme. Dat gespring en geren. Niks voor mijquote:Op woensdag 7 november 2012 17:15 schreef MNR het volgende:
Ik krijg er de zenuwen van.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, ik ben stikjaloers op je hoor. Op al die mensen die energie teveel lijken te hebben. Lijkt me heerlijk.
oooh sorry! je enige pleziertje als ik over kleren bezig ga!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan trots op me zijn Rhu! Ik heb de afgelopen pagina's nog niet één keer de neiging gehad om te posten:"Wat er in zit is ook wel leuk!".
Enthousiaste mensen,..... bahbahquote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word al moe van het tomeloze enthousiasme. Dat gespring en geren. Niks voor mij
Of course darling!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over flikkers gesproken, alles oké?
daar kan qua model best veel op jaquote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Herfsttinten?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Same here hoor, maar daar heb je dus geen last van als je zelf zo bent.quote:
Alsof alle homo's zo praten en roze dragen en zo!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of course darling!
*roze tutu uitzoekt op internet*
Maar tutu's zijn oké?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof alle homo's zo praten en roze dragen en zo!!!!!!!!!!
*handje op de heup en tssss tsss doe*
Bitch.
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen staan
Ik wil je best tips and tricks gevenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, ik ben stikjaloers op je hoor. Op al die mensen die energie teveel lijken te hebben. Lijkt me heerlijk.
Zolang het maar niet "als je meer beweegt krijg je meer energie!" of enige daarop lijkende variant is. Dat heeft nog nooit gewerkt bij mij namelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 17:22 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Ik wil je best tips and tricks geven
Voor op de Veluwe is het anders enorm gewaagd!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Ripley het volgende:
Maar hoe oud zijn jullie eigenlijk? Deze kleding vind ik allemaal best stijlvol en ook best mooi, maar zo stjfjes voor een jonge meid?
Hehehe. No worries. Nothing like that.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zolang het maar niet "als je meer beweegt krijg je meer energie!" of enige daarop lijkende variant is. Dat heeft nog nooit gewerkt bij mij namelijk
Houden zo!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
ik kleed mij eerder te jong vrees ik
maar eigenlijk vind ik dat zelf niet zo storend
Natuurlijk. Zwart, want Black Swan.quote:
jij hebt mij wel eens gezien in kleren!quote:
Als je boezem verworden is tot verrimpelde luxaflex moet je idd niet meer met een gigantisch decolleté gaan lopen. Het andere uiterste is altijd in een soepjurk rondlopen....quote:Op woensdag 7 november 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
en 'houden zo' word ook wat awkward na een tijdje
dan kom ik bij hotter than my daughter of zo
Dat vond ik idd van die foto ook. Meisje is jong en leuk.... maar zet ieder andere vrouw in dat pakje en het is een tutjes-omaquote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Ripley het volgende:
Maar hoe oud zijn jullie eigenlijk? Deze kleding vind ik allemaal best stijlvol en ook best mooi, maar zo stjfjes voor een jonge meid?
Ik zou niet zeggen "Houden zo." als ik je een train wreck vond Rhutje.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
aah die andere mooi omzeilt Grrrrrrtje
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen "Houden zo." als ik je een train wreck vond Rhutje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
ooh CL ik dacht dat je deze wel wou ziensnoopy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics!quote:Op woensdag 7 november 2012 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hij past hij past hij past hij past
ik ben mooi
en dun want het is een maat kleiner dan normaal
Fijn! Zo voel ik me nou nooitquote:Op woensdag 7 november 2012 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben mooi
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
echt niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Fijn! Zo voel ik me nou nooit
'Ik ben mooiquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]Verdorie, dacht ik eindelijk rhu eens te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]deze response is nog voorspelbaarder dan de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
ooh CL ik dacht dat je deze wel wou zienAwww dat doet die van mij ook weleensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
ooh wat jammer!quote:
lamballenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awww dat doet die van mij ook weleens
Ik heb ook wel wat, maar dat is te koud voor de winterquote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar kun je echt ontzettend veel op combineren! Maar het probleem is dat je niet weet wat?
Ik waardeer de moeite die je er in hebt gestokenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar kan qua model best veel op ja
jammer dat de kleur moeilijk is, maar dat is ook nogal lastig natuurlijk via internet om daar iets zinnigs over te zeggen
sorry I failed
Heb al veel geprobeerd, maar het is het allemaal net nietquote:
Ik ben 35quote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Ripley het volgende:
Niks voor mij, maar welquote:Op woensdag 7 november 2012 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
ik wacht dus op deze
[ afbeelding ]
zo girlie dat het je bijna laat kotsen
Wat past?!?! Is ie toch nog gekomen?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben mooi
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Over Aawwwww gesproken. Mijn ouders hebben een itteh bitteh basement kitteh(voor degenen die het hele lolcat gebeuren kennen)
[ afbeelding ]
Uhuh en daar ben ik dan ook heel blij mee, maar ik ben chronisch kritisch naar mezelfquote:Op woensdag 7 november 2012 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh wat jammer!
En je had laatst wel dat mooie dure jurkje!
Arme persoonquote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef KomtTijd... het volgende:
godverdomme, weer zo'n klootzak voor de trein gesprongen!![]()
en ja dat is me gewoon een godverdomme waard vandaag
omgquote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Over Aawwwww gesproken. Mijn ouders hebben een itteh bitteh basement kitteh(voor degenen die het hele lolcat gebeuren kennen)
[ afbeelding ]
Ja hoe durft ie..quote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef KomtTijd... het volgende:
godverdomme, weer zo'n klootzak voor de trein gesprongen!![]()
en ja dat is me gewoon een godverdomme waard vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |