Ah je motieven zijn zuiver. Dan krijg je mijn excusesquote:Op donderdag 8 november 2012 13:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat ik vrijdag in de middag tentamens/college heb omdat ik anders zou werken. Ik heb vorig jaar 80 uur per week gewerkt. Ik heb hele maand juli en augustus in m'n eentje de sales afdeling van bedrijf waar ik werk draaiende gehouden en een van de hoogste marges ooit gehaald in die tijd.
Ik denk dat werken mij prima af zal gaan
Prima hoor! Neemt niet weg dat ik vandaag heb uitgeslapen en nu in sport kleding aan het chillen benquote:Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah je motieven zijn zuiver. Dan krijg je mijn excuses
Als je ook nog gaat sporten is het acceptabel.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Prima hoor! Neemt niet weg dat ik vandaag heb uitgeslapen en nu in sport kleding aan het chillen ben
Nope. Verwarming op 24, korte broek en voetbalshirtje, haar niet gedaan en de hele dag niet van m'n kamer af. Genieten zo'n dagquote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je ook nog gaat sporten is het acceptabel.
huh waar dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik zit trouwens op die website van Zoetermeer te kijken en internetten is frowned upon Yreal
Zo dan da's heetquote:Op donderdag 8 november 2012 13:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nope. Verwarming op 24, korte broek en voetbalshirtje, haar niet gedaan en de hele dag niet van m'n kamer af. Genieten zo'n dag
Zo'n snuffelstage lijkt me wel watquote:Op donderdag 8 november 2012 13:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
http://www.ambieerzoetermeer.nl/stages/stageinformatie
Ergens onderaan
Morgen tentamen dus ik lees een hoofdstukje door en dan aflevering 'How I met your mother' en zo wissel ik dat afquote:Op donderdag 8 november 2012 13:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zo dan da's heetmaar lekker hele dag tv kijken/muziek luisteren etc is ook weleens lekker ja.
Ik moet dan altijd aan een asiel of zo denkenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo'n snuffelstage lijkt me wel wat
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan een asiel of zo denken
Simquote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Morgen tentamen dus ik lees een hoofdstukje door en dan aflevering 'How I met your mother' en zo wissel ik dat af
Kopiėren en koffie zetten?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
Heb bij mij een keer iemand op de zaak gehad die snuffelstage deed.. die mocht alle klusjes doen die niemand wou doen
Papieren e.d. versjouwenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kopiėren en koffie zetten?
Koffie zetten vind ik juist vet leuk, lekker die geur van gemalen koffie als je dat grote blik optrekt en dan met alle collega's kletsen die je kopje langs brengt..quote:Op donderdag 8 november 2012 13:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kopiėren en koffie zetten?
En thuis oploskoffie drinkenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Koffie zetten vind ik juist vet leuk, lekker die geur van gemalen koffie als je dat grote blik optrekt en dan met alle collega's kletsen die je kopje langs brengt..
ik drink thuis bijna geen koffie, dan ga ik wel ergens koffie drinken. En ben helaas momenteel niet zo heel vaak in Nijmegen omdat ik veel moet werken. Behalve deze week dan..quote:Op donderdag 8 november 2012 13:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En thuis oploskoffie drinken
Volgens is mij is dat een beetje het idee inderdaadquote:Op donderdag 8 november 2012 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
Heb bij mij een keer iemand op de zaak gehad die snuffelstage deed.. die mocht alle klusjes doen die niemand wou doen
Gewoon Nespresso.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik drink thuis bijna geen koffie, dan ga ik wel ergens koffie drinken. En ben helaas momenteel niet zo heel vaak in Nijmegen omdat ik veel moet werken. Behalve deze week dan..
Maar er moet nog iets van koffie komen, maar geen senseo graag.
Uitdagend welquote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volgens is mij is dat een beetje het idee inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |