Nee, want dan open jij het.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:35 schreef waht het volgende:
Kun je nog langzamer een nieuw topic openen?
Single bullet.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:36 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeerde mijn post te editten.
Nou ja, als je 180kg weegt heb je ook wel 18 gram wiet nodig om een beetje stoned te wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:36 schreef Euribob het volgende:
Verdomme, nu zijn er op wiet-gebied Amerikaanse staten liberaler dan Nederland.
Nederland, ga u schamen.
Gaat me er meer om dat onze kassen nog niet volstaan met wietplantjes.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, als je 180kg weegt heb je ook wel 18 gram wiet nodig om een beetje stoned te worden
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:36 schreef Euribob het volgende:
Nederland, ga u schamen.
quote:
quote:
Nee hoor, gewoon op uurbasis werken.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Paaien heet dat. Die moet je juist in de gaten houden.
Succes.
Doet niks af aan achteraf of vooruit betalen... Nieuw zeker?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon op uurbasis werken.
Alleen de materialen worden vooruit betaalt, zo werkt dat gewoon.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doet niks af aan achteraf of vooruit betalen... Nieuw zeker?
Oke. Ik zal niks meer zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Alleen de materialen worden vooruit betaalt, zo werkt dat gewoon.
Stuur jij je uren al op voordat je hebt gewerkt? Geeft een lekker vertrouwenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke. Ik zal niks meer zeggen.
Mooi weer jongens?
quote:
Kuijt is geen homo.quote:
Het aantal Armeense gezinnen dat z'n opa gedeporteerd heeft.quote:
Was enkele minuten onbereikbaar. Onacceptabel.quote:
Vind ik ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:10 schreef waht het volgende:
[..]
Was enkele minuten onbereikbaar. Onacceptabel.
Nu ben ik nog bozer.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:10 schreef waht het volgende:
[..]
Was enkele minuten onbereikbaar. Onacceptabel.
Extra papierversnipperaars bij alle accountants.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:22 schreef eriksd het volgende:
Toch weer een mooie structuur gemaakt om de fiscus "te prikkelen".
Echte Michael Scott-grap.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:24 schreef eriksd het volgende:
Lijkt me wel leuk om me bij de concurrent te melden als inspecteur van de FIOD. Alles in de shredder boven.
Ze zitten veilig achter een beeldscherm op een hoge zolderkamer.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:29 schreef eriksd het volgende:
Jij zit toch op boksen? Gewoon stompen verkopen die figuren.
Zo even bij buurmeisje boter halen. Had koelkast uitgezetquote:
Boks, ouwe nicht.quote:
Een koelkast heeft een uitknop?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo even bij buurmeisje boter halen. Had koelkast uitgezet
Voor een lampje ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een koelkast heeft een uitknop?
Stekkur.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een koelkast heeft een uitknop?
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:34 schreef eriksd het volgende:
Altijd als ik sicke moves in de keuken laat zien lopen er mensen langs![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:36 schreef Euribob het volgende:
Nederland, ga u schamen.
Op België na, dan.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:00 schreef Voorschrift het volgende:
De Verenigde Staten is dan ook het beste land ter wereld.
God's own country on Earth.
België is niet eens een land, maar een lap grond dat door een bureaucratische wirwar-deken aan elkaar wordt gehouden. Iedereen blijft maar bij elkaar, omdat ze niet meer weten waar de ambtenarij eindigt.quote:
Dit is slecht Engels.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:00 schreef Voorschrift het volgende:
De Verenigde Staten is dan ook het beste land ter wereld.
God's own country on Earth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |