Heb geen Spotify, of iets vergelijkbaars. En mijn 'verzameling' is niet echt zó te noemen. Een aantal verzamelalbums van de laatste +/- 15 jr (klinkt uitgebreider dan 't is) en een aantal mp3's (450MB). Over het algemeen moet ik 't meer van m'n geheugen hebben. Dus ik heb niet echt iets wat ik je kan laten zien.quote:Op zondag 11 november 2012 14:03 schreef Kadafi het volgende:
En The_Substitute, gezien de hoeveelheid gave trance die je in je lijst hebt, ben ik zeer benieuwd geraakt naar jouw trance verzameling. Heb je in spotify een lijst die je met me kan en wil delen? Wat is je username?
Ik kan je geen pm sturen, je inbox is niet beschikbaar??
Leuk.quote:Op zondag 11 november 2012 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw lijst is juist één van de favorieten
Wat mij betreft bijna elke willekeurige Adele-single, naar hedendaagse Top 40-maatstaven dan.quote:Op zondag 11 november 2012 23:27 schreef Kadafi het volgende:
Tja, héél soms heb je van die hits die eigenlijk niet top 40 waardig (lees: te goed) zijn zoals "Somebody that I used to know", dat was de verrassing van 2011, dit jaar was het Major Lazer met "Get Free".
Vaak is het zo, of lijkt het, dat hoe recenter de muziek hoe meer albumtracks of onbekende songs in de lijst gezet worden. Dat levert trouwens ok een enorme diversiteit op aan genoemde songs en die gaan vaak de eindlijst ook niet halen. Hoe ouder de muziek hoe bekender de songs en ook hoe vaker dezelfde songs van een band genoemd worden.quote:Op maandag 12 november 2012 04:17 schreef female81 het volgende:
De meeste lijsten zijn toch wat donkerder van toon, en/of meer gitaargericht, en/of er staat gewoon wat minder bekend materiaal in, dat bedoel ik met 'van de norm afwijken'.
Ben je lijstje aan het luisterenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:18 schreef cafca het volgende:
naja, spotify-lijstje:
http://open.spotify.com/u(...)x8yI6cLLpAAZpH0uthl1
Staan er 86 inquote:Op maandag 12 november 2012 10:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Is er nog wat van overgebleven in Spotify? Bij mij lijkt ie alles vanaf lokaal af te spelen.
Die telt bij mij als dubbele... kan 'm laten staan maar als iemand anders die titel gebruikt weet ik niet bij welke ik die op moet tellen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:46 schreef female81 het volgende:
5. Air – Kelly watch the stars (album version) (1998)
11. Air – Kelly watch the stars (radio version) (1998)
die is dubbel..quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben op het volgende uitgekomen:
009. System Of A Down - Chop Suey
036. System Of A Down - Chop Suey
Ja, dat snap ik, dat het uiteindelijk als één nummer geteld wordt. Geen probleem. Maar voor een realistische weergave van m'n lijst had ik ze maar apart genoteerd (er zit productioneel gezien een duidelijk verschil tussen de twee).quote:Op maandag 12 november 2012 20:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Die telt bij mij als dubbele... kan 'm laten staan maar als iemand anders die titel gebruikt weet ik niet bij welke ik die op moet tellen.
Nou ja, dan maak je alvast een lijst voor nu en heb je wat te luisteren voor de lijst van volgend jaarquote:Op dinsdag 13 november 2012 07:23 schreef Cee het volgende:
En ja ik kan ze ook stuk voor stuk gaan beluisteren maar dan ben ik daarmee klaar tegen de tijd dat de deadline overschreden is.
Het is gewoon een momentopname.quote:Op dinsdag 13 november 2012 07:23 schreef Cee het volgende:
Ik ga vanavond ook knutselen aan m'n lijstje. Nummer 1 en 2 staan roestvast op hun plaatsen en de rest is echt een wirwar die van links naar rechts stuitert.
Dat heb ik dus ook met die top100. Het wordt zo'n cliche top100. Vooral voor mezelf dan. De grote hits van bands heb je zo vaak gehoord dat je andere favo's krijgt. Wat soms een truc is om een nummer echt proberen fris te luisteren, dus je gevoel een beetje uitzetten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:50 schreef female81 het volgende:
[..]
Het is gewoon een momentopname.
Op elk moment zijn er wel nummers die hoger zouden kunnen staan, maar net nú lijden aan het heb-ze-de-laatste-tijd-nét-teveel-gehoord-syndroom.
Eventjes met rust laten, en misschien staat zo'n liedje volgend jaar dan wel weer hoger.
Gewoon een keer een top 100-lijst maken en je hebt een basis voor je lijst voor volgende jaren. Dan is het simpelweg een kwestie van bijstellen en nieuwe nummers toevoegen. Dit topic staat sowieso nog zo'n maand open, dus je kunt je lijst sowieso nog aanvullen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Een top 100 wordt een helse opgave. Geweldig dat velen van jullie dat voor elkaar krijgen.
Er staan in mijn lijst wel een aantal nummers die ik pas dit jaar heb ontdekt. Anders zou het voor mij veel minder leuk zijn om zo'n lijst te maken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Inderdaad, als je liedjes in de lijst zou gooien die je nav andere lijsten net ontdekt hebt, dan kunnen we de 2012 nummers ook wel toelaten. Ze moeten eerst bezinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |