quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
TL noemen ze het ook wel ja..
De jonge Hawking.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan ga ik voor jou mavo/havo doen, nu blij?
BBLquote:
Is om het makkelijk te maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:37 schreef dramatic het volgende:
wat is dat toch met al die afkortingen..
Lang uit geschreven is niet echt fijn..quote:Op woensdag 7 november 2012 20:37 schreef dramatic het volgende:
wat is dat toch met al die afkortingen..
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Lang uit geschreven is niet echt fijn..
Basis Beroeps Leerweg
Kader Beroeps Leerweg
dacht ik
Je bent dus van vmbo-4 naar vmbo-1 gestuurd, gaat binnenkort weer naar vmbo-4 en denkt dat te gaan redden op deze manier?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
BBL
alleen heb je 3 vakken die je op KBL mag doen.
Ik mocht op alle 3: Engels Wiskunde Nederlands
Dus gaat de goede kant op dat wel
Nee ik weet niet hoe ik dat moet bewijzen, vertel me hoe..quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Je bent dus van vmbo-4 naar vmbo-1 gestuurd, gaat binnenkort weer naar vmbo-4 en denkt dat te gaan redden op deze manier?![]()
Sowieso is het nogal vreemd dat je gelijk '3 niveaus' omlaag bent gezet. Het zou me niets verbazen als je altijd al op vmbo-1 hebt gezeten en er ook zult blijven, maar hier 'slim'over probeert te komen.
Nee, hij zit in een bbl klas en mag sommige vakken op kader doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Je bent dus van vmbo-4 naar vmbo-1 gestuurd, gaat binnenkort weer naar vmbo-4 en denkt dat te gaan redden op deze manier?![]()
Sowieso is het nogal vreemd dat je gelijk '3 niveaus' omlaag bent gezet. Het zou me niets verbazen als je altijd al op vmbo-1 hebt gezeten en er ook zult blijven, maar hier 'slim'over probeert te komen.
Tellen tot 10 kan je dus ook al niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ik weet niet hoe ik dat moet bewijzen, vertel me hoe..
Trouwens zit er niet 3 niveaus tussen, maar 2
BBL is toch vmbo-1?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nee, hij zit in een bbl klas en mag sommige vakken op kader doen.
Toch?
Jezus luister evenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Tellen tot 10 kan je dus ook al niet.
Je bent van vmbo-4 naar vmbo-1 gestuurd. Je bent dus 3 niveaus omlaag gezet. Van 4 naar 3 is één niveau, van 4 naar 2 zijn twee niveau's en van 4 naar 1 zijn 3 niveau's. Ja? Snap je het nog?
Nee, valt er niet onder. Laagste van vmbo is LWOOquote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik weet niet of praktijkonderwijs ook VMBO is.
Niet waar LWOO is een versie van BBL.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jezus luister even
vmbo-4 deed ik niet ik deed vmbo 3-4 dat is tussen KBL EN TL
daarna ben ik er afgedonderd en 1 niveau omlaag gezet naar BBL. dat is dus 2
1 is LWOO. Dus jij telde ook fout
Nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jezus luister even
vmbo-4 deed ik niet ik deed vmbo 3-4 dat is tussen KBL EN TL
daarna ben ik er afgedonderd en 1 niveau omlaag gezet naar BBL. dat is dus 2
1 is LWOO. Dus jij telde ook fout
Dus als TL vmbo-4 is, dan is BBL vmbo-1.quote:lwoo
Basisberoepsgerichte leerweg
Kaderberoepsgerichte leerweg
Gemengde leerweg
Theoretische leerweg
Ik deed eerst Gemengde leerweg, daarna dus BBLquote:Op woensdag 7 november 2012 20:46 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dus als TL vmbo-4 is, dan is BBL vmbo-1.
Oké en nu mag je dus naar eigen zeggen naar vmbo/havo? Wie houd je voor de gek knul? Ons in ieder geval niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik deed eerst Gemengde leerweg, daarna dus BBL
MAVO, luister nou eens goedquote:Op woensdag 7 november 2012 20:48 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Oké en nu mag je dus naar eigen zeggen naar vmbo/havo? Wie houd je voor de gek knul? Ons in ieder geval niet.
mavo is niet meerquote:Op woensdag 7 november 2012 20:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
MAVO, luister nou eens goed
Dit is al lang niet meer van belang in dit topic...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:49 schreef smitjew het volgende:
Telkens iets kleins leren en jezelf vragen stellen, schrijven helpt hier bij.
Uiteindelijk maken al die kleine stukjes die je leert een groot verschil.
Ja ik snap em nu al, zat een trukje inquote:Op woensdag 7 november 2012 20:49 schreef smitjew het volgende:
Telkens iets kleins leren en jezelf vragen stellen, schrijven helpt hier bij.
Uiteindelijk maken al die kleine stukjes die je leert een groot verschil.
Ach jeetje, je dacht echt dat ik onder de indruk zou zijn van mavo/havo.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
MAVO, luister nou eens goed
Nee maar je zeurdequote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ach jeetje, je dacht echt dat ik onder de indruk zou zijn van mavo/havo.Proest.
gna gna.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ach jeetje, je dacht echt dat ik onder de indruk zou zijn van mavo/havo.Proest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |