SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Die eerste was legit, je had lapoquote:Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je bent een pijl vergeten en mist zo mijn 3 op een rij reeks
Oh.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die eerste was legit, je had lapo
Nee, zevenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Overigens heb ik over de gehele reeks heen maar weinig topics geopenend. Denk slechts een stuk of 6.
Hoezo?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nu nog even voor vrijdag a.s. vrij vragen, wish me luck
Godver zeg, dat dat zo lang duurdequote:Op woensdag 7 november 2012 16:29 schreef MineraalWater het volgende:
Harhar ik heb aldie al gevonden op reddit omg xD!!!!!!!!
Make me.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
het word/t tijd dat jij eens heel rap je grote muil gaat houden
Dat klopt, er zijn grote groeperingen mensen om wie ik geen ene ruk geef. Dat komt omdat ik een mensenleven niet zo heilig vind als de meeste mensen. In elk opzicht is een volgend mensenleven gemakkelijk te maken, te makkelijk om de rotte appels er tussen te laten zitten.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha loon geeft niet om anderen
Nee dat valt ook wel mee, ik zou ze eerder negeren en er langs lopen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik kom op die anti-kanker hyvessen allemaal plaatjes van kale achtjarige jongetjes met infuusjes in hun neus, zal ik maar niet posten?
Loon is het soort mens dat ze van trappen af zou duwen.
Ja, da's nog iets. Zeven procent van het internetverkeer naar onze website waren volgens onze IT-man mensen die zochten op "(mijn voornaam) trekhaak"quote:Op woensdag 7 november 2012 16:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Je wordt al nerveus als je Aldie belt op zn werk.
Ook dat inderdaad. Heb er ook naasten aan verloren maar ik kan er echt niet wakker van liggen dat mensen met kanker schelden.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nu zonder te overdrijven, t'is een nare ziekte maar je ken ook overdrijven.
Heb zelf opa's en oma's en hopies kennissen er aan verloren, maar om dat van alles te liken en te sharen gaat wat ver.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja, da's nog iets. Zeven procent van het internetverkeer naar onze website waren volgens onze IT-man mensen die zochten op "(mijn voornaam) trekhaak"__________!
Mensen, heb je nou écht niks beters te doen?
Neequote:Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar 7% van de hoeveel bezoeken. Als je maar 10 hits krijgt dan tja.
IT-man houdt de adwords bij. Er loopt trouwens nog geen campagne voor de .com, kun je nagaanquote:Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar 7% van de hoeveel bezoeken. Als je maar 10 hits krijgt dan tja. Sinds wanneer is google adword jullie IT-man?
Nou, nou. 3x dus. Zal ik wel alle 3 de keren zijn geweest want ik heb inderdaad weinig te doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee
As we speak zit de teller op 40+ voor oktober
Nee, die veertig zijn de 7%quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nou, nou. 3x dus. Zal ik wel alle 3 de keren zijn geweest want ik heb inderdaad weinig te doen.
Als cadeautje voor november heb ik je niet weer even bezocht via google.
Ik zou adviseren naar Zweden te verhuizen. Gezien de voorgeschiedenis zul je vaker dan gemiddeld een prostaat onderzoek moeten ondergaan. Wij weten allen wat dat betekend.quote:
Ik zou je bellen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:55 schreef bobbernaut het volgende:
Ja maar als ik Aldie nu bel gaat ie mn nummer op FOK! Zetten
En zo is het. Geen item voor die sporadische keer dat ik alleen op de zaak zit, maar ook dan alleen in overleg.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:55 schreef bobbernaut het volgende:
Ja maar als ik Aldie nu bel gaat ie mn nummer op FOK! Zetten
Oh kom gezellig langs, of stuur een kaartjequote:
Ja want wij hebben ook al een pilsje en een fristi gepakt toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sowieso dat die inteeltkliek regio Zuid-Holland niet allang met elkaar een pilsje en een fristi gepakt hebben
Met jou wil ik geen pilsje en een fristi pakken, dat is een groot verschil.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja want wij hebben ook al een pilsje en een fristi gepakt toch?
En jij denkt dat ze daar in Leiden staan te trappelen om met bobber te chillen?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met jou wil ik geen pilsje en een fristi pakken, dat is een groot verschil.
Lijkt mij anders wel grappig om hem eens irl te zien, eigenlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 17:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze daar in Leiden staan te trappelen om met bobber te chillen?
Dan nodig je hem uit in Dronten, dan kan je hem pijpenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lijkt mij anders wel grappig om hem eens irl te zien, eigenlijk
stiekem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan nodig je hem uit in Dronten, dan kan je hem pijpenDie is nieieieuuuwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog geen honderd keer eerder gehoord dit weekend
Nee, jou archeoloog geintjes waren nieuw wil je zeggen. Ga toch fietsen.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die is nieieieuuuwww
Nog geen honderd keer eerder gehoord dit weekend
Stap zo de bus in. Eerst kleingeld uitgeven bij de C1000 (heb alle losse vijf-centjes op mijn kamer bij elkaar geraaptquote:Op woensdag 7 november 2012 17:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, jou archeoloog geintjes waren nieuw wil je zeggen. Ga toch fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die hoeveelheid valt achteraf nog goed mee
2 euro 20?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het kost je echt een belachelijke hoeveelheid iron. Ze maken ook wel mooie peilers voor een haven.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef maurisioo het volgende:
brug
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat er geen donkere smoothstone is
Mwah niet echtquote:Op woensdag 7 november 2012 17:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ik denk dat je irl best wel verlegen bent
Minecraft survivalquote:Op woensdag 7 november 2012 17:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie bouwt er op aldiecraft momenteel? Niet en ce moment maar in het algemeen?
zombiesquote:
Mooie brugquote:Op woensdag 7 november 2012 17:14 schreef maurisioo het volgende:
brug
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat er geen donkere smoothstone is
hahahahahahahahahahahahshahahahahahahahahahahaaaaquote:Op woensdag 7 november 2012 17:30 schreef maurisioo het volgende:
Waarom stoppen die gifjes bij mij soms
quote:
YES GEFIXT HEHEquote:Op woensdag 7 november 2012 17:47 schreef MineraalWater het volgende:
Beste Datdus ik heb mijn marges etc aangepast grgr plex
De leraar vond het nog niet goed omdat ik overflow-y: scroll; moest doen zonder dat je de scrollbalk ziet. Dus moet ik zeker een jquery erin gaan zetten..
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja, da's nog iets. Zeven procent van het internetverkeer naar onze website waren volgens onze IT-man mensen die zochten op "(mijn voornaam) trekhaak"__________!
Mensen, heb je nou écht niks beters te doen?
Hey geen idee of je het hebt gezien maar wij zeggen inderdaad muts grgrquote:Op woensdag 7 november 2012 18:33 schreef Lorrelies het volgende:
Fucking kut Ziggo [ afbeelding ]
Sommige zenders blijven gewoon storen en daar is niks aan te doenAls ik aan dat kastje of de kabel zit dan wordt het alleen maar erger
![]()
En zij alleen maar "tja kunnen wij niks aan doen", homo's.
Oh nee had het niet gezienquote:Op woensdag 7 november 2012 18:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey geen idee of je het hebt gezien maar wij zeggen inderdaad muts grgr
SPOILER: beetje grote plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:40 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh nee had het niet gezien
Maar thanks, 't viel me al op dus ik vroeg 't me afGrappig. Maar hoe weet je dan het verschil tussen een capuchon of een muts? Ik bedoel, er is wel verschil tussen dit en dit:
Verschilt een beetje, Onderste is altijd muts en bovenste kan je muts of capuchon zeggen.SPOILER: beetje grote plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
been therequote:Op woensdag 7 november 2012 19:01 schreef Mordecai het volgende:
NICE
Ik speel op het schip van een van de developers van Guns of Icarus
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooie brug.
* AdoraBelle zet er een krul naast met haar rode pen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Mordecai het volgende:
Mocht hij meelezen: Geintje hoor meneer
Nou ja als ik een uur lang non stop zit te praten met mijn pa... dat is best ergquote:
sssttt, dat ligt heel gevoeligquote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef drumstickNL het volgende:
Ik bedoel waarom mor zo bang voor je vaduurrr is.
IK BEN EEN DUITSER JA IN MIJN LAND SPREKEN ZE ALLES OVER JAquote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Mordecai het volgende:
ENGLISH MOTHERFUCKER, DO YOU SPEAK IT?
Ik ga binnenkort kijken of ze worden verkocht in mijn plaatselijke feestwinkel.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vind die maskers echt gestoord en creepy
Wow ziet er heftig uit...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.zie.nl/video/a(...)-uiteen/m1nz2xkfn39v
ja zo ga je met de burgers om die je moet beschermen. Of is daar de overheid niet meer voor tegenwoordig?
totdat je kanker krijgtquote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Mordecai het volgende:
Mensen die godverredomme zeiken over dat het leven slecht zou zijn
Ik zeik erover dat de overheid problemen niet aanpakt maar liever elke keer nog meer centjes van de burgers vraagt en nu ook van studenten. Het is maar een paar procent, echter wel elke keer een paar procent.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Mordecai het volgende:
Mensen die godverredomme zeiken over dat het leven slecht zou zijn
Slenderman.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef Mender het volgende:
hebben jullie dit filmpje al eens gezien?
Ik ben ook relatief happy als je het vergelijkt me voorgaande jaren.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:34 schreef Lorrelies het volgende:
Ach zolang ik kan blijven wonen waar ik woon, kan blijven werken waar ik werk, kan blijven studeren waar ik nu studeer... ben ik best wel happy eigenlijk
Je hebt wel onderdakquote:Op woensdag 7 november 2012 21:34 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
Ga daar maar eens een weekje logeren. Denk dat je dan een hele andere blik op de wereld en ''problemen'' in Nederland krijgt.
Dus jij vind alles prima tot op het punt dat je in een kamp wordt gezet en vergast? Ik denk dat de overheid bijzonder blij is met jou. Andere mensen zijn iets waakzamer voor hun vrijheden, rechten en overheid.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:34 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
Ga daar maar eens een weekje logeren. Denk dat je dan een hele andere blik op de wereld en ''problemen'' in Nederland krijgt.
Ik heb ook wel ergere jaren gehadquote:Op woensdag 7 november 2012 21:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ben ook relatief happy als je het vergelijkt me voorgaande jaren.Het leukst was groep 7/8 dat waren nog es tijden.
Inderdaad. Het sterven door honger bij hun is even erg als buikpuin door teveel eten bij ons.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb ook wel ergere jaren gehadWeet niet wat mijn leukste tijd was eigenlijk... 4e klas was wel leuk
En nou ja, eigenlijk hè... sommige mensen roepen wel eens "joh je hebt het helemaal niet erg of zwaar, kijk maar naar die stervende kindertjes in Afrika etc etc etc", maar eigenlijk kun je ons daar helemaal niet mee vergelijkenWij hoeven ons dan misschien niet elke dag af te vragen of we wel eten hebben etc, maar hebben weer andere zorgen aan ons hoofd. Een burn-out door een te drukke baan of een trauma ten gevolge van mishandeling is ook erg. Iedereen heeft toch zo zijn dingen en die kunnen voor hem/haar heel erg zijn, vaak erger dan een buitenstaander denkt.
En mja, dat dus.
.. over first world problems gesprokenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:11 schreef -Datdus- het volgende:
Morgen weer tekenles.Het zijn echt zulke stomme opdrachten en je krijgt echt niet normaal veel huiswerk.
HOLY SHIT IT WORKSquote:
Waarom, kan je niet meer klaarkomen?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jonges ik moet snel vierenvijftig gig hentai hebben
wie o wie kan mij helpen? bobber ik kijk naar jou
Nee is urgentquote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Waarom, kan je niet meer klaarkomen?
No problem.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
HOLY SHIT IT WORKS
AWESOOOOOOOOOOME
Dit vroeg ik me serieus een paar dagen geleden ook al af. Maar ik dacht: neh, dat verzint toch weer niemand.
ERMAHGERD TY
Daar zijn toch sites voor?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:03 schreef Lorrelies het volgende:
Ja maar ik krijg mijn gifje niet kleiner
heb ik gemaakt. Experimentje. Hoezo?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef Flodder450 het volgende:
Zeg aldie, dat ravijn achter Morde zijn huis, is dat met WE gemaakt of gewoon zo in de seed?
het is awesomequote:Op donderdag 8 november 2012 07:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
heb ik gemaakt. Experimentje. Hoezo?
Je post editen zodat je ineens de eerste bentquote:Op donderdag 8 november 2012 07:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gefeliciteerd bobber!![]()
Het is me tot dusver niet gelukt, maar ben er ook niet langer dan 5 minuten mee bezig geweest thoughquote:
Mijn naam is baasquote:Op donderdag 8 november 2012 08:42 schreef Mender het volgende:
[..]
Je post editen zodat je ineens de eerste bent
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 8 november 2012 09:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijn naam is baas
jou posts zijn soms zo randomquote:Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wauw ik heb vloerbedekking xd
Ik geniet oprecht van mijn facebookfeed
Hidemyass.com?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:33 schreef Mender het volgende:
I need a proxy
Iemand?
Oja er mag niet proxy in de naam/link staan
Imgur hapert waardoor ik het plaatje van het kleine huilende negermeidje niet kan uploadenquote:Op donderdag 8 november 2012 10:36 schreef bobbernaut het volgende:
Aldie kankerstraal een end op met je tyfus "grapjes"
Tokkies anno 1695?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:08 schreef Mordecai het volgende:
Straks rechtszaken van burenruzies uit de 17e eeuw bekijken in 't archief hier
Nee het is kanker irritant en triest.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Huh, maar dat ligt dus gevoelig bij bobber. Die komt in MIJN spreadsheet
DUS je maakt je er druk over in plaats van het te negerenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee het is kanker irritant en triest.
Oke doei..quote:Op donderdag 8 november 2012 11:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DUS je maakt je er druk over in plaats van het te negeren
Spreadsheetmateriaal, wat ik al ze
pot verwijt de ketel.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee het is kanker irritant en triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ende ick kreegh vierhondert en vyftigh florijnen ende dat was werckelyck fantastisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Die heb ik volgens mij jaren geleden op Radio Veronica gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's mine...quote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef drumstickNL het volgende:
sosua; ik wil mijn drie minuten terug.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Treeassist maar even geupdate van 3.5 naar 5.0.
Moet nu goed werken.
Wat moet ie trekken?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]eindelijk
aldie gaat je server het trekken trouwens?
gehgheghehehe trekken "trekken" hehequote:Op donderdag 8 november 2012 14:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]eindelijk
aldie gaat je server het trekken trouwens?
[ Bericht 34% gewijzigd door SosuaCafe op 08-11-2012 15:31:27 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
Die van jou kon base vs base toch niet draaien omdat je te druk was?quote:
Wrom?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sosua is een bewezen kutpenislul
Dat is aldie zn server he?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Die van jou kon base vs base toch niet draaien omdat je te druk was?
nou datte!
aldie jonge ik heb nu nog geen antwoord
zit op h4rdc0re text only no images versie dus geen dm
in ander nieuws: heb mijn zak pepernoten alweer bijna leegquote:
Wat zeur je nou, moet je soms een stomp hebbenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:45 schreef drumstickNL het volgende:
Moet zeggen dat die "b" merken vaak lekkerder zijn dan die van bolletje qua pepernoten. bolletje wil het te perfect doen.
JONGEquote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Die van jou kon base vs base toch niet draaien omdat je te druk was?
nou datte!
aldie jonge ik heb nu nog geen antwoord
zit op h4rdc0re text only no images versie dus geen dm
wrom ben ik een penisdinges? HEA? NOU?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Drie emmers pepernoten? Fatties
Je stak een mes in mijn mobiele internetbundel zijn ribbenkast.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wrom ben ik een penisdinges? HEA? NOU?
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:19 schreef SosuaCafe het volgende:
ZPOILER ALERT!Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 min. Kan beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |