Je werkt daar? Je mobiel is daar? Je wilt een random adres pimpen?quote:
quote:
quote:Je mobiel is daar?
Ik wilde de map-functie van FOK! eens gebruikenquote:Je wilt een random adres pimpen?
Ah okquote:Op woensdag 7 november 2012 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Ik wilde de map-functie van FOK! eens gebruiken
Oh, dat is echt heel erg handigquote:Op woensdag 7 november 2012 16:15 schreef Etcetera het volgende:
En je kunt ook een deel van iemands tekst quoten zonder dat je er veel moeite voor hoeft te doenGewoon de tekst selecteren en dan op de quote-knop drukken
Die werkt bij mij nietquote:Op woensdag 7 november 2012 16:15 schreef Etcetera het volgende:
En je kunt ook een deel van iemands tekst quoten zonder dat je er veel moeite voor hoeft te doenGewoon de tekst selecteren en dan op de quote-knop drukken
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:15 schreef Etcetera het volgende:
tekst quoten zonder dat je er veel moeite voor hoeft te doen
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil nog even terugkomen op Majo's vraag van gisteren over OUD en over haar reactie op PS:
Majo, jij hebt vaak een uitgesproken mening. Dat is niet erg, ik kan dat wel waarderen. Echter, als jij ergens met passie achter staat (of tegen bent) dan lijkt het soms wel alsof jij niet begrijpt / het niet in je opkomt dat anderen het anders zien of zelfs gewoon geen behoefte hebben aan een standpunt. Dit resulteert dan vaak in een van twee scenarios:
* Iemand reageert met een tegenstrijdig standpunt (of dat nu vurig is of matig) en jij gaat daar vol tegenin om die persoon van jouw standpunt te overtuigen. Die persoon doet daar dan (uiteraard) nog een schepje bovenop om boven je 'volume' uit te komen en zo escaleert de boel.
* Iemand reageert lauw, ongeïnteresseerd of wel geïnteresseerd maar niet vurig genoeg naar jouw zin. Jij gaat zó op in je passie voor dat onderwerp dat jij dit niet wilt/kunt begrijpen en die persoon er koste van kost van wilt overtuigen dat het wel belangrijk is. Lovenswaardig misschien dat je je standpunt wilt delen, maar dit kan heel badinerend overkomen ("Hoezo ben je hier niet helemaal wild van? Van alle mensen zou jíj hier toch lyrisch over moeten zijn?")
Veel mensen waarderen dat je ideologisch bent en passie hebt voor je interesses en daar kun jij dan ook lekker tegen los. Er zijn echter ook mensen die daar een beetje allergisch voor zijn en die jaag jij soms iets te makkelijk tegen je in het harnas.
Ik zeg dit niet om ruzie aan te wakkeren, ik wil je alleen duidelijk maken dat mensen soms niet alleen je standpunt, maar ook je passie/vurigheid niet delen en dat het niet altijd zin heeft om hier tegenin te gaanDoe er je voordeel mee, of niet natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voelde me gister wel een beetje aangevallen inderdaad en ben lij dat . dat ook zo zagquote:Op woensdag 7 november 2012 12:21 schreef MaJo het volgende:
B.ertha goeie analyse en ik word er zeker niet boos overmaar wat soemp ook zei, het was echt een onaardige reactie. En ik kan misschien wat te gepassioneerd zijn af en toe maar ik zal nooit mensen belachelijk maken om iets wat ze leuk vinden, dat vind ik gewoon heel onaardig
Overigens is het heel wat dat ik online van me afbijt, in het dagelijkse leven laat ik veel te veel over me heen lopen. Het steekt dan wel een beetje om steeds aangevallen te worden
En het ligt ook wel aan het topic hoor (je bedoelt Gezond Slank ipv OUD), die meiden reageren vaak zo kortaf, ik vind dat vaak echt onaardig.
Al helemaal toen je zo triomfantelijk kwam melden dat Obama idd in Chicago was, vond het al in al best denigrerend overkomen, maar heb maar gewoon mijn schouders opgehaald en een kop thee gezet
BMI is echt grootse quatsch. Echt. Neemt lichaamsbouw e.d. totaal niet in consideration. Volgens de BMI index heb ik ook overgewicht, niet eens op de grens ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had bedacht 79 kg voor m'n verjaardag volgend jaar.
En volgens de BMI-meter is m'n gewicht pas gezond bij 72 kg.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Neuh ik sla een rondje over, had er wel weer even genoeg vanquote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, hey, doe je niet mee met het maffiaspel?
goed bezigquote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Soempie het volgende:
Wiebel.Ik was nog helemaal in shock dat ik opeens z'n nummer en mailadres voor me had. En Wiebel: 'zal ik bellen? Ik bel wel even.' En voor ik kon reageren had hij hem al aan de telefoon.
Dat was echt totaal niet mijn bedoelingquote:Op woensdag 7 november 2012 17:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
Ik voelde me gister wel een beetje aangevallen inderdaad en ben lij dat . dat ook zo zagAl helemaal toen je zo triomfantelijk kwam melden dat Obama idd in Chicago was, vond het al in al best denigrerend overkomen, maar heb maar gewoon mijn schouders opgehaald en een kop thee gezet
[..]
BMI is echt grootse quatsch. Echt. Neemt lichaamsbouw e.d. totaal niet in consideration. Volgens de BMI index heb ik ook overgewicht, niet eens op de grens ofzo.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef Etcetera het volgende:
Overigens, ik ben gisteren toch naar de sportschool gegaan, ondanks geen zin én regen
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was echt totaal niet mijn bedoelingwas meer mijn enthousiasme dat ik toch gelijk had
Wel apart dat dingen zo anders over kunnen komen op internet, het is echt niet mijn bedoeling om denigrerend te doen
Thanksquote:
Shit.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
Ook achter de schermen nog geen nieuws over Ophelia.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef B.ertha het volgende:
Mijn poesje in een ongemakkelijk standje
best wel een dure hobbyquote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben wat aan het wintersportshoppen. Als ik alles koop wat ik nu in een winkelmand heb gegooid, ben ik 320 euro kwijt![]()
Ja zoiets hoopte ik al en daarom ging ik er ook niet verder op doorquote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was echt totaal niet mijn bedoelingwas meer mijn enthousiasme dat ik toch gelijk had
Wel apart dat dingen zo anders over kunnen komen op internet, het is echt niet mijn bedoeling om denigrerend te doen
wat is de back story met je broer?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Soempie het volgende:
Ik had wel gebeld zelf, maar dan morgen ofzo...maar Wiebel pakt het zo makkelijk op, dat zou ik niet kunnen.
En m'n broer klonk joviaal en aardig. Echt precies m'n vader. Vond vanmiddag ook viaviavia opeens een foto van hem op internet en daarop is hij ook net m'n vader. Echt bizar.
Maargoed, hey, doe je niet mee met het maffiaspel?
Facebook?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik begin ook echt te balen van het feit dat we niks van Oof weten![]()
Maar wel mooi dat we allemaal zo hecht zijn... (Vraag het me wel eens af, als er iets met mij gebeurt, hoe komen jullie het dan te weten?)
nahja als er echt wat met me gebeurt is het maar de vraag of ik het kan facebookenquote:
Maar wat als ik zelf niks (kan) post(en)? of iemand anders uit de SC die we wel op FB hebben?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef Mark het volgende:
Zolang niemand van hier je IRL / FB kent dan wordt het lastig
Mja, maar we kunnen wel via facebook navraag doen als we een tijd niks van je horen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nahja als er echt wat met me gebeurt is het maar de vraag of ik het kan facebooken
Ik heb je broer op Twitter, misschien dat daar dan nog nuttige info vandaan komtquote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar wat als ik zelf niks (kan) post(en)? of iemand anders uit de SC die we wel op FB hebben?
ohja, jij en mijn broer. Dat klopt. Dat is wel een goedequote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb je broer op Twitter, misschien dat daar dan nog nuttige info vandaan komt
Ik zie echt zo'n bejaard mannetje voor me, achter z'n pc, beetje schichtig om zich heen kijkend.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef Mark het volgende:
Als ik hier ooit stop, dan zal mijn laatste post zijn dat ik inbrekers hoor. En me dan nooit meer laten zien
en wanneer was die hier voor het laatst? Dat vroeg ik me gister al af toen ik met die kaart in mijn handen stondquote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de kans dat we wat van wyccie zullen horen zal dan in ieder geval klein zijn
Ja, als er iets met wyccie gebeurt verdwijnt ze gewoon.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de kans dat we wat van wyccie zullen horen zal dan in ieder geval klein zijn
Is er naar haar gemaild? Zo nee, laat het ff weten, doe ik dat.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
Ok. Vreemd dat ze daar ook niet op reageert dan...quote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef B.ertha het volgende:
Door niemand van de gewone fokkers hier in ieder geval..
Oh ik las verkeerdquote:
Truste.quote:
ik nu ookquote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga dus vanavond eten met mn vader, was in de veronderstelling dat zn vrouw en 2 dochters ook mee zouden komen, maar hij mailde dat ie alleen kwam en vanavond wel zou uitleggen waarom.
Ik ben nu echt héél benieuwd...
Spannend.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga dus vanavond eten met mn vader, was in de veronderstelling dat zn vrouw en 2 dochters ook mee zouden komen, maar hij mailde dat ie alleen kwam en vanavond wel zou uitleggen waarom.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
Succes/veel plezier vanavondquote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
Verhalen die ze beiden denk ik liever niet op fok zettenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat zijn de verhalen van LB's vader en Soemp's broer? Wat heb ik gemist?
Wij nietquote:Op woensdag 7 november 2012 23:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh excuseer excuseer is verstop me weer
In ander nieuws, we hadden een baby op kantoor vandaag
Hoezo verstoppenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh excuseer excuseer is verstop me weer
In ander nieuws, we hadden een baby op kantoor vandaag
niet echt verstoppen. Gewoon in een hoekje zitten en mijn monder houden (over dit onderwerp dan). Ik wil niet dat iemand zich gaat voelen alsof ze er maar beter niet over hun voortgang kunnen praten zonder meer uit te hoeven leggen. Dat kan namelijk best want onze SC =quote:Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo verstoppenDat is nergens voor nodig
Maar heb zo'n gevoel dat (in ieder geval betreffende Soemp's broer) dat het niet de makkelijkste onderwerpen zijn.
Succces! Lijkt me erg spannend.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is niet zoveel moeilijks hoor![]()
Mijn vader is alleen mijn biologische vader, dus geen echte familiegevoelens, maar ik lijk dan weer wel heel erg op hem. Dus ik vind het heel tof dat mijn vriend hem nu ook eindelijk eens ziet. En het is ook best bijzonder om na zoveel jaar nog contact te hebben en dat er dan ook nog een congres in zijn stad is!
Enthousiasme van zijn kant lijkt iets minder, maar dat kan ook komen doordat we alleen emailcontact hebben gehad hierover. We zullen het zo zien
quote:
Nou, het was opzich een gezellige avond, mede dankzij mijn vriend die gewoon bij iedereen een succes isquote:Op donderdag 8 november 2012 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ook erg benieuwd naar hoe het gaat LBHopelijk een succes
Goedquote:Op donderdag 8 november 2012 04:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, het was opzich een gezellige avond, mede dankzij mijn vriend die gewoon bij iedereen een succes isinteressante gesprekken gehad enzo, alleen hij heeft niet verteld waarom ie alleen kwam.
Het enige dat ik me kan bedenken is dat zijn twee dochters niet van mijn bestaan afweten (de rest van zijn familie wel), dus dat ze daarom niet mee waren. Beetje vreemd wel, maar ik ga me er nu ook niet meer druk om maken.
Mogguh!quote:
Ga proberen of het vandaag lukt!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
En Bart het zou fijn zijn als je Oof kan mailen
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=68422.0quote:Op donderdag 8 november 2012 07:58 schreef B.ertha het volgende:
Elektriciteitscentrale knalde vanmorgen, sindsdien komt er aanhoudend stoom uit. Dat maakt 1 km verderop een geluid alsof ik naast de snelweg lig, dichtbij lijkt het straaljagerhard te zijn. Ondanks dat het waarschijnlijk stoom is, is toch een burgernetadvies van kracht om ramen/deuren te sluiten. vijf tot zeven mensen zijn vermist. Verder weet ik niks.
Aldus een medewerker van de centrale die net bij Giel op de radio was.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarschijnlijk geen slachtoffers. Gelukkig.
quote:Een oom van mij werkt bij die Electrabel en was ten tijde van de explosie ook in het gebouw. Hij zei net dat het klonk alsof er een vliegtuig in het gebouw klapte. Binnen in het gebouw moet zo een beetje alles kapot zijn.
Dit zou volgens hem wel, als het te lang duurt, kunnen leiden tot problemen met het stroomnetwerk en de voorzieningen.
Pfewquote:Op donderdag 8 november 2012 09:54 schreef Mark het volgende:
* Mark meldt zich om alle ongerusten gerust te stellen
Koelmanquote:Op donderdag 8 november 2012 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
Het blijkt nep te zijn. Ene Luuk Koeleman heeft deze in de Metro geplaatst.
Bronquote:In haar blog op de website van Fabulous Mama schrijft Werkhoven: Ze had geen seks met haar ex-vriend. Ik vroeg door omdat ik het niet geloofde, maar ze bleef erbij. Tot ik haar nog opbelde een paar dagen na ons gesprek. Ze gaf aan dat ze eigenlijk teveel gezegd had, omdat het zon gezellig gesprek was. En ze wilde liever passages eruit hebben over haar ex-vriend. Dat wilde ik niet, omdat, zei ik het nogal belangrijk is vanwege je beweringen over geen seks voor het huwelijk. Of wilde je zeggen dat je toch wel seks had? Ja dus. Wat een verrassing.
Het laat dus heel goed zien wat voor een gruwelijk lomp, achterlijk en hypocriet kutwijf die Oban-De Haas isquote:Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef iamredleader het volgende:
Ah. Gelezen.
Mijn reactie:
Satire, ook op het scherpst van de snede, dat kan ik wel waarderen. Maar dit is gewoon vies. Bah.
Dat mag dan wel waar zijn, maar de column zelf is ook misselijkmakend.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
Het laat dus heel goed zien wat voor een gruwelijk lomp, achterlijk en hypocriet kutwijf die Oban-De Haas is
Als het echt waar is:quote:Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef Etcetera het volgende:
George Bush Accidently Votes For Obama
Ah, dan worden de aanbestedingen van de ramenwassers opengemaakt?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan, dinsdag gaan ze bekend maken wie er het Glazen Huis in mogen.
Ja, ik hoop dat het weer die meiden in bikini worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Ah, dan worden de aanbestedingen van de ramenwassers opengemaakt?
Ja, dat!!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:31 schreef Etcetera het volgende:
Dit? http://www.metronieuws.nl(...)rZlkg!t8FcbEpw2mdkE/
Het is net zoiets als The Onion.quote:
Yeps, dat wist ik. Ben benieuwd. Alleen heb ik geen 3FM meer op mn werk. De publieke omroep heeft de streams eruit gegooid.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan, dinsdag gaan ze bekend maken wie er het Glazen Huis in mogen.
Precies dat!!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat mag dan wel waar zijn, maar de column zelf is ook misselijkmakend.
? Bij mij werken de streams gewoon.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, dat wist ik. Ben benieuwd. Alleen heb ik geen 3FM meer op mn werk. De publieke omroep heeft de streams eruit gegooid.![]()
![]()
![]()
De radio die we hebben op onze kamer stoort vooral.
Ik denk dat dat maar goed is ookquote:Op donderdag 8 november 2012 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is net zoiets als The Onion.
ik vond hem het meest vermakelijk van degenen die er zatenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en in ieder geval geen Gerard Ekdom dit jaar.![]()
![]()
Maar Giel wel gok ik. Speciaal voor jou natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef iamredleader het volgende:
Ik zit zo'n beetje de hele ochtend m'n duimen te draaien.
Lotus Notes![]()
![]()
![]()
Welke link heb je?? Ga ik die morgen proberen op het werk!!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
? Bij mij werken de streams gewoon.
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default/quote:Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welke link heb je?? Ga ik die morgen proberen op het werk!!
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar Giel wel gok ik. Speciaal voor jou natuurlijk.
Ow die, die werkt niet op het werk.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default/
Potverdorie dat is koudquote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat het weer die meiden in bikini worden.
[ afbeelding ]
Dat ligt het niet aan de Publieke Omroep.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die, die werkt niet op het werk.Meerdere keren geprobeerd.
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Af en toe moet de ICT even laten merken wie er echt de baas is in het bedrijfquote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef iamredleader het volgende:
Ik zit zo'n beetje de hele ochtend m'n duimen te draaien.
Lotus Notes ligt eruit. Alle netwerkactiviteiten zijn "kaputt". Geen netwerkschijven + geen mail = niet veel te doen. Kan geen afspraken maken, geen betalingen doen, geen wijzigingsverzoeken insturen voor meerdere andere zaken, geen agenda, niks. Niks. NIKS
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Af en toe moet de ICT even laten merken wie er echt incompetent is in het bedrijf
Jawel, zij stelden ook streams beschikbaar op andere sites zoals radio.nl die konden wij wel luisteren en die zijn dus weggehaald. Ze hebben een nieuwe stream beschikbaar gesteld, maar die kunnen wij ook niet luisteren op het werk.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat ligt het niet aan de Publieke Omroep.
Ze hebben er dan ook niet echt lang gestaan.quote:
Maar dat ligt toch aan ICT bij jullie?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jawel, zij stelden ook streams beschikbaar op andere sites zoals radio.nl die konden wij wel luisteren en die zijn dus weggehaald. Ze hebben een nieuwe stream beschikbaar gesteld, maar die kunnen wij ook niet luisteren op het werk.
het zou mij niet verbazen als de CIO van mijn werkgever nog briefjes met de hand schrijft om ze uit te laten typen door zijn secretaresse (waarschijnlijk op een typemachine)quote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef Mark het volgende:
De echt incompetenten hebben daar de ICt niet voor nodig, die geven meestal leiding
en nederland.fm?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jawel, zij stelden ook streams beschikbaar op andere sites zoals radio.nl die konden wij wel luisteren en die zijn dus weggehaald. Ze hebben een nieuwe stream beschikbaar gesteld, maar die kunnen wij ook niet luisteren op het werk.
Nou het is een beveiligd netwerk van Justitie. Kan me voorstellen dat daar beperkingen op zit.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat ligt toch aan ICT bij jullie?
Geprobeerd, maar helaas.quote:
Daar heb ik geen last meer van.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou het is een beveiligd netwerk van Justitie. Kan me voorstellen dat daar beperkingen op zit.Er zijn trouwens meer klachten over las ik op de site van 3FM. Het is gewoon jammer dat ze de streams bij radio.nl enz. weg gehaald hebben.
Die hebben we nog niet geprobeerd. Die ga ik meteen doorsturen naar mn werk.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef B.ertha het volgende:
http://www.allradio.nl/index.php?radiozenders=3FM
dat mag, hij is je professor nietquote:Op donderdag 8 november 2012 12:20 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Gerard Ekdom leukEn Coen Swijnenberg
Maar die vind ik ook sexy
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat mag, hij is je professor niet
Wie is er de baas? De klant is de baas. Zonder de klant kan ik morgen thuis blijven.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef Mark het volgende:
Af en toe moet de ICT even laten merken wie er echt de baas is in het bedrijf
Nou, dan ken je mijn baas niet. Dat is echt een puike gozerquote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef Mark het volgende:
De echt incompetenten hebben daar de ICt niet voor nodig, die geven meestal leiding
Die mag je ook best wel sexy vinden, het hangt er maar net af wat je daar dan weer mee doet.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Bijna eens.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:43 schreef lubje25 het volgende:
Ekdom op de radio is top
Ekdom op tv is flop
vind ik
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik gok dat het dit jaar Giel, Coen en Annemieke gaan worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:20 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Gerard Ekdom leukEn Coen Swijnenberg
Maar die vind ik ook sexy
![]()
Ik ben twee keer in de week op CS en mij vraag je nooitquote:Op donderdag 8 november 2012 13:14 schreef iamredleader het volgende:
Dat is zeker fijn, Etc
Ben je toevallig in november nog op Utrecht CS?
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ben twee keer in de week op CS en mij vraag je nooit![]()
Sinds wanneer woon ik in Amsterdamquote:Op donderdag 8 november 2012 14:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]jij woont in A'dam, dus een keertje afspreken zou niet zo moeilijk moeten zijn. En jou ken ik al. Etcetera niet.
Sinds wanneer?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]jij woont in A'dam, dus een keertje afspreken zou niet zo moeilijk moeten zijn. En jou ken ik al. Etcetera niet.
Klopt niet, woon nog steeds in Utregquote:Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
Ik mis veel dingen hier blijkbaar.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Hoe kan een hotel nou 28 dollar vragen voor een ontbijtbuffet en een drankje?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken er meer, inderdaad asociaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Hoe kan een hotel nou 28 dollar vragen voor een ontbijtbuffet en een drankje?![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef iamredleader het volgende:
Sorry MaJo, ik was in de veronderstelling dat jij en G in A'dam woonden
Echt waarquote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef iamredleader het volgende:
Sorry MaJo, ik was in de veronderstelling dat jij en G in A'dam woonden
zal inderdaad wel verschil maken, maar zoals met alles, het went snelquote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef Cobra4 het volgende:
Vandaag een nieuwe monitor gehaald omdat mijn oudje eergisteren *ploef* zei.
Van 17" naar 24". Wat een verademing!
Dat schiet ook alweer op dan man! Da's mooi!quote:Op woensdag 7 november 2012 08:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Beebs is over 2 dagen 6 maandenen het gaat prima
en bij jullie ook alles goed?
Ja, dat had ik eerder dit jaar ook, van 17" naar 23"quote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef Cobra4 het volgende:
Vandaag een nieuwe monitor gehaald omdat mijn oudje eergisteren *ploef* zei.
Van 17" naar 24". Wat een verademing!
Ben alleen bang dat de komende 3 weken niet veel ruimte bieden; maar wellicht op een maandagavond na werk? Pint en hapje pakken in Mick's ? Geen quiz, dat wordt dan te laat met gewoon werken de volgende dagquote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef MaJo het volgende:
Echt waar![]()
![]()
Ik dacht dat je wel wist dat ik nog steeds in Utrecht woonde
Maar kom gerust eens langs na het werk
Nee toch. Annemieke is hartstikke zwanger.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok dat het dit jaar Giel, Coen en Annemieke gaan worden.
Oh ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee toch. Annemieke is hartstikke zwanger.
Timur!!
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 8 november 2012 14:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat de komende 3 weken niet veel ruimte bieden; maar wellicht op een maandagavond na werk? Pint en hapje pakken in Mick's ? Geen quiz, dat wordt dan te laat met gewoon werken de volgende dag
Zal het vanavond even met de baas erover hebbenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef MaJo het volgende:
Lijkt me een goed planLaat maar weten wanneer je uitkomt, ik heb op maandagen meestal geen plannen
Al kennisgemaakt met Ingrid?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef B.ertha het volgende:
Michiel en Coen in het huis
Niet GielEn de dames van 3fm ben ik ook niet weg van
Giel komt er echt wel in denk ik. Ik ben wel fan van Giel.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef B.ertha het volgende:
Michiel en Coen in het huis
Niet GielEn de dames van 3fm ben ik ook niet weg van
Ja, hier gaat het inderdaad ook op rekening van de universiteit (ook mijn ontbijtquote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ken er meer, inderdaad asociaal.
Ik slaap af en toe wel eens in het Sheraton op Schiphol en daar kost het ook iets van 28 euro. Dat weiger ik er bij te boeken ook al betaald de baas. Ik loop dan wel even de stationshal in voor een broodje. 28 euro voor een broodje kaas en een kop koffie
Mijn ervaring is dat het verschilt per land dan wel stad. Meestal betaal je bij allemaal of is het bij de meesten gratis.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
Het congres heeft iig wel geregeld dat er gratis wifi is voor congresdeelnemers, dat is meestal ook reteduur in zulke hotels
Is goedquote:Op donderdag 8 november 2012 14:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zal het vanavond even met de baas erover hebben
Jij weet nog niet dat ze nu een nachtprogramma heeft op 3FM.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn zusje, maar waarom noem je haar ineens?
Vanaf 1 december werk ik niet meer in Zeistquote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef MaJo het volgende:
Is goedTrouwens maandag de 11e (december) kan ik niet. En misschien leuk om er een AKQ meet van te maken voor wie zin heeft?
pics van je zusje?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef B.ertha het volgende:
Ja, dat is mijn zusje, maar waarom noem je haar ineens?
Geen wonder dat ze zo moe is de laatste tijd!quote:Op donderdag 8 november 2012 14:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij weet nog niet dat ze nu een nachtprogramma heeft op 3FM.
De maandagavonden in november heb ik nog geen plannen dus dat kan sowiesoquote:Op donderdag 8 november 2012 14:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vanaf 1 december werk ik niet meer in Zeistdan is het Amsterdam
maar ik wil nog altijd een keertje weer ouderwets quizzen op maandagavond, inclusief de obligatoire pints
is het nou nodig een kat zo te mishandelen?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:46 schreef B.ertha het volgende:
Kijken! Ook als je hem al gezien hebt, ook de tweede keer de moeite waard!
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:46 schreef B.ertha het volgende:
Kijken! Ook als je hem al gezien hebt, ook de tweede keer de moeite waard!
om een mooi prijswinnende vahct te houden. Springt zo'n beest in de natuur ook de plomp in?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef B.ertha het volgende:
Is het zieliger voor een kat dan voor een hond?
In het begin zeggen ze dat het voor dit specifieke ras nodig is.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef iamredleader het volgende:
Inmiddels een kuub of wat aan opruimwerk gedaan (archiveren en weggooien). Dodelijk vermoeiend. Gelukkig nog maar een klein uurtje, dan komt m'n afspraak. Dat wordt nog een leuke... verhaal onder de spoilerDe klant was toch de baas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Op het moment zit er nog niks in de planning, ik kan een keer een donderdag regelen dat ik in Houten zit?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:14 schreef iamredleader het volgende:
Dat is zeker fijn, Etc
Ben je toevallig in november nog op Utrecht CS?
hij weet nog wel wie je bent?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:02 schreef Mark het volgende:
Mijn baas weet helemaal niet wat ik doe, levert leuke beoordelingsgesprekken op
Nee hoor, hoef je echt niet voor mij te regelenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Op het moment zit er nog niks in de planning, ik kan een keer een donderdag regelen dat ik in Houten zit?
Goed gedaanquote:Zo, dat was het meest hellige tandartsbezoekje tot nu toeIk had 3 gaatjes die gevuld moesten worden, tandarts begint: hoesten, kokhalzen. Uiteindelijk ging het met hulp van de tandarts en haar assistente wel goed, maar wat een drama in het begin
blij dat ik heb doorgezet om alles meteen te doen, want anders had ik nog een keer heen gemoeten.
Dat was het ookquote:
Okéquote:Op donderdag 8 november 2012 15:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, hoef je echt niet voor mij te regelenwas gewoon een open vraag. Anders (zoals MaJo hierboven al voorstelt) een keertje een AKQ(SC)meet aan het eind van een dag, lekker een biertje (of fris) drinken en een hapje eten bij Mick O'Connell
[..]
Dat vond ik dus ookquote:Goed gedaanbeter doorzetten en ervan af zijn
Oh ja nou da's inderdaad wel fijn dan. Al dat water in je mond is ook vet onhandig, ik vervloek altijd in gedachten de assistente als ze dat zuigapparaat niet goed houdtquote:Op donderdag 8 november 2012 15:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat was het ookpure stress van mijn kant. En ik kokhals sowieso wel relatief makkelijk, dat hielp ook niet
Ik gaf aan dat ze even moesten stoppen, dan kon ik het water inslikken, en daarna weer verder. Echt supertandarts hoor
bleef rustig, nam de tijd, dat hielp echt zo ontzettend.
Ligt er misschien aan waar de afspraak vandaan moet komen?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:08 schreef iamredleader het volgende:
Ben ik nou ongeduldig dat ik om 8 over 3 mij afvraag waar de afspraak blijft?
11 december is op een dinsdag...quote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is goedTrouwens maandag de 11e (december) kan ik niet. En misschien leuk om er een AKQ meet van te maken voor wie zin heeft?
De verdoving deed z'n werk wel, maar ik moest kokhalzen en beet bijna op de boorquote:Op donderdag 8 november 2012 15:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh ja nou da's inderdaad wel fijn dan. Al dat water in je mond is ook vet onhandig, ik vervloek altijd in gedachten de assistente als ze dat zuigapparaat niet goed houdt
Maar ik ben altijd superrelaxed bij de tandarts, dat scheelt wel heel veel. Niet leuk als het zeer doet, maar de verdoving werkt meestal supersnel en goed bij mij, dus dat gebeurt niet heel vaak.
Je ticket al vernietigd?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh jongens, ik zit gewoon op de 12e verdieping in de zon uit te kijken over de stad![]()
In een luie stoel ook nogmet uitzicht op de parlementsgebouwen
Zolang hij maar van mijn nietmachine afblijft!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat levert dit soort taferelen op:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ik dit hotel zelf kan betalenquote:
Oh ja, ik bedoel de tiendequote:Op donderdag 8 november 2012 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
11 december is op een dinsdag...
Ja hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef MaJo het volgende:
Wie heeft er trouwens zin om binnenkort met mij en Red een hapje te doen in de Mick 'o Connel te Utrecht?Hoeft trouwens niet per se op een maandag voor mij
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoel de tiendeDe 11e kan ik trouwens ook niet
Verdacht vaak het woord "trouwen" aanwezigquote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef MaJo het volgende:
Wie heeft er trouwens zin om binnenkort met mij en Red een hapje te doen in de Mick 'o Connel te Utrecht?Hoeft trouwens niet per se op een maandag voor mij
daar heb je gelijk in, maar de kans dat benadert 0 aardigquote:Op donderdag 8 november 2012 16:04 schreef Mark het volgende:
Maar je bewijst alleen dat die kans heel klein is, niet dat het nooit gebeurd kan zijn
lijkt me leukquote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Verdacht vaak het woord "trouwen" aanwezig
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef Mark het volgende:
Alweer bijna een topic vol zonder nieuws van ophelia
Ik ga nietquote:Op donderdag 8 november 2012 16:12 schreef Soempie het volgende:
Nem, MaJo, veel plezier vanavond bij het concert!
Oh, wat jammer!quote:
En vooral heel domquote:
Het stomme is dat ik een agenda heb sinds kort en het concert staat er netjes in op vrijdagquote:
Ik heb het niet durven vragen. Hij heeft er sowieso niet zo veel mee dus ik dacht ik kan hem beter blij maken met het kaartje dan opzadelen met de hondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |