Ja ik weet niet maar maak niet uit want ik weet geen eens welke baan ik wil.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is niet gelijk aan mavo. Mavo bestond ook uit diverse niveau's.
Dat zei ik ook al een pagina terug.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef Lorrelies het volgende:
Oh overigens, hoe je moet leren: herhalen + ezelsbruggetjes.
Ohquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al een pagina terug.Anders is het niet significant genoeg voor je lange termijn geheugen.
dan zou ik pas moddervet geweest zijn zeg als ik dat deed, met minimaal 200 pagina;s per dagquote:
Dan doe je 1 beertje per bladzijde.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan zou ik pas moddervet geweest zijn zeg als ik dat deed, met minimaal 200 pagina;s per dag!
ik heb engelse drop en lees fokquote:Op donderdag 8 november 2012 00:05 schreef blow... het volgende:
[..]
Dan doe je 1 beertje per bladzijde.
Volgens mij heb je dan alleen maar de neiging om zo snel mogelijk te lezen, in plaats van de tijd te nemen om de stof te verwerken.quote:
Beter dan wanneer ik niet leer.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan alleen maar de neiging om zo snel mogelijk te lezen, in plaats van de tijd te nemen om de stof te verwerken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |